• Nedoporučuje obchod

    100 %

    • pěkně rozvžené stránky, intuitivní, techniké nákresy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nabízené na e schopu jako skladem tak skladem nemají což zjistí až objednávkou od zákazníka. Neaktualizují sklad

    Reakce obchodu fpinterier.cz

    Vážený zákazníku,

    v době kdy jste vytvářeli objednávku jsme měli na skladě jeden kus z Vámi objednaných 4 nohou. O tom, že umíme Vaši objednávku dodat kompletní do 5 týdnů jsme Vás informovali telefonicky s tím, že na zboží nemůžete tak dlouho čekat.

    Informace na stránce byly v době, ve které jste vytvářeli objednávku správně, měli jsme skladem 1 kus. Mrzí nás, že jsme nedokázali vyřídit celou Vaši objednávku rychleji, bohužel ani naši dodavatelé nemají skladem úplně vše co je v nabídce a proto se občas stane, že dodání některých produktů trvá déle.

    Mrzí mě Vaše frustrace a vím, že jste potřebovali zboží na další výrobu, kterou jste chtěli dodat do Vánoc.

    Pevně však věřím, že nám dáte šanci i příště a tehdy Vás už nezklameme.

    Děkuji
    František Miškovič

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali mi jedno zboží v jiné barvě než jsem objednal, takže je mi k ničemu. Ihned jsem reklamoval, ale odezva bídná. Šlo o položku za 200 Kč, vzhledem k ceně dopravného jsem navrhl jsem ať mi pošlou alespoň 100 Kč, tratili bychom oba. Nic, jen divení, že něco za jejich chybu chci. Zřejmě si představují, že budu posílat zpět na své náklady nebo nevím. Sami žádné řešení nenavrhli a nadále nekomunikují. Takže se cítím okradený o 200 Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Cena
    • Kvalita
    • Doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Ceny jsou dobré, ale komunikace katastrofální a dodání kurýrem DPD je přímo porod...

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží objednáno a zaplaceno 10.2.,10 dnů nulová komunikace až po druhém ostrém telefonátu se snad něco pohne.Je 25.2.zboží dopsud nemám.

    Reakce obchodu fpinterier.cz

    Vážený zákazník,

    je pravda, že sme Vašu objednávku vybavovali dlhšie ako je zvyčajné, za meškanie sa ospravedlňujeme. Avšak bolo by férové nezavádzať a nepísať klamstvá. Recenziu ste nenapísali 25.02. ale 21.02. https://prnt.sc/104wg29

    Všetkým zákazníkom ktorým mešká dodávka tovaru sa ospavedlňujeme za zdržanie. Naše odvetvie zažíva enormný nárast dopytu zákazníkov ktorý sa križuje s výpadkami zamestnancov z dôvodu karantény v dodávateľskom reťazci čo spôsobuje meškanie dodávok tovaru od výrobcov až po posledných predajcov medzi ktorých patríme aj my. Na našej strane sme už navýšili personálne kapacity v sklade aj na zákazníckej podpore avšak sortiment ktorý predávame je technický náročný a zaučenie pracovníkov 3-4 mesiace v sklade a 12 mesiacov na zákaznickej podpore.

    Ďakujeme všetkým zákazníkom za trpezlivosť a porozumenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyla zpětná vazba o zaplacení objednávky.Na mail jsem nedostala odpověď,až po urgenci jsem se dočkala.Odpověď byla asi v tom smyslu,že sice mají v patrnosti mou komunikaci,ale neodpovídají na každý mail,zda obdržela firma platbu mi ovšem nesdělili.Telefon nikdo nebral a na jiném uvedeném čísle mi bylo sděleno,že číslo neexistuje.U doručené zásilky byla faktura,ale údaje k zaplacení byly odlišné!Doposud jsem se s tímto nestkala.

    Reakce obchodu fpinterier.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Jen pro upřesnění uvedu - objednávku jste si vytvořili 26.12.2020. Na naší stránce jsme měli uvedenou informaci, že v čase od 23.12.2020 do 06.01.2021 probíhá v naší společnosti inventura a dovolená a že nebudeme vybavovat objednávky ani reagovat na dotazy, jak e-mailové tak i telefonické.

    Během tohoto období jste nám zaslali e-mail 29.12., 27.12, 31.12. a 2x 04.01.

    Dne 04.01. jsme Vám napsali zprávu, ve které jsme Vám vysvětlili, že jsme měli dovolenou a inventuru. Z tohoto důvodu jsme na Vaše zprávy neodepisovali, a že stačí poslat zprávu jen jednu, určitě se jí budeme věnovat. Také jsme Vám vysvětlili, že potvrzení o platbě neposíláme ke každé objednávce.

    Vaši objednávku jsme expedovali 05.01.2021, doručena Vám byla 06.01.2021. Jako dostatečný důkaz toho, že jsme Vaši platbu přijali, bereme to, že jsme Vám objednávku poslali bez dobírky a nepožadujeme od Vás další úhradu.

    S pozdravem
    František Miškovič

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejsou pravdivé informace o dostupnosti produktu
    • po potvrzení přijetí objednávky žádné další informace

    Dobrý den. Na webových stránkách společnosti bylo uvedeno, že zboží je skladem. Společnost poslala informace, ale objednávka byla přijata. Uplynulo 10 dní a společnost neposlala žádné další zprávy a nevysvětlila důvod nesplnění objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přes problémy dorazila 1/2 zboží, na zbytek stále čekám.