• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mám zaplacené a nic nemám

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Dobrý den paní Mikulicová.
    Nesouhlasíme s touto recenzí. Objednávka byla vytvořena dne 25.12.2024 17:22, v té době byla na eshopu uvedena tato informace: "Z důvodu inventury v období 23.12.2024 - 3.1.2025 budou objednávky doručeny nejdříve 6.1.2025."
    Tato informace byla viditelná také v závěrečném kroku ve Vašem košíku při dokončení objednávky a následně Vám dorazila ještě na email s potvrzením objednávky.

    Děkujeme za pochopení přizpůsobení provozu skladu/firmy o Vánočních svátcích, Váš GalaTex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • arogantní jednání
    • účtován poplatek ve výši 100 Kč když se zboží vrátilo zpět
    • Dodnes mi ale ještě nevrátili platbu za tento balík

    Nedoporučuju! V tomto obchodě jsem si objednala zboží v hodnotě cca 300 Kč. Nestihla jsem si zboží vyzvednout a tak se odeslalo zpět. Ještě než mi byla uhrazena vrácená částka na účet, už mi přišel email, že jim dlužím 100Kč za dopravu a balné. Ohradila jsem se, že s tím nesouhlasím, že mi tato částka nepřijde adekvátní. Načež se mi dostalo arogantní odpovědi, že je to standardní postup a ať se zamyslím, co se vlastně stalo. Budu tento spor dále řešit přes Českou obchodní inspekci. Takhle teda opravdu ne.

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Dobrý den paní Nezbedová,

    upřímně - se zákazníky se vždy domluvíme, jejich spokojenost je pro nás na prvním místě, ale když někdo hned v prvním emailu začne útočit, vyhrožovat, poukazovat na směrnice, zákony a obchodní podmínky, není co řešit. Poté striktně postupujeme právě standartními kroky. Po Vašich několika emailech jsme prozkoumali všechny náležitosti a vše výše uvedené bylo v souladu a v pořádku. Doba odeslání byla adekvátní, nevyzvednutí zásilky jste ovlivnila jen a pouze Vy, jelikož dopravce i my jsme Vás dostatečně informovali o jeho odeslání, uložení a úložní době. Náklady na pokrytí poštovného, balného i času zaměstnanců je také v pořádku.

    Odpověď jste arogantně pochopila pouze Vy, byla myšlena jako krok k smírnému jednání, abychom se s Vámi domluvili, což evidentně není možné. Do budoucna si prosím vyberte jiného dodavatele textilní galanterie. S pozdravem, GalaTex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje,tel.vypnutej.Zboží dorazilo pozdě.

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Vážená paní Kotapištová,
    odeslání do dvou dnů, kdy máme doručení do tří dnů - a to v předvánočním čase je krásná práce našich zaměstnanců. Objednávku jste si vytvořila 16.12. a 18.12 byla expedována v ranním svozu. Je možné, že GLS nestihalo doručení do dalšího dne, ale to je v tomto období běžné a musí se s tím počítat. Dodání do Vánoc bylo garantováno, i když Vaše zboží nebylo tematické. Na zpracování této objednávky jsme hrdí, je nám líto, že nejste spokojena. Váš Galatex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka bohužel ani po dvou týdnech nedorazila, proto jsem se s obchodem domluvila na vrácení peněz.

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Abychom uvedli na pravou míru komentář paní Richterové.

    Objednávka vytvořena 11.12. v pozdních večerních hodinách, zpracována následující pracovní den, odeslána další pracovní den. Bohužel nám balíček dopravce poničil, trvalo jeho navrácení, bylo domluveno opakované zaslání, které nakonec bylo změněno zákaznicí na storno a vrácení financí.

    Děkujeme za Vaši zkušenost a věříme, že příště proběhne vše v naprostém pořádku! Váš GalaTex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem dřevěné korálky na výrobu anděla na dětskou vánoční besídku. Objednal jsem ho v úterý ráno a požádal o doručení do soboty. Slíbili, že dodají. Volal jsem znovu, slíbili, že přijdou v pátek, počkej. Objednávka byla odeslána ve čtvrtek!!! Poslali mi oznámení, že bude doručeno v pondělí. Když jsem zavolal, jak se to mohlo stát, řekli, že udělali vše, co mohli. Slíbila, že nechá negativní zpětnou vazbu, na kterou odpověděli, nechte toho, je nám to jedno, je o jednoho klienta méně, nevšimneme si toho. Odtud touha, pokud je to problém se zaměstnancem, takové lidi vyhodit, pokud je to koncept obchodu, pak by takové obchody neměly existovat!

