Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Rychlé doručení
- Kvalita tisku je dobrá
- Nekvalitní produkty
- Obrázky nelze pověsit na zeď
- Strašně tlustý rám obrazu
- Na zdi to nevypadá vůbec hezky
- 10x15cm foto obraz jsou vyhozené peníze
Přišel obrázek s háčkem zvlášť. Háček je tak nekvalitní a měkký, že nejde k obrázku přitlouct. 1 úplně prasknul 2 se zohýbaly, že nešly pověsit na zeď. Příšerně tlustý rámeček (2,5cm) a u tak malého obrázku 10x15cm to vypadá příšerně. Pro srovnání u velkého 30x40cm fotoobrazu od jiné firmy má rámeček 2cm. Na zdi to vypadá opravdu příšerně. Rozhodli jsme se plátno sundat a dát do normálního rámečku z Hornbachu. Vyhozené peníze za obrázky na plátně 10x15cm. Větší formát nebude možná tak ošklivý při 2,5cm tloušťce rámu.
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Rámeček má tloušťku 2 cm, prosím neuvádějte v recenzi nepravdivé informace.
Navíc tloušťku rámu jste měl napsanou i v popise produktu.
Háček jde také jednoduše přitlouci, ale je ho potřeba zatloukat opatrně. Nebo pokud Vám háček nevyhovuje jednoduše si můžete obraz pověsit pouze o dřevěný rám bez použití háčku.
Na našem webu máte srozumitelné video, jak se háček správně zatlouká
https://www.fotoobrazyzplatna.cz/a/kam-patri-drevene-klinky-26
Na zdi obrazy vypadají tak, jak si je zákazník naaranžuje.
Mrzí nás, že jste nám dal tak nízké hodnocení, i přesto že jste byl s tiském a doručením spokojený.
Produkty máme kvalitní, za tím si stojíme, jelikož na vysoké kvalitě si dbáme. -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Do dnešního dne nemám zboží doma
Nemám žádnou informaci o zboží a to je již 20.12.
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Vaše objednávka byla doručená 22.12., takže garanci dodání do Vánoc jsme dodrželi, nebylo potřeba dávat negativní komentář. Stačilo zavolat, a informovat se ohledně stavu Vaší objednávky :) Dne 21.12. Vám přišel mail se sledovacím číslem.
-
Nedoporučuje obchod
Souhlasím s negativními recenzemi předemnou. Oproti konkurencím více než trojnásobná doba doručení, kterou ještě ke všemu e-shop neumí dodržet, aniž by někoho upozornil. Zpoždění dodání bych omluvila, stát se to může (i když si tedy eshop stanovuje opravdu dlouhou dobu dodání), ale arogantní jednání neomluvím, slogan “náš zákazník, náš pán” zde rozhodně neplatí. Dle vyjadřování a hrubek v emailech se domnívám, že se ani nejedná o českou firmu. Abych byla narozdíl od prodávajícího férová, tak kvalita mi přijde v pořádku s ohledem na cenu, za ty nervy mi to ale nestálo. Z internetu objednávám téměř vše a tohle je poprvé, co mě někdo donutil napsat negativní recenzi... nejvíce mi vadí, že si firma kupuje reklamu u influencerů a následně si neváží zákazníků, bohužel dnešní doba toto umožňuje. Jelikož si umím představit odpověď, tak ještě doplním, že objednávka byla provedena i uhrazena 17.11 a dorazila 16.12, zpoždění balíčku tedy bylo necelý týden (měl dorazit nejpozději v pátek a přišel ve středu), narozdíl od obchodu si ale nemyslím, že když jsou to “jen 3 pracovní dny”, tak je vlastně vše v pořádku a netřeba uznávat chybu, protože je přeci před Vánoci a jedná se o zboží na zakázku. Pro srovnání uvedu, že jsem objednávala minulý týden pro rodinu osobní knihy, které jsou také na zakázku, a už je mám doma. Jak se říká- kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody. A přijde mi tedy velmi podezřelé, že zde po negativních recenzích vyskákalo během krátké doby tolik pozitivních.
