Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží bylo poškozeno, neochota k reklamaci

    Reakce obchodu Čendulka

    Vážená paní Nikol
    Jsme spolu v kontaktu a již jsme si vyměnili několik zpráv.
    Pro uplatnění reklamace je nutné dodat k nám zboží, nikoli poslat e-mailem velmi rozmazané fotografie, ze kterých není patrné vůbec nic.
    Reklamaci Vám samozřejmě přijmeme, stačí zboží zaslat a reklamaci na něj uplatnit.
    Děkuji a přeji krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velký výběr
    • ceny trochu vyšší (tedy alespoň u zipů)
    • delší metráž mi přišla rozkouskovaná u 4 objednaných položek

    40m zipu rozděleno do dvou až tří kratších částí. Měla jsem propočítané přesně a kvůli rozdělení zipu mi metráž nevyjde. Nebyla jsem ani konfrontovaná před dodáním, zda je to takto ok /stalo se u tří různých barev/. Dále 5m pohledové pruženky též v polovině napojené kobercovou páskou jiné barvy. Nedoporučuji obchod pokud potřebujete delší metráž.

    Reakce obchodu Čendulka

    Vážená paní Veroniko, děkujeme za Váši recenzi.

    Vaše objednávka byla vykryta kompletně celá a pokud jste dostala několik odstřihů, vždy bylo přinecháno něco navíc, aby Vám vyšla metráž do šicího projektu.

    V poznámce objednávky jste nenapsala, že trváte na zaslání zipů a pruženek vcelku. Pokud bychom takovou poznámku našli, zajisté bychom Vás kontaktovali a domluvili, jaké násobky metráže potřebujete a vynasnažili se odstiřhy tomu přizpůsobit.
    Balení nejsou nekonečná a při velkých odběrech se bohužel vícekusovému dodání nelze vyhnout. Právě z tohoto důvodu máte v popisu pruženek a zipů uvedeno, že větší množství může být dodáno ve více odstřizích.

    S přáním pěkného dne
    Galanterie Čendulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ještě nevím,jak bude "sedět "strih,ale mrzí mne dlouhá doba dodání..Jste jen zprostředkovatele pro fazonetku? Jůnová

    Reakce obchodu Čendulka

    Je mi líto, že jste svou objednávku směrovala datumově na naši inventuru, odesláno bylo první den po ní, tedy nejrychleji, jak to bylo v danou chvíli technicky možné.
    Objednáno 2.1. a odesláno 5.1., bohužel mezi odesláním a doručením byl víkend, kdy spedičáci mají zasloužené volno. Ano, dodací doba byla díky okolnostem delší, než je u nás obvyklé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Elastická podšívkovina: vloni kupovaný stejný produkt, opravdu super podšívkovina do plavek. Letos dvakrát koupeno, neboť jsem si nebyla po prvním doobjednání stejné podšívkoviny jako vloni jistá zda jsem já mylně neobjednal, neboť letos nemá absolutně pružnost NENÍ ELASTICKÁ!! Po druhém pokusu objednání přišla opět neelastická! Nepoužitelné do plavek. Když jsem volala rok shopu, žádná omluva ani snaha kompenzace, prý dodávatel jim dodal letos co dodal! Takže ani si neoveruji co nabízejí!Za mě klamání zákazníka ani snaha o nějakou kompenzaci. Velké zklamání, již zde nic nekoupím a nedoporučuji.

    Klamání spotřebitele mylným popisem produktu.

    Reakce obchodu Čendulka

    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    V našem obchodě jste si objednala běžnou úhlopříčně pružnou podšívkovinu vhodnou do sukní či kalhot.
    Podšívku určenou do plavek nemáme a nikdy jsme neměli v nabídce.

