Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Umí rychle stornovat objednávku
    • Neseriózní jednání
    • Klamání zákazníků

    Reakce obchodu Spécialités de France - Francouzské Speciality

    Dobré odpoledne,

    Tento komentář je nevhodný, protože zákazník si nepřečetl doručení Beaujolais Nouveau z 20. listopadu, jak je psáno ve francouzském zákoně.

  • Nedoporučuje obchod

    Stejný výrobek dražší než u konkurence

    Reakce obchodu Spécialités de France - Francouzské Speciality

    Dobré odpoledne,
    Exkluzivně dovážíme veškeré naše produkty na eshopu.
    Všechny produkty, které jste si objednali, pocházejí přímo z Perigordu, kde vyrábíme nejlepší foie gras ve Francii. Jsme zklamaní, pokud se vám nelíbila jeho hodnota, ale nemůžeme vás nechat tvrdit, že jde o stejný produkt než konkurence.

    Děkuju,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zasilka ani to tydnu nedorazila. Pozor

    Reakce obchodu Spécialités de France - Francouzské Speciality

    Dobré odpoledne,

    Omlouváme se, pokud doručení trvalo déle než obvykle, nyní jsme v procesu rychlejší a všechny objednávky jsou doručeny do 48 hodin.
    Vidím, že jste svou krabici obdrželi v našem systému :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to 10 dnů od objednání, zboží nedorazilo, přestože bylo ihned zaplacené. Obchod nereaguje na emailovou komunikaci. Nikdy více zde neobjednávám.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedodržena dodací lhůta, absolutní nezájem ze strany obchodu, nulová komunikace. Rozhodně nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo dodáno, přestože je již dlouho zaplaceno !

    Reakce obchodu Spécialités de France - Francouzské Speciality

    Omlouváme se, pokud doručení trvalo déle než obvykle, nyní jsme v procesu rychlejší a všechny objednávky jsou doručeny do 48 hodin.
    Vidím, že jste svou krabici obdrželi v našem systému :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba, část objednaných produktů nedorazila.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po týdnu od objednání není předáno dopravci. E-shop nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    8 dní od objednání zboží nedorazilo. Při telefonickém dotazu obchodník tvrdí, že zboží odeslal. Nezná však číslo zásilky GLS a těžko se s ním domlouvá (jazyková bariéra)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    týden čekám na slíbenou zprávu, zda zboží bude připraveno k vyzvednutí

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jsem zklamán lanýži
    Krabí konzerva bylo zklamání přímo kolosální

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Otevřela jsem krabí maso, konzerva obsahovala drtiny krabího masa v nálevu,který tvořil většinu obsahu .Velké zklamání z tohoto výrobku, již nikdy více

    Reakce obchodu Spécialités de France - Francouzské Speciality

    Vážená paní, cena tohoto produktu, krabi maso za 130 Kč samo o sobě napoví, že nejde o produkty typu Chatka, která stojí běžné kolem 500 /550 Kč. Jde jen o krabi maso do salátu nebo pro pomazánky. Většina zákazníků si tohle uvědomuji, důkaz je, že za poslední měsíc jsme prodali cca 150 kusů a Vy jste druhý zákazník, který není spokojen.
    Dodám, že máme v sortimentu dalších 300 položek se, kterými jsou zákaznici plně spokojení. Toto krabi maso udržujeme v nabídce na přání zákazníků, kterému stačí krabi maso pro pomazánku a nechtějí za to platit 500 Kč pro Chatku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Makronky byly příliš suché a tvrdé.

    Reakce obchodu Spécialités de France - Francouzské Speciality

    mrzí mě, že makronky Vám nechutnali, každý podle své chuti ale tento dotazník nemá za předmět hodnocení produktu ale hodnocení spolehlivosti e-shopu.
    S pozdravem a přáním krásného dne.
    Philippe Leblanc

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Dvě ze zakoupených věcí měly ťuklá víčka a byly "otevřené"... Ne z dopravy, zabalené to bylo poctivě, prostě je tak zabalili. Docela velká neúspěšnost.

    Reakce obchodu Spécialités de France - Francouzské Speciality

    Dobrý den, je mi líto co se stálo, měli jsme 2 stejné připady od začatku roku 2019 proto od té doby pečlivě zkontrolujeme stav produktů pří balení . V balíku přidame tento text :

    " UPOZORNĚNÍ !
    Zboží je před zabalením zkontrolováno a řádně zabaleno do fólie(bublinkové)!
    Při neopatrném rozbalení, může nastat povolení, zmáčknutí apod. víka!
    V takovém případě nelze uznat reklamaci.

    Děkujeme za pochopení.
    Philippe Leblanc