Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod ze dne na den skončil, jsou nedobytní, nemám zásilku ani peníze

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednal jsem šest létajících spiner koulí. Dvě modré odřené, evidentnně hodně použité, z toho jedna nefukční - rozbitý port pro nabíjení. Jedna růžová nefukční - neroztočí se. Vnoučata budou mít .....?

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem 8.12. 2023, ihned jsem byla přesměrována na platební bránu a z účtu mám řádně strženu platbu. Uplynulo 7 dní, balíčku se nemohu dočkat. V mailu jsem tedy klikla na "ověření platby" Comgate.
    A zde je uvedeno, že je nezaplaceno?!. Přestože mám platbu strženu z účtu, uveden variabilní symbol objednávky atd. U mne vše proběhlo. Faktura do mailu přitom přišla ještě týž den a dotazník na spokojenost s objednaným zbožím po 6 dnech. Mne však nikdo více nekontaktoval resp. nemám žádné další informace v mailu, jako např. kdo kdy vyskladnil, který přepravce nyní má atd. V tomto směru netuším co se děje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychle dodání
    • Nekvalitní zbozi, růžový projektor nelze otáčet tak aby obrázek byl uprostřed a víčko na baterie špatně dovírá a pohybem při otočení projektoru mate strach ze to vypadne ze závitu a modrý projektor víčko na baterie úplně špatně,závit prořezán takže šroubek nedrží víčko od baterie
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná

    Reakce obchodu GAPT shop

    Dobrý den,

    Nechápeme Vaše hodnocení, jelikož žádnou stížnost nebo reklamací od Vás nezaznamenáváme. Objednávka byla vyřízena hned po zaplacení a odeslaná nejbližším možným svozem.

    Každopádně, děkujeme za plnohodnotnou recenzí, ze které je určitě "zřejmě" nad čím musíme zapracovat.

    S pozdravení a přáním hezkého dne
    GAPT shop s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo poškozené dopravní společností hned jsem je nafotil a poslal info a obchod ani neodpovídá

    Reakce obchodu GAPT shop

    Dobrý den,
    Omlouváme se, že neobdržel jste žádnou odpověď. Momentálně Váš případ řešíme s dopravcem. Ale je povinnosti zákazníka zkontrolovat vnější obal při převzetí balíku. Pokud balík převezmete poškozený bez sepsaného spolu s dopravcem protokolu o poškození balíku, dopravce nám tuto reklamací neuznává. Protože pro dopravce, v takovém případě, zásilku poškodil už zákazník. Varování o možnosti poškození balíku je uvedeno na více místech na webu. Taktéž je uveden postup při kterém my můžeme tuto situace vyřešit, a je tam uvedena a nutnost mít protokol o poškození balíku.
    Pokud daný protokol nemáte není žádná garance, že dopravce nám tuto reklamací uzná.
    Děkujeme za pochopení.
    GAPT shop s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé dodání
    • Zakoupený výrobek nefunguje

    Dodání sice rychlé, ale zakoupená balička dutinek fungovala 3 vteřiny. Reklamace podána ihned, po dvou dnech žádná reakce.

    Reakce obchodu GAPT shop

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu, moc nás mrzí, že plnička se rozbila tak rychlé, a omlouváme se, že nebyla Vám odeslána odpověď na Vaši reklamaci. Upozorním na to reklamační oddělení a vše vyřídíme k Vaši spokojeností.
    S pozdravem a přáním všeho nejlepšího
    GAPT shop s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží mě přišlo , ale bohužel nefungovalo

    Reakce obchodu GAPT shop

    Dobrý den,
    Moc nás mrzí, že hodnotíte celkové služby obchodu spatně kvůli nefunkčnímu výrobky. Bohužel nějaká procenta vadných kusu je i u dražších položek, reklamační oddělení ale funguje a částka za nefunkční výrobek Vám již byla uhrazena.
    S pozdravem a přáním všeho nejlepšího
    GAPT shop s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vařič byl na jedné straně bouchnutý a tudiž neseděl na rovině - kolíbal se. Vařič byl v originálním plastovelém obalu, který nebyl nijak poškozen. Stejně tak obal balíku. Kus musel být již reklamovaný!!!!!
    • Poprvé a naposledy jsem zde objedvála

    Reakce obchodu GAPT shop

    Dobrý den.

    Moc nás mrzí že jste dostala vadný kus. Bohužel, nemůžeme kontrolovat jednotlivé položky před odesláním a nevíme v jakém stavu dostáváme zboží od dodavatele. Pokud zboží je v nepořádku kontaktujte reklamační oddělení [email protected] do emailu popište zavádu vložte vyplněný reklamační formulář (ke stažení na naší stránce https://www.gaptshop.cz/Reklamace-a6_0.htm) take do emailu vložte foto výrobků kde je vidět závadu a vše vyřešíme k vaší spokojenosti zrychlenou reklamací.


    S pozdravem a přáním hezkého dne
    GAPT shop s.r.o.