    Mrzí mě, že nejste spokojena se svým výběrem. Nevhodnou volbu materiálu lze snadno vyřešit vrácením ve 14-ti denní lhůtě. Stačilo nás po první objednávce kontaktovat, předešla byste tak velkému zklamání a nevhodně zvolený materiál vrátila namísto nového objednání dalšího metru stejného materiálu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nešetrné zabalení. Zboží bylo přelepeno průhlednou lepicí páskou, po jejím odstranění nejde odstranit zbytek lepidla.
    • Doba doručení - zboží ještě neforazilo

    Reakce obchodu Čendulka

    Dobrý den
    Zboží bylo objednáno 9.11. v odpoledních hodinách, zásilku jsme připravili 11.11. a následně předali Zásilkovně, kterou jste pro přepravu zvolila.
    Mrzí mě, že se o problému s nedoručením musím dozvědět až zde z recenzí. Pokud byste nám dala vědět, mohli jsme podat reklamaci na nedoručenou zásilku a problém vyřešit mnohem dříve.
    Nyní již vidím, že je zásilka na depu v Soběslavi a věřím, že v co nejkratší době bude k vyzvednutí na Vámi zvolené pobočce.
    S přáním pěkného dne
    Marcela Hošková

    EDIT - problém s dlouhou dobou doručení byl odhalen, vybraná pobočka pro doručení měla bohužel zavřeno a proto zůstal balíček viset na Zásilkovně a nebyl Vám doručen. Pokud bychom o tom věděli, dalo se zboží dodat na jinou pobočku a měla byste jej na pobočce podstatně dříve.

  • vázla komunikace s obchodem ohledně pbjednávky,zboží nebylo skladem,přitom se dalo objednat ( DÁT DO KOŠÍKU) a nikdo mě o tom neoinformovalzboží jsem měla zaplacené,,až po několika dnech uplného mlčení,jsem tam volala a zboží za několik dnů poslali

  • nechali mě uhradit platbu a pak napsali že zboží nemají

    Reakce obchodu Čendulka

    Vážený pane,
    zboží jste uhradil na základě automatické zprávy o potvrzení přijetí objednávky. Jakmile byla platba připsána, vrátili jsme ji zpět na účet a to ještě v den jejího připsání. Důvod storna objednávky jsme Vám sdělili a bylo jím vyprodání závažíček na záclony u nás i u výrobce - bohužel, i to se občas stane.
    Za vyprodání jsme se omluvili a částku vrátili obratem na účet.

    Kde je tedy problém? Bohužel nemáte závažíčka, což nás sice mrzí, ale vyprodání nemůžeme ovlivnit.
    S pozdravem
    E-shop Čendulka

    • Na webových stránkách nabízí zboží,které není již dostupné a obchod není prý schopen ho sehnat.

    Raději se hned při objednávce zeptejte na dostupnost zboží,než pošlete platbu na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojenost, frustrace. Dorazilo zčásti jiné zboží než jsem si objednala, komunikace s obchodem po uplatnění reklamace vázla, musela jsem sama telefonovat, nezavolali zpět, zboží jsem musela nafotit, nevěřili mi, že poslali něco jiného...poté jsem část zboží na své vlastní náklady zaslala zpět (náklady nebyly malé, neboť jsem musela zboží speciálně zabalit a poslat jako křehké)Zde jediné pozitivum, že akceptovali mou změnu objednávky (pouze co se týče jednoho z reklamovaných zboží)Ačkoliv slíbili, že obratem zašlou správné zboží, čekali, až jim dojde moje reklamované zboží a teprvé poté odeslali balíček...takže zboží jsem měla až za dva týdny, ačkoliv jsem jej potřebovala do 5 dnů. Náklady spojené s reklamací mi dosud neuhradili. Zaslání podacího lístku jim nestačilo, jiný doklad mi pošta nevystavila přes mou žádost. Nehodlám si dále zvyšovat své náklady, když zjevně na druhé straně není dobrá vůle...Takže obchod se mi pěkně prodražil, nemluvě o ztrátě času, nikdy více.Rozhodně jsem nakupovala v solidnějších obchodech, kde jsem se v případě jejich omylu dočkala minimálně omluvy, a případně i dárku, tady nikoliv, jde o minimální slušnost, a ještě se s vámi budou handrkovat o náklady, na které má člověk právní nárok. hanba...

