Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel, zřejmě díky Vaší spoluprací s nejhorší doručovatelskou firmou GLS, ješte balík nedorazil.
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že GLS nenaplnilo Vaše očekávání. 30. 12. byl první doručovací den po Štědrém dnu, a tak čekání na balík v GLS přepravě bohužel bylo delší než obvykle.
Budu rád, když mi napíšete na [email protected], jestli obraz dorazil v pořádku a naplnil Vaše představy.
Hezký den, Petr Kouble, Gario -
Nedoporučuje obchod
- na figu
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
Mrzí nás Vaše recenze. Bohužel, na základě připomínky "Na figu" opravdu nevíme určit o jaký problém se může jednat.
Měli jste možnost tapetu vrátit do 14 dnů od obdržení a v určitých případech dokonce až do 30 dnů. Případně se nám ozvat telefonicky nebo e-mailem a problém bychom určitě vyřešili ve Váš prospěch.
Každopádně děkujeme za recenzi a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.gario.cz -
Nedoporučuje obchod
Už je to 7 dní a zboží stále nikde. Ani nepíší za jak dlouho zboží bude hotové. Psali že se obraz vyrábí a od té doby žádná zpráva. Zboží nelze hodnotit, když ještě nedorazilo. A z komunikace jsem poněkud rozpačitá.
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
opravdu nás mrzí Vaše negativní recenze. Nezlobte se prosím, ale v detailu produktu jste měli jasně a zřetelně uvedenou dodací lhůtu. Dodací lhůta je uvedena u každého jednoho produktu a je dokonce zvýrazněna. Kromě toho jste tam měli, stejně jako v košíku, uvedeno předpokládané datum odeslání balíku, takže nějak nerozumíme, že jste nevěděli kdy bude zboží hotové a odeslané. Zboží vyrábíme na míru, jsme výrobci. Dodací lhůta platí pro pracovní dny, protože o víkendech a ani svátcích nepracujeme. I naši zaměstnanci si potřebují odpočinout. Měli jsme teď státní svátky co jste určitě zaregistrovali. Vaši objednávku budeme odesílat v nejbližších dnech. Přeji hezký den.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.gario.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Špatná doprava.
Zboží došlo rychle ale doprava nemožná není ukládací místo a řidič zavolá 5 minut před doručením. Žádná zpráva že zboží dopraví od do určité doby.
Tak vzhledem k dopravě bych nedoporučovala.Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
je nám líto, Vaší špatné zkušenosti s kurýrem, ale my bohužel, nemáme dopad na jednotlivé řidiče. Kurýrní společnost máme zasmluvněnou, není to naše firma.
Mrzí nás toto hodnocení, protože se vždy snažíme každému ve všem vyhovět a opravdu za to my nemůžeme.
Hezký den přejeme.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.gario.cz -
Nedoporučuje obchod
nemůžu hodnotit, zboží mi ještě nedorazilo
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše hodnocení, ale jelikož naše produkty zároveň i vyrábíme, máme tam zřetelně uvedenou dostupnost 3-7 pracovních dnů. Jedná se o pracovní dny, a tedy víkendy a svátky se nepočítají. Prosíme o respektování dodací lhůty. Produkty vyrábíme postupně podle pořadníku, tak jak přijmeme objednávku.
Věříme, že i přes nepochopení budete spokojena. Děkujeme za důvěru.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.gario.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Obchod se strácí v komunikaci. Pokud se na něčem domluvíte, dohoda není reflektována. zakoupené zboží bylo třeba doručit na jinou adresu a stejně to přišlo na adresu fakturační.
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
v košíku při vyplňování adresy máte na výběr vyplnění jak fakturační, tak dodací adresy. Nerozumíme proč jste tedy nevyplnili jinou dodací adresu. Dodatečně jste nás o tom informovali a my jsme to řešili přes systém přepravce i přes depo. Bohužel, nemůžeme za to, že nám nebylo vyhověno. V systému byla uvedena adresa, tak jak jste vyplnili, takže to není, bohužel, naše vina. My jsme se to řešit snažili, a proto nás i mrzí Vaše negativní hodnocení. Hezký den přejeme.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.gario.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dodržení termínu dodání
- nekvalitní zboží
- řešení reklamace kvality produktu
Po rozbalení objednaného zboží jsme zjistili jeho hroznou kvalitu a produkt jsme ihned reklamovali. Obchod zatím na reklamaci nijak nereaguje.
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
nezlobte se, ale jak můžete napsat, že jsme nereagovali na reklamaci, když ji kolega začal řešit hned večer, dokonce už po pracovní době, těsně po tom jak jste ji zaslali.
Výrobci byly zaslány fotografie a přesný popis, který jste tam uvedli a čekáme na jeho vyjádření.
