Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazil produkt v uplne jine barve, nez bylo objednano. Misto fialove prisla ruzova.

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a upřímně nám je líto, že produkt, který jste obdržel, neodpovídal Vašim očekáváním.
    Přece jen každý vnímá barvy trochu jinak ;)

    Samozřejmě vám rádi nabídneme vrácení zdarma pokud vám produkt barevně nevyhovuje.

    Omlouvám se za případné komplikace a přeji pěkný den.
    Daniela / Fotověci.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nesplňuje parametry

    koupil jsem si světlo, které má na webu napsanou svítivost 20W, reálně svítilo méně než 5W. Pouze přeprodané za 3x ceny z TEMU.

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den,

    mrzí mě, že jste byl s kvalitou zboží nespokojený.
    Situaci jsme ale začali obratem řešit a nabídli vám vrácení zboží zdarma s okamžitým vrácením peněz :)

    Přeji krásný den,
    Daniela / Fotověci.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají zboží, které jsme jinde nesehnali.
    • Komunikace obchodu je žalostná.

    Došla mi moje první objednávka. Místo dvou stojanů se světlem mi však přišel jeden. Zavolala jsem do obchodu, jak budeme situaci řešit. Zvedl mi to pán, který vypadal, jakože to není možné a že ihned překontroluje skladové zásoby a ozve se. Neozval se, tak jsem zavolala další den znovu. Zvedla mi to paní a ta řekla, že je to nedořešené a že nemají adresu, kam chybějící zboží doručit a ať jim uvedu zásilkovnu. Odmítla jsem s tím, že jsem si platila doručení domů a že není moje chyba, že zboží nedoručili. Na to mi řekla, že by to pro ně bylo výhodnější. Nakonec ale zaslala domů. Za celou dobu se mi nikdo neomluvil a ještě se mnou jednali tímto způsobem. Byl to můj poslední nákup u fotověcí. V životě jsem se u žádného eshopu nesetkala s takovým přístupem.

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den,

    je mi velmi líto, že jste měla tuto nepříjemnou zkušenost s naším obchodem. Děkuji vám za feedback, a dovolte mi upřímně se omluvit za veškeré nepohodlí, které jste při nákupu zažila.

    Situaci jsme nakonec obratem vyřešili a světlo doposlali.
    Pevně věřím, že budeme mít v budoucnu šanci Vás přesvědčit, že toto byla opravdu nešťastná shoda náhod.

    Pokud byste měla jakékoli další otázky nebo požadavky, neváhejte nás kontaktovat. Ještě jednou se omlouvám za všechny nepříjemnosti.

    Přeji pěkný den,
    Daniela / Fotověci.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den.Jak můžu něco ohodnotit když jsem do dnešního dne nic nedostal.
    Zboží jsem objednal 1.března.Dnes je14.března.Obchod se mi ozval 8.března s
    tím ,že se jim něco zaseklo a že se během týdne ozvou.Bohužel už se neozvali.
    Je to na dnešní dobu nevídaná věc.Takhle se asi chovají jenom podvodníci.
    Doporučuji dalším zákazníkům naplatit dopředu.
    S pozdravem NOGA JAN

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den,

    1. března jste si objednával zboží s doručením do 14 dnů.
    Po týdnu od vaší objednávky jsem vám dávala vědět a omlouvala se za zdržení s tím, že v průběhu příštího týdne budeme zboží odesílat a tak se i stalo :)
    V ničem jsme vám tedy nelhali a všechny termíny dodrželi proto mě mrzí, že si o nás myslíte, že jsme podvodníci.

    Snažila jsem se s vámi spojit a tuto nepříjemnou situaci vyřešit bohužel však bez úspěchu.
    Koukám ale, že objednávku už máte doma, tak věřím, že vám produkt bude roky dělat radost!

    Přeji vám krásný začátek týdne.
    Daniela / Fotověci.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Podle mě to stálo hodně peněz na to z jak nekvalitního plastu zboží je.

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den,

    za kvalitou našich produktů si stojíme a proto mě velmi mrzí, že s ní nejste spokojený.

    Snažila jsem se vás kontaktovat a navrhla jsem vám několik řešení včetně vrácení zboží i peněz. Bohužel bez úspěchu.
    Tato situace nám ale není lhostejná a rádi bychom udělali vše hlavně pro vaší spokojenost.

    Věříme, že se nám ještě povede tato situace vyřešit a přeji pěkný den.

    Daniela / Fotověci.cz

    • Zboží jsem dostal poníčené.

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že vám došlo zboží poníčené.
    Na situaci jsme obratem zareagovali a zařídili okamžitou výměnu.
    Proto pevně věřím, že už je vše v pořádku.

    Ještě jednou se velice omlouvám za komplikace a přeji pěkný den,
    Daniela / Fotověci.cz

  • Produkt neodpovídá popisu. Výkon žárovky není 15w ,ale přesně odpovídá svítivostí žárovce o výkonu 5w.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Předražené čínské krámy z Aliexpresu.

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den, kolegyně Vám psala email a dokonce jsme se Vám pokoušeli dovolat abychom celou situaci vyřešily.

    Chtěl bych se zeptat, zda bylo s držákem něco špatně nebo z jakého důvodu Vám nevyhovuje? Na kvalitě našich produktů si zakládáme a zároveň i na spokojenosti našich zákazníků a proto je pro nás každý feedback velmi důležitý, abychom mohli zapracovat na zlepšení.

    Držáků na telefon jsme již prodali tisíce, dokonce je i sami používáme a za jejich kvalitou si stojíme, ale samozřejmě jsme si vědomi toho, že chybička se může občas vloudit. Dejte mi prosím tedy vědět, rád bych Vám nabídl výměnu/vrácení zboží, případně jiné řešení.

    děkuji a přeji Vám krásný den.

