Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    3.5 hvězdičky za to, že chybí jakýkoliv postup jak uplatnit dárkový voucher... kód z faktury nefungoval, číslo obj. taktéž ne. Až po několikátém zatelefonování jsme zjistily, že je nutné kód vložit do poznámky, ne do pole "Mám slevový kód". Smutné podotknout, že se zaměstnanec choval k zákazníkovi (mé mamce) nevhodně. K tomu všemu se jednalo o poukaz k mým narozeninám, takže ano, celá situace byla zbytečně vypjatá a až trapná. A pozor, při koupi s poukazem lze zboží jen vyzvednout osobně a uhradit na prodejně, nebo nechat doručit na dobírku...to vše se, cituji, "poníží pak". Nic ve zlém, ale tohle mě mrzí, vždyť jsme v 21. století :)) prosím udělejte s tím něco... nabízíte poukazy i za 50 000 CZK, jak to děláte pak? Pro mě osobně je takový servis dealbreaker a absolutním automatem a standardem - tenhle postup mě docela "děsí" a ukradl docela nemálo času, plus je značně neprofesionální. U e-shopu vašeho kalibru mě toto vskutku pobuřuje. Vyzvednu druhou objednávku a uvidím, zda se nepoohlédnu po jiném prodejci (což nechci, ale po této zkušenosti...). Celkový dojem tohoto obchodu u mě s trpkou nechutí klesnul z 5 hvězdiček na 3.5. Díky.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za vzniklé potíže.

    Jsme malá firma která si zakládá právě na odborné komunikaci a vštřícnosti a velmi nás mrzí, že se vám nepodařilo uplatnit dárkový voucher hladce. Chceme se omluvit také za nevhodné chování našeho zaměstnance. Tento přístup není v souladu s našimi hodnotami a budeme to okamžitě řešit, aby se podobná situace neopakovala.

    Oceňujeme vaše upozornění na nedostatky v našem systému. Pracujeme na jeho zlepšení, aby byl celý proces uplatnění voucherů jasnější a snadnější.

    Děkujeme, že jste nás na tyto problémy upozornili, a vážíme si vaší trpělivosti. Pokud byste potřebovali další pomoc, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás a doufáme, že nám dáte šanci napravit váš dojem.

    S pozdravem Marcel Konečný

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13.11.2023 objednáno, 14.11.2023 zaplaceno a stále čekám na jakékoliv info o dodání.......

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Dobrý den - situaci jsme si vysvetlili po telefonu - zvolila jste platbu převodem, ale k platbě jsme Vás museli vyzývat - říkala jste, že recenzi smažete nicméně přesto jste ji tady nechala
    team fujifoto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná komunikace, ani omluva za zpoždění.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Vážený zákazníku,
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že došlo k nedorozumění ohledně Vaší objednávky.
    Na e shopu vždy udržujeme přesné informace o dostupnosti zboží. V době Vaší objednávky nebylo požadované zboží skladem a tato informace byla uvedena jak na eshopu tak při objednávce a i v potvrzovacím emailu.
    Nicméně chápeme, že tyto detaily mohou být přehlédnuty. Omlouváme se za jakékoliv nepohodlí, které to mohlo způsobit. Cílem našeho týmu je poskytnout co nejlepší zákaznický servis a bereme Vaše podněty vážně.
    Momentálně děláme vše pro to, aby bylo požadované zboží co nejdříve dostupné. Jakmile bude skladem, budeme Vás informovat(což jme Vám psali již v potvrovacím emailu)
    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení. Pokud máte další dotazy nebo potřebujete další asistenci, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem Tým Fujifoto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka mi byla potvrzena, ale po nějakém čase došel mejlik, že zboží vlastně nemají a v zapeti další, že po vzájemné dohodě byla objednávka stornovana. Bez jakéhokoliv kontaktu, popř. nabídnuti baterií, ktera by mohly nahradit tu, co potřebují do fotaku.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Vážená paní Knotková.
    Objednávala jste si starý typ baterie v režimu "na dotaz". Již v prvním emailu jste dostala upozornění na to, že zboží je vyprodáno a budeme Vás informovat až po jeho případném naskladnění.
    Jelikož jste ale ani na tento, ani na další emaily s našimi návrhy nereagovala, Vaši objednávku jsme stornovali.
    S pozdravem team FUJIFOTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová péče o zákazníky a objednávky