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Vážená paní Maryna Antikhevych,
    Vaše objednávka 20ks dřevěných kuliček za celkovou částku 41,- se setkala s problémem párování plateb. Platba nebyla přiřazena z nějakého důvodu k objednávce (chybný VS,..). Po jejím spárování jsme objednávku 11.12. zpracovali a následně 12.12. odeslali. Ano v té době GLS zvládala doručovat do dalšího dne, ovšem evidentně měli již balíčků více a přišel víkend, proto se dodání protáhlo, ale ať počítáme jak počítáme, tři pracovní dny máme krásně splněny.
    Příště Vám doporučíme z důvodu klidnější přípravy akcí s dětmi objednat s předstihem, ne na poslení chvilku. Telefonický rozhovor bychom neradi dále rozebírali, na svůj názor máte nárok a my jej respektujeme. Přejeme Vám příjemné svátky, Váš GalaTex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Látka byla příjemná
    • Dorazilo špatné zboží
    • Doprava trvala poměrně dlouho
    • Při žádosti o reklamaci mi řekli, ať si najdu formulář na vrácení, přičemž na jejich stránkách jsem ho nemohla najít. Bylo to trochu neprofesionální, myslím si, že kdyby do emailu připojili daný dokument, bylo by to pro zákazníka příjemnější.

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Dobrý den paní Boušková,
    děkujeme za konkrétní recenzi a dovolte nám reagovat. Ano látka je na dotek příjemná, s tím nezbývá než souhlasit.

    Vadné zboží:Zboží bylo kontrolováno scanerem a také na videozáznamu je vidět, že jsme zaslali správnou. Tušíme, že se Vám barva na monitoru mohla zdát jiná než je v reálu, ale to se našim zákazníkům někdy při výběru stává.

    Délka dodání: Vidíme v systému 11.12. v odpoledních hodinách objednáno, 13.12. v dopoledním svozu odesláno (ale následuje víkend!!)

    Formulář k vrácní: Tento formulář najdete na eshopu volně ke stažení. Také jej zasíláme automaticky jako přílohu emailu spolu s fakturou. Tím pádem jste formulář měla k dispozici hned na dvou místech. Odpovědí na email jsme Vám tuto informaci sdělili.

    Váš balíček již máme a finance Vám smozřejmě vrátíme. Věříme, že si u nás ještě v budoucnu vyberete z pestré nabídky látek i jiného zboží, Váš GalaTex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod naúčtoval dodatečně dopravu za odmítnutý balík, i když objednávka byla zrušena před jejím odesláním. Rušeno z důvodu pozdního zpracování.

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Dobrý den paní Bublíková,
    když je balíček zabalen a připraven k odeslání na expedičním skladu, již ho nezvládneme v tom množství dohledat a stornovat. V průběhu zpracovávání objednávky jste měla dosti času ke stornování, avšak jste tak neučinila. Jsme moc rádi za pečlivé zákazníky, kteří si vyberou přesně to co potřebují a následně balíček převezmou. U balíčků, nejčastěji na dobírku, které jsme balili, chystali, zpracovávali a nakonec nebyly vyzvednuty, jsme ztratní, jelikož do nich dáme čas, obalový materiál, hradíme poštovné, proto účtujeme storno poplatek v souladu s OZ. Snad je to pro Vás takto srozumitelné. Děkujeme za pochopení. Váš GalaTex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • popis produktu odpovídá
    • Dlouhé vyřízení objednávky
    • špatné zabalení, neslepené dno.

    Dlouhá čekací doba na objednávku. 4.12. nakoupeno, odesláno 11.12. V době objednání nebyla platba přiřazena e-shopem, až po urgencích zareagovali téměř okamžitě a začali připravovat zboží. Písek omluvný e-mail, že různé barvy nemají a že udělají barvy podle skladových zásob, nikdo se mě neptal zda souhlasím nebo ne. Zabaleno tak, že dno krabice od vysavače nebyla zalepena, a veškerý obsah se vysypal při vyndání z boxu, ještě chybí dva kusy. E-shop se k tomu postavil tak, že je chyba na straně dopravce... Nikdy více takové jednání e-shopu je pro mě nepřijatelné...

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Dobrý den paní Blahušková.

