• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Rámečky poškozené pravděpodobně od strojového obrábění. Nákup opakovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávku jsem zrušila na doporučení obchodu.

    Reakce obchodu Fotoprim.cz

    Dobrý den, paní Hájková,

    děkujeme za hodnocení. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání, ale upozornili jsme Vás obratem, že objednávku doručit do Vánoc bohužel nestihneme.

    Za celý tým Fotoprim.cz Vám přeji do roku 2021 jen to nejlepší.
    Andrea Demuthová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Příjemné ceny.
    • Přehledné stránky.
    • Zboží bylo objednáno 29.11 a je 15.12, kdy zboží stále nedorazilo. Ani žádné info.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Na rámu se odlupuje barva!
    • Celková kvalita je hodně špatná.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží došlo, řádně zabalené. Jenže plexisklo je potažené takovou folií a ta se odlupuje. Nechám si vyrobit skleněmou výplň.

    Reakce obchodu Fotoprim.cz

    Dobrý den,

    fólie na plexiskle je z důvodu ochrany plexiskla před poškrábáním. Tuto ochrannou fólii, je potřeba vždy opatrně strhnout. Mrzí nás Vaše snížené hodnocení , jelikož toto není vada výrobku, ale vylepšení pro zákazníky, aby nedošlo ke zmíněnému poškrábání.

    Za tým Fotoprim.cz

    Andrea Demuthová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala, jediná informace o zásilce která mi přišla byla ta, že zásilkovna očekává můj balíček. Doposud mi zboží ale nedorazilo. Komunikace s obchodem nulová. Nemohu hodnotit pozitivně tento obchod.

    Reakce obchodu Fotoprim.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Vaši zásilku jsme předali dne 16.10.2018, jak si můžete ověřit na stránkách zásilkovny s číslem zásilky, které jsme Vám zasílali v den předání. Co se týče nulové komunikace, tak jste nás bohužel nekontaktovala, že je nějaký problém, tudíž jsme nemohli reagovat. Netuším proč zásilkovna Vaši zásilku zatím nedoručila, ale zítra během pracovního dne zjistím a ihned Vás budu informovat.

    Děkujeme za pochopení.

    Za tým Fotoprim.cz

    Andrea Demuthová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dlouhé doruceni
    • Poškozeny produkt
    • Při rozbalení zjištěno ze antireflexni sklo je cele poskrabane
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškrábané "antireflexní" plexisklo!
    • Dlouhá doba výroby

    Tak po nekonečném čekání dorazily rámečky, s podrápaným "antireflexním" plexisklem. K ničemu. Už nikdy...

    Reakce obchodu Fotoprim.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Plexisklo chrání ochranná fólie, kterou je potřeba vždy opatrně strhnout. Bohužel v tomto případě jste nám psala, že i pod ochrannou fólií byly škrábance, pravděpodobně tedy chyba již od dodavatele plexiskla, kterou jsme ve výrobě nemohli vidět :( Samozřejmě pošleme co nejdřív nové plexisklo, věřím, že již bude vše v pořádku.

    Děkujeme za pochopení.

    Za tým Fotoprim.cz

    Andrea Demuthová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11 den od objednání a zboží stále není na cestě.I když plně chápu předvánoční nárůst objednávek, měl by být zákazník předem informován, zda-li se zpožďuje výroba a v jakém termínu ve skutečnosti zboží dojde než odešle objednávku!

    Reakce obchodu Fotoprim.cz

    Hezký den,

    velice se omlouváme za zpoždění při výrobě rámečků a jejich odeslání. I přes maximálním nasazení a úsilí ve výrobě jsme nedokázali vyrábět tak rychle, jak nám přicházely objednávky. Předvánoční nápor nás ale neomlouvá :( Naštěstí podle sledování zásilky Vám zboží bylo dodáno ještě před Vánoci (21.12.), stejně jako u ostatních objednávek zákazníků, kde jsme garantovali dodání do Vánoc. Ještě jednou se omlouváme, že jsme zboží nedodali rychleji.

    Za celý tým Fotoprim.cz Vám přeji krásné svátky a do roku 2018 jen to nejlepší.

    Milena