• Nedoporučuje obchod

    50 %

    obchod zdá se dobrý zboží mizerné

    Reakce obchodu Gadget Eshop

    Dobrý den, děkujeme za udělení hodnocení 100% spokojenosti ve všech kategoriích kromě kvality zboží a mrzí nás že to průměrujete jako zcela negativní zkušenost a nedoporučení i když jste nám nedala možnost případné nedostatky vyřešit. Ač nám dáváte 100% spokojenost za komunikaci, sama jste se neozvala.
    Jsme malý obchod, máme tedy recenzí pomálu a jedna negativní recenze nás stlačí na samé dno internetových obchodů a způsobí stejně radikální zhoršení hodnocení jako tisíc skutečně negativních recenzí u většího obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemohu hodnotit něco, co jsem dosud neobdržel
    • nehodnotím, zboží dosud nemám...........

    Reakce obchodu Gadget Eshop

    Dobrý den, dle zápisu dopravce jsme zásilku odeslali 29.8. a 2.9. vám zásilka byla vydána na výdejním místě. Není možné že jste si spletla zásilku či obchod?
    Prosíme pak o opravu negativní recenze.

    Bohužel klient ani po opakovaných výzvách nereaguje a Heuréka odmítá tuto nespravedlnost napravit i když jsme jí poskytli detailní dokumentaci prokazující že zásilka byla dodána včas, velmi rychle a bez problému.