    Když se mi po devíti dnech konečně podařilo dovolat na telefonní číslo eshopu, bylo mi sděleno, že se k tomu pán přeci ještě nedostal, ale chtěl. :) Zboží prý ani není skladem a přestalo se vyrábět. Také jsem se dozvěděl, že si za to můžu sám, protože kdesi v textu objednávky je přeci uvedena "větička" o tom, že zboží není skladem. To, že mi dotazník spokojenosti přišel dříve, než samotná objednávka, nebo vyjádření eshopu o tom, že zboží je již nedostupné, je jen třešničkou na dortu. Na můj dotaz proč mi tedy o nedostupnosti zboží nedali vědět dříve, než jsem se po devíti dnech konečně dovolal, mi pán odpověděl, že mi to chtěl zavolat, ale furt jim tam někdo chodí a on nemá čas. Chudák je na to sám. Místo omluvy jsem se závěrem dozvěděl, že na mé spokojenosti zákazníka vůbec nezáleží, protože zákazníků mají i tak dost a aktuálně přeci bojují se zlými dodavateli. Eshop nejlépe vystihuje stará známá Cimrmanovka "Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi." Good Luck

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Dobrý den
    Vážený pane Filip Mlčoch (Nemovitosti Mlčoch s.r.o.) Brno (nevím proč jste zvolil pseudonym)
    Omlouváme se za nesprávnou reakci kolegy, který se Vám měl omluvit a zejména v klidu vysvětlit, že jste si 3x za sebou nevšiml informace o tom, že objednáváte drobné zboží, které není k dispozici.
    Každopádně k vaší objednávce:
    1) objednával jste zboží, které nebylo skladem (uvedeno přímo u obou produktů)
    2) v potvrzení objednávky Vám znovu přišla informace, že zboží není skladem a že Vás budeme informovat, až se znovu dostane do prodeje.
    3) Pokud byte volal behem pracovní doby 10-18 po-pá zcela jistě byste se dovolal. (revizí bylo zjištěno, že jste volal pouze jednou a to mimo pracovní dobu. Váš následující hovor v pracovní době kolega již prijal, ale jelikož jste na něj hned "vyjel", snažil se Vám vysvětlit, že ráno je prioritou expedice a předání zásilek zásilek a teprve potom obvoláváme nepřijaté hovory )
    4) Pokoušeli jsme se s Vámi předtím dokonce několikrát neúspěšně spojit a navrhnout náhradní produkty - bez reakce.

    Jak vidíte v ostatních recenzích, péče o zákazníky je naopak naše doména.
    Bohužel toho jsme schopni jen u zákazníků kteří komunikují, případně čtou informace.

    S pozdravem team FUJIFOTO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    od objednávky, kterou jsem hned i zaplatila, obchod nekomunikuje. V nabídce bylo psáno, že zboží je skladem a expedice probíhá ten samý den jako je objednávka, tak do dnešního dne nemám nic. 28.6.2022 jsem objednala, zaplatila a od té doby je naprosté ticho, dodání max do 10 ti dnů také neplatí. Tento eshop NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Dobrý den, asi jste se přehlédla, jelikož i na eshopu i přímo v potvrzujícím emailu objednávky máte informaci, že zboží nemáme skladem na prodejně . U drobného příslušenství, které jste si objednala probíhá pouze automatická komunikace a další email Vám přijde až v momentě kdy bude zboží dostupné.
    Žádné doplňující dotazy ani požadavky z Vaší strany neevidujeme.
    Pokud si přejete objednávku zrušit, není to problém, jen nás o tom musíte informovat.
    s pozdravem
    Team FUJIFOTO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po třech týdnech nebylo zboží stále doručeno a prodejce neodpovídal na emaily, tak jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Dobry den
    Mrzí nás Vase recenze. Vzhledem k tomu, že jste si objednávala drobné příslušenství, které nebylo skladem, odpovídali jsme Vám 3x Emailem na Vaše dodatečné dotazy s tím, že nejsme schopni v této složité době ovlivnit logististcké procesy a ani odhadnout jak dlouho ještě budete čekat.
    Vzhledem k tomu, že jste dokonce na jeden z našich emailů i odpovídála, nevím proč píšete, že nekomunikujeme.
    s pozdravem
    Konečný fujifoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal, systém objednávku potvrdil. Večer téhož dne mi volali z obchodu, že bohužel zboží za cenu v eshopu již nemají a zda mám zájem za cenu o 1600 vyšší. Tvrdili, že u produktu bylo "na dotaz". Za plnou cenu jsem zájem neměl a obchod objednávku zrušil.
    Cca po hodině jsem obchod navštívil znovu a u produktu byla stále akční cena a dodání do 7.12., nikoliv "na dotaz". Vše jsem si tedy zdokumentoval snímky obrazovky, napsal prodejci, že nejsem spokojený s tím, že mi do telefonu lhal, přiložil snímky jako důkaz a položku znovu objednal. Objednavka opět v pořádku prošla a obchod ji potvrdil. Od té doby se však nikdo neozval a objednávka stále platí.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Dobrý den. Bohužel se v akci black friday stává, že se nedostane na všechny. Že napíšete negativní recenzi bylo jasné od první minuty komunikace, kdy jste hned vyhrožoval ČOIkou a představoval si, že tím nějak zhmotníme zboží, které již došlo. Chápu že nemusíte rozumět tomu jak funguje automatizace, ale v momentě kdy se zboží doprodá na prodejně a zároveň existuje pravděpodobnost, že jej může doplnit dodavatel, se automaticky přepne dostupnost na "3-5 dní" přičemž toto hlášení se zobrazuje zároveň s doplňujícím vysvětlením: " Toto zboží je většinu roku skladem přímo u našeho dodavatele. Dostupnost je 3-5 dnů, ale pokud se dozvíme, že toto zboží nebude ze strany dodavatele doručeno, budeme Vás informovat prostřednictvím e-mailu."
    Na základě zjištění, že dodavatel již akční zbozí neposkytne, Vás dle našich interních postupů kolega kontaktoval telefonicky a snažil se Vám nabídnout jiné podobné zboží v akci Black friday, které v tu chvíli bylo ještě dostupné. Místo toho jste přesto znovu udělal objednávku na stejný, již vyprodaný produkt.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Před objednáním bylo u zboží napsáno skladem. Druhý den se u výrobku objevilo Na dotaz. Po týdnu čekání zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Dobrý den - jen rekapituluji co jsme si vysvětlili již i telefonicky. Musel jste se přehlédnout protože Vámi objednaný držák blesku byl již několik týdnů vyprodán a tudíž ve stavu "na dotaz". Dostupnost jsme ještě zpětně prověřovali v naší skladové evidenci ,na kterou je eshop navázán. (a nikdo na firmě nemůže upravovat dostupnosti manuálně )