Toto jsme si opravdu nezasloužili.
Co se týče kvality, tak si za ní pevně stojíme. Nakupujeme pouze od kvalitních výrobců, ale bohužel, sem tam se stane, že výrobek není 100% -ní. Každopádně, vůbec jsme si toho nevšimli a omlouváme se za to.
Jsme seriózní firma a ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně. Problémy se snažíme řešit promptně a jsme ke každému féroví.
Takže, opravdu nás to velmi mrzí a je nám líto této recenze.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.gario.cz -
Nedoporučuje obchod
Doposud jsem neobdržel zásilku - nemohu hodnotit.
Doba dodání ????Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
dodací dobu tam máte zřetelně uvedenou a je to 5-10 pracovních dnů. Jedná se o pracovní dny, a tedy víkendy a svátky se nepočítají. Prosím o respektování dodací doby. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost doručení.
- Balení.
- Obrazy byly vytištěné daleko tmavěji, než na prezentaci na webu.
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás Vaše nespokojenost. Každopádně, vždy vše tiskneme podle toho jak máme uvedeno v našem eshopu. Ne každý monitor má však barvy, jas a kontrast nastaveny stejné. Máte možnost vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů, tak nerozumíme proč jste tak neučinili. Mohli jsme se vyhnout negativní recenzi a všechno bychom vyřešili ke Vaší spokojenosti. Přejeme hezký den.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Komunikace s obchodem i doručení proběhlo v pořádku, obrazy byly perfektně zabalené.
Reakce obchodu Gario.cz
Děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že bylo vše v pořádku :-)
-
Nedoporučuje obchod
- příliš dlouhá dodací doba, objednalaa jsem 2.12., dnes je 17.12., zboží stálé nemám, je 17.00
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
nezlobte se, ale dodací lhůta je tam zřetelně uvedena a to je "do 10-14 pracovních dnů (Garance dodání do Vánoc pro objednávky přijaté do 9.12.2020)". Podotýkám, že se jedná o pracovní dní, a tedy víkendy a svátky se nepočítají. Jsme tedy stále v termínu. Prosíme o respektování dodací doby.
Objednávky vyřizujeme a vyrábíme postupně podle přijetí a teď ve Vánočním období toho máme extrémně mnoho. O odeslání Vás budeme, samozřejmě informovat.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Obraz "strom lásky" je velikosti 100x40 cm - pouze koruna stromu a to ještě ne zcela celá. Obraz byl po rozbalení pro mne docela zklamáním.
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
je nám líto, že nejste s obrazem spokojená, ale vybrali jste si panoramatický rozměr obrazu, a tedy je logické, že nebude vypadat jako klasický obdélníkový rozměr.
V popisu jste přece měli informaci: "POZOR: V případě, že si zvolíte jinou velikost této varianty než základní, je možné, že se mírně změní umístění motivu. V případě zájmu můžeme na požádání poslat přesný náhled dané velikosti."
Toto oznámení tam není bezdůvodně, a tudíž je zřejmé, že pochybení není na naší straně.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
Nemohu hodnotit ani doporučit, neboť zboží zatím nedorazilo.
V dnešní době, kdy nelze nakupovat v obchodě a v předvánočním čase budou lidé nakupovat přes internet se dá předpokládat, že PPL, osobní odběry, uloženky i pošty budou zavaleny balíky a zboží nedorazí včas. Nakupuji již od konce října a zatím mi nejpozději do týdne přišlo co jsem objednala, jen od Vás zatim ne. Člověk se již ztrácí v platbách, objednávkách i místech vyzvednutí a toto je možnost zneužití - haekrů jak dostat z lidí peníze za zboží již zaplacené. Hlídám si to, ale bohužel ne asi každý.Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
mrzí nás vaše hodnocení a recenze, ale dodací doba je v našem eshopu zřetelně uvedena a to je 5-10 pracovních dnů. Jsou to pracovní a ne klasické dny. To znamená, že o víkendech a svátcích nepracujeme. Ve Vašem případě jsme stále v termínu a dokonce zítra Vám bude Váš balík expedován.
Nezlobte se, ale začíná předvánoční shon a vzhledem k tomu, že naše produkty vyrábíme, nelze balíky, pokud je nemáme již hotové a na skladě, odesílat do 24 hodin.
Dodací dobu jste měli uvedenou v detailu produktu a zvýrazněnou zelenou barvou. Vidím, že jste si s recenzí dali tu námahu, ale přitom stačilo napsat e-mail nebo nám zavolat a informovat se o objednávce. Každopádně, věříme, že i přesto budete spokojená.
Přejeme hezký den.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Široká nabídka motivů
Nenechte se zmást tichým quartzovým chodem hodin - hodiny tikají jako každé jiné...
