Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Ochotná slečna na prodejně a veliký výběr orient a nish parfémů.
Bohužel Eshop je tragédie. Myslím si že zasílají fake parfémy. Objednal jsem si dražší parfém, ale celofán byl zespodu viditelně rozlepený a strašným způsobem slepený. Dle operátora to mohlo být omylem rozdělané a slepené pracovníkem skladu, ale dle mého názoru by takto neměl opustit sklad a už vůbec ne za plnou cenu. Když už zaplatím tisíce za parfém tak chci originál a originál zabalený . Navíc na balení nebyl ani batch code. Zboží vráceno a uvidím jak se k tomu postaví a co pošle na druhý pokus.Reakce obchodu Fragranza Perfume Gallery
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.
Velice nás těší, že jste byl spokojen s ochotou personálu na naší prodejně a s výběrem orientálních a niche parfémů. Co se týče Vaší zkušenosti s e-shopem, velmi nás mrzí, že došlo k této nepříjemnosti. Rádi bychom Vás ujistili, že všechny naše parfémy jsou 100% originální.
Bohužel, někdy se může stát, že celofánový obal parfému se během přepravy nebo manipulace znehodnotí. Tento obal je zde především k ochraně krabičky před poškozením. Pokud je obal odchlípnutý, většina distribučních center jej opraví a pošle dále. Na této opravě není nic špatného, ale chápeme, že to může vzbudit pochybnosti.
Rádi bychom Vás ujistili, že pokud obdržíte produkt v neuspokojivém stavu, můžete nás kontaktovat a my Vám rádi zajistíme výměnu za nový kus. Co se týče batch kódu, je to důležitá součást balení a pokud chybí, je to pro nás důležitá informace k prošetření. Některé parfémy batch kody vubec nemají a některých jich mají zase až příliš:-) Stejně tak celofán některé značky vůbec nemají nebo záleží na šarži výroby.
Vaši situaci budeme řešit s maximální prioritou a doufáme, že budete s dalším doručeným parfémem spokojen.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
S pozdravem, zákaznická podpora Fragranza. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Bohužel, drahý kondicionér Naturigin Colour Lock Conditioner 200 ml po otevření byl nekompaktní - zvlášť tekutina a zvlášť tuhá složka, i po protřepení se nespojily a tudíž celý přípravek je znehodnocený. Na výrobku není datum expirace, zřejmě výrobek distribuován po datu exp.
Bohužel, drahý kondicionér Naturigin Colour Lock Conditioner 200 ml (600 Kč) bez chemie, po otevření byl nekompaktní - zvlášť tekutina a zvlášť tuhá složka, i po protřepení se složky nespojily a tudíž celý přípravek je znehodnocený. Na výrobku není datum expirace, zřejmě výrobek distribuován po datu exp. Velké zklamání.
Reakce obchodu Fragranza Perfume Gallery
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za nepříjemnosti, které jste s kondicionérem Naturigin Colour Lock Conditioner 200 ml zažil(a).
Mrzí nás, že produkt po otevření nebyl v pořádku a že se jednotlivé složky ani po protřepání nespojily. Tento stav rozhodně neodpovídá našim standardům kvality. Absence data expirace na výrobku je závažná a tuto záležitost budeme okamžitě řešit s naším dodavatelem, kterým je oficiální distributor pro Českou republiku. Některé kosmetické produkty vůbec expirace nemají a supluje zde ikonka po otevření spotřebujte od např. 12 měsíců. U přírodních produktů datum expirace většinou uvedené je.
Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis, abychom mohli situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Nabízíme Vám možnost vrácení peněz nebo výměny produktu. Produkt budeme také reklamovat u distributora.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené zklamání a děkujeme za Vaše pochopení.
S pozdravem, Barbora, manažerka. -
Nedoporučuje obchod
Po 9 dnech zaplaceni jsem zbozi jeste nedostal.
Reakce obchodu Fragranza Perfume Gallery
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi.
Velmi se Vám omlouváme za zdržení zásilky dopravcem.
Objednávku jsme předali 13.12.2023
Velmi nás mrzí, že jste nás nekontaktoval telefonicky.
Objednávku bychom Vám odeslali opakovaně na naše náklady.
Děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem
Michaela, Fragranza eshop -
Nedoporučuje obchod
- Pouze automat potvrzení obj. Zaplaceno předem a nic se neděje!!!
Reakce obchodu Fragranza Perfume Gallery
Vážená zákaznice,
děkujeme za Vaši recenzi.
Objednávku jsme nemohli odeslat, neobdrželi jsme platbu za ni.
Kontaktovali jsme Vás na email.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.
Michaela, Fragranza eshop -
Nedoporučuje obchod
- Balík dorazil brzy a zboží bylo dobře zabaleno
- Předražené
- Chybí eko balení
- Dárky k objednávce téměř prošlé
Vlasová maska 2x tak drahá než ve skutečnosti stojí, bohužel jinde už nebyla k sehnání. 2 z masek byly už na povrchu oschlé, pravděpodobně staršího data. Přibalené dárky, gumové vitamíny a doplňky stravy, prakticky prošlé (objednáno koncem září, expirace říjen tyntýž rok). Takový dar nedar. Balík došel včas a bez poškození, ale mohli by balit více ekologicky. Pravděpodobně tu už nenakoupím.
Reakce obchodu Fragranza Perfume Gallery
Vážená zákaznice,
děkujeme za Vaši recenzi.
Jak jsme Váš již informovali na email, pokud Vám zboží nevyhovuje můžete nám ho vrátit, případně reklamovat.
