Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    malý výběr barev i typů dlouhých zipů
    nemožnost platiti kartou

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo jiné zboží než to, co bylo prezentováno na e-shopu. Vracím zpět.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zásilkovna mi na moji zadost neprodlouzila termín vyzvednutí . Přišla jsem o zboží i peníze

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • doručili jiný produkt
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nebylo mi umožněno přesměrování zásilky, tuto jsem si tudíž NEMOHLA vyzvednout.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mi zatím nebylo doručeno,proto nemohu nic hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    To byl můj první nákup v této galanterii, protože jsem neměla jinou možnost. Vybírala jsem z dostupného sortimentu. To co jsem potřebovala bylo vyprodáno. Převážně výběr barev zipsů a délky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vybrala jsem určité zboží a přišlo jiné.Bylo označené číslem a přišly jiné čísla.Telefonicky mi bylo řečenoyže to se prostě stává.Jen mi to zboží je na nic.

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    zboží jsme vám poslali podle vašeho požadavku, na každém jezdci číslo vytištěné být nemusí, ale i tak je to ten objednávce odpovídající.

    Vzhledem k velkému množství typů zipů, které se na trhu vyskytují, se může stát, že náhradní jezdec do opravovaného zipu bohužel vhodný nebude. V tom případě radíme vyměnit celý zip.

    Pokud byste s opravovaným oblečením přišla na kamennou prodejnu, je možné vybrat jezdec lépe. Takhle na dálku se opravdu špatně vybírá a může se stát, že nakonec na zip nesedí.

    Mrzí nás vaše zkušenost. Ale udělali jsme vše, co bylo v našich silách a možnostech, abychom vám s výměnou jezdce pomohli.

    Přejeme pěkný den,
    tým galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží bylo doručeno rychle
    • Problém je v tom, že spony na opasek, které jsem si objednal nejdou na opasek použít. Je to plechový šunt. Kožený opasek ve sponě nelze upevnit. Spona je zřejmě vhodná jen na papírové opasky, opasek větší tloušťky nežli ke tloušťka papíru, se do spony nevejde. To však obchod jaksi ve své nabídce pozapomněl uvést.

    V tomto obchodě nedoporučuji nakupovat. Neuvádějí pravdu o produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo zasláno zmačkané a objednaná stuha byla přestřižena.

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí vaše zkušenost. Rádi se zákazníky komunikujeme na přímo, když dojdu k nějakému problému, a vyřešíme danou situaci dohromady. Že byla stuha rozstřižená jsme si nevšimli a moc se za to omlouváme. Dodávají nám stuhu ve velkém návinu z výroby a může se stát, že je v některé části stuha napojená/přestřižená. Při chystání jsme bohužel tuto skutečnost museli přehlédnout a zaslali jsme vám zrovna tuto část.

    Pokud si přejete zboží reklamovat, neváhejte se na nás obrátit.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    Přejeme pěkný den,
    tým galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod si nezaslouzi ani pul hvezdy, bohuzel mene nelze dat. Objednavka byla nahazena v pytliku. Odeslano na vyzvednuti na pobocku Zasilkovny, coz je kapitola sama o sobe. Balicek byl rozthany. Neni divu, obchod vse nahazel do tenke obalky s bublinkami. Vubec se nesnazil vyrobky zabalit a ochrsnit pred prepravou. Krejcovske nuzky volne lezely v pytliku. Nite rozmotane, krejcovky metr, vypadly z obalu. Ze vseho byl v pytliku kokon. Tady v tomhle obchodne nekdo na to kasle. Hlavne, ze dostane penize. Cekam na vraceni penez.

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, kterou jsme od vás obdrželi. Rádi všechny případné komplikace, které mohou někdy nastat, nikdo není neomylný, vyřizujeme osobně a řešíme ke spokojenosti zákazníka.

    Velmi nás mrzí vaše zkušenost s nevhodně zabaleným zbožím, neměli jsme v úmyslu, aby dorazilo v tomto stavu. Podnikli jsme kroky k tomu, aby se toto již nestávalo. Zřejmě balíčku nepomohl ani způsob zacházení v rámci dopravy. V případě, že je balíček viditelně poničený, doporučujeme tuto zásilku nepřebírat a my si reklamaci vyřešíme s dopravcem sami. Vám by byl odeslán balíček nový.

    Co se týče vaší připomínky ke zvolenému způsobu dopravy Zásilkovnou na výdejní místo, tak tuto skutečnost my nijak neovlivňujeme, řídíme se přáním zákazníka a vy jste měla ve své objednávce tuto dopravu vybranou, takže jsme balík podle toho expedovali. Na výběr máme více typů doprav, liší se cenou a Zásilkovna na výdejní místo vychází pro zákazníka nejvýhodněji, možná proto jste tuto volbu učinila i vy ve své objednávce.

    Pokud si přejete objednávku reklamovat, poprosím vás o zaslání zboží zpátky a my vám poté rádi peníze obratem vrátíme.

