Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 9-ti dnech po zaplacení bez reakce. Neodpovídají ani na dotaz. Stále čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedodali v dohodnutém termínu, přestali komunikovat na email, neberou telefony

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikace, sama jsem musela pozadat o zaslani faktury, protoze neni mozne zaplatit platebni kartou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuje, zboží nedorazilo

    • žádná komunikace .

    nebrat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dal do košíku, čekám na email platební brána....do 24h a furt nic....
    • Ztráta času
    • Hrůza
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po osmi dnech od potvrzení objednávky obchodem se zboží stále připravuje (tj. podle poslední informace, kterou máme), i když zboží bylo při nákupu deklarováno jako "skladem".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem tašku, nic nepřišlo, na dotaz e-mailem nereagují

    Bohužel špatná zkušenost, objednala jsem na dobírku, doteď nic nepřišlo, obchod nereaguje na můj e-mail. Tak jsem ráda, že v tom nemám peníze a zboží si objednám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Část objednávky nebyla k dispozici, ačkoliv zboží bylo mělo být skladem. Vybral jsem si jiný druh, dále obchod nekomunikuje, ani po urgencích

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Eco
    • Čekal jsem 10 dní na zásilku sobotu neděli nepočítám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otřesná komunikace...

    Zboží jsem vrátil, pro nespokojenost s kvalitou provedení, což však není důvod negativní recenze, tou je nepřijatelná komunikace obchodu, který při upozornění na ustanovení zákona řešící odstoupení od smlouvy, přestane na další podněty reagovat. Dobře si rozmyslete, zda cokoli objednáte!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulová komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám ještě zboží,nemůžu posuzovat.Zdá se mi doba dodání dost dlouhá,proto se mi už neptejte.

  • Žádné info o stavu objednávky. Vůbec nevím jestli mi balík přijde.

    • Vrátil jsem zboží zpět kvůli špatné velikosti, ale obchod nevrátil peníze
    • Přes e-mailové urgence nereagují

    Objednal jsem si sálovky Adidas, ale velikost bohužel neodpovídala. Dle instrukcí pana Zavadila jsem boty 21.12.2022 poslal zpět s fakturou a napsaným číslem mého účtu pro navrácení peněz. Dnes je 21.1.2023 a peníze dodnes nepřišly a obchod Fotbal-shop nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z důvodu nevyhovujících velikostí bylo zboží vráceno, na urgence o vrácení zaplacené částky na účet prodejce nereaguje.

    Absolutně nevyhovující, dejte velký pozor.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V den objednávky mi bylo sděleno, ze jeden kus zbož mají a posílají. Druhý i přes dostupnost na e shopů není. Dodnes neposlali ani to jedno.
  • Mel sem smulu, skladem u dodavatele znamena nemame, nekomunikujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Levá ruka neví, co dělá pravá. Slovenská část obchodu předá zákazníka té české, která o tom ani neví.

  • Zboží [kopačky] nemají skladem, přesto je i nyní stále nabízí, po týdnu od objednávky poslali info, že bude dodáno do týdne, následně po 3 týdnech storno objednávky, bez omluvy...neseriózní jednání, nabízejí něco co nemají a ani nejsou schopni dodat.