Dárky, které jste v objednávce obdržela mají doporučenou expiraci do konce října, při uvedeném dávkování by blížící se expirace nepředstavovala problém.
Velmi nás mrzí, že jste nás nekontaktovala, rádi bychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme Vám za pochopení.
Přejeme Vám hezký den.
Michaela, Fragranza Perfume Gallery -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod naprosto nekomunikuje ohledne dodani zbozi. Na strankach uvedeno zbozi skladem, ale po 5 dnech od objednani nejsou ochotni ani dat vedet, ze zbozi nedorazi. Po komunikaci a zjistovani sve objednavky prislibi odpoved a opet se nedostavi
Zasadne nedoporucuji
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Pestrá nabídka zajímavých parfémů
- Měli technickou chybu při placení objednávky
- Nelze komunikovat s obchodníkem
- Neodpovídají na e-maily, chat a nezvedají telefony
Nakonec vše dobře dopadlo, ale… Při placení objednávky došlo k technické chybě, takže jsem vůni tedy zaplatil bankovním převodem. Bohužel jsem potom už žádné další zprávy od obchodníka po dobu několika dnů neobdržel. Takže jsem se je snažil kontaktovat přes e-mail (3x), telefon (8x) a chat (2x). 4 dny bez odpovědi. Až po hledání v obchodním rejstříku jsem našel jinou firmu, která Fragranzu provozuje, a tam bylo i jiné telefonní číslo, které již fungovalo. Další den mi již byla objednávka odeslána a zboží přišlo v pořádku, ale ta komunikace je tedy opravdu strašná. A Bůh ví, zdali by to zboží odeslali, kdybych je neuháněl… Velká škoda…
Reakce obchodu Fragranza Perfume Gallery
Dobrý den, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Situaci jsme šetřili a emaily od Vás nedohledali. Číslo uvedené na našich stránkách odkazuje na telefon pro eshopové zákazníky na centrále v Malešicích a také na telefon druhý, který směřuje na dotazy v parfumerii na Spálené. Parfumerie i zákaznické centrum na centrále spolu denně komunikují a vzniklé situace řeší. Pokud nastane technická chyba při placení objednávky a platba neproběhne, posíláme automatický email s možností platbu zopakovat nebo provést bankovní převod.
Jsme rádi, že vše nakonec dobře dopadlo. S pozdravem a přáním pěkného dne. Bára Svobodová / Parfumerie Fragranza. -
Nedoporučuje obchod
- Velmi rychlé dodání
Objednala jsem si kosmetickou sadu od Dermalogica a po otevření obal byl úplně roztrhaný, určitě to nebylo poškození ze strany doručovací služby.
Reakce obchodu Fragranza Perfume Gallery
Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Dermalogica dárkové sety mají odtrhávací košilku - návlek. Mohlo se stát, že byl manipulací ve skladu nebo na prodejně porušen. Stačí kontaktovat zákaznický servis a produkt Vám rádi vyměníme za nepoškozený nebo Vám poskytneme adekvátní produktovou slevu. Přeji pěkný den Bára Svobodová / Parfumerie Fragranza.
-
Nedoporučuje obchod
- objednané 2 ks zboží, potvrzeno, k vyzvednutí pouze 1 ks
Reakce obchodu Fragranza Perfume Gallery
Dobrý den, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Protože zboží expedujeme buď přímo z parfumerie a nebo v kombinaci s naším centrálním skladem, může se v ojedinělých situacích stát, že zboží skladově dostupné na prodejně se mezi tím, než se objednávka zprocesuje prodá v parfumerii Fragranza zákazníkovi. V takovém případě Vás o této skutečnosti neprodleně informujeme a nově nastalý stav řešíme. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne. Bára Svobodová / Parfumeri Fragranza -
Nedoporučuje obchod
Vyřízení objednávky trvalo 3 týdny, přes urgenci a dlouho po zaplacení .
-
Nedoporučuje obchod
zbozi drahe... nejdrazsi ze vsech firem na netu...v obchode hloupa prodavacka..neumi s pocitacem ani mi nedali uctenku.takze nikdy vic
Reakce obchodu Fragranza Perfume Gallery
Dobrý den, velice nás mrzí Vaše zkušenost. Snažíme se dodržovat doporučené ceny prodávaných značek a máme i zboží často nedostupné v jiných obchodech. Faktura k eshopové objednávce s osobním odběrem v naší parfumerii ve Spálené je vždy přiložena v nachystané taštičce spolu s dokladem o zaplacení. Ve vašem případě se jednalo o systémové selhání pokladního programu, kdy se náš personál snažil situaci vyřešit k Vaší spokojenosti, protože jste pospíchal. Pokud pro Vás můžeme ještě něco udělat, kontaktujte nás emailem. Přejeme pěkný den.
Děkujeme za pochopení.
fragranza.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikují
- Zboží nedorazilo
- Nelze sjednat ani dodatečné vyzvednutí na prodejně
Objednávka zaplacena dopředu, zatím nevyřízena, bylo objednáno 5.12., dodnes, tj. 16.12.žádná odezva, telefon nikdo nebere, na emaily neodpovídají.
Reakce obchodu Fragranza Perfume Gallery
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace s doručením objednávky, způsobenou nutností naskladnění některé z položek Vaší objednávky z kamenné parfumerie, které bylo uskutečněno až po víkendu. Pokoušeli jsme se Vás kontaktovat.
Děkujeme za pochopení.
fragranza.cz