Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Chtěl bych poprosit všechny z Vás, kterým byla reklamace zamítnuta, aby si přečetli můj příběh a za žádných okolností se nenechali odradit jednáním společnosti. Zakoupil jsem si značkové boty, pořizovací cena 2000 Kč. Po cca 3-4 měsících běžného užívání boty na odpis. Reklamace pochopitelně zamítnuta a dodán "posudek", kde je mi vysvětleno, že si za vše mohu vlastně sám. Žádal jsem firmu o kladné vyřízení reklamace, vše zamítnuto. Pak jsem musel firmu 3x urgovat, aby mi boty zaslali zpět. Nechal jsem si na vlastní náklady zpracovat soudní posudek ( 2000 Kč), kde bylo jasně patrné, že boty byly špatně ušity a tím pádem je to vadný výrobek. Tento posudek byl zaslán společnosti FD Sport, aby mi veškeré náklady uhradili. Zamítnuto. Celou věc jsem tedy předal právníkovi. FD Sport pochopitelně vše zaplatili. Což bylo jasné od samého začátku. Nechápu jejich jednání, ale když mají peníze na rozhazování, proč ne.. Takže znova Vás žádám, nenechte se odbít!!!! Za cca 2 měsíce peníze na účtu. Všechny, včetně poštovného a dalších nákladů spojených s reklamací. Slova na závěr? Tuto společnost NIKDY víc!! K celému problému se společnost postavila naprosto neprofesionálně, komunikace naprosto tragická ( pan Ježek). Čím méně těchto společností na trhu, tím lépe. A je třeba na tyto případy upozorňovat, proto jsem sepsal tuto recenzi.

  • Za nás rozhodně už nikdy ne.Dne 1.9.2017 jsme kupovali dceři adidas superstar. Před cca 14 dnema jsem posílal a na reklamaci,stím že se kozenka od podrážky,,odlupuje".ty samé boty jsme kupovali druhé dceři,jen c jinem obchodě pred 16 měsíci a udělalo to samé,ale tam nam zbozi vyreklamovali...vyjadreni obchodu ,,mechanické poškození v důsledku nedodržování návodu na údržbu ".jediny co je zajímalo,za kolik chci poslat poškozené zboží zpět my se ale nedáme...

  • Reklamovala jsem obuv po ani ne půlročním chození. Propadly se paty, tím pádem začala synovi ujíždět noha do boku. Paní mi na to odpověděla, že jsem boty oprala a neotírala jenom vlhkým hadříkem a proto právo na reklamaci zaniká. Paty ani zmínka. Jenom ji zajímalo, jak zaplatím poštovné. Takže za mě - tento obchod už ne. A jednání s paní otřesné, arogantní a nezájem. A nic se nevyřešilo.Takže záruční doba v tomto obchodě neexistuje, protože oni záruky neřeší. V duchu: nakup a neotravuj.

  • Dobrý den,

    mohu Vás poprosit o číslo objednávky, abych celou záležitost mohl prověřit u kolegů?


    Děkuji a přeji příjemný zbytek dne.


    Jiří Forgac

  • Súhlasím s ostatnými komentármi! A prístup hrozný, už nikdy viac. Objednala som značkové tenisky. Mal to byť narodeninový darček, nenapadlo ma kontrolovať či sú čisté, nakoľko som firmu vnímala ako serióznu a ani by ma nenapadlo že by mi mohli poslať znečistenú obuv! Oslávenkyňa darček rozbalila..a na ľavej topánke bol malý fliačik. Sklamaná som im topánky poslala späť, bola som strašne nahnevaná, ale vravím si, nebudem odporná a poznámku či sa nehanbia zaslať špinavú obuv si odpustím. Čo ma však prekvapilo?? Druhá strana až tak neotáľala, a nemali hanbu mi nasekať ešte 100 kč pokuty za ICH fliačik!!! S tým, že mi napísali, že 100 kč pokuta za fliačik a za to, že to zaradia naspäť do predaja. To je zaujímavé že?? Ktovie už od koho rovnako pokutu vzali, a špinavé topánky zaradili do predaja a následne ich poslali mne, bez akéhokoľvek upozornenia. Teraz zobrali ďalšie peniaze odo mňa a naspäť to zaradili? Keď majú takú pedantnú kontrolórku, určite ich kontrolovala rovnako predtým, keď ich zaraďovali do predaja, žeby ho vtedy prehliadla?! Alebo neotáľala ma neinformovať o tom že už boli skúšané a poškodené? Nie, asi je to bežné zobrať od niekoho peniaze a opäť ich v rovnakom stave zaradiť do predaja, inak mi to význam nedáva. Hanba, ktovie čo by na to povedala SOI! Takže najprv som zaplatila poplatok 50 kč za platbu v inej mene, potom 240 kč za poštovné kvôli špinavej bote, a nakoniec 100 kč ich nezmyselnej pokuty. Hanba. Topánky ktoré už ani nemam sa mi rapidne predrazili! Prva a posledna skusenost s tymto eshopom! (Nakupovala som na forgi.cz, balik mi dosiel od fdsport)

  • Kava601.cz: Tak to je omyl... to patri jinam

  • Karel Bernt: Presne tak, hruza.