    Reakce obchodu Čendulka

    Vážená paní Bejčková

    Objednala jste si u nás zboží s dopravou zdarma. Toto jsme Vám doručili dne 11.11.
    Bohužel díky lidské chybě došlo k záměně značky zaslaných pravítek, místo objednaných pravítek značky Prym byla zaslána stejně velká a stejně kvalitní pravítka značky Olfa se stejnou cenou, stejnými stupnicemi i barvou tisku stupnic, jen s mírnou odchylkou tlouštky čar úhlu. Tato pravítka jsou bohužel velmi snadno zaměnitelná a v předvánočním shonu došlo k chybě.
    Za tuto chybu jsem se Vám již při prvním kontaktu omlouvala a snažila se zjistit, k jaké vlastně došlo chybě, proto jsem Vás požádala o vyfotografování dodaných pravítek.

    Pro ilustraci
    objednané pravítko
    http://www.galanterie-cendulka.cz/pravitko-na-patchwork-15x30-cm

    a námi omylem dodané pravítko
    http://www.galanterie-cendulka.cz/pravitko-na-patchwork-olfa-15x30-cm

    Po shlédnutí fotek jsem uznala chybu v zaslání, omluvila se Vám a následně jsme se telefonicky domluvili, že mi pravítka zašlete, jedno Vám vyměním za správné a druhé za úplně jiné, které nebylo v objednávce a mělo stupnici v inch, namísto objednané centimetrové.

    Pravítka k výměně mi pošta doručila bohužel až 19.11. i když odeslána od Vás byla již 12.11.
    Za toto zdržení opravdu nemohu.
    Jakmile jsem měla pravítka od Vás doručená, obratem jsem Vám je vyměnila a hned 19.11. šel balík s vyměněnými pravítky k Vám.
    Balík byl doručen hned následující den, tedy 20.11. Z mé strany tedy k žádné zbytečné prodlevě v zaslání vyměněného zboží nedošlo.

    I když došlo naší chybou k záměně pravítek, nemůžete očekávat, že Vám zašlu nová pravítka, když ještě nemám za co bych je vyměnila. Takový postup Vám neposkytne žádný obchod, měníme zboží ve chvíli, kdy je zboží ne výměnu dodáno na naši adresu.

    V okamžiku, kdy jste nám zaslala pravítka jste však chtěla oproti naší původní telefonické domluvě uhradit poštovné ve výši 103,- Kč.

    Cituji z Vaší e-mailové zprávy
    "Poslala jsem to nejlevněji, jak to šlo, přesto cena byla 103,- Kč.

    Je mi to líto, ale budu po vás muset požadovat uhrazení těchto nákladů, ačkoliv jsem vám telefonicky přislíbila, že ne...myslela jsem ale, že cena bude mnohem nižší.. "

    I přesto, že jste se rozhodla nerespektovat naši telefonickou domluvy jsem se rozhodla Vám v rámci zachování dobrých obchodních vztahů vyjít vstříct a požádala Vás o zaslání kopie potvrzení o zaplacení přepravného. Doposud však od Vás nemám kopii tohoto dokladu, případně jeho čitelnou fotografii, na základě které bych Vám mohla poštovné uhradit.

    Jak již jsem Vám několikrát psala e-mailem, jakmile mi dodáte doklad o uhrazení poštovného, mohu Vám poštovné proplatit.

