Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    obchod v pořádku, kvalitní i nekvalitní zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    + cena
    - ztrácí objednávky

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    děkujeme za Tvou recenzi i přesto, že není pozitivní. Celou záležitost jsme s Tebou řešili. Bohužel se zásilka ztratila při přepravě GLS kurýrem, což je věc, kterou nedokážeme ovlivnit a doufali jsme, že společně vymyslíme nějakou náhradu. Nabídli jsme Ti řešení formou jiného produktu, to jsi však odmítl.
    Záležitost jsme pak sami řešili dále s GLS formou reklamace zásilky, bohužel se u nich dohledat nedala.

    Měj se hezky,
    Za tým FYFT, Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neúplná dodávka, v sadě barev chyběl štětec

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    děkujeme za Tvou recenzi, mrzí nás však, že jsi nám nenapsal ani nezavolal, abychom věděli, že bylo něco v nepořádku a nekompletní. Bohužel obsah balení neovlivníme, sadu barev posíláme zabalenou přímo od výrobce, my osobně se do ní nedíváme, abychom nepoškodili balení. Jedná se o chybu přímo z výroby, což se občas může také stát.
    Kdyby ses nám ozval, rádi vše vyřešíme a pošleme Ti nový štětec, bez zpětné reakce však nemůžeme nic tušit a ani dořešit ke tvé spokojenosti.

    Měj se hezky,
    Za tým FYFT, Eva

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehledný web
    • Čekala jsem na to 5 dní
    • Bylo to strašně zabalené

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,

    děkujeme ti za tvou recenzi, i když nás nepotěšila. Je nám líto, že jsi s nákupem měl špatnou zkušenost. Termín objednání byl jeden den v 7 hodin večer a druhý den ráno jsme zásilku odeslali. Podle našich údajů byla doručena 3. den od odeslání. Bohužel samotnou rychlost přepravy my už ovlivnit nemůžeme. Prodlevu nejspíše zavinily i dva státní svátky, které v tu dobu byly a přes které zásilkovna nepracuje.

    Ráda bych jen doplnila, že nám od tebe vlastně nepřišla žádná zpráva. Uvítáme každou zpětnou vazbu, ale pokud nám nic nepřijde, nemůžeme věc dořešit, ani případně nic zlepšit na naší straně.

    Za tým FYFT, Eva

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlá doprava
    • vysolké ceny

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    děkujeme za recenzi.
    Co se týče cen, jelikož máme kamenný obchod a tvoříme videa pro různé komunity, i tyto věci tvoří přidanou hodnotu, pro naše produkty.
    Těšíme se na tvůj další nákup.

    Kdyby cokoliv, neváhej nám napsat!
    Měj se hezky a díky za objednávku.
    Za tým FYFT, Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Udělal jsem objednávku a zboží, které mi bylo doručeno, neodpovídá popisu na webu. Snažil jsem se s tímto obchodem mluvit, ale místo toho, aby mi pomohli nebo uznali chybu, zablokovali mě na svých stránkách. Tento obchod nedoporučuji. zákaznická podpora je velmi špatná

    pokud je problém s objednávkou, nechtějí vám pomoci. mai mukt vám zablokuje přístup na jejich stránky, pokud je kontaktujete a nahlásíte problém. velmi zklamaný tímto obchodem

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    děkujeme za recenzi až z Rumunska. Problém se špatným popisem produktu jsme společně řešili přes PayPal, kde jsme se domluvili na refundu a postupu řešení, se kterým jsi souhlasil. Po pár dnech jsi si řešení rozmyslel a požadoval nereálné kompenzace, poté jsi u PayPalu blokoval postup řešení, až po upozornění na znaky podvodného jednání z tvé strany jsi obrátil a mohli jsme celý proces dokončit. To zkomplikovalo a protáhlo celé řešení problému.
    Každopádně i po této zkušenosti jsi u nás ještě několikrát nakupoval, takže jsme tě nezablokovali, a ostatní objednávky proběhly v naprostém pořádku.

    Hezký den, za tým FYFT, Martin

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Automaticky přihlásí do newsletteru
    • V objednávce jsou reklamy

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    děkujeme za recenzi.
    Z newsletteru se můžeš kdykoliv odhlásit, tlačítko se nachází úplně dole, když ti od nás dorazí mail.
    V období vánoc jsme rozesílali s objednávkou různé akce a slevové letáčky, momentálně ve své objednávce už nic takového nenajdeš.
    děkujeme za recenzi a těšíme se na tvůj další nákup.

    Kdyby cokoliv, neváhej nám napsat!
    Měj se hezky a díky za objednávku.
    Za tým FYFT, Nikol

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mi přišlo v pomačkané krabičce a uvnitř hlavolam zaprášený.

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    děkujeme za Tvou recenzi, i přesto, že není příliš pozitivní. Mrzí nás, že jsi se neozvala, abychom problém společně vyřešili. Na Tvůj e-mail ani číslo objednávky neevidujeme žádnou zprávu. Jestliže přijde něco poškozeného, stačí produkt vyfotit a společně vše vyřešíme.


    Měj se hezky a díky za objednávku.
    Za tým FYFT, Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jsou tam eventy no
    • Předražený jak prase a tolik toho tam nemaj
    • Jako kostku o 750 Kč to už je trochu moc myslím nějaký gany třeba 11 12
    • A stejnak je všechno: čekáme na skladneni
    • D&D tam taky nemaj a ještě je to 100x dražší, Magic taky drahej proste nesoporucuji!

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    děkujeme za tvou recenzi. Pokud najdeš u konkurence něco 100x levnější, stačí nám napsat, na produkt se společně mrkneme a nabídneme Ti lepší cenu. Nemáme s tím žádný problém a občas takto ceny upravujeme, když zjistíme, že je konkurence levnější.
    Avšak i přesto, že nás sice nedoporučuješ, jsi u nás ještě nakoupil, tak jsme rádi, že s dalšími produkty jsi spokojený.
    I většina našich zákazníků se k nám vrací právě kvůli nízkým cenám.

    S jakýmkoliv dotazem se na nás neváhej obrátit.
    Měj se hezky a díky za objednávku.
    Za tým FYFT, Eva

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zavádějící obrázky u produktů
    • Neochota přiznat chybu a problém vyřešit

    V balíčku byly jiné karty než ty vyobrazené na obrázcích. Reklamace nebyla uznána. Bylo mi řečeno, že je to v pořádku, že obrázky u produktů jsou jen ilustrační. Toto nepovažuji za férové a příště raději nakoupím jinde.

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    děkujeme za recenzi. Často se stává, že výrobce mění obsah balení, kdy nejsme schopni na to okamžitě zareagovat přefocením produktů, okamžitě však upravujeme popis, ten je vždy aktuální. Fotky bývají tedy často pouze ilustrační a je třeba vycházet z popisku.
    V případě, že popisek nesedí s fotkou a nevíš si rady, můžeš nám napsat nebo zavolat a rádi poradíme.

    Měj se hezky a těšíme se na tvoji další objednávku
    Za tým FYFT, Martin

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem si štětce na barvení figurek. Dost mě zarazilo, že mi byli predany jen tak, v plastovém sáčku s ostatními produkty. Špička na nejmenším štětci byla v důsledku toho rozpůlená a nejde s ní tedy efektivně malovat. Většinou bývá zvykem, že se štětce dodávají s plastovou krytkou na ochranu špičky.

    Ostatní produkty byly v pořádku, dávám tedy 2 hvězdy.

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    díky za recenzi, vidím, že jsi měl objednávku s vyzvednutím na pobočce.
    Při přebírání zboží na prodejně jsi měl možnost si vše zkontrolovat a případně se ozvat, předpokládám tedy, že jsi dostal vše v pořádku. Kolegové zboží předávájí tak, aby na ně šlo vidět, nikoliv zabalené. Předpokládám, že cestou domů nebo jinde se ti toto se štětcem stalo.
    Mohl jsi se nám ozvat, abychom chybu napravili nebo využít odstoupení od kupní smlouvy.

    Neozval jsi se, raději si využil anonymní recenzi, tento přístup nás mrzí.
    Za FYFT, Martin

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednaná rubikova kostka dorazila špinavá, včetně krabičky. Jelikož se jedná o vánoční dárek, kostku jsem musel pořádně vyčistit a budu ji nadělovat bez originál obalu, což nevypadá zrovna nejlépe. Nevím kde tento obchod zboží skladuje, ale s ničím podobným jsem se doposud nesetkal.

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    mrzí nás, že tvůj nákup dopadl takto. Po doručení jsi se neozval, abychom mohli situaci napravit a zboží případně vyměnit či vykompenzovat.
    Chápu, že je jednodušší napsat anonymní špatnou recenzi než nám napsat a ozvat se.
    Měj se hezky a díky za objednávku.
    Za tým FYFT, Martin

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodání
    • Inzerovali EN/CZ verzi, ale měli pouze EN

    ...žádost o kompenzaci chybějící CZ verze nebyla ze strany obchodu akceptována. Bylo mi nabídnuto hru vrátit. Alespoň opravili popisek v nabídce

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Komunikace
    • Rychlé dodání
    • Dodávají produkty s poškozenými obaly, jako by je někdo už předtím používal
    • Asi nemají na obalový materiál - celá zásilka nebyla v krabici, nýbrž jen olepená fólií

    Pokud chcete zakoupené produkty jako dárky, pak obchod nedoporučuji, protože se nestydí vám zaslat zboží s poškozeným obalem, který vypadá, jakoby ho už někdo předtím používal. Ze 4 zakoupených produktů měly 2 roztržený obal.
    Dokonce jsou také schopni jeden produkt rozbalit a vložit do něj jiný produkt, aniž byste s tím dopředu souhlasili nebo o tom byli následně obeznámeni. Nikdy by mě nenapadlo, že prodejce rozbalí sadu discgolfových disků a hrací karty v hodnotě 850 Kč do něj vloží.
    Alespoň obchod komunikuje a druhý den po reklamaci nedodaného zboží přišla informace, kde mám chybějící zboží hledat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • došlo mi to nezabalené fuj
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po poslední objednávce jsem velmi zklamán. Objednal jsem 6 booster boxů s osobní převzetím v Holešovicích, přišel mi potvrzovací mail, že zboží mám k vyzvednutí na pobočce. Domluvím tedy s kamarády na víkend turnaj ve formátu draftu. Vše vypadá v pořádku, jedu na pobočku boxy vyzvednout, pán mi tři vydá a dalších 5 minut hledá další, které ale nemůže najít, proto si volá na pomoc kolegu, ale nedaří se jim to. Omlouvá se mi tedy že nemůže boxy najít, beru tedy jen ty tři a jedu domu. Napíši ještě mail, jestli eshop nemá někde boxy zahrabané, nebo jestli došlo k chybě naskladnění, natož mi paní z eshopu napíše:

    „moc se omlouváme, ale vyskytla se nám chyba, kdy se naskladnil produkt, který byl již vyprodán.
    Jelikož byla zásilka s osobním odběrem, předpokládali jsme, že nejlepší bude situaci vyřešit přímo na místě s nabídkou nových boxů, které nám mezitím dorazily."

    Toto tedy beru jako velký podvod na zákazníka, vědomě zásilku potvrdit a snažit se zákazníkovi prodat něco jiného. Takto se dle mého názoru férový obchodník nechová. Na námitku, že to neberu jako férové jednání mi už nikdo z fyftu neodpověděl.

    Samozřejmě nabízené "nové" boxy jsou z jiných edic, takže to můj problém nevyřešilo. V obchodě ročně nechám desetitisíce korun, ale s takovýmto jednáním mě již nikdy neuvidí.

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Děkujeme za vyčerpávající a pro nás poučnou recenzi. Jsme rádi za každý feedback. Přiznáváme chybu, která při této objednávce nastala, za což jsme se i několikrát omluvili, bohužel nastala chyba v komunikaci od kolegů na skladu a celkově se sešlo několik chyb se špatně naskladněným množstvím. Vzhledem k tomu, že na pobočku chodíte osobně vyhodnotili kolegové, že bude lepší se domluvit osobně než po mailech či telefonu. Za celou situaci jsme se omluvili a mrzí nás. Bohužel váš mail o podvodu na zákazníka nikde v historii nevidím.
    Rád bych se ale na celou věc podíval ze širší perspektivy.
    Evidujeme od vás 7 objednávek, dvě z toho jste si nepřišel vůbec vyzvednout a ani nedal vědět, že o ně nemáte zájem, u dalších neeviduji žádné chyby a pouze u této jedné nastala chyba z naší strany. Recenzi bohužel vidím jen jednu a to tuto negativní. Toť k objektivitě celé situace.
    Chyba nás mrzí, jsme poučeni do příště.
    Přejeme hezký den.
    Za FYFT, Martin

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé dodání
    • po dvou dnech se kostka rozbila

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    děkujeme za recenzi.
    Bohužel jsi se neozval, abychom situaci vyřešili a nemohli jsme tak tušit, že není něco v pořádku.
    Zvolil jsi tedy raději negativní recenzi místo zprávy nám, abychom kostku opravili nebo vyměnili.
    Děkujeme za fér přístup.
    Za FYFT, Martin

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod se k reklamaci postavil vesměs férově a nabídl odstoupení od smlouvy a 15% slevu na následující nákup (kterou po předchozí zkušenosti však nemám moc chuť využít).
    • Zboží dorazilo poškozené, poškození krabice bylo pod ochrannou folií, takže si myslím, že poškození vzniklo hned u výroby a tedy muselo být zřejmé už na skladu obchodu.

    Reakce obchodu FYFT.cz

    Ahoj,
    děkujeme za recenzi.
    Bohužel jsi se po nabízené kompenzaci neozval a nemohli jsme tak nalézt kompromis k vyřešení celé situace ke tvé spokojenosti.
    Za FYFT, Martin