    V první řadě se chci omluvit jménem obchodu za pozdní zpracování objednávky. V prosinci nás u některých objendávek pozlobily platby a jejich párování. Vaše platba měla správné náležitosti ale nespárovala se nám. Ve chvíli, kdy jste se nám ozvlala jsme situaci řešili okamžitě a během dne Vám zásilku odeslali. Dle kamerových systémů byl balíček zabalen precizně ze všech stran. Nerozumíme Vašemu čílení v následujících větách. Ve chvíli, kdy Vás obchod kontaktoval se záměnou barev podle skladových zásob, nic jste nenamítala a potvrdila jste, že zásilku budete očekávat. O chybějících kusech ve Vaši objendávce se dozvídám až nyní z této recenze (Váš závěrečný email byl velice strohý a na naši odpověď jste již nereagovala). Chceteli řešit reklamaci, napište nám na email: [email protected] naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat a situaci s Vámi vyřeší. GalaTex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka byla ihned zaplacena, ale poté mi obden chodilo, že objednávka není uhrazena, ať ji uhradím. Poslala jsem email s potvrzením o její úhradě. 2 dny jsem volala na eshop a marně. Po 3 dnech jsem se dovolala a žádala o urychlené zaslání, ale zbytečně. Slečna/paní se sice omluvila, že platbu přehlédla, ale zboží stejně ani následující den neodeslali. Takže zboží nestihlo přijít včas. A to jsem objednávala 10dnů předem. Zkazili nám vánoční besídku, protože objednané zboží byl kostým dceři, který nedorazil. Už nikdy více

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Děkujeme za Váš názor.
    Omlouváme se, za naši chybu při začátku zpracovávání objednávku. Ale dále jsme postupovali tak, že jsme vaši objednávku zpracovali přednostně a zaslali dle slibu. Mírně nám představu a doručení překazilo GLS, které již v té době čelilo Vánočnímu náporu balíčků, ale udělali kus práce! Je škoda, že jste nereagovala na výzvy k platbě, které chodí zákazníkům v případě neuhrazení ob den, takto by byla dříve zjištěna chyba a celá věc se urychlila. Kostým myšky jste jiště nakonec zvládli vytvořit, zaimprovizovat a besídka jistě proběhla v krásném Vánočním duchu. Věřím, že si k nám ještě najdete cestu a příště vše dopadne na výbornou. Váš GalaTex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nepřišlo mi kompletní zboží a telefon mi nikdo nezvedá

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Vážená paní Cheníčková,
    neuvědomujeme si, že by u Vaši objednávky byl problém s nedodaným zbožím, avšak problém jste s námi neřešila.
    Na telefonu jsme pro zákazníky přítomní každý pracovní den od 9 do 15 hodin, v pátek do 11:45, na všechny emaily odpovídáme v průběhu celého dne. Proto s tímto hodnocením nesouhlasíme. Máteli zájem o reklamaci, nebo chcete cokoliv diskutovat, jsme Vámk dispozici na telefonu a emailu [email protected], s pozdravem GalaTex.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba dodani zbozí, na telefonu zamestnankyně slibovala termin dodani, ktery nedodrželi

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Vážená paní Hrbková,
    Vaše objednávka byla vytvořena 6.11. a 9.11 se již připravovala k odeslání. Zdržela se především díky rozmanitému množství druhů malorozměrného zboží a zboží z výprodejového skladu. Opoždění nás samozřejmě mrzí, ale po celou dobu jsme byli v kontaktu a situaci jsme řešili. Nyní balíček máte u sebe a věřím, že jste se zbožím spokojená. Přejeme krásné chvilky u korálkového tvoření!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dlouhé doručení

    Objednávka 5.11. a k vyzvednutí 11.11. - trochu dlouhá doba!!

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Vážená paní Ocásková,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu u Vaši stokorunové objednávky.
    Objasnění - zboží bylo objednáno 5.11. kolem 15 hodiny, zaplaceno obratem. V této chvíli je zboží skladem do 3 pracovních dnů. To jsme odeslali, ale nadešel víkend, nejspíše i proto bylo zboží doručeno 11.11. v pondělí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nekomunikují, zboží nedorazilo vše a doprava byla také zpoplatněna, i když neměla.

    Reakce obchodu GalaTex.cz

    Vážený pane Chobot,
    Vaše objednávka byla zpracována obratem a poslaná v dvou balících, jeden již máte u sebe, druhý je na cestě (skladové zboží jsme odeslali ihned, ostatní doposílali).
    Doprava byla účtována pouze za jeden balík a to v souladu s podmínkami eshopu (cena zboží nepřesáhla 1990,- jelikož hranici dvou tisíc jste přesáhl díky částce za dobírku!).
    Co se týče nekomunikace - email jste nepsal a na telefonické hovory po 15:00 (potažmo volal jste 17:56) nezvedáme z důvodu provozní doby zákaznického oddělení. Na zmeškané večerní hovory a prozvonění nereagujeme. Děkujeme za pochopení svého pochybení a věříme, že si k nám zase najdetete cestu.