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
omlouváme se. Při výrobě zřejmě nastala chyba a kolegové Vám vyměnili strojky. To se občas stává, nikdo přece není neomylný a nebylo nutné hned psát negativní recenzi. Strojky bychom Vám bez problémů a okolků vyměnili. Jsme seriózní firma a o své zákazníky se staráme.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
Myslím když si objednám specifickou věc tak je jasné že to chci jako dárek a tudíž chci záruku že je do té doby která je jim Dana zboží obdržím a ne zákazníka nervová do poslední chvilky a pak to stejně nepřijde takhle si nemohou vydělat ani na slanou vodu jsem rozcilena
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
mrzí nás Vaše recenze a samozřejmě bychom se chtěli velmi omluvit za zpoždění. Bohužel, nastala u nás menší porucha, která nám bránila ve výrobě a expedici objednávek. Je nám to líto, ale některé věci prostě nedokážeme ovlivnit.
Myslíme však, že zpoždění není až tak hrozné a dokonce jsme se Vám omluvili i prostřednictvím e-mailu. Objednávku do Vámi požadovaného termínu stíháme odeslat, protože ji odesíláme už dnes.
Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
2.1. objednáno a zaplaceno s termínem dodání do 5-7 pracovních dnů, 8.1. slíbeno "dodání začátkem příštího týdne", 15.1. omluva a slíbeno "dodání v nejbližších dnech"
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se, ale během svátků a mezi svátky jsme nepracovali a měli jsme zastavenou výrobu. Během tohoto období se nám objednávky nahromadili.
Výrobu jsme obnovili až 2.1.2020, takže chvíli trvá než se to množství produktů vyrobí. Je nám to líto a omlouváme se, jenže i my jsme pouze lidé a děláme co je v našich silách. Hezký den přejeme.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nevyhovující kvalita zboží
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Je nám líto, že nejste spokojeni s kvalitou provedení. Dovolíme si však oponovat. Patříme mezi málo prodejců, kteří při obrazech používají dřevěné borovicové rámy a ne levné a nekvalitní MDF rámy. Rovněž materiály jsou převážně od evropských výrobců. Velmi si na to potrpíme a většina zákazníků takový přístup chválí.
Každopádně děkujeme za Váš názor, vždy je prostor se zlepšovat.
Hezký den přejeme.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
- Platno není platno,ale napnutý plast,což kazí vzhled.Hezčí prezentace než pak skutečnost.celkově zklamání.
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Co se týče provedení, tak je to kvalitní polyesterové plátno - canvas, které je přizpůsobeno na fotografický tisk. Je to všechno uvedené v popisu a parametrech produktu. Za kvalitou našich výrobků si pevně stojíme a zákazníky o všem informujeme.
Máte právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení. Vždy se to dá nějakým způsobem vyřešit.
Hezký den přejeme.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
Nemám žádný názor, obchod naposled komunikoval před 7 dny. Od té doby žádný kontakt....
Doufám, že malíř tento obraz už konečně domaloval.... (samozřejmě ironie).Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme za zdržení. Naše zákazníky informujeme několika notifikačními e-maily ohledně doručení. Upozornili jsme Vás i na možné zpoždění v dodání kvůli poruše stroje. Je nám to líto, ale sem - tam se něco takového může stát, což nás samozřejmě velmi mrzí.
Obraz jsme Vám odeslali v pátek, a tedy dnes, popřípadě zítra byste ho měli obdržet o čemž jsme Vás dnes ráno informovali. Věříme, že i navzdory těmto komplikacím budete s obrazem spokojen. Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Poměrně rychlá doba dodání, možnost doručení PPL.
- Zakoupený obraz není kvalitní, plátno je poškrábané, vypadá to spíše jako 2.jakost.
Na fotkách vypadají obrazy krásně, v reálu je to daleko horší.
Reakce obchodu Gario.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše negativní recenze a za vzniklé komplikace se omlouváme. V žádném případě neprodáváme zboží druhé jakosti. Snažíme se naše obrazy vyrábět v co nejvyšší kvalitě o čemž svědčí i ostatní recenze. Plátno se mohlo poškrábat i při přepravě co nás velmi mrzí. Snažíme se obrazy balit kvalitně, tak aby ke zákazníkovi dorazily v bezpečí. Občas se to však nepodaří, což však někdy neumíme ovlivnit. Lidský faktor není neomylný a my si umíme přiznat chybu. Stejně jako předchozí zákazník, ani vy jste nás nekontatovali ohledně vrácení nebo reklamace obrazu, čemu vůbec nerozumíme. Mohli jsme se vyhnout negativní recenzi. Pokud máte zájem o reklamaci, kontaktujte nás, prosím, na [email protected] Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.
S pozdravem,
Mgr. Roman Baľák
www.perfektniobrazy.cz