    S pozdravem, Tomáš,
    support pro zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    pokud má někdo čas 10 a více dní čekat na zboží tak prosim... katastrofa.

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den,
    bohužel Vaše objednávka se zdržela díky komplikacím s dodáním zboží od našeho výrobce, o kterém jsme Vás informovali.
    Moc nás to mrzí a věříme, že budeme mít možnost Vám to vynahradit, protože rychlost doručení je jedna z našich silných stránek.

    S pozdravem,
    Daniela / Fotověci.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • obchod funguje a má levné věci
    • sice levné, ale velmi nekvalitní věci

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den, Štěpáne,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás moc důležitá a vážíme si ji. Ovšem mrzí nás, že jste nebyl s našimi produkty spokojen a dal nám na základě toho špatné hodnocení i přes to, že jste měl možnost si zboží prohlédnout přímo u nás na prodejně a rozmyslet si tak jeho nákup. Zboží jste viděl, znal jeho cenu a i přesto jste si ho koupil.
    Kolegyně se s Vámi snažila situaci vyřešit vrácením či výměnou zboží, ale o to jste neměl zájem. O to více nás to mrzí, jelikož spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou.

    Děkuji a mějte krásný den.
    Danča

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vyobrazené zboží není to co fakturují

    vyobrazené zboží není to co fakturují - vyobrazený je 16liniový a cena , dodání a fakturace je za 12liniový - považuji to za klamavou obchodní praktiku

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den,

    tento produkt má výběr ze 2 variant (12-ti liniový a 16-ti liniový) . Díky Vašemu feedbacku jsme produkt opravili, aby lépe odpovídal popisku a nemohlo to už nikoho zmást. Jak jistě víte snažili jsme se Vás kontaktovat, omluvit se a nabídnout řešení v podobě zaslání nového a silnějšího laseru na naše náklady.

    Děkujeme za zpětnou vazbu.

    Tomáš / Fotověci.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost dodání zboží.

    Veliké zklamání bylo, že ruční řetězová pilka přišla rozložená na jednotlivé díly!!!
    Možná proto byla tak rychle dodána. Cenu, za kterou jsem rozloženou pilku zaplatila, byla stejná, za kterou bych koupila stejnou, složenou a ještě v přenosném kufříku.

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den, Dano,
    mrzí nás, že jste si myslela že pilka dojde kompletně složená. Bohužel v rámci expedice, balení a přepravních společností nemůžeme pilky posílat složené. Pokoušeli jsme se Vás kontaktovat telefonicky a situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Bohužel bez úspěchu.

    Ať se Vám daří a přeji hezký zbytek dne.

    S přátelským pozdravem Tomáš / Fotověci.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Poslali rychle co jsem chtěl.
    • Jako jediní měli blbost co jsem potřeboval.
    • Vlezlí lidé, obtěžují zasíláním svých fotek jako v seznamce, předražené zboží, pořád z nějakého důvodu vystrkují že vznikli v době, kdy nás vláda terorizovala pod záminkou kovidu.
    • I přes odhlášení z odběru novinek, pořád plní spamovou poštu.

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den, Tomáši,
    v první řadě moc děkujeme za nákup. Jsme rádi, že Vám, jak říkáte ,,blbost,, došla rychle. :)

    Váš e-mail jsem zkontroloval a zjistil, že jste již dávno odhlášen z odběru novinek, takže není možné, aby Vám emaily pořád chodily. To je nejspíš něco mezi nebem a zemí :O :)

    Když jsme u toho nebe, tak se u nás snažíme zaměstnávat samé andělské lidi, kterým záleží primárně na skvělém zákaznickém supportu. I proto chceme zákazníky představit s naším týmem, aby věděli, že si nepíšou s stroji nebo umělou inteligencí, ale že se o ně starají opravdoví lidé. Snažíme se všem vyjít vstříc. Je nám ale jasné, že né vždy se všem 100% zavděčíme, ač je to na našem seznamu cílů. :)

    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Tomáš

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel se jedná o čínský výrobek, který absolutně neplní svou funkci. Zkompletoval jsem jeden stativ se svítidly, který navíc po nějaké době (cca 5 min) spadnul a všechny LED žárovky se pádem utrhly a způsobily zkrat. Podotýkám, že se stativy pracuji pravidelně a umím je sestavit a dostatečně dotáhnout.
    Světla vůbec nesvítí a celý komplet vypadá po sestavení dost komicky, rozhodně ne tak, jako na produktových fotografiích. Až po výše uvedeném jsem vyhledal přesně ten samý produkt na Aliexpressu za cca 40 $. Jsem idiot, že mě to nenapadlo dřív.

    Reakce obchodu FOTOVĚCI

    Dobrý den, Filipe,

    moc nás mrzí, že jste nebyl se světly a jejich svítivostí spokojený. Těchto světel jsme již prodali nespočet a zákazníci jsou s nimi velmi spokojení. My sami tyto světla používáme pro své vlastní účely i focení. Pokud se se světly hodně manipuluje, vždy doporučujeme ještě zajištění stativu pomocí sandbagů, aby k této nehodě nedošlo.

    Jakmile jsme se o této nešťastné situaci dozvěděli, obratem jsme Vám zaslali kurýra, který rozbité zboží vyzvedl a poslali Vám všechny peníze zpět na Váš účet. Jsem si jistá, že takovou službu by pro Vás Aliexpress nezařídil.

    Krásný den přeje za tým Fotověci,
    Lenka

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.