    Děkuji a přeji pěkný den,
    Veronika
    www.galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    19.3. jsem zadala objednávku, 22.3. jsem obdržela e-mail, že některé zboží není skladem a že dostanu další zprávu. Ok, všichni šijí roušky, galanterie to mají těžké. 7.4. jsem ale přece jen zaslala e-mailový dotaz, zda mohu ještě počítat s jakoukoliv reakcí. Je 30.4. a bez odpovědi. Je mi líto, ale déle než měsíc bez jakékoliv reakce nepovažuji za korektní jednání ani v čase krize.

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Období první vlny Covid krize pro nás bylo mimořádně náročné a situaci jsme nezvládli. Ze dne na den jsme evidovali 100x více objednávek za jednu hodinu, než běžně za celý den. Na tento scénář jsme nebyli připraveni a náš systém a naše procesy kompletně zkolabovaly. V kombinaci s prodejem zboží v naší kamenné prodejně došlo ke kompletní paralýze našeho internetového prodeje. Primárně jsme se soustředili na dodání materiálu na výrobu ochranných pomůcek v lokalitě naší prodejny, domovům důchodců a nemocnicím.
    Tato situace pro nás byla velkým ponaučením a podnikli jsme řadu nápravných opatření. Jsme přesvědčeni, že se tento scénář a toto selhání nebude opakovat.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den a díky za pochopení.
    Galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nikdo se neozval, zboží dodnes nedorazilo, chápu, že se toho nahromadilo hodně v této době, ale po měsíci? To už se mi zdá opravdu dost. Dovolat se tam nedá :(

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Období první vlny Covid krize pro nás bylo mimořádně náročné a situaci jsme nezvládli. Ze dne na den jsme evidovali 100x více objednávek za jednu hodinu, než běžně za celý den. Na tento scénář jsme nebyli připraveni a náš systém a naše procesy kompletně zkolabovaly. V kombinaci s prodejem zboží v naší kamenné prodejně došlo ke kompletní paralýze našeho internetového prodeje. Primárně jsme se soustředili na dodání materiálu na výrobu ochranných pomůcek v lokalitě naší prodejny, domovům důchodců a nemocnicím.
    Tato situace pro nás byla velkým ponaučením a podnikli jsme řadu nápravných opatření. Jsme přesvědčeni, že se tento scénář a toto selhání nebude opakovat.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den a díky za pochopení.
    Galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel více jak měsíc bez reakce.

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Období první vlny Covid krize pro nás bylo mimořádně náročné a situaci jsme nezvládli. Ze dne na den jsme evidovali 100x více objednávek za jednu hodinu, než běžně za celý den. Na tento scénář jsme nebyli připraveni a náš systém a naše procesy kompletně zkolabovaly. V kombinaci s prodejem zboží v naší kamenné prodejně došlo ke kompletní paralýze našeho internetového prodeje. Primárně jsme se soustředili na dodání materiálu na výrobu ochranných pomůcek v lokalitě naší prodejny, domovům důchodců a nemocnicím.
    Tato situace pro nás byla velkým ponaučením a podnikli jsme řadu nápravných opatření. Jsme přesvědčeni, že se tento scénář a toto selhání nebude opakovat.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den a díky za pochopení.
    Galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není co hodnotit. 17.3. jsem objednala zboží s osobním vyzvednutím na prodejně a platbou bankovním převodem. Dodnes 16. 4. je v historii objednávek zpráva, že se kontroluje stav zboží na skladě. Údaje k platbě nedorazily a mě se z obchodu neobtěžoval nikdo kontaktovat, že zboží není, nebo přijde se zpožděním. Chápu, že se 17. 3. všichni nahrnuli do obchodu nebo ve velkém objednávali zboží, když vláda otevřela galanterie, ale měsíc na nějakou zpětnou vazbu se mi zdá moc.

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Období první vlny Covid krize pro nás bylo mimořádně náročné a situaci jsme nezvládli. Ze dne na den jsme evidovali 100x více objednávek za jednu hodinu, než běžně za celý den. Na tento scénář jsme nebyli připraveni a náš systém a naše procesy kompletně zkolabovaly. V kombinaci s prodejem zboží v naší kamenné prodejně došlo ke kompletní paralýze našeho internetového prodeje. Primárně jsme se soustředili na dodání materiálu na výrobu ochranných pomůcek v lokalitě naší prodejny, domovům důchodců a nemocnicím.
    Tato situace pro nás byla velkým ponaučením a podnikli jsme řadu nápravných opatření. Jsme přesvědčeni, že se tento scénář a toto selhání nebude opakovat.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den a díky za pochopení.
    Galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží stále nebylo dodáno. Nevím, jak bych mohla e-shop hodnotit kladně.