    Prosím tedy o vymazání teto negativní recenze, jelikož vznikla na základě vašeho omylu.

    děkuji
    Konecny FUJIFOTO

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel nic nedorazilo, a obchod se ani neozval

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Vážený zákazníku. Vaše objednávka byla na zboží, které je zřetelně označené jako "VYPRODÁNO" (krytka objektivu), proto jste předpokládám ani nemohl čekat doručení.
    Náš systém sice umožňuje dělat objednávky i na vyprodané zboží, ale v podstatě jde o to, abychom se zákazníkům ozvali, až se zboží znovu dostane do prodeje a nebo se objeví jeho náhrada. Ani jedna z těchto variant zatím nenastala.
    S pozdravem Konečný fujifoto.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dokazal bych si predstavit uplne jiny a hlavne lepsi pristup k zakaznikovi, kdyz v obchodu nechate cca 60 tis.
    • Celkove nemasne neslane, rozhodne jsem cekal vice..
    • Mel jsem i lepsi nabidku na fotak, co jsem si tam kupoval a to o nekolik tis. Kdyz jsem napsal obchodu, ze bych si u nich rad kameru koupil, protoze mi je doporucil kamarad, ale jestli by se aspon symbolicky mohli podivat na cenu, kdy mam od konkurence cenu cca o 15% nizsi, tak mi jen stroze napsali, ze ne, at si nakoupim klidne jinde. Vubec jsem netlacil na cenu, sam to nemam rad, ale rekl jsem si, ze se zkusim aspon optat, preci jen rozdil cca 5000 neni uplne malo.. I presto jsem ale nakoupil u nich, protoze jsem tento obchod chtel vyzkouset a jak jsem psal, dostal jsem na ne fajn doporuceni a rekl si, ze kdyz nic, nakupuji u profiku a podporim je.
    • Za me zklamani.. Budu ke kamere kupovat dalsi objektivy a prislusenstvi, ale tady uz ne. Dneska je doba tvrda a o zakaznika se musite starat jinak..

    Celkove zklamani.. Na webu se prezentuji jako profi obchod a k tomu maji jeste daleko. Showroom maji nafoceny majestatne, za to palec nahoru. Jenze realita je pak nekde uplne jinde -> rekl jsem si, ze i proto si zajedu pro kameru osobne, na miste si doplnim jeste nejake informace a podivam se pripadne na doplnky a dalsi veci.. Preci jen krasne nafocena specialka pouze na Fuji me oslovila. O to vetsi zklamani pro me bylo, kdyz dorazite na misto a najednou vidite krcalek “metr na metr” a jeste pan co obsluhuje budto nemel svuj den nebo byl kysely jako citron. To me ale jako zakaznika nezajima, chci servis a nakup za nekolik desitek tisic si taky trochu “uzit” a mit z toho nejaky alespon maly “zazitek” diky cemuz bych mohl dal obchod doporucovat.. Bohuzel v tomhle pripade to bude z me strany uplny opak..

