Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
obchod ze dne na den skončil, jsou nedobytní, nemám zásilku ani peníze
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Objednal jsem šest létajících spiner koulí. Dvě modré odřené, evidentnně hodně použité, z toho jedna nefukční - rozbitý port pro nabíjení. Jedna růžová nefukční - neroztočí se. Vnoučata budou mít .....?
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem 8.12. 2023, ihned jsem byla přesměrována na platební bránu a z účtu mám řádně strženu platbu. Uplynulo 7 dní, balíčku se nemohu dočkat. V mailu jsem tedy klikla na "ověření platby" Comgate.
A zde je uvedeno, že je nezaplaceno?!. Přestože mám platbu strženu z účtu, uveden variabilní symbol objednávky atd. U mne vše proběhlo. Faktura do mailu přitom přišla ještě týž den a dotazník na spokojenost s objednaným zbožím po 6 dnech. Mne však nikdo více nekontaktoval resp. nemám žádné další informace v mailu, jako např. kdo kdy vyskladnil, který přepravce nyní má atd. V tomto směru netuším co se děje. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychle dodání
- Nekvalitní zbozi, růžový projektor nelze otáčet tak aby obrázek byl uprostřed a víčko na baterie špatně dovírá a pohybem při otočení projektoru mate strach ze to vypadne ze závitu a modrý projektor víčko na baterie úplně špatně,závit prořezán takže šroubek nedrží víčko od baterie
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Žádná
Reakce obchodu GAPT shop
Dobrý den,
Nechápeme Vaše hodnocení, jelikož žádnou stížnost nebo reklamací od Vás nezaznamenáváme. Objednávka byla vyřízena hned po zaplacení a odeslaná nejbližším možným svozem.
Každopádně, děkujeme za plnohodnotnou recenzí, ze které je určitě "zřejmě" nad čím musíme zapracovat.
S pozdravení a přáním hezkého dne
GAPT shop s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Zboží bylo poškozené dopravní společností hned jsem je nafotil a poslal info a obchod ani neodpovídá
Reakce obchodu GAPT shop
Dobrý den,
Omlouváme se, že neobdržel jste žádnou odpověď. Momentálně Váš případ řešíme s dopravcem. Ale je povinnosti zákazníka zkontrolovat vnější obal při převzetí balíku. Pokud balík převezmete poškozený bez sepsaného spolu s dopravcem protokolu o poškození balíku, dopravce nám tuto reklamací neuznává. Protože pro dopravce, v takovém případě, zásilku poškodil už zákazník. Varování o možnosti poškození balíku je uvedeno na více místech na webu. Taktéž je uveden postup při kterém my můžeme tuto situace vyřešit, a je tam uvedena a nutnost mít protokol o poškození balíku.
Pokud daný protokol nemáte není žádná garance, že dopravce nám tuto reklamací uzná.
Děkujeme za pochopení.
GAPT shop s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlé dodání
- Zakoupený výrobek nefunguje
Dodání sice rychlé, ale zakoupená balička dutinek fungovala 3 vteřiny. Reklamace podána ihned, po dvou dnech žádná reakce.
Reakce obchodu GAPT shop
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, moc nás mrzí, že plnička se rozbila tak rychlé, a omlouváme se, že nebyla Vám odeslána odpověď na Vaši reklamaci. Upozorním na to reklamační oddělení a vše vyřídíme k Vaši spokojeností.
S pozdravem a přáním všeho nejlepšího
GAPT shop s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Zboží mě přišlo , ale bohužel nefungovalo
Reakce obchodu GAPT shop
Dobrý den,
Moc nás mrzí, že hodnotíte celkové služby obchodu spatně kvůli nefunkčnímu výrobky. Bohužel nějaká procenta vadných kusu je i u dražších položek, reklamační oddělení ale funguje a částka za nefunkční výrobek Vám již byla uhrazena.
S pozdravem a přáním všeho nejlepšího
GAPT shop s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Vařič byl na jedné straně bouchnutý a tudiž neseděl na rovině - kolíbal se. Vařič byl v originálním plastovelém obalu, který nebyl nijak poškozen. Stejně tak obal balíku. Kus musel být již reklamovaný!!!!!
- Poprvé a naposledy jsem zde objedvála
Reakce obchodu GAPT shop
Dobrý den.
Moc nás mrzí že jste dostala vadný kus. Bohužel, nemůžeme kontrolovat jednotlivé položky před odesláním a nevíme v jakém stavu dostáváme zboží od dodavatele. Pokud zboží je v nepořádku kontaktujte reklamační oddělení [email protected] do emailu popište zavádu vložte vyplněný reklamační formulář (ke stažení na naší stránce https://www.gaptshop.cz/Reklamace-a6_0.htm) take do emailu vložte foto výrobků kde je vidět závadu a vše vyřešíme k vaší spokojenosti zrychlenou reklamací.
S pozdravem a přáním hezkého dne
GAPT shop s.r.o.