Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dejte si pozor, jak je zbozi zabaleno.
    Objednala jsem tasku, ktera prisla zabalena v lepence a lepici pasce. Lepici paska ve dvou mistech tesne prilehala k tasce a i pri nejvetsi opatrnosti se mi povedlo tasku lehce poskrabat.
    Obchod jsem o tomto problemu informovala. Doufam, ze sve zamestnance pouci, jak spravne zabalit zbozi, aby minimalizovali nebezpeci jeho poskozeni.
    podle vseho se jedna o partnersky obchod k https://www.adodo.cz/ (stejna adresa, stejne zbozi, stejny telefonni kontakt, stejne ICO i bankovni ucet)

  • Horsi pristup od e-shopu jsem jeste nezazil.. Z obednavky, ktera obsahovala asi 17 produktu (na eshopu oznacene vsechny jako skladem nebo 2-5 dnu) jiz cekam 4 tydny. Kazdy tyden jeden telefonat z firmy, ze to nebo tohle nemaji, jestli muzou objednavku poslat i bez chybejiciho produktu. Aho, odeslete co mate. Za tyden dalsi telefonat, ze jeste tohle a tamto nebude, jestli i bez toho odeslat.. Jako kde jsme? Ze 17 objednaných kusu je do ted potvrzeno uz jen 9 a obednavka stale nikde.. Uz s fortelem koncim. Horsi jak vietnamská tržnice. Za me 0 bodu z 10. VŘELE NEDOPORUČUJI!!!!

  • Jakým způsobem komunikuje firma fortel katalog , zatím nemám žádnou zprávu o objednávce i když mám už zaplaceno na email neodpovídá a telefon nezvedá díky za info

  • Nekupujte Síťku proti listí na okap. funguje to pouze tak kde nejsou strom a nikde napadá listí... Jak na sítku napadá listí, zmokne, přilepí se na sítku, začne zahnívat, budou va na to lepit další nánosy listí a voda poteče mimo okap, místo do okapu. Máme to vyzkoušeno, pak s tím je víc práce očistit sítku. Rychlejší je vzít smetáček a okap vymést.

  • Doporučuji!
    Objednala jsem velké masážní křeslo, které v pořádku přišlo, ale babička ho nedokázala ovladat. Bylo pro ni příliš těžké tahem vlastního těla jej uvést do relaxační polohy a zase zpět do sedu. I když nebylo snadné křeslo opětovně zabalit, firma nám vyšla maximálně vstříct - domluvili zpětný odběr přes dopravce a poslali peníze zpět na účat. Komunikace s pracovnicemi zákaznického centra byla více než příjemná.

  • NIKDY VÍCE!!!
    Objednala jsem vytouženou dětskou skládací židli model "pes" jako dárek pro malou neteř k narozeninám a to s dostatečným předstihem. Odpovědí mi přišlo, že zboží není na skladě a bude k dispozici do týdne. Po týdnu ticho, komunikace žádná. Zaslala jsem tedy dotaz na stav objednávky. Odpověděli, že naskladňovat budou až příští týden. Za další týden jsem si jela pro zboží na Uloženku. Neteř měla v tu dobu již dávno po narozeninách, že nedostala židličku velmi oplakala. Krabici jsem doma otevřela a jaké bylo mé překvapení, když jsem z obalu vyndala židličku v modelu "panda". Ihned jsem FORTEL kontaktovala s dotazem, jak tedy nastalou situaci budou řešit. V odpovědi bylo, že pes není skladem a že mohu zboží do 14 dnů vrátit. Takže budu bez dárku, zklamu milované dítě a ještě jsem ztratila půl dne vyzvedáváním. Dalšího čas strávím vyplňováním reklamace a posíláním zpět? Přitom by stačilo včas informovat zákazníka, že objednané zboží není skladem! Jsem velmi zklamaná. Chybovat je lidské, ale přístup obchodu je trestuhodný. NIKDY VÍCE!!!

  • Objednal jsem pohlcovač vlhkosti, skládající se ze dvou částí, které se k sobě šroubují. Bez rozšroubování a vložení tablety nelze box používat. Protože ve šroubení praskla po půl roce umělohmotná objímka, zaslal sem zboží k reklamaci. Odpověď byla okamžitá: "nyní se box jeví jako poškozený nesprávným zacházením a takovouto reklamaci bohužel nemůžeme uznat"
    Nedoporučuji u této společnosti cokoliv kupovat!

  • Vojtěch: absolutne žádná komunikace či ochota cokoliv řešíš podávám stížnost na ČOI, když se odmítají bavit se zákazníkem, tak ať komunikují se státním orgánem.

  • Vojtěch: Fortel již přestal i jakkoliv komunikovat, vypadá to jako jeden z fake obchodů co obírá důchodce pozor!!!

  • Vojtěch: Reklamace zamítnuta, zboží údajně dle prodejce musíte okamžitě na ulici při vyzvednutí i při neporušeném obalu rozbalit zkontrolovat každý jednotlivý komponent do posledního šroubku a dopravce na vás zaručeně bude čekat zatímco hodinu budete rozbalovat nepoškozený obal a hledat vady. JInak nemát nárok na reklamaci.

    Zajímavé obchodní praktiky nedoporučuji cokoliv kupovat reklamace u této společnosti neexistuje!!!

  • Objednali jsme skříňku do koupelny, přišli pouze rozlámáné prkénka jsem zvědav jak se k tomu prodejce postavÍ. Vše nafoceno. Podobny problém u rodičů, kteří dostali balení s chybějícími součástkami a poškozeným obsahem. Rozhodne obchod za žádnou cenu nedoporučuji. Produkty vhodné maximálně na zátop!!!

  • Zákazník si objednal 4 kusy hrnků, přičemž skladem byl pouze jeden. Zboží bylo následně objednáno u dovozce, který tento sortiment bohužel nedodal. Zákazníkovi byly vráceny zpět všechny vynaložené prostředky v souladu se zákonem.

  • Neseriózní obchod, nabízí zboží, které nemá, pobere napřed peníze a pak zjistí, že za to nemůže dodat zboží. O nějaké satisfakci nechce ani slyšet.
    Ještě, že je na trhu konkurence. Tady už ne.
    Dušan Vítek

  • Mam zájem o dřevěné pískoviště,ale nevidím velikost.

  • Dobrý den chtěla bych Vás poprosit aby jste mě poradili kde bych našla objednávkový lístek nebo kupon abych mohla objednat přes internet zboží z katalogu.Mockrát Vám děkuji za ochotu.S pozdravem Alena Hermanová.