• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tričko , co jsem si objednala,prodali jinému zákazníkovi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednavka stale nedodana bez akejkolvek informacie.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mají všechno v nabídce
    • informace že zboží je k vyzvednutí je klam - zboží na obchodě nebylo a mělo až následující den dorazit ze skladu - uměle vyobrazována doba doručení
    • pokud se chcete dovolat, tak čísla vedou na osobní telefony majitele a těžko se něco dozvíte
    • obsluha není zas tak moc příjemná, alespoň co se týče starší dámy
    • asi bych znova objednal jen pokud zboží nebude nikde jinde...

    nic moc, na dnešní dobu kdy se všichni přetahují o procento trhu na zákazníka bez prominutí trochu serou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží v nabídce není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    • Píší-skladem,ale ve skutečnosti skladem není.

    Nikdo nereagoval na emaily.
    Nešlo se dovolat na tel.kontakt,který byl uveden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být skladem do 24 hodin - potvrdili 4 dny, zrušeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si florbalku, která byla dle obchodu skladem. Přišel email, že je vyprodaná, ať si vyberu jinou. Po tom, co jsem odpověděla, že o jinou nemám zájem, že chci vrátit peníze (29.6.2017), se z obchodu už nikdo neozval a peníze dodnes na účet nevrátili (10.7.2017), i přesto, že jsem obchod (5.7.2017) vyzývala znovu k zaslání peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehlednost.
    • Ceny.
    • Komunikace.
    • Dostupnost zboží.

    Přehledný obchod s dobrou nabídkou. Bohužel zboží nebylo skladem, byly mi rychle nabídnuty alternativy, o něž jsem neměl zájem, peníze mi byly vráceny. Co mě překvapuje je, že zboží, které jsem objednal, stále nabízí, čemuž nerozumím... Veškerý dobrý dojem z obchodu se velmi rychle vytratil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruje zboží skladem, ale nemá jej.

    Reakce obchodu Florbalky.com

    Každému e-shopu se někdy stane, že zboží označené skladem se vyprodá a objednávka zákazníka dorazí dříve, než-li se zboží stáhne z nabídky. To nás samozřejmě neomlouvá. Přejeme hezký den a děkujeme za hodnocení !!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vybral jsem obchod kvuli cene
    • neschopnost dodat zbozi

    1/ objednal jsem florbalku, zbozi jsem zaplatil dopredu
    2/ zbozi mi prislo na dobirkovou cenu 2500,- Kc -- cili abych to platil znovu!
    3/ balik sem neprevzal, po te nekolik dnu ten stejny scenar: "zitra vam to PPL doveze znovu bez dobirky". nic se nestalo, vzdy vecer jsem kontaktoval obchod, aby to teda urgovali...pak ze to bude dalsi den, atd - od pondeli do patku.
    4/ v patek mi to PPL pry dorucovalo do prace a nezasthli mne. coz teda nechapu, kdyz jsem cely den v praci a nemel jsem ani zadny zmeskany hovor.
    5/ ted je balik nekde v depu v lisni, kam pro neho musim zajet a to se mi samozrejme nechce, protoze tam bude lidi.

    vymlouvaji se, ze toho maji hodne. pritom by stacilo, aby jeden clovek zkontroloval vsechny podane zasilky, jestli sedi dobirkova castka nebo jestli to je jiz zaplaceno. zda se mi to naprosto neprofesionalni. castecne za to samozrejme pak muze i PPL s jejich "dorucovanim". Mam pocit, ze dnes balicky asi lepe dorucuje ceska posta.

    Reakce obchodu Florbalky.com

    Dobrý den, bohužel totálně selhala zásilková služba PPL, jako každý rok před Vánocemi.. Samozřejmě svůj díl viny mají, obecně platí, nenechávat dárky na poslední chvíli, pak můžou vzniknout takové problémy. Každopádně toto nás neomlouvá a proto se velice omlouváme za vzniklé problémy, děkujeme za hodnocení a přejeme klidné svátky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem si hokejku, ale cepel je praskla...

    Reakce obchodu Florbalky.com

    Dobrý den, při běžném používání se může stát, že hůl nebo čepel praskne/zlomí se.. Jedná se o spotřební zboží..Jako zákazník máte právo na reklamaci, bohužel jste se nám do dnešního dne neozval, abychom Vám reklamaci a následnou výměnu zboží mohli provést. Pokud máte opravdu s něčím problém, určitě se ozvěte a zboží Vám rádi vyměníme. Hezký den, budeme se těšit někdy příště a děkujeme za hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Hokejka označená jako skladem nedorazila, další z řady obchodů, které začnou shánět zboží teprve po tom, co zákazník objedná.

    Reakce obchodu Florbalky.com

    Každému e-shopu se někdy stane, že zboží označené skladem se vyprodá a objednávka zákazníka dorazí dříve, než-li se zboží stáhne z nabídky. To nás samozřejmě neomlouvá. Přejeme hezký den a děkujeme za hodnocení !!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • od relativně nízké částky nákupu nabízí dopravu zdarma
    • nemají to co nabízí na internetových stránkách
    • snaží se podbízet něco co kupující nehledá
    • i když mi potvrdili objednávku, tak mi následně uvedli, že toto zboží nemají, čímž vlastně zbytečně v reálu prodloužili můj nákup - toto je spíše varování pro ty co chtějí něco kupovat těsně před Vánocemi, aby neměli pod stromečkem místo dárku jen objednávku z jiného e-shopu...

    Víceméně je vše popsané výše a vzhledem ke zkušenostem, které jsem bohužel získal, tak tento obchod nedoporučím nikomu i když mají třeba něco levnější než jinde, ale lepší zaplatit stovku navíc a mít to co chci než doufat, že někdy ono zboží bude

    Reakce obchodu Florbalky.com

    Dobrý den,

    jak jste napsal výše, vše jste zmínil. Samozřejmě to je Váš názor, jak vidíte, jste jediný ze 100 hodnotících, tímto bych Vám chtěl poděkovat za Váš krásně dlouhý projev a popřeji Vám krásné Vánoce.

    Žádný e-shop není schopný z minuty na minutu přes tisíc kusů zboží aktualizovat na stránkách. Našel jste zboží, které se vyprodalo (omylem jsme Vám objednávku potvrdili) a byl jste v jeho objednání rychlejší než my ve stáhnutí zboží. To je celý problém. Naši nabídku zvýhodněného zboží jste nevyužil, ikdyž se jednalo o slevu skoro 40%.

    Samozřejmě nás to neomlouvá, zapracujeme na tom, slibujeme :-) Těšíme se na Vaši další objednávku !! :-)

    Hezký den