Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nikdo se ani neozval.
-
Nedoporučuje obchod
Hrnek s fotkou nemá hezkou kvalitu. Fotky jsou bledé a nevýrazné. Už více neobjednám.
-
Nedoporučuje obchod
- rychlost
- výběr typů hrnků
- výsledný tisk na hrnku není úplně ostrý, nekteré části designu jsou rozostřené
Odeslání, komunikace byly bezproblémové, ale nejsem zcela spokojena s výsledkem tisku na hrnek. Poslala jsem vlastní digitální kresbu pouze v černé lince a na některých místech nejsou linky ostré... Budu dávat jako dárek k Vánocům a bohužel jsem z výsledku zklamaná.
Příště bych objednávaa jinde. -
Nedoporučuje obchod
- Hrnky byly dobře zabaléné. Dorazily v pořádku.
Hrníčky nejsou moc kvalitní , očekávala jsem vyšší kvalitu.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem si tři magické hrnky.Jeden dorazil odřený. Byla jsem upozorněna, že foto bude částečně vidět,ale je vidět úplně. Veškerý efekt a kouzlo postupného odtajňování fotky je naprosto pryč.
Již nikdy nevyužiji nabízených služeb.
-
Nedoporučuje obchod
- Cena
Reakce obchodu Fotohrnky.cz
Velmi nás mrzí nás Vaše hodnocení, bohužel však nemáme žádnou bližší informaci, co Vás k tomuto hodnocení vedlo. Podle počtu udělených hvězdiček u dodací lhůty však předpokládáme, že by problém mohl být právě v délce doručování. Vámi zvolený přepravce (Česká pošta) má dobu přepravy v předvánočním období poněkud delší a my ji bohužel neovlivníme. Od nás se odesílalo zboží jeden den před avizovaným termínem expedice uvedeným v objednávce. Pokud se jedná o jiný problém, budeme velice rádi, když nás kontaktujete.
-
Nedoporučuje obchod
Jsem velice nespokojena. Hrníček přišel s vyblednou fotkou. Po emailu jsem se nedomluvila na řešení. I když jsem svoji stížnost napsala a nafotila hrnek. Nikdy bych ho nedoporučila svým známým ani nikomu jinému, ba naopak ještě budu všechny varovat.
Reakce obchodu Fotohrnky.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše hodnocení i to, že potisk nesplnil Vaše očekávání. Stížnost jsme e-mailem přijali 14.7. a týž den jsme odpověděli a navrhli možná řešení (mj. bezplatnou výrobu nového hrnečku s tmavším potiskem, pokud to bude technicky možné). Po testech a následném vyhodnocení jsme Vám posílali e-mail s podrobnější analýzou a vysvětlením důvodu světlejšího potisku a konkrétní návrhy řešení. Prozatím čekáme na Vaši odopověď. -
Nedoporučuje obchod
Hrnečky jsem nedostala tudíž nákup ani neprobehl
Reakce obchodu Fotohrnky.cz
Dobrý den,
je nám líto negativního komentáře. Kontrolou v naší evidenci jsme zjistili, že Vaše objednávka byla vyrobena a odeslána 7.dubna a následující den doručována. Pravděpodobně na Vaši žádost byla zásilka doručena do ParcelShopu, kde jste si ji 18. dubna vyzvedla a zaplatila. Nejedná se tedy spíše o nějaké nedorozumnění? -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Kupovala jsem hrnek s fotkou. Je super že mají aplikaci, kde si můžete vyzkoušet ve 3D, jak bude fotka na hrnku vypadat.
- Fotka na hrnku je od poloviny velmi tmavá, nevypadá to hezky. Možná to není vina obchodu, ale fotky - v tom případě mohli předem upozornit, že to tak bude vypadat (pokud jsou zkušení). Fotka ale byla kvalitní, nepředpokládala jsem, že by tam tento problém měl nastat...