  • Rad se s Vami podelim o svou zkusenost s timto obchodem. Nektere ceny jsou v tomto obchode prijemne, proto jsem si obchod vybral ke svemu nakupu. Bohuzel pravou tvar poznate pri reklamaci, kdy Vam odbornik na vse pan Forgac odepise na 7 mesicu nosenou obuv neco ve smyslu, ze se jedna o volnocasovou obuv, ktera je konstruovana prevazne jako modni doplnek a je tedy urcena k obcasnemu noseni. Musel jsem se tomu zhluboka zasmat. Takze svou negativni zkusenost budu sdilet dale a obchod nedoporucuji.

  • Obchod hodnotím známkou výborně. V 12.11. jsem objednala zboží, ve 14.11. mi bylo doručeno. Protože jsem objednala špatnou velikost, telefonicky jsem vyřizovala možnost výměny. Paní byla velmi ochotná, nabídla mi, že ověří míry na soupravě, kterou jsem chtěla. 15.11. jsem posílala zboží k výměně zpět, v úterý 19.11. mi přišlo nové zboží, které už sedí tak jak má. Velmi příjemné jednání, ochota a zájem o zákazníka. Martina

  • Komentar k reakci FD sport
    Recenze
    Olgon 18.11.2013

    Pri vraceni zbozi obchod nevratil kompletni castku vc. postovneho, ale jen castku za zbozi.
    Nezakonne !!!

    --------------------------------------------
    Reakce obchodu FDsport

    FDsport
    Dobrý den,

    byla Vám vrácena kompletní částka včetně poštovného, tak jak je uvedeno v zákoně, pouze Vám byl naúčtován poplatek, který se nazývá náklady spojené na zpět uvedení zboží do prodeje, tak jak je v zákoně přesně uvedené.

    Jedná se o prokazatelné náklady obchodu spojené s uvedením produktu znovu do prodeje.


    Děkujeme za pochopení a přeji příjemný zbytek dne.

    Jiří Forgač
    FDsport.cz
    ------------------------------

    Reakce zakaznika Olgon:

    Pane Forgaci z FD sportu,

    castka mi byla vracena, ale ponizena presne o hodnotu postovneho. Pokud bych se neozval, jako vetsina zakazniku, nemuseli byste nic vysvetlovat. Pokud jsem se ozval, zda se, ze jste asi zvolili obhajobu, ktera je neco jako "zpetne nouzove reseni".

    Je zajimave, ze jste si "náklady spojené na zpět uvedení zboží do prodeje" urcili samovolne a to zrovna ve stejne vysi jako je nevracene postovne. Navic jste me vubec predem neinformovali o tom, ze tak ucinite, o jakou castku se jedna a logicky uz vubec jste se neobtezovali mi sdelit jakym zpusobem jste zrovna k teto castce dosli.

    Boty jsem poslal zpet v originalnim obalu. Vyzkousel jsem si je doma na ciste podlaze, na mnohem cistci, nez je podlaha v beznem obchode s obuvi.
    Boty byly nedotcene, absolutne ve stejnem stavu jako pri dodani.
    Tak jak jste je rozbalili, mohli jste je jako zcela nove opet uvest do prodeje.

    Tedy, vam zadne "náklady spojené s uvedením produktu znovu do prodeje" nevznikly.

    Navic, jste povinni castku vratit celou, vcetne postovneho a teprve potom vymahat castku po zakaznikovi.
    Coz musite neprve prokazat a take obhajit vysi nakladu spojenych s uvedenim znovu do prodeje.

    Nic z toho jste neucinili, jen jste si svevolne, bez jakekoli komunikace, ci upozorneni ponizili vracenou castku presne o vysi postovneho.

  • Jednání se zákazním při reklamaci naprosto příšerné,paní je velmi nepříjemná. V životě si u nich už nic neobjednám, tákovéhle chování nemám zapotřebí snášet.