Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Doba dodání
- Špatně zabaleno zboží
- Zboží přišlo polámané
Bohužel mám špatnou zkušenost. Zboží přišlo špatně zabalené a tudíž polámané. Jeden fondanovy list měl barvy hodně “přepálené” druhy vypadá lépe. Reklamace polámaného zboží byla uznána a komunikace s e-shopem byla dobrá a rychlá. Kazdopadne příště asi raději jinde.
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
bohužel jsme nuceni reagovat na Vaši recenzi. Reklamace byla skutečně vyřešena obratem i přes to , že jste se chovala po telefonu vulgárně k našemu personálu. Bohužel produkt byl opravdu doručen poškozený, na což jsme obratem reagovali a reklamaci vyřešili k Vaší spokojenosti. Bohužel se to může občas stát a i když balíme vše svědomitě, tak za dopravce nezodpovídáme. Mrzí nás, ale pokud zákazník hanlivě uráží náš personál, který se Vám snaží s rychlím vyřešením pomoci.
Co se týče fondánového decorlistu, tak oba fondánové decorlisty z Vašich obrázků, byli potištěny stejnou tiskárnou. Proto nerozumím tomu, že jste zaprvé tuto skutečnost nereklamovala již ve zmíněmém telefonátu a za druhé za kvalitu vašich obrázků opravdu neručíme my. Pokud máte jeden obrázek ve vyšším rozlišení a druhý rozmazaný, tak je jasné, že výsledný tisk bude podobný. Přijde mi to bohužel jako Vaše účelové škodění.
Mrzí nás, že jste nebyla spokojena a budeme nadále pracovat na co nejlepším zabalení všech produktů, aby v budoucnu k podobným situacím nedocházelo. Vás bych poprosila, aby jste příště v podobné situaci na jakémkoliv eshopu zachovala chladnou hlavu, vystupovala slušně a respektovala osobu, která se Vám snaží co nejrychleji pomoci. Jelikož slušnost je vizitkou člověka. Tímto bych chtěla poděkovat i naší telefonistce, která celou situaci ustála naprosto profesionálně.
S přátelským pozdravem
Gabriela Šustai - majitelka eshopu -
Nedoporučuje obchod
Špatná komunikace
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
mrzí nás Vaše hodnocení, ale jak bylo avizováno na eshopu i v nákupním košíku, tak eshop měl dovolenou. Proto s Vámi nikdo nemohl komunikovat. Přeji pěkný den. -
Nedoporučuje obchod
- Termín doručení
- Komunikace
- Chybné označení produktu, že je skladem
Na svých stránkách obchod neustále zdůrazňuje expresní vyzvednutí, v horní liště termíny doručení u jednotlivých dopravců, proto jsem zvolila PPL s termínem 1 den. Po 2 prac.dnech (v 16 hod.) mi byl doručen mail s předpokládaným doručením týden od objednávky. Obratem jsem volala na uvedené číslo, ale nikdo již nezvedal. Druhý den ráno také ne, poslala jsem tedy mail s žádostí o vysvětlení tak dlouhého termínu. Omluvili se, že jeden z produktů byl chybně uveden skladem a tak museli objednat u dodavatele. To mi ovšem nikdo nedal vědět. Objednávka zrušena, peníze vrátili obratem.
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
produkt byl opravdu chybně uveden skladem a snažili jsme se Vám ho doobjednat. Jednalo se o chybu v našem systému, za kterou se omlouváme. Expresní odeslání garantujeme jak je uvedeno pro jedlý papír a fondánový decorlist samostatně. Přeji Vám pěkný den. -
Nedoporučuje obchod
- Zaslali spatny produkt,odmitli opet zaslat mnou zaplaceny produkt.Predrazene a neprofesionalni.J
Nikdy od nich jiz nic nekoupim.J
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
jak jsme Vás informovali emailem, tak jste obdržela přesný produkt, který jste si vybrala v objednávce. I přes upozornění, že chyba byla na Vaší straně a nabídnutou 50 % slevu na další objednávku, jste se raději rozhodla napsat zápornou recenzi. Vaše chování nás velmi mrzí, ale za Vaši chybu nemůže opravdu nikdo jiný než Vy. Přeji Vám pěkný den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Výhoda žádná
- Trvalo doručení
- Špatná komunikace,napsali jsme si asi 5mailů a pokaždé mi odpovídal někdo jiný
- Nevstřícnost
- Špatné informace
Za mě už nikdy více
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
bohužel Vaše recenze se nezakládá na pravdě. Nechápu Vaše počínání, ale s námi jste komunikovala pouze jedním emailem s požadavkem na doručení do pátku a ten jsme také dodrželi. Tímto Vás žádáme o odstranění nepravdivé recenze.
S pozdravem Gabriela Šustai - majitelka eshopu -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Odeslání nebylo vůbec rychlé, jak se eShop tváří. I když bylo všechno zboží skladem a byla možnost zvolit nejzazší termín doručení, zboží bylo odesláno až po třech pracovních dnech, v den, kdy mělo být již nejpozději doručeno.
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den, bohužel Vaše recenze se nezakládá na pravdě. Nejpozdější termín doručení jste si zvolila 25.4.2024. V tento den jste měla zásilku připravenou na výdejním místě, ale vyzvedla jste si ji až o den později. Nechápu tedy smysl Vaší recenze, když Vámi zvolená lhůta pro doručení byla splněna. Přeji Vám pěkný den.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Barvy tisku jsou místo černé modro šedé, objednávka přišla později, než měla. Ale nemám srovnání s jinými obchody, třeba by to bylo stejné.
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
malá odchylka při tisku na jedlý papír může vždy nastat, jedná se o potisk potravinovými barvami nikoliv o běžný tisk. V případě, že jste nebyla spokojená s barevností, poprosím Vás o kontakt na email [email protected] a rádi situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti. Přeji pěkný den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
+ přehlednost nabídky, slušné ceny
- termín, kdy bude zásilka doručena je na webu uváděn klamavě- nejde o termín doručení, ale dokdy jsou schopni zásilku připravit a zabalit. Takže dorazí v pořádku, ale výrazně pozdějiReakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
termín doručení volíte orientačně, doručení závisí už vždy na vybraném dopravci. Je samozřejmé, že ve vánoční špičce nabírají dopravci zpoždění. Proto doporučujeme volit vždy nejrychlejší dopravu, kterou názorně zobrazujeme. Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s dodací lhůtou, ale za dopravce opravdu momentálně ručit nemůžeme.
Děkujeme za vaše hodnocení.
S přátelským pozdravem
Tým gamadarky.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Vysoké ceny
- Příliš dlouhé dodání
Jsem vážně nespokojen. Vybíral jsem z tří obchodů, kde tento měl sice nejvyšší cenu, ale nejkratší dobu dodání. U zboží, které bylo skladem se psalo dodání 1-2 dny a u objednávky mě překvapil výběr nejpozdějšího dodání kde jsem zvolil 3 dny (samozřejmě myšleno pracovní dny). Od objednávky obchod expedoval až v pátý den. Dopravce to stihnul během jednoho dne. Mrzí mě to ale už nikdy víc.
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
chápu vaše rozčarovaní, ale keramický hrnec, který jste si objednal byl bohužel poškozený. Proto jsme vám obratem objednali od dodavatele nový kus, ale dodání se samozřejmě prodloužilo. Za zdržení a komplikace se velmi omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Obchod komunikuje i o víkendech.
- Místo kilového balení smartflexu mi přišlo 250g. Na objednávku jsem spěchala kvůli zakázce na dort a už nebyl čas na napravení a zaslání mého požadovaného zboží.
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
bohužel došlo k chybě ve vyskladnění jak jsem již komunikoval s vámi na emailu. Za komplikace se omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nedodali nejdůležitější produkt
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
balonek Pat a Mat byl skutečně evidovaný chybně skladem. Za komplikace se omlouváme a budeme se snažit nadále zlepšovat. -
Nedoporučuje obchod
- Obchod jsem kontaktovala, prislibili my, ze objednavka dorazi nejpozdeji do ctvrtka. Dnes je sobota a zbozi nikde. Takze mam doma placici dite, ktere nema ani svicku na dort, jedly papir a ani balonky. Cela rodina oslava zkomplikovana. Kdybych obchodu nepsala,pochopim, ale v mailu slibovali a nedodrzeli..,
- Dlouha doba dodani
Reakce obchodu GaMaDárky
Dobrý den,
tato situace mě velmi mrzí. Dělali jsme vše proto, aby byl balíček včas u vás, ale chyba je na straně dopravce. Od nás si zásilku dopravce převzal 11.1.2023 . Bohužel neovlivníme to, že jí není schopen doručit ani za 3 dny. Mohu pouze doporučit příště volit kurýra domů místo doručení na výdejní místo.