Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zadne
    • Objednane zboží nesedele, tyk jsem chtěl se domluvit na vymene a nebylo me umožněno. Tak jsem požádal, že zboží zede vracím, kde me bylo vysvetleno, že to není možno. Zde cítím, že obcházejí zákon. Nedoporucuji. Prodejnu jsem nakonec muselnavstivit 4x na nouzove vyreseni.

    Objednane zboží nesedelo, tyk jsem chtěl se domluvit na vymene a nebylo me umožněno. Tak jsem požádal, že zboží tede vracím, kde me bylo vysvetleno, že to není možno. Zde cítím, že obcházejí zákon. Nedoporucuji. Prodejnu jsem nakonec musel navstivit 4x na nouzove vyreseni.

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den, Vámi zakoupené zboží bylo zakoupeno na prodejně, kde nabízíme možnost výměny za jiný produkt. Tato skutečnost je deklarována i při nákupu na osobní odběr, kdy probíhá rezervace zboží v systému. Na prodejně jsme se potkali 2x, kdy při druhé návštěvě jsme se dohodli na řešení problému. Mrzí mě, že nás kritizujete, ale jsem rád i za negativní podnět ke zlepšení našich služeb, kdy je s námi spokojeno 99% zákazníků.
    Přeji krásný den.
    Marek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklamacni řízení, komunikace

    Při první použití florbalové hole došlo po par minutách k poškození. Hůl byla zaslána na reklