• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neprijemna obsluha

    Pani v brylich a s kulicham na hlave se chovala podivne a vylozene na ni bylo videt, ze ji obtezuje me obslouzit...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kytice za ty peníze strašná, za dva dny kytka uvadla..

    Reakce obchodu Flowers-go-home

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že kytička tulipánů nevydržela, bohužel tulipány v letním období (pokud jsou vysoké teploty) skutečně dlouho nevydrží. Tulipány si nachází své specifické zákazníky, kteří je vyhledávají a pokud mezi ně nepatříte, je vhodnější volit jiné typy květin ( viz. článek https://www.flowersgohome.cz/blog/tulipany-praha/ ) V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit telefonicky před samotnou objednávkou - s výběrem vhodné květiny Vám velice rádi poradíme.

    Při problému s kvalitou květin nás neváhejte kontaktovat emailem nebo telefonicky, situaci budeme ochotně řešit.

    Děkujeme za pochopení, s pozdravem Aleš Mácha
    www.flowersgohome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zaplaceno dopředu i za dopravu. Zboží přišlo v rozloženém stavu. Byl to dárek a obdarovana musela složit zpět.

    Reakce obchodu Flowers-go-home

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Uvedeme pro pořádek, že se jednalo o zaslání dekorace stabilizované růže externím přepravcem PPL (balíková přeprava), nikoli o službu rozvoz květin kurýrem v rámci Prahy. Balíčky pro přepravu PPL se snažíme balit vždy s dostatečným množstvím výplňového materiálu tak, aby nedošlo k jejich poškození, bohužel na 100% mu předejít nelze.

    Jelikož nemáme více informací v jakém rozsahu bylo zboží poškozeno (první informaci o možném poškození máme zde z Heureka.cz), nedokážeme situaci lépe vyhodnotit. Pokud skutečně došlo k poškození samotného zboží, je ideální pořídit fotodokumentaci, na jejímž základě situaci vyřešíme (výměna, reklamace...)

    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem Aleš Mácha
    www.flowersgohome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Již při převzetí adventního vēnce bylo zřejmé, že není z čerstvých jedlových větví a během tří dnů uschnul zcela. Svíčky, které jsme k němu dostali zvlášť, byly nekvalitní. Jedna z nich začala hořet velkým plamenem tak, že nám lehce zničila stůl.

    Reakce obchodu Flowers-go-home

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Protože jsme se zákazníkem problém řešili individuálně komunikací po emailu, uvedeme zde již pouze popis situace.

    Stížnost na čerstvost jedlového základu jsme po společné domluvě vyřešili dodáním nového kompletního adventního věnce.

    Co se týká kvality svíček - svíčky k adventním věncům dodáváme v originálním balení od výrobce. Konkrétně svíčky dodané s věncem pocházely z distribuce Nohel Garden, jedná se o svíčky běžně distribuované v maloobchodních prodejnách, zahradnictvích a hobbymarketech.

    Z důvodu zachování objektivnosti níže uvedeme již jen popis zákazníka, jak k problému se svíčkou došlo:

    Citace zákazníka: "Se svíčkami je to tak: první vyhořela na věnci v pořádku, další dvě vyhořeli také v pořádku ve skleněném svícnu (z usychajícího věnce jsme je sundali), bohužel čtvrtá svíčka při dohoření (takže to nebylo dlouhým knotem) začala hořet prudce, skleněný svícen praskl a horký vosk vytekl na stůl."

    S přáním příjemného prožití vánočních svátků Aleš Mácha
    www.flowersgohome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost vyřízení objednávky
    • doručují prošlé květiny, které dlouho nevydrží
    • květiny jsou svou životností prošlé
    • docela drahé a nekvalitní

    Nic moc. Mohu konstatovat, že jsem naletěl. Jak se praví: "v nouzi poznáš přítele", ale ne vychytralce!

    Reakce obchodu Flowers-go-home

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Vážíme si každé zpětné vazby, zejména po doručení květin kurýrem.

    Obsahem objednávky bylo 7 ks barvených modrých růží z Ekvádoru. Bohužel nyní již nedokážeme posoudit, co přesně bylo příčinou nespokojenosti - zda se jednalo o skutečnou vadu kvality růží, nebo o jiný případ, kdy je například považován za nekvalitu stav listů barvených růží (vliv barviva působí negativně na jejich vzhled). Chybí zde také informace, po jaké době růže projevily zmiňovanou nekvalitu?

    V podobných případech prosíme o bezprostřední zaslání fotografií reklamovaných květin na náš kontaktní email, v případě oprávněnosti se vždy snažíme najít vhodné řešení reklamace.

    Děkujeme za pochopení
    S pozdravem Aleš Mácha
    www.flowersgohome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kytka krásná, ale za 2 dny letěla do koše :( Takže nebyla úplně čerstvá ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost
    • cena

    Koupila jsem svazek 13 tulipánů a i s dopravou mě vyšel na 570 Kč. Přijde Vám to normální? Mně se chtělo brečet, když jsem to viděla.

    Reakce obchodu Flowers-go-home

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste spokojena s cenou za dopravu, která činí 199,-Kč v rámci h.m.Prahy vč. víkendů a svátků, kdy máme otevřeno. Cena za doručení je uvedena v sekci DOPRAVA a lze ji samozřejmě před objednáním ověřit. U Vaší objednávky jsme doručovali v rámci vyhovění v 9 hod ráno (tzn. ještě před otevřením prodejny), a to na přesný čas.

    Samozřejmě nabízíme i možnost osobního odběru v kamenném květinářsví.

    K ceně za květiny: bylo dodáváno 15 tulipánů (nikoli 13ks) v celkové ceně 375,-Kč / tj. 25,-Kč / ks. Cena je samozřejmě uvedena u produktu na e-shopu, a je tedy snadno ověřitelná ještě před samotným objednáním.

    Děkujeme za pochopení.

    Aleš Mácha
    www.flowersgohome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Tento obchod nedoporucuju! Objednaval cervene ruze , 21ks. Byli v dobrem stavu jenom 1-2 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod doručil jiný produkt, než jsem si objednal. S tím jsem byl velmi nespokojen.
    • Na můj emailový vzkaz sice reagovali příjemně, avšak bez známky podniknout nápravu či kompenzaci. Neměl jsem ani čas ani chuť si dále dopisovat. Tak jsem to už dále neřešil

    Já osobně si už nic z obchodu neobjednám. Podobných služeb je dostatek. Proto obchod taky nemůžu doporučit ostatním.

    Reakce obchodu Flowers-go-home

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel v tomto případě musíme uznat svoji chybu, ke kytici byla skutečně omylem přiložena a doručena čokoláda ve variantě "HOŘKÁ" namísto požadované "OŘÍŠKOVÉ". Vzniklou situaci jsme samozřejmě řešit chtěli, nicméně na naši reakci nám již nepřišla žádná odezva.

    Ještě jednou se touto cestou velice omlouváme.

    S přáním příjemného dne Aleš Mácha
    www.flowersgohome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • přehlednost webu, včasnost dodávky
    • kytice byla pěkně uvázaná
    • namísto 50 objednaných růží bylo dodáno pouze 45

    Nevím koho z kupujících by uspokojila výmluva, že ve svázané kytici růží s poměrně velkými květy nelze přepočítat 50 ks květů a tedy není možno odkontrolovat kvalitu dodávky, že zákazník skutečně dostane to, zač zaplatil. V emotivní chvíli obdržení tak velké květiny lze poměrně slušně spoléhat na to, že ani obdarovaný to neudělá, nicméně pokud se tak již stane, pak nabídka slevy pěti růží v další objednávce zní poměrně lacině a komicky. Nicméně manželka byla potěšena protože ji takto dodavatel o pět let omladil.

    Reakce obchodu Flowers-go-home

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor.

    V návaznosti na danou problematiku níže zveřejňuji naši odpověď a nabídku řešení, které bylo navrhnuto ihned a bez jakéhokoli ověřování, zda chyba skutečně nastala, pouze na základě Vašeho podnětu zaslaného emailem. Bohužel nám od Vás nepřišla žádná reakce.

    V případě potvrzení chyby bychom samozřejmě navrhovali adekvátnější řešení, tak jak je pro nás samozřejmostí v případech, kdy vznikne problém. Pokud chyba skutečně nastane, jsme přístupni její řešení i navrácením celkové částky za objednávku.

    "Dobrý den,

    konzultoval jsem s kolegyní, která kytici vázala. Růže se počítají před samotným svázáním kytice, pravděpodobnost omylu je malá, nicméně jsme lidi a samozřejmě se chyba stát mohla. V uvázané kytici se již růže velice špatně počítají (máme z vlastní zkušenosti), navrhuji tedy jejich opakovanou kontrolu po rozvázání kytice (až bude na konci životnosti). Pokud uznáte, že chyba nastala, navrhuji abychom Vám chybějící růže "dlužili" pro případnou příští objednávku ?

    Omlouvám se za případnou nepříjemnost.

    Budu velice rád, pokud nám dáte zpětné info, jak kontrola dopadla."

    Aleš Mácha
    www.flowersgohome.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost
    • pro platbu kartou je potreba se nekde registrovat

    Zbozi bohuzel dorazilo v jiny cas nez bylo objednano.

    Reakce obchodu Flowers-go-home

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Doplňuji aktuální informace: dne 1.2.2016 jsme zprovoznili platební bránu GoPay, kde lze bezpečně a online zaplatit kreditní kartou.

    S pozdravem Aleš Mácha
    www.flowersgohmoe.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    ozvali se velmi rychle kvůli změně ceny za dopravu (neplatilo to, co se objevilo v objednávce), ale tarif se mi zdá přemrštěný.proto jsem objednávku zrušila.

    Reakce obchodu Flowers-go-home

    Dobrý den,

    děkujeme za vyjádření Vašeho názoru. Bohužel musím upřesnit, že se standardně zabýváme pouze doručováním květin v Praze. Ceny za doručení uvedené v obchodních podmínkách a ceníku jsou samozřejmě platné a v rámci Hl.m. Prahy se nemění!
    Cena doručení do lokality Průhonice byla jako vstřícný krok individuálně stanovena externí dopravní firmou.

    Děkuji za pochopení a přeji příjemný den.
    Aleš Mácha
    www.flowersgohome.cz