    S přáním pěkného dne
    Marcela Hošková
    Majitelka internetového obchodu
    www.galanterie-cendulka.cz



  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena zboží
    • nepostupuje korekně

    Po objednání mi přišel mail, že se mění cena mnou objednaného zboží. Novou cenu jsem neakceptovala, protože to dle právníka dTestu není zákonné, cenu měnit po nákupu. Na protizákonné jednání jsem internetový obchod upozornila. Do obchodu mne přilákala právě nízká cena, která ale ve výsledku byla jiná. Podala jsem podnět na Českou obchodní inspekci s podezřením na klamavou reklamu. Z tohoto důvodu nákup nedoporučuji.

    Reakce obchodu Čendulka

    Vážená paní Rybáková
    Děkuji Vám za Vaši reakci a vyplnění dotazníku.
    Byla bych ráda, abyste se pod své nařčení z protizákonného jednání alespoň podepsala a pravdivě zde uvedla všechny skutečnosti.

    Zboží jste si objednala v noci z pátku na sobotu, ale bohužel jej před Vámi objednalo více lidí a stalo se, že se vyprodaly skladové zásoby.

    Mezitím dodavatel navýšil cenu objednaného zboží.

    O této skutečnosti jsem Vás informovala a dotázala se, zda budete zboží i za tuto navýšenou cenu chtít dodat.

    S tímto jste ale nesouhlasila a trvala na tom, že chcete dodat zboží které nebylo skladem za cenu, za kterou už nešlo v danou chvíli pro Vás objednat a tedy ani dodat.

    Objednávku jsem tedy stornovala a celou částku Vám obratem zaslala zpět na účet.

    Kde vidíte protizákonné jednání?

    Vše proběhlo v souladu se zákonem a našimi obchodními podmínkami.

    Obchod tedy neproběhl, protože jste nesouhlasila s navýšením ceny, na to jste samozřejmě měla v danou chvíli právo.

    Stejně tak já jsem měla v danou chvíli právo na obchod za pro mě nevýhodncýh podmínek nepřistoupit a objednávku stornovat.

    Vyplnění internetové objednávky je pouze návrhem kupní smlouvy, návrh kupní smlouvy musí akceptovat nejen nakupující, ale i prodávající.
    Změny po objednání jsou možné, ale musí s nimi souhlasit obě strany a to se v tomto případě nestalo.

    S přátelským pozdravem
    Marcela Hošková
    Majitelka internetového obchodu
    www.galanterie-cendulka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • široký sortiment

    Nedoporučuji. Při objednání přepravy ČP mi bylo zboží doručeno DPD, takže v den doručení mi DPD poslalo SMS v 8:00 hod SMS, že kolem 13:00 mi bude doručen balík. Ráno kolem páté jsem odjížděla na Slovensko. Po zhruba 15 telefonátech a třech stech kilometrech jsem se musela vrátit. Je smutné, že po naúčtování přepravy ČP ji nedokáží zrealizovat. Z toho mi plyne, že nákup u Čendulky - už nikdy.

    Reakce obchodu Čendulka

    Dobrý den
    Jsme jen lidé a bohužel došlo k chybě, za kterou se Vám tímto omlouváme.
    V množství odesílaných zásilek se bohužel i ten nejlepší a nejpozornější člověk může přehlédnout.

    O odeslání zásilky jste byla informována z našeho e-shopu den před doručováním e-mailem, včetně zaslání podacího čísla zásilky.

    Nevidím tedy důvod, proč jste se v den doručování vracela po 300 km, když stačilo domluvit se s řidičem DPD, že Vám balíček doveze, až budete doma, případně nechat jej zaslat zpět na naši adresu, kde bychom chybu napravili a zásilku zaslali Českou poštou a Vy jste si ji po Vašem návratu mohla vyzvednout na České poště.

    Objednávka byla uskutečněna v pondělí 9.6. v 17:57 hod.
    Námi byla expedována ve středu 11.6. a ještě týž den ve 13:52 Vám byla odeslána zpráva o expedici zásilky.
    Termín odeslání u zboží, které jste si objednala, byl 5 pracovních dnů.
    Velmi nás mrzí, že naše rychlejší zaslání oproti uváděným termínům a záměna přepravce Vám způsobilo problém.

