• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na strankach neuvadite jestli je dana hra zarazena do skupiny ESENTIALS myslim ty na ps3. A pak si jeste za ni nauctujete 699kc pritom stanovena cena je 20eur. A to se stalo uz nekolikrat a ne jen me! A jeste jedna vec, kdyz jsem volal na obchod s dotazem ohledne predobejdnavky jine hry tak, na druhem konci sedel clovek s totalnim nezajmem cokoliv poslouchat natoz nejak rozume odpovedet.

    Nenechat se napalit!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Hra nejde nainstalovat,pán hledal možný důvody,jako že mikroškrábance atd.

    Reakce obchodu Gamestation

    Dobrý den,
    hra vám nešla nainstalovat, protože jste měl poškrábaný disk. Nabízeli jsme vám opravu, ale tu jste odmítl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednane zbozi pred 18 dny, potvrzeno, zbozi neprislo, komunikace zadna.

    Reakce obchodu Gamestation

    Dobrý den,
    v objednávce jste nastavil, že chcete platit předem na účet. Hned v den objednávky jsme vám poslali na email zálohovou fakturu s potřebnými informacemi k platbě. Bohužel nám od vás žádná platba ani po týdnu nedošla, tak jsme museli vaši objednávku zrušit.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Přehlednost
    • Možnost osobního vyzvednutí
    • Komunikace
    • Nevím o žádných
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Koupil jsem bazarovou hru,hra došla opravdu velmi poničená a navíc neměla ani manuál!!!Nemožnost zvolit buď balík na poštu či do ruky i když jsem to psal do poznámky k objednávce...u Gamestationu jsem již párkrát nakupoval,ale obávám se že teď to bylo naposled...

    Reakce obchodu Gamestation

    Dobrý den,
    hru jsme vám posílali v perfektním stavu. Pokud vám došla zničená, je to vina pošty. Pokud máte zájem, můžeme vám poslat novou PS4 plastovou krabičku na hru. Co se týče manuálu, tak novější hry už manuály většinou v balení neobsahují.
    Zásilky odesíláme pouze jako Balík do ruky, máme to i uvedené na eshopu. Pokud napíšete do poznámky, že to checte poslat jinak, tak to bohužel nemůžeme vyhovět. Prostě to není možné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem AV kabel pro XBox 360 (měl být skladem),a vůbec nic se nedělo. Po mém dotazu po týdnu na stav objednávky, mi bylo sděleno, že kabel není skladem a že ho naskladní a pošlou. Po dalším týdnu se opět nic neděje a tudíž jsem kabel raději objednal u jiné firmy.

    Reakce obchodu Gamestation

    Dobrý den,
    Component HD AV kabel máme skladem. V objednávce jste si zvolil platbu předem zálohovou fakturou. Tuto fakturu jsme vám zaslali již před týdnem 19.8. a nyní čekáme na zaplacení. Je jasné, že když nám od vás platba nedošla, tak že vám zboží nemůžeme poslat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • V obchodě jsem zakoupil hru. Hra nesplňuje to co je psáno na obalu, tedy že jsou zde české titulky. Navíc jsou problémy s instalací hry na mém PC, přičemž mám celý počítač v pořádku, vše mi tam jde spustit i přes CR-ROM. Po vyloučení všech chyb u PC bude chyba na CD.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem si dualshock 2 Sony, tak jak to nabízel obcjod, ale dorazil úplně jiná dualshock.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nejhoří e-shop co znám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • 3ychy nejsou v češtině a v rozporu se zákonem chybí český návod.

    Nepoužívat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nefunkčnost DVD, kterou jsem hlásil ten den, kdy jsem zboží obdržel, byla svalena na mne, že prý jsem jej poškrábal. Vyřízení reklamace obsahovalo nejspíš prohnání disku leštičkou a disk fungoval. Ovšem abych se musel handrkovat, že jsem disk opravdu nepoškodil za tu hodinu co jsem jej měl v ruce, to je nízké.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou schopni zboží ododat ani po třech měsících

    Reakce obchodu Gamestation

    Dobrý den,
    všechny objednávky vyřizujeme do 24 hod. (pokud je zboží skladem). A pokud není skladem, tak do 14 dnů. Pokud by se na naskladnění zboží muselo čekat déle, tak o tom zákazníka informujeme a záleží na domluvě jak se objednávka vyřídí nebo upraví. Momentálně nemáme v systému žádnou nevyřízenou objednávku starou 3 měsíce u které bysme nebyly domluveni se zákazníkem na způsobu vyřízení.
    Prosím napište mi číslo vaší objednávky, ale jsem si jistý, že jsme se s vámi na způsobu vyřízení určitě domlouvali.
    Předpokládám, že jste neobjednal hru, která teprve vyjde a její datum vydání je vždy napsané na eshopu v detailu produktu. Datum vydání může být i více jak půl roku dopředu od nabídnutí hry v eshopu.

    děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • inzeruje zboží,které nesplňuje deklarované parametry a klame zákazníka
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • ochota prodavače

    dobré na nakoupení her
    při reklamaci hardwaru dělali menší problémy

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Má i bazarové věci
    • Nepoužitelný nákup přes internet
    • Vysoké ceny, pokud nenakoupíte přes internet

    Ceny v Gamestation se mi zdály dobré a mám to kousek, rozhodl jsem se pro nákup tam. Zboží mi bylo prodáno asi o 15-20% než uvádí ceny na internetu. Dost jsem se podivil, ale řekl jsem si, že jsem se možná špatně podíval. Nepodíval, ceny na internetu byly opravdu jiné než za kolik mi věci prodali v obchodě. Nevadí, mám to kousek, dám jim ještě šanci, řekl jsem si. Nový nákup jsem si pojistil objednávkou přes internet s osobním odběrem. Podtvrzení objednávky neobsahovalo ani údaje o nakoupených produktech a do teď se mi nikdo neozval. Tak nevím, ale asi bych doporučil nakupovat jinde.

    Reakce obchodu Gamestation

    Dobrý den,
    prosím napište mi číslo vaší objednávky na email, abych mohl věc prověřit. Pokud je zboží skladem, tak objednávky vyřizujeme okamžitě, nejpozději do 24 hod. Pokud zboží není skladem, tak vyřídíme většinou do 14 dnů jak je uvedeno na eshopu. Ceny na eshopu mohou být jiné než v kamenné prodejně, proto pokud chcete nižší ceny je lepší udělat objednávku přes eshop.
    děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • cena
    • nedá se platit kartou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje první objednávka a zatim nedorazila. V Dnešní době kdy dorazí zásilka z každého jiného obchodu do tří dnů je to celkem špatná vizitka.

    Reakce obchodu Gamestation

    Dobrý den,
    objednal jste si zboží u kterého máme v eshopu uvedeno, že momentálně není na skladě a doba dodání je 14-30 dnů. Z tohoto důvodu vám zboží ještě nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobré ceny na český trh.
    • Produkty nepopisuje přesně. Objednal jsem si např. pouze Borderlands GOTY a přišlo mi Borderlands GOTY v edici Best Games.

    Jedinou kladnou věcí obchodu jsou nízké ceny na určité tituly.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • je to levní
    • je pomalí

    normálka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dopravy, cena
    • zavádějící údaje (obrázky pouze ilustrativní, popis vyvolával dojem, že se jedná o DVD, zatím šlo o několik CD)

    úplně spokojen jsem nebyl, doporučuji se předem informovat o jaký produkt se přesně jedná