Formální náležitosti obchodu jsou asi ok, zboží dorazilo rychle a dobře zabalené...ale jak jsem napsala, produkt nevypadá hezky...
Reakce obchodu Fotohrnky.cz
Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojená s výsledným potiskem, který zpravidla koresponduje s kvalitou dodané fotografie. Pokud je fotka extrémně nekvalitní, zákazníka samozřejmě vždy kontaktujeme. Jelikož z této recenze není patrné o kterou zakázku se ve Vašem případě jednalo, uvítáme, když nás budete kontaktovat e-mailem a ideálně i přiložíte fotografii problematického hrnku. Pokud bude alespoň částečný podíl chyby na naší straně, je pravděpodobné, že se může vše vyřešit v rámci bezplatné reklamace.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- + rychlost
- + cena
- - nepodařilo se mi nahrát předlohu potisku v nabízeném formátu PNG (musel jsem použít JPG, ten šel)
- - vyrobený magický hrneček má černou krycí vrstvu tenkou, tak že obrázek dosti prosvítá - na jedné straně je to vcelku dobré, na druhé je vidět, že je nátěr tenčí.
- (co znám hrnky od jiného výrobce tak tam byla krycí vrstva silnější a tedy i téměř neprůhledná)
I přes přehledné stránky, slušnou cenu a rychlé vyřízení objednávky jsem trochu zklamán.
Rychlost a cena neví vždy to jediné, co zákazník potřebuje. Klidně bych si 2 či 3 dny počkal, kdyby měl vyrobený hrneček "magickou" vrstvu lepší.
Příště zkusím jiného výrobce, třebe zjistím, že už je to všude stejné, ale budu mít alespoň pocit, že jsem měl tu snahu věc změnit. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlost dodání
- Skvělá výroba
- Žádné
Reakce obchodu Fotohrnky.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Škoda jen, že se u hodnocení objevilo, že náš obchod nedoporučejete. Proč? Nejde pouze o omyl?
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Super
Reakce obchodu Fotohrnky.cz
Dobrý den, nerozumíme Vašemu hodnocení. U všech položek nám dáváte plný počet hvězdiček s hodnocením super, přesto náš obchod nedoporučujete. Nejde o překlep? Děkujeme za Vaše případné vyjádření.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Všech no Hrozný
- Hrozné
Všechno Hrozné
Reakce obchodu Fotohrnky.cz
Nerozumíme této recenzi a rádi bychom zjistili, kde se stala chyba. Jinou odezvu než tuto negativní recenzi od zákazníka nemáme. Pokud nás zákazník kontaktuje a sdělí nám jakýkoliv nedostatek při realizaci jeho objednávky, budeme se snažit se v co nejkratším termínu o náparavu. Podotýkám však, že si nejsme vědomi žádné chyby, které bychom se při této objednávce měli dopustit.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Velkým záporem je nízká inteligence, pač nechápu jaký člověk nacpe do krabice hrnek, který se tam zjevně nevejde, pak mi přišel s roztříštěným uchem.
Zaslal jsem fotografie poničeného hrníčku na e-mail tomuto obchodu a žádal jsem o vyřešení, tudíž o vrácení peněz nebo o vytvoření nového hrníčku, ani po 2 týdnech mi nikdo nebyl schopen odpovědět. Jednoznačně nedoporučuji!
Reakce obchodu Fotohrnky.cz
Dobrý den, mrzí nás velmi toto hodnocení. Po telefonickém nahlášení rozbitého hrnku při přepravě jsme zákazníka požádali o zaslání fotografie poškozené zásilky, abychom mohli reklamaci řádně přijmout. V témže telefonickém rozhovoru jsme slíbili dodání nového hrnku do Vánoc. Dne 22.12. je podle on-line sledování zásilky zboží doručováno zákazníkovi, čímž jsme náš slib splnili. Věřím, že jsme udělali maximum pro to, aby byl zákazník i přes tyto mírné komplikace při přepravě s obchodem spokojen.