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
U Vás se moc omlouváme zpoždění tam bylo delší, ale nejsme schopni ovlivnit počet objednávek za jeden den. A naše obrazy jsou dělané na zakázku, a celý výrobní proces je celkem zdlouhavý. Zákazníku si vážíme. Podezřelé Vám to určitě nemusí být, jelikož jsme dělali vše proto, aby zákazníci měli zboží čím jak nejdříve, a opravdu u většiny zákazníků z listopadu se nám to podařilo dodržet hodně z těch zákazníků mělo objednávku dříve oproti době dodání, i když nápor objednávek byl obrovský. A pozitivní komentář může dát osoba pouze, která udělá objednávku. Již nyní pracujeme nad větší automatizaci systému, tak aby se nám žádné zpoždění již v budoucnu nestalo :) O českou firmu se jedná, takže prosíme bez spekulaci.
-
Nedoporučuje obchod
Nemám co hodnotit, zboží stále nemám. Dnes jsem s paní mluvila, dokonce mi položila telefon, opravdu jednání na úrovni podnikatele, který si váží svých zákazníků.
Objednávka vytvořená v pátek odpoledne, ihned zadaná platba, v pondělí banka peníze strhla v úterý byli na úctě příjemce, od středy běží lhůta dodání do 18 pracovních dnů a paní mi řekne co se mi jako stane, když přijdou až dýl. Stále věřím, že obrazy dorazí jak mají, pokud ano recenzi smažu, pokud ne obrátím se na ČOI. Takovéhle jednání se mi nelíbí, chtělo by to trochu úcty a pokory k zákazníkům. Když si zaplatím reklamu na instagramu, tak ale musím zvládnout objem objednávek a hlavně dodržet obchodní podmínky.Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Paní zaplatila 24.11., a obrazy ji byly doručené 21.12., obrazy byly odeslané 17.12., tuto situaci nebylo možné ovlivnit, vzhledem k tomu ,že většinou kurýři doručují do druhého dne, takže by to Paní měla přesně 18 pracovní den. Takže nezlobte se na nás, ale vyhrožovat ČOI za den zpoždění, a v tom telefonu jste vyhrožovala Vy, ne my. Ještě v této situaci, kdy hlásili, že kurýrní služby nestíhají se nám zda přehnané. Úctu i pokoru k zákazníkům máme, ale také si nenecháme vyhrožovat, jelikož takové nepochopitelné jednání, a vyvádění kvůli jednoho dne zpoždění je opravdu zvláštní.
-
Nedoporučuje obchod
Dorazil mi dotazník se spokojeností s obchodem. Nevím co mam hodnotit když mi objednávka nedorazila!!! Píše se dodani do 12prac.dni. 9.12. to bude měsíc a nic
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Dobrý den, v posledním mailu byla chyba, doba dodání byla 18 pracovních dnů, a to se prosím podívejte do souhrnu objednávky, který Vám přišel jako první. Což ve Vašem případě, je až v úterý, tudiž žádné zpoždění ve Vašem případě zatím nemáme. Vaše sledovací číslo je 40760967658 ppl, Vy budete mít doručeno v uvedeném termínu. Tudiž prosíme o smazání negativní recenze.
-
Nedoporučuje obchod
Obrazy objednány 27.10.2020 - stále NEPŘIŠLY. V emailu potvrzující objednávku uvedeno, že obrazy odesílají do 12 pracovních dnů od připsání platby - platba připsána 29.10.2020.
Po tom, co jsem je kontaktovala emailem (číslo uvedené na stránkách, je očividně nedostupné - nelze se na něj dovolat), mne informovali, že 12 dnů je chybných a dodání je dle obchodních podmínek 15-17 pracovních dnů. Dnes je 27.11.2020 - čili 20 pracovní den od připsání platby. Číslo na stránkách je stále nedostupné a informaci o stavu objednávky jsem žádnou neobdržela.
Chápu, že objednávek je mnoho, ale ocenila bych větší komunikaci ze strany prodejce. Ráda si na objednávku počkám, ale potřebuji vědět, co se děje.Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Dobrý den, Vaše objednávka byla doručená 27.11., doba dodání byla 17 pracovních dní, doručili jsme 20 pracovní den, ano zpoždění bylo 3 pracovní dny oproti tomu, co bylo napsané v mailu, za což se moc omlouváme, a omlouvali jsme se i v balíku. Číslo na stránkách není nedostupné, jen pokud je linka obsazená, tak to systém takto hlásí. Naše telefonní číslo bylo hodně vytížené. Konkrétně na Váš mail, jsme odpovídali dvakrát a to 20.11. a 27.11.
