-
S obchodem Florea.cz jsem maximálně spokojen. Oceňuji výbornou komunikaci a úžasnou reakci na jakýkoli problém. Nejsem náhodný zákazník, ale právě díky uvedenému, jsem opakovaný spokojený zákazník, který díky své osobní zkušenosti může všem Florea.cz doporučit.
-
Dobrý den, moc děkujeme za Vaše milé hodnocení. Velice náš tým potěšilo. Vždy se problémy snažíme řešit pohotově a férově, jsme moc rádi, že oceňujete naší práci. Těšíme se na Vaší další objednávku. Mějte moc příjemný den...za celý tým Florea, Sára.
-
-
Nemůžu si absolutně na nic stěžovat. Objednávala jsem z obchodu už dvakrát a nemůžu si to vynachválit. Nádherné kytice a velký výběr. Kytice přišly vždy v takovém stavu jaké jsou na obrázku. Rychlé dodání a skvělá komunikace. Kurýr, který mi přivezl kytičku byl velice milý a ochotný, což se v téhle době moc nevidí a tím mu patří moje díky. Obchod můžu jedině doporučit!
-
Velká nespokojenost, včera obdržené květiny za 1200 Kč, mohu dnes vyhodit, protože jsou zvadlé. Reklamovala jsem emailem, poté mne kontaktovali a vysvětlili mi, že květiny mají málo vody, to by mě nikdy nenapadlo, nedat po těch letech zkušenosti kytku do vody. Nikdy víc.
-
Dobrý den,
každé zpětné vazbě se rádi věnujeme a děkujeme Vám za ni.
Květiny rozvážíme v chlazených vozech na sucho, je tak skutečně možné, že po předání se mohly jevit zvadlé. Je nutné po převzetí květin seříznout stonky a dát je do dostatku vody, na první napití aspoň do 3/4 stonků společně s výživou, aby se květiny napily a neuvadly.
Péči upřesňuje při předání náš kurýr a také předává kartičku s tipy jak o květiny pečovat. Pokud není péče dodržena, nemůžeme bohužel reklamaci uznat.
Zde přikládám také video, kde je přímo problematika s malým množstvím podrobněji popsána:
https://www.youtube.com/watch?v=Hnot9Zr5I24
Samozřejmě nás mrzí Vaše nespokojenost a rádi se s Vámi spojíme, bohužel v příspěvku není uveden žádný údaj z objednávky. Neváhejte nás tedy kontaktovat, rádi se s Vámi na celou záležitost znovu podíváme.
Přeji příjemný den, Veronika.
-
-
Chtěl bych poděkovat kuryrovy za perfektní doručení kvetim bylo to profesionální a dekuji
-
Hezký den,
děkujeme za Vaši pochvalu, jsem moc ráda, že vystupování kurýra bylo v pořádku a doručení Vás potěšilo.
Pěkný den, Veronika.
-
-
Nikdy jsem s touto firmou neměl nic společného a ani si od nich nic neobjednal.
Ale když se mi na Valentýna jejich reklama vnutila na moje stránky facebooku, tak jsem trochu zkritizoval tento svátek + jsem slušnou formou (vulgarity nepoužívám) upozornil ostatní, že v Lidlu ap. se dá kytice koupit daleko levněji a udělá stejnou službu. Navíc vidím co kupuji a ne jen nějaký obrázek.
Za pár hodin byl můj příspěvek, ale i další kritické příspěvky (někdo tam dokonce psal, že firma spadá pod Agrofert - u tohoto příspěvku bych to ještě pochopil, ať už je to pravda či ne) vymazán a dočkal jsem se blokoce při zadávání komentářů na jejich stránky :)
Na jejich stránkách samozřejmě moc kritických příspěvků nenajdete, protože je průběžně mažou.
Tak s takovou neseriózní firmou ani nic společného mít nechci!-
Dobrý den,
pokud se podíváte na náš FB najdete tam všechny příspěvky, mažeme a blokujeme jen za použití vulgarit, porušování pravidel aukcí apod. Samozřejmě tím, že jste kytici neobjednal, jste nemohl porovnat její cenu, ale zkuste v Lidlu zakoupit kytici, nechat si vytisknout vzkaz, přidat výživu, zabalit a odeslat na druhý konec republiky a předat kurýrem. Pak se sem vraťte a napište nám jak jste dopadl ;) To že nepatříme Agrofertu je samozřejmě snadno ověřitelné v obchodním rejstříku. Naše služby ani květiny jste nevyzkoušel, takže nás označit za neseriózní firmu je od Vás minimálně neseriózní ;) Hezký den
-
-
Hrůza!!!! Takhle vypadá kytice 21 růží za 530kc!!! Doporučuji nákup velmi zvážit, protože tato kytice je na ostudu!!! Za těch 530kc si troufnou říci, že vám v každém květinářství udělají kytici mnohem pěknější. Nevěřte tomu jak to mají nafoceno, skutečnost je zcela odlišná.
