Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Docela nás mrzelo, že jsme zakoupili více věcí za dost peněz, ale když jsme poprosili o nálepku se jménem syna (která se neprodává samostatně) nelze ji tedy zakoupit. Bohužel vstřícnost a hezké gesto se asi už dnes nenosí. Za nás velké zklamání s tímto prodejcem!!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Koupila jsem originál košík ruzovy a ma úplně jinou barvu nez odrazeslo
-
Nedoporučuje obchod
- Hezké zboží
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- - nevhodné balenie na doručenie kuriérnou spoločnosťou. Balík prišiel polorozpadnutý a vo vnútri bolo odrážadlo iba v plastovom sáčku.
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den. Neprišiel mi žiadny mail o obrdazani platby ani prijatí objednávky. Ako je to mozne?
Reakce obchodu FUNNYWHEELS Rider
Dobrý den, po kontrole v systému jsme zjistili, že jste objednávku nedokončila. Nedošlo k samotnému zaplacení objednávky, proto objednávka nemohla být vyexpedována a ani nijak řešená dál.
Zkontrolujte si, prosím, svůj účet, zda z něho platba odešla nebo ne. Pokud ano, ozvěte se na email, dořešíme dál. Pokud ne, je třeba udělat novou objednávku a dokončit kompletní proces platby kartou.
Přejeme hezký den -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Tragicky pristup k reklamaci zvlneneho kolecka v cene cca 200Kc: tydenni emailovy ping-pong + dve videa ukazujici vadu. Reklamovano 8.7.2022, 25.7.2022 stale nejasne zda a kdy nove kolecko dorazi. Navrhovana rada nesmyslnych "reseni" typu podlozka, mezera na osicce....