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Období první vlny Covid krize pro nás bylo mimořádně náročné a situaci jsme nezvládli. Ze dne na den jsme evidovali 100x více objednávek za jednu hodinu, než běžně za celý den. Na tento scénář jsme nebyli připraveni a náš systém a naše procesy kompletně zkolabovaly. V kombinaci s prodejem zboží v naší kamenné prodejně došlo ke kompletní paralýze našeho internetového prodeje. Primárně jsme se soustředili na dodání materiálu na výrobu ochranných pomůcek v lokalitě naší prodejny, domovům důchodců a nemocnicím.
    Tato situace pro nás byla velkým ponaučením a podnikli jsme řadu nápravných opatření. Jsme přesvědčeni, že se tento scénář a toto selhání nebude opakovat.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den a díky za pochopení.
    Galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30.3.2020 došel formulář hodnocení dodání a dosud 8.4. mi nebylo zboží doručeno???

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Období první vlny Covid krize pro nás bylo mimořádně náročné a situaci jsme nezvládli. Ze dne na den jsme evidovali 100x více objednávek za jednu hodinu, než běžně za celý den. Na tento scénář jsme nebyli připraveni a náš systém a naše procesy kompletně zkolabovaly. V kombinaci s prodejem zboží v naší kamenné prodejně došlo ke kompletní paralýze našeho internetového prodeje. Primárně jsme se soustředili na dodání materiálu na výrobu ochranných pomůcek v lokalitě naší prodejny, domovům důchodců a nemocnicím.
    Tato situace pro nás byla velkým ponaučením a podnikli jsme řadu nápravných opatření. Jsme přesvědčeni, že se tento scénář a toto selhání nebude opakovat.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den a díky za pochopení.
    Galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod vůbec nekomunikuje, objednávka potvrzena, ale druhý den přišlo,že jedna nebo více položek není skladem, neví, kdy bude naskladněno. Po týdnu čekání jsem poslala mail s dotazem na stav objednávky-žádná reakce. Po dalším týdnu jsem napsala, že objednávku ruším - opět žádná reakce, když jsem se přihlásila do e-shopu, moje objednávka tam pořád byla evidovaná, jako že se vyřizuje. S něčím podobným jsem se ještě nesetkala. Zvolila jsem platbu na dobírku, takže mi nevznikla žádná škoda.

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Období první vlny Covid krize pro nás bylo mimořádně náročné a situaci jsme nezvládli. Ze dne na den jsme evidovali 100x více objednávek za jednu hodinu, než běžně za celý den. Na tento scénář jsme nebyli připraveni a náš systém a naše procesy kompletně zkolabovaly. V kombinaci s prodejem zboží v naší kamenné prodejně došlo ke kompletní paralýze našeho internetového prodeje. Primárně jsme se soustředili na dodání materiálu na výrobu ochranných pomůcek v lokalitě naší prodejny, domovům důchodců a nemocnicím.
    Tato situace pro nás byla velkým ponaučením a podnikli jsme řadu nápravných opatření. Jsme přesvědčeni, že se tento scénář a toto selhání nebude opakovat.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den a díky za pochopení.
    Galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo ani po 20 dnech

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Období první vlny Covid krize pro nás bylo mimořádně náročné a situaci jsme nezvládli. Ze dne na den jsme evidovali 100x více objednávek za jednu hodinu, než běžně za celý den. Na tento scénář jsme nebyli připraveni a náš systém a naše procesy kompletně zkolabovaly. V kombinaci s prodejem zboží v naší kamenné prodejně došlo ke kompletní paralýze našeho internetového prodeje. Primárně jsme se soustředili na dodání materiálu na výrobu ochranných pomůcek v lokalitě naší prodejny, domovům důchodců a nemocnicím.
    Tato situace pro nás byla velkým ponaučením a podnikli jsme řadu nápravných opatření. Jsme přesvědčeni, že se tento scénář a toto selhání nebude opakovat.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den a díky za pochopení.
    Galanterie-eshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vůbec mi nepotvrdili, že zboží pro mne mají, i když jsem ho objednala a bylo i napsáno, že se ozvou, až zkontrolují.
    • Ale zřejmě nezkotrolovali nic a pustili mne k vodě. Bez zboží a bez zprávy.

    Po objednávce obchod napsal, že zkontroluje zásoby zboží, co jsem objednala, a to bylo naposledy, co jsem o něm slyšela (tedy spíš četla).
    Takže nic.

    Reakce obchodu Galanterie-eshop.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Období první vlny Covid krize pro nás bylo mimořádně náročné a situaci jsme nezvládli. Ze dne na den jsme evidovali 100x více objednávek za jednu hodinu, než běžně za celý den. Na tento scénář jsme nebyli připraveni a náš systém a naše procesy kompletně zkolabovaly. V kombinaci s prodejem zboží v naší kamenné prodejně došlo ke kompletní paralýze našeho internetového prodeje. Primárně jsme se soustředili na dodání materiálu na výrobu ochranných pomůcek v lokalitě naší prodejny, domovům důchodců a nemocnicím.
    Tato situace pro nás byla velkým ponaučením a podnikli jsme řadu nápravných opatření. Jsme přesvědčeni, že se tento scénář a toto selhání nebude opakovat.

    Ještě jednou se omlouváme.

    Pěkný den a díky za pochopení.
    Galanterie-eshop.cz