Co se týče systému objednání, doručení, předání není absolutně co vytknout, opravdu špička, bohužel o objednané kytici, co se tče poměru kvalita a cena to říci nemohu -
V srpnu jsem poprvé objednala u Florea.cz velikou kytici růží, stala sem se babičkou a nemohla díky corosituaci přijet pogratulovat dceři osobně. Přeci jen trochu s obavami jsem čekala co dojde, štastná dcera poslala fotku a obrovská kytice byla přenádherná. Naprosto úžasná, krásně svázaná, vydržela ve váze týden, pak začaly některé růže vadnout, po rozvázání byla ve váze ještě dalších 5dní, prostě nádhera. Ted jsem poslala už svoji třetí objednávku a vzdy přišly květiny čerstvé, ještě nenakvetlé, s tím se dopředu musí počítat pokud posíláte někomu jinému, že to nebude rozkvetlé. Lilie, gladioly byly všechny úplně zavinuté, takže ted už vím, že třeba na pohřeb nemohu kytku objednat přímo na ten den ale v klidu 1-2 dny dopředu. Jsem moc spokojená.
-
Dobrý den, v pátek 3.5.2020 mi byly doručeny kytice, celkem 5ks, určené na pohřeb, růže, které měly mít velikost L, v červeném a bílém provedení. Cena za jednu růži 52Kč.
Musím vyjádřit obrovskou nespokojenost, nejen, že mi nebylo před doručením voláno, a tak květiny přebral syn.
Já osobně bych nikdy nepřebrala, nejen, že květy byly malé, ale byly velmi oschlé. Bílé okvětí mělo zahnědlé okraje.
Upřímně mně byla hanba, s jakými kyticemi, jako rodina, přicházíme do smuteční síně. Tuto službu už nikdy nevyužiji. -
Před chvilkou jse psal recenzi na Florea a v té jsem si postěžoval na nezaslanou fotografii kytice. Do minuty mi volala paní z Florea a vysvětlila že fotografie byla odeslána a je možnost že spadla do spamu...a opravdu. Musím se tedy omluvit za nepravdivé nařčení.. Z tohoto případu je ale vidět že svou práci dělají skvěle a záleží jim na zákaznících i po uskutečněném obchodu.. Moc díky a příště Vaše služby určitě znovu využiju... s pozdravem a omluvou..
Vladimír Mandinec... -
Dobrý den všem .... Velké velké zklamání ... objednávala jsem u tohoto prodejce už několikrát .. první zklamání bylo když jsem zaplatila službu foto kytky po uvázání ... no hrůza .. foto sice poslali ale bylo to par růže ve váze , když jsem je kontaktovala , ze to chci vidět tak nic ... zkratka zbytečně vyhozené peníze ... Po nějaké době jsem objednala velkou kytice růže pro kolegyni ... po dvou dnech mi poslala foto - růže jsou zvadle ... jak je to možné ?!?!- když jsem je kontaktovala a odeslala foto jako důkaz , tak mi bylo řečeno , že obvolali zákaznice který měli objednané stejně růže a mají je v pořádku ... no proste absolutní hloupost ... zkratka reklamace se nepřijímá , protože oni usoudili , že ve váze bylo málo vody .... co ještě dodat ... lidi kupujete kytku v kvetinařstvi , tam aspoň vidíte co kupujete ...děkuji
-
Moc děkujeme za nádhernou kytici rudých růží, které oslavenkyni udělaly obrovskou radost. Přejeme mnoho spokojených zákazníků, vašich služeb určitě v budoucnu opět využijeme!
-
Skvělá domluva, perfektní příštup k zákazníkovi - od objednávky, přes potvrzení až po komunikaci s kurýrem. Za mě TOP
-
Milý Pavle, omlouváme se za pozdní reakci. Děkujeme za Vaši perfektní hodnocení,moc si jej ceníme. Krásný slunečný víkend, Markéta
-
-
Super obchod. Objednávali jsme tam kolegyni v práci kytici a byli jsme moc spokojené. Kytice byla krásná a doručena v pořádku. Na nákup jde navíc uplatnit i cashback, viz. https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/florea.cz?doporucuje=katia
-
23.12. jsem zde napsal kritiku na služby obchodu Florea.cz. Tento týden mi sama od sebe volala nová provozovatelka obchodu, velmi sympatická paní, která mi nabídla vrácení peněz za vadnou objednávku. Ještě ten den peníze poukázala na můj účet. Bohužel zde není systémově možné mou kritiku korigovat. Využívám tedy alespoň této cesty a nového provozovatele e-shopu Florea.cz chválím za nevšední pčístup k zákazníkovi. VŠEM DOPORUČUJI NÁKUP U FLOREA.CZ A DÁVÁM PLNÝ POČET HVĚZDIČEK !!! Novému provozovateli moc držím palce a těším se na další nákup.