-
Nedoporučuje obchod
Je smutné psát hodnocení, když dodnes 20pracovní den my nebylo ani napsáno, že expedovali, ano budou Vánoce, ale objednávka z 31.10.??? To sorry, ani e-mail po předešlém e-mailu po 12pracovních dnech, kde psali že budou v pondělí odesílat a je pátek a nikde ani zmínka o odeslání....
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Dobrý den,
Vaše objednávka byla doručená 2.12., což je 22 pracovní den, Doba dodání byla 17 pracovních dnů od připsání platby, tato informace byla v souhrnu objednávky, a to byl mail, který Vám přišel jako první. V tom druhém mailu jsme měli chybu, za kterou se omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
- Cekam jiz mesic a stale neprislo!
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Dobrý den,
Vaše objednávka byla doručená 1.12., doba dodání byla 17 pracovních dnů, z naší strany bylo doručeno 21 pracovní den, takže bylo z naší strany 4 denní zpoždění, za což se moc omlouváme. Ale jedná se o zakázkovou výrobu, a ne o produkt, který jste schopni hodit do obálky, a poslat. Vzhledem k extremnímu nárůstu objednávek jsme měli bohužel zpoždění. -
Nedoporučuje obchod
Stále čekám na zaplacenou objednávku. Už měsíc. Obchod nijak nekomunikuje. Když jsem jim napsala e-mail ohledně stavu mé objednávky, několik dnů neodepisovali a pak napsali, že budou následující týden zásilku odesílat. Neodeslali.
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Dobrý den, komunikovali jsme všude, kde se dalo, na všechny maily jsme odpověděli, telefony jsme od rána do večera vyřizovali. Objednávka Vám byla doručená.
-
Nedoporučuje obchod
Nemohu hodnotit, zboží stále nedorazilo.
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Dobrý den,
standartní doba dodání byla 17 pracovních dnů, my jsme doručili 22 pracovní den, to je s 5 denním zpožděním. Vzhledem k extremnímu náporu objednávek, se to nedalo stihnout v standartní době, avizované v souhrnu objednávky. -
Nedoporučuje obchod
- Nekomunikují
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Dobrý den,
doba dodání byla 17 pracovních dnů od připsání platby, vzhledem k extremnímu nárustu objednávek, jsme balík doručili s denním zpožděním( pracovní dny), za což se moc velice omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
- Na zprávy odpovídají po dlouhé době
- Slibuji 12 dni po pripsani platby, najednou to bylo 15.
- Na balíček cekam zatím 23 dni.
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Dobrý den,
zásilku jste obdržela 16.11., což je 18 pracovních dnů. Vždy se prosím jednalo o pracovní ne, ne o standartní dny, a v tom je obrovský rozdíl. V posledním mailu byla chyba, za co se moc omlouváme. Oproti avizované doby, kterou jste měla v mailu, je to 3 pracovní dny zpoždění. V této době extremního nárustu objednávek, se to nedalo udělat bez zpoždění, jelikož náš systém zatím není automatizovaný. -
Nedoporučuje obchod
- Obraz je hezký. Fotka na pc sice vypadala o trochu lépe, ale jsem spokojená.
- Dlouhá dodací doba - obraz přišel až po třech týdnech.
- Obchod vůbec nereagoval na e-mail.
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Dobrý den,
měla jste doručeno 15 pracovní den, moc se za 3 denní zpoždění, ale i v této době byl obrovský nárůst objednávek. -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá doba čekání
Hrůza! Čekám již 3týden na dodání a stále nic. Očekávala jsem 14dní jak uvádí na svých stránkách, ale bohužel.
Udělají všude slevové kódy a pak nejspíš nestíhají.Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Dobrý den,
doručeno jste měla 6.11., takže doručeno bylo 14 pracovní den, takže jsme měli 2 denní zpoždění. Doba dodání byla u Vás 12 pracovních dnů, což určitě není 14 dní, jelikož běžný den, a pracovní den je rozdíl. -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi zatím nedorucili, nemám co hodnotit. Tak třeba příští týden dojde
Reakce obchodu www.fotoobrazyzplatna.cz
Proč prosím dáváte negativní komentář? Doba dodání zboží je 12 pracovních dnů od připsání platby, a 12 pracovní den bude v pátek, kdy Vám to bude doručené.