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Je nam Velice líto vaší negativní recenze.
    Situaci jsme prověřili a zjistilo se následující , cenu jste zkoušel smlouvat u každého z našeho teamu i konkurence a to osobně telefonicky i emailem. Což skončilo vašim naštváním jelikož nikdo Vám cenu neupravil podle vašich požadavků (u akční nabídky to ani nebylo možné) . Nakonec jste zboží u nás zakoupil, jelikož jsme byli jediní, kdo jej měl v ČR skladem. Pro úplnost dodávám, že, se mnou, ale i našimi zaměstnanci jste trávil hodiny telefonickýma konzultacema plus další konzultaci jste si vyžádal na prodejně. Pravděpodobně Vám na prodejně vadilo to, že kromě Vás komunikoval prodejce ještě s dalším zákazníkem, který byl na prodejně před Vámi.
    Ve finále po této recenzi jsme spolu měli telefonický hovor, ve kterém jste řekl, že jste se unáhlil a recenzi změníte a nezapoměl jste naznačit, že byste si za to představoval slevu :) (tolik asi k vašemu nelpění na ceně )
    Recenzi jste samozřejmě nezměnil a tak doplňuji tento vysvětlujíci komentář.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    26.11 jsem si vytvoril objednávku na krytku Fuji X-100T a bohužel do teď jsem ji neobdržel.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Dobrý den,

    Mrzí nás vaše čekání, ale toto zboží nám nebyl schopen dodat český distributor. Zboží které jste si objednával (krytka) nebylo skladem, bylo v režimu "na dotaz" , tzn. že jsme nuceni čekat na dodávky distributora a nejsme schopni termín dodání nijak ovlivnit.

    S pozdravem
    Pavel Vávra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při přebírání zboží po mě paní chtěla opět zboží zaplatit i když již platba proběhla službou GoPay. I když jsem měla v ruce dokument, ve kterém byla tato skutečnost zaznamenána začal telefonický maraton. Nakonec jsem se dozvěděla, že pracovník FUJIfoto napsal k mé objednávce platba Dobírkou. Kvůli této chybě jsem zboží na poprvé nezískala a za další 3 dny jela na výdejní místo znovu.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Velice se omlouvame za chybu našeho pracovníka. Bohužel již není možné po odeslání chybu vzít zpět a dobírku u přepravce odvolat. Proto Vám kolegové navrhovali několik variant řešení, ze kterých jste si vybrala opětovné převzetí. Ještě jednou se za chybu omlouváme, víme že díky tomu došlo ke zbytečnému prodlení 3 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kromě automaticky generovaného mailu jsem za 10 dní nedostal žádnou zprávu. Ve vašem mailu jsou špatně položky objednávky.

    Kašlou na zákazníka.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Velice nás mrzí negativní recenze.
    Bohužel po prověřování skutečnosti Vám musím dát za pravdu, že můžete mít tento pocit. Kolega, který měl objednávku řešit se spletl a komunikoval ohledně Vámi objednané drátové spouště (dostupnost na dotaz) s jiným zákazníkem, který vytvořil objednávku ve stejný den a neověřil si, že Vás nedal do kopie. Za to se Velice omlouvám.
    Nicméně problémy jsme schopni řešit, až když se o nich dozvíme, proto stačilo napsat nebo zavolat, že nemáte informace o objednávce a situaci bychom ihned napravili. Takto se o problému dovídáme, až z této recenze.

    S pozdravem M. Konečný - fujifoto.cz

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Viz shrnutí názoru níže.

    . Kvůli vyzvednutí fotoaparátu jsem jel až z Mariánských Lázní, proto jsem se ještě předem ptal na prodejně zda budou mít na mě čas, abych se mohl zeptat na pár otázek a prohlédnout si zboží. Situace,však byla naprosto jiná.

    • prodej proběhl v naprostém zmatku a spěchu, kvůli nadcházející vernisáži
    • nebyl žádný čas si pořádně prohlédnout zboží pač prodejce hrozně spěchal
    • to, že nemohu platit kartou jsem se dozvěděl až na prodejně......(po kapsách normálně nenosím 30 tis.)
    • peníze jsem musel vybrat z automatu a po návratu ještě čekat cca 15-20 minut před zamčeným krámkem než jsem byl obsloužen.
    • polarizační filtr, který jsem měl dostat k fotoaparátu, a na který jsem dle dohody upozornil týden předem, aby se stačil objednat, na krámu samozřejmě nebyl
    • byl jsem naprosto zklamaný a litoval, že jsem fotoaparát nekoupil jinde.

