Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Obchod (e-shop) by měl pečlivěji zvažovat, jaké "braky, zmetky a aušusy" nabízí.
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
každý zákazník má nárok na odstoupení od smlouvy pokud se zbožím není spokojen. Od vás neevidujeme žádný email ohledně poškození nebo nespokojenosti se zbožím.
S pozdravem
Furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Objednávala jsem gril pritelovi k narozeninam a došel poškozeny psala jsem e-mail a přiložila jsem fotografie jak byl gril poškozen a stále se mi nikdo neozval
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
mrzí nás daná situace. K poškození zboží došlo během přepravy, což bohužel někdy neumíme ovlivnit. Po prověření situace na reklamačním oddělení s Vámi komunikují a reklamace je v procesu řešení.
S pozdravem
Furnigo -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Krabice prisla roztrzena,u lavice nejde zavrit bocni viko,protoze rost uvnitr ma late dlouhe,musim to tedy zkratit pilou.Dale drevo nevypada ze by bylo nekak odolne,nedoporucuji teda toto koupit!
Nedoporucuju ! Jak s dopravou (neprisla mi ani sms,ze je balik v balikovne ulozenej,musel jsem tam zavolat),tak nedoporucuju samotnou lavici,urcite se neda toto nazvat jako zahradni lavice,protoze drevo je jak nejaka drevo trisk,je tam hodne malej direk zbytecnejch na operadle a dale ten rost bez rezani tam nemuze byt.
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
mrzí nás vzniklá situace.
Kurýrní společnost Vám doručovala balík na druhý den od odeslání, vy jste měli požadavek na osobní odběr a tak zásilka byla vrácena zpět na depo. Po telefonické dohodě Vám zásilku opětovně doručovali na adrese. Pokud máte nějaký problém se zbožím, je třeba kontaktovat naše reklamační oddělení. Jelikož od Vás neevidujeme žádný email s problémem jsme Vám neuměli pomoci.
S pozdravem
Furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
Mají šíleného kurýra - 123kurýr - a tak arogantní pracovníky jsem nezažil. Bohužel e-shop neumožňuje jinou dopravní firmu
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
mrzí nás špatná zkušenost s kurýrní společností. Momentálně spolupracujeme pouze s jednou kurýrní společností, nicméně pracujeme na rozšíření požadavků zákazníků.
S pozdravem
Furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
Stop sending me emails, i never orderd sth. Use a fecking "verify email" Link for dumheas, that can't spell their Email.
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
evidujeme objednávku na Vaše ID která byla doručena. Může se stát, že zákazník napsal špatný email a Vám chodí informace o objednávce, avšak to nemáme jak vědět. Mrzí nás že jste nám dali špatnou recenzi nakolik jak vy říkáte jste si u nás nic neobjednali.
S pozdravem
furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
- Chybejici lamely do roštu!!
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
mrzí nás daná situace. Na našem reklamačním oddělení neevidujeme od Vás žádný email. Je třeba nás kontaktovat o problému abychom Vám chybějící část uměli poslat.
S pozdravem
Furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
Botník "Polička na boty z akátového dřeva - 5 úrovní" my byl doručen v opětovně zalepené krabici. Uvnitř naházené stahovací pásky, která původně spojovaly jednotlivé police. Zjevně bylo zboží již jednou rozbaleno. Tři police na sobě měly plíseň. (Mimochodem tuto kritiku jsem už na obchod kdesi četl, takže to asi nebude náhoda.) Obchod rozhodně NEDOPORUČUJI! Pokud mi někdo dodáva již jednou rozbalené zboží, má mě na to upozornit, o plísni ani nemluvě.
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
mrzí nás daná situace. Po prověření na reklamačním oddělení neevidujeme žádný email ani fotografie poškozeného produktu, proto jsme Vám s daným problémem nemohli pomoci.
Prosíme kontaktujte naše reklamační oddělení, kde Vám s problémem rádi pomůžeme.
S pozdravem
Furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi meli dva stejne bocni dily, musela jsem si je upravit, posledni dva regaly byly plesnive na laku byla zelena plisen
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
mrzí nás daná situace. Po prověření na reklamačním oddělení, neevidujeme od vás žádný email. Pokud máte problém se zbožím, je třeba nás kontaktovat, abychom Vám s problémem mohli pomoci.
S pozdravem
Furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží přišlo poškozeno a ačkoliv jsem ho hned zaslala zpět, nechtějí mi vrátit peníze.
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
Vaše objednávka byla vytvořena na firmu. Tak jak máme uvedeno v obchodních podmínkách, právnické osoby nemají ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy. Pokud Vám přišlo poškozené zboží, umíme problém řešit jako reklamaci. Jelikož jste nás o problému ani neinformovali a zaslali zboží na adresu která není určena k přijímání zásilek, z toho důvodu se Vám zboží vrátilo zpět.
S pozdravem
Furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Výrobek nemá český návod. Po montáži do skleníku otevírání nefunguje, teplota 20°C nestačí na otevření oken a ve skleníku je jako v prádelně. Možnosti nastavení tepelné dilatace jsou jen do minutových hodnot. Při ohřátí fénem cca po 5 minutách začne reagovat, ale to by ve skleníku muselo být cca 40°C. Asi tak.
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
mrzí nás daná situace.
Pokud máte nějaký problém se zbožím, neváhejte nás kontaktovat na našem reklamačním oddělení.
S pozdravem
Furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
Židle jsou nekvalitní, vřele nedoporučuji.
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
mrzí nás vzniklá situace. V případě jakéhokoli problému nás neváhejte kontaktovat na našem reklamačním oddělení.
S pozdravem
Furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nic neodpvídá popisu zboží na vaší stránce !!!!!!!!!!!!
Vámi zaslané zboží je prostě jedna "hrůza" Po rozdělání balíků jsme zjistili, že altán -konstrukce je úplný šunt ( tenká, nekvalitní), nevím jak jinak tu hrůzu nazvat, vámi sdělené rozměry- Altán 4x 3 m vůbec neodpovídají- každá strana je o půl metru menší, absence českého návodu atd. Jsem zhnusena a budu ráda, když mi sdělíte vaši odpověď. Doufám, že toto hodnocení se na vašich stránkách objeví. NEDOPORUČUJI u vás nic nakupovat. Jsem zvyklá na nakupování přes internet, ale toto je absolutně nejhorší nákup, jaký jsem doposud přes internet učinila. Taky budu ráda, když mi sdělíte, zda lze zboží vrátit a za jakých podmínek. Pokud ano, požaduji nejdříve vrátit peníze včetně dopravného.
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
mrzí nás daná situace.
Po prověření na reklamačním oddělení neevidujeme od Vás žádný email. Při nespokojenosti se zbožím se prosím obraťte na naše reklamační oddělení, kde Vám s problémem rádi pomůžeme.
S pozdravem
Furnigo.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Není český návod. Podle německého se nedá zkontrolovat jestli mám všechny díly a je to tak zmatečné že to ani nedám dohromady.
Reakce obchodu FurniGO.cz
Dobrý den,
Pokud Vám nebyl dodán návod, můžete si jej vyžádat prostřednictvím emailu.
S pozdravem
Furnigo.cz