    Za chybu v zaslání jiným přepravcem se tedy ještě jednou omlouváme a doufáme, že jste se zakoupeným zbožím spokojena.

    P.S. pokud nastane chyba, jsme schopni ji operativně vyřešit, ale pouze tehdy, pokud o ni víme a nedozvíme se ji až z hodnocení zde na Heurece.

    S pozdravem
    E-shop Čendulka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rozvleklá komunikace
    • zboží není skladem
    • dlouhý termín dodání

    Obchod vystavuje zboží, které nemá skladem, tím se prodlužuje dodací lhůta celé objednávky.
    Komunikace na dlouho a předem zaplacené zboží po 12ti dnech stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednám to co mají na skladě a ani po 2 týdnech nic nedorazí a ani email o vyexpedování. Pravděpodobně je to poslední nákup.

    Reakce obchodu Čendulka

    Dobrý den
    Objednal jste 2 druhy zboží, z kterého ani jedno nebylo v době Vaší objednávky skladem a u obojího toto bylo uvedeno.
    Zboží jsme pro Vás objednali a nyní je již na cestě k Vám.
    Doporučuji lépe se dívat, co objednáváte a sledovat kolonku DOSTUPNOST, nebyl byste pak zklamán z délky dodací lhůty.
    Posuďte sami - u položky je jasně uvedeno, za jakou dobu bývá obvykle expedována a tuto dobu jsme dodrželi.
    http://www.cendulka.cz/nuzky-krejcovske-21cm/d-71171/
    http://www.cendulka.cz/zdrhovadlo-zip-kosteny-delitelny-105-cm-2-jezdece-cerna/d-74389/

    Objednávka 6.2. odpoledne
    expedice 19.2. ráno
    dodání zboží následující pracovní den

    S pozdravem
    e-shop Čendulka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Polštařky dorazily v pořádku, ale moc neodpovidá foto na stránkách obchodu.Dětské polštářky Koblížek došly bez upozornění úplně v jiné barvě.Špatná komunikace ze strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ceniově velmi přijatelné, zboží kvalitní
    • Dost vázla komunikace, na první mail, který jsem posílala jako první s dotazem, jestli jdou háčky a kroužky do sebe jsem dosud nedostala odpověd. Musela jsem se tomu sama přesvědčit až po doručení zboží. Naštěstí vpořádku. Navíc výrobce udává špatný poměr u záclonovek a paní ani neví, co prodává.

    Pokud prodávající neodpovídá již v prvním mailu, vůbec nic neobjednávat!!!

    Reakce obchodu Čendulka

    Dobrý den
    Na Vaši zprávu, resp. dotaz na zboží jsme Vám odpověděli, bohužel se občas stane, že zpráva spadne do spamu, doporučujeme tyto občas kontrolovat.

    Z popisu zboží, na které jste se dotazovala navíc jasně vyplývá, že kroužky a háčky do sebe pasují - posuďte sami, není z tétho věty jasné, že plastový háček pasuje na plastový záclonový kroužek? Dle mého názoru ano.

    "Záclonový háček na plastové záclonové kroužky, očko 5 mm, délka 28 mm"

    Pokud neumíte používat záclonovou stuhu a stáhnout tkanice na délku okna, resp. nařasit ji podle potřeby tak, jako všichni naši spokojení zákazníci, můžete ji vrátit, což jsme Vám také do e-mailu napsali.

    S pozdravem
    Marcela Hošková
    www.cendulka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • !
    • Nekomunikuje. Zboží jsem ještě nedostala a ani neznám důvod. Myslím, že pokud nemůžou distribuovat zboží do druhého dne, měli by dát vědět důvod. Vše co jsem si objednala měli mít skladem!

    Nedoporučuji tento obchod z důvodů výše uvedených.

    Reakce obchodu Čendulka

    Dobrý den
    Občas by bylo dobré kontrolovat svůj e-mail.
    1.8. jsme Vám zasílali zprávu ohledně Vaší objednávky, do dnešního dne je tento dotaz bez odezvy.

    Zboží, které jste si objednala bylo s poznámkou "Obvykle expedováné do 5-ti dnů (což je u něj psáno). Bohužel z důvodu celozávodní dovolené výrobce nebylo možné 1 položku z Vámi objednaného zboží dodat.
    Do dnešního dne jste nám však neodepsala, zda chcete zboží odeslat bez této položky, či zda si na ni přejete počkat.
    Děkuji za zprávu a prosím, abyste si zkontrolovala zprávy, dnes jsem Vám zaslala kopii původního e-mailu.
    S pozdravem
    Marcela Hošková
    www.cendulka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • .. šíře sortimentu?
    • špatná fotodokumentace produktů

    První přijatelný odkaz na požadované zboží na google.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr zboží.
    • Přijatelné ceny.
    • Nestará se o svůj web.

    Obchod potvrdil přijetí objednávky a dodání zboží, takže jsem zaplatila předem. Po několika dnech při náhodněém kliknutí na "stav objednávky" jsem zjistila, že dodavatel ji stornoval - zboží se prý už nevyrábí.Je tam však inzerováno nadále a není jasné kolika druhů dalšího zboží se to také týká.

    Pokud se internetový obchod nestará o svůj web, na němž je celá jeho činnost založena, je lepší to zavřít.

    Reakce obchodu Čendulka

    Dobrý den, paní Dagmar
    Dovolím si oponovat Vašim nepravdivým tvrzením o tom, že jsme Vás neinformovali o stavu objednávky a také o tom, že stále nabízíme zboží, které jste si objednala a nebylo jej již možné dodat.
    Zelené sedáky byly okamžitě staženy z naší nabídky v okamžiku, kdy jsme zjistili, že není možné je dodat.

    Jen pro upřesnění. Vaše objednávka byla systémem přijata dne 15.8.2011 ve 21:12 hod.

    Ihned následující den dopoledne jsme Vás e-mailem informovali o nemožnosti dodání Vámi požadovaného zboží z důvodu ukončení výroby kolekce.
    Ještě týž den jste nám telefonovala a informovala se, co e-mailová zpráva znamená a jak budeme postupovat, když už jste odeslala platbu.

    Platba za Vaši objednávku byla připsána 17.8. a následující den byla odeslána zpět na Váš účet.

    Bohužel v době změny kolekcí výrobců se občas stane, že některou barevnou variantu není možné dodat.
    Pokud jste schopna aktualizovat každou minutu dostupnost více než 3500 druhů a variant zboží tak klobouk dolů a ráda Vás na tuto činnost zaměstnám.

    S pozdravem Hošková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Navzdory okamžité předplatbě zboží dosud nedorazilo, ani jsem dosud nebyla nijak informována o stavu objednávky.

    Reakce obchodu Čendulka

    Dobrý den

    Děkujeme za Váš názor.

    Vzhledem k tomu, že jste si objednala v neděli 14.8. zboží se skladovou dostupností 14 dnů, bylo odesláno, jakmile jej v šicí dílně vyrobili.

    Skladová dostupnost je uvedena u každého zboží, pokud je zboží připraveno k okamžitému odeslání, vidíte u zboží zelený nápis SKLADEM - o delší dostupnosti zboží jste tedy také věděla.

    O stavu objednávky se můžete kdykoli přesvědčit ve sledování stavu objednávek - stav Vaší objednávky je nyní ODESLÁNA.

    Taktéž jsme Vás e-malem informovali o přijetí i odeslání objednávky.

    Doufáme, že se zbožím budete, navzdory Vašemu názoru ohledně rychlosti dodání, spokojena.

    S přáním pěkného dne
    Marcela Hošková
    www.cendulka.cz