    • Nicméně: 14.11.2016 jsem volal na prodejnu, abych se poradil s vyvoláním fotek a jejich kvalitou, velikostí a typem papíru u vaší pobočky. Opět jsem byl odkázán ve spěchu, abych poslal foto emailem a napsal k tomu svůj požadavek. Dne 15.11.2016 jsem zaslal tedy tuto fotku na email a do dnešního dne 23.11. jsem nedostal stále žádnou odpověď. Opět jsem hořce zalitoval a zaslal vyvolání fotek ke konkurenci jež okamžitě reagovala.

    • Dne 1.12.2016 jsem opět posílal na váš email [email protected], poptávku po externí nabíječce. Dnes je 6.12. a dosud žádná odpověď. Již jsem jí objednal jinde.

    Sadu filtrů značky Cokin a držák, již budu raději poptávet u konkurence.

    Je mi líto, že nemohu doporučit vaší prodejnu známým, a že jsem se takto hořce zklamal s vaší profesionalitou.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Dobrý den
    Velice mne mrzí Vaše nespokojenost. Od včerejšího dne jsem si nechal připravit veškeré informace k vaší stížnosti.
    Bohužel to vypadá na kombinaci nešťastných okolností a nepochopení
    a) O tom, že na našem výdejním místě bude v době vernisáže rušno a nebude čas na nic jiného, než předání jste byl informován předem a souhlasil jste
    b) Tiskovou zakázku jste poslal v době stěhování našeho tiskového studia a na základě toho, že jsme nebyli schopni v té době schopni vytisknout zakázku expresně jste ji stornoval což samozřejmě akceptujeme
    c) ani po dvojité kontrole našeho emailového účtu i spamu jsme od Vás žádný email nenašli.

    Budu tedy doufat, že nejde o účelovou negativní recenzi nákupu který proběhl před více než 1/4 rokem a že jde opravdu o shody náhod. Pokud budete chtít cokoli vysvětlit či probrat, budu rád když napíšete prímo. Rád bych podobným nedorozuměním s kolegy na provozovně, do budoucna předešel. Konečný Marcel - jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Milí, ochotní a pracovití lidé, slušné ceny.
    • Webové stránky nevalné, problém vybrat související produkty. Po nákupu jen automatická odpověď systému, na realitu jsem se doptával mailem. Fakturu (paragon) jsem dostal ochotně, ale až po mailové prosbě.

    Nerad to píšu, zjevně je to slušný obchod, ale asi bych podruhé do toho nešel. Působili na mne... jak to napsat... kombinace roztržitosti a ochoty.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    dobrý den
    Je nám líto, že jste byl nespokojen. Pro vysvětlenou, doklad odesíláme automaticky jako PDF dokument okamžitě při expedici. Asi jste si jej nevšiml a tak jsme Vám jej poslali znovu s vysvětlením, kde jej najdete.
    Co se týká Vaší objednávky objednal jste si starší doprodejový sortiment navíc z "nefoto sekce" a z tohoto důvodu jste ani nemohl najít příslušenství, neboť žádné už se neprodává. O tomto jste byl také informován.
    Jak vidíte v našich recenzích naše doména je právě komunikace. někdy stačí prostě zavolat (nebo brát telefony) a vše se vyřeší jestě rychleji a jednodušeji.

  • Nedoporučuje obchod

    Po objednání brašny mi byla objednávka automatem potvrzena.Když mi zboží nepřišlo,tak jsem se mailem tázal,kdy mi bude zboží doručeno.Nikdo na můj dotaz nereagoval,tak jsem objednávku zrušil a brašnu jsem si objednal od jiného dodavatele.Druhý den jsem ji obdržel.Takže z mého hlediska jste se zachovali tak,jak by to být nemělo.Stačilo mi odpovědět,že zboží nemáte na skladě,nebo že mi bude dodáno v nějakém termínu.Ale nestál jsem Vám za odpověď.Proto tato moje reakce.

    Reakce obchodu FUJIfoto.cz

    Dobrý den je nám velice líto, že jste byl nespokojen. Jsme specializovaná prodejna fujifilmu a toto zboží máme vždy skladem Vy jste ovšem objednával doplňkový sortiment jiné značky u kterého bylo navíc uvedeno "není skladem". Email od Vás jsme neobdrželi a naopak jste byl informován o této situaci. O to více nás mrzí vaše negativní recenze.