• Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Levný
    • Jediná reakce byl automat - potvrzení objednávky a platby

    Po týdnu nemám stále žádnou lidskou reakci. Zatím stále doufám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamavé informace v eshopu o položkách skladem
    • Nenabídli nám ani částečné krytí objednávky

    Objednali jsme si zboží (kapsle do kávovaru), které mělo být dle eshopu skladem. Nebylo.... po 17 dnech od objednání nás informovali, že kapsle obdrží od dodavatele za dalších 14 dní.... takže více než měsíc od objednání. Asi nás chtějí odnaučit pít kávu.... Prý jsme si toho objednali moc.... objednávka byla za necelé dva tisíce.... takže asi nějací garážoví překupníci.

    Reakce obchodu Gabriela - Irena Ježková

    Dobrý den,

    zboží jste objednali dne 20. 4., druhý den 21. 4. jsme Vás informovali, že nám schází některé kapsle z Vaší objednávky. Také jsme Vás informovali, že zboží máme přes týden objednáno, ale dodání brání situace kolem pandemie a zvýšeným kontrolám na hranicích. Dne 7. 5. jsem dostali informaci od dodavatele, že námi objednané zboží doručí až 22. 5. o čem jsme Vás ihned informovali. Pokud jste chtěli aspoň část z objednávky, tak jste mohli reagovat na náš e-mail, který jsme Vám zaslali druhý den od objednávky. Vaše reakce není přiměřená vzhledem k nastalé situaci a možnosti přepravy zboží ze zahraničí. Kapsle, které jste objednali, nejsou k dostání po celé ČR.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si musel zaurgovat (první objednávka).
    Druhá už přišla v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jako den z mála e-schopů nabízí prodej kapslí s čajem do kávovarů Tchibo- Tchibo ty své bohužel ruší, proto jsem hledala alternativu

    Bohužel kapsle byly dodány s pouhým měsícem a jedním týdnem do expirace, což mi přijde opravdu nehorázné
    kapsle jsem měla jako dárek, bohužel je takto nikomu dát nemohu- myslím, že pokud i prodejce prodá takové množství kapslí, které mají jen měsíc do expirace, tak by to mohl alespoň dár vědět k produktu na webové stránky a já bych kapsle poté nekoupila
    -ptala jsem se prodejce na jeho názor v e-mailu, ani se neobtěžoval na na e-mail odpovědět
    -kapsle bohužel jsou pro mě v tuto chvíli k ničemu- vyhozené peníze, vše mě strašně mrzí, doufala jsem, že jsem našla alternativu a budu objednávat i nadále

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem podpůrné podkolenky Avicenum 70. Faktura však byla vystavena na podkolenky 15 DEN v ceně objednaných podkolenek. Objednávku jsem zrušila i s udáním důvodu. Bez reakce ze strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neaktualizovane stavy zbozi na webu, nabizene polozky nemaji ani po mesici. Neaktualni informace o dorucovani. Neprofesionalni. Nedoporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    není celý sortiment, dodat na vícekrát nám nevyhovuje

    Reakce obchodu Gabriela - Irena Ježková

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Ano, z Vaší velké objednávky kapslí jsme aktuálně neměli 2ks z nich skladem. Nicméně jste jako důvod zrušení objednávky uvedla nevyhovující fakturaci, kde jste požadovala neuvádět částku za dopravu, což my bohužel vykázat musíme.

    Přejeme příjemný zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cena
    • Neaktuální seznam poboček Zásilkovny. Na webu Zásilkovny pobočka dávno k dispozici, ostatní prodejci s ní nemají problémy. Výmluva na Zásilkovnu, když zboží deklarované skladem vůbec neměli. Po dohodě o odeslání do konce týdne mně další pondělí přišla že Zásilkovny informace, že čekají na dodání od prodejce - tedy stále nic. Na následné dotazy prodejce již nereagoval. Po delším čekání jsem se dočkal dovolené na pobočce Zásilkovny a musel si sám přesměrovat na jinou a vypravit se do jiného města, protože zdravotnickou pomůcku jsme již opravdu potřebovali. Tento obchod se nám bohužel nevyplatil.

    Kdo má pevné nervy a čas, pár kaček možná ušetří.

    Reakce obchodu Gabriela - Irena Ježková

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenci a je nám líto špatné zkušenosti, která byla zapříčiněna několika faktory. Nejednalo se z naší strany o výmluvu na Zásilkovnu, šlo o to, že Zásilkovna nedodala aktualizovaný seznam poboček společnosti provozující e-shopy, u které máme registrovaný i ten náš, z toho důvodu nešlo Vámi požadovanou pobočku zvolit, bohužel náprava trvala déle, než nám z jejich strany bylo slíbeno. Rozhodně však nešlo o problém, že bychom neměli skladem požadované zboží. To, že měla Vámi zvolená výdejna Zásilkovny zrovna dovolenou bohužel nejsme schopni ovlivnit a Zásilkovna tuto situaci řeší způsobem, že balíčky uloží na jiné pobočce, aby měl zákazník možnost si i přesto zboží již vyzvednout a nečekat, až jim dovolená skončí. Bohužel se zrovna u Vaší objednávky sešlo několik negativních faktorů, které jsme příliš nemohli ovlivnit.

    Pěkný den

    Tým Gabriela-eshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kafe se nedá pít, brazilská káva vubec neprotejká a zelená káva je vodové kakao, nedá se to vubec pít fujtajbl

    Reakce obchodu Gabriela - Irena Ježková

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, na které bychom rádi reagovali. Hodnocení vychází z Vašeho subjektivního pocitu, objednal jste si kávu, která Vám nechutná, což ale nevypovídá o její kvalitě. V nabídce máme velký výběr kávy a bohužel jste zrovna zvolil takovou, které pro Vás není vhodná. Pokud Vám kapsle neprotéká, zřejmě budete mít ucpanou trysku na kávovaru, všechny kapsle Caffitaly jsou vyrobeny stejným mechanismem. Mrzí nás, že z tohoto důvodu nedoporučujete náš obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Těžko říct. Nemám žádnou zkušenost.
    • Pokud zboží již není na skladě nebo se doprodávají poslední kusy, měli byste to na internetu uvést, aby nedošlo ke stejné situaci, v jaké jsem se ocitla já, a sice té, že teprve po pár dnech a po provedené platbě jsem se dozvěděla, že požadované množstí není a již více nebude. Za další slabinu považuji to, že jako kompenzaci nic nenabídnete. Tím si jen odradíte potenciální zákazníky. Já sama budu tudíž raději nakupovat u konkurence. O jiných slabinách nevím, tohle byla moje první a poslední zkušenost s vámi.

    Pokud zboží již není na skladě nebo se doprodávají poslední kusy, měl by to obchod na internetu uvést, aby nedošlo ke stejné situaci, v jaké jsem se ocitla já, a sice té, že teprve po pár dnech a po provedené platbě jsem se dozvěděla, že požadované množstí není a již více nebude. Za další slabinu považuji to, že jako kompenzaci obchod nic nenabídne. Tím si jen odradí potenciální zákazníky. Já sama budu tudíž raději nakupovat u konkurence.

    Reakce obchodu Gabriela - Irena Ježková

    Dobrý den paní Šmrhová,

    děkujeme za Vaši reakci. Bohužel náš e-shop nelze jednoznačně nastavit tak, aby bylo vidět, že se jedná o doprodej zboží, proto to u kapslí Vergnano nebylo uvedeno. A k Vaší objednávce, kde jste si objednala 3ks kávových kapslí Vergnano a my jsem Vám sdělili, že máme poslední kus těchto kapslí a že se jedná o doprodej zboží. Také Vám bylo sděleno, že nově budeme mít místo těchto kapslí kapsle Julius Meinl pro kávovary Nespresso, takže Vám je můžeme nabídnout. Proto přesně nerozumíme tomu, jakou kompenzaci jste si představovala.

    S přáním pěkného dne


    Lubomír Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dodání do 24 h.
    • Není uvedena doba do konce doby minimální trvanlivosti.

    Zboží jsem chtěl použít jako dárek k Vánocům, k termínu dodání 4.11. je v pořádku, ale na Vánoce bude polovina již prošlá. Některé e-shopy s obdobným zbožím dobu expirace uvádějí.

    Reakce obchodu Gabriela - Irena Ježková

    Dobrý den pane Zemku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží, které jste si objednal je na našich stránkách označeno jako "zlevněné zboží" jelikož u něho končí expirace. Tato skutečnost Vám byla sdělena i v potvrzujícím e-mailu s objednávkou. Na toto zboží je dána sleva 15% a na každém záleží, jestli si zboží koupí nebo ne.

    Pěkný den

    Lubomír Ježek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo přelepené štítky a krabičky obsahovaly jinou velikost a barvu punčoch. Příště raději zvolím pro dárek kamenný obchod.

    Reakce obchodu Gabriela - Irena Ježková

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci k dodanému zboží. Jen bych Vás požádal, zda nám můžete napsat číslo objednávky, popřípadě Vaše jméno do emailu internetového obchodu a můžeme Vaši reklamaci řešit. Nejsme si vědomi, že bychom udělali chybu při kompletování zboží, ale samozřejmě jsme jenom lidi a stát se to může. Stačilo by kdyby jste nám zavolal/a nebo napsal/a a ihned bychom Vám zaslali zboží nové.

    Děkuji

    Lubomír Ježek

    • Chyby v evidenci o průběhu zakázky.

    Obchod pouze poděkoval za uplatnění objednávky, další informace o dodávce však nedorazily a rovněž tak zboží.