Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Docela nás mrzelo, že jsme zakoupili více věcí za dost peněz, ale když jsme poprosili o nálepku se jménem syna (která se neprodává samostatně) nelze ji tedy zakoupit. Bohužel vstřícnost a hezké gesto se asi už dnes nenosí. Za nás velké zklamání s tímto prodejcem!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Koupila jsem originál košík ruzovy a ma úplně jinou barvu nez odrazeslo

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Hezké zboží
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • - nevhodné balenie na doručenie kuriérnou spoločnosťou. Balík prišiel polorozpadnutý a vo vnútri bolo odrážadlo iba v plastovom sáčku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den. Neprišiel mi žiadny mail o obrdazani platby ani prijatí objednávky. Ako je to mozne?

    Reakce obchodu FUNNYWHEELS Rider

    Dobrý den, po kontrole v systému jsme zjistili, že jste objednávku nedokončila. Nedošlo k samotnému zaplacení objednávky, proto objednávka nemohla být vyexpedována a ani nijak řešená dál.
    Zkontrolujte si, prosím, svůj účet, zda z něho platba odešla nebo ne. Pokud ano, ozvěte se na email, dořešíme dál. Pokud ne, je třeba udělat novou objednávku a dokončit kompletní proces platby kartou.
    Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tragicky pristup k reklamaci zvlneneho kolecka v cene cca 200Kc: tydenni emailovy ping-pong + dve videa ukazujici vadu. Reklamovano 8.7.2022, 25.7.2022 stale nejasne zda a kdy nove kolecko dorazi. Navrhovana rada nesmyslnych "reseni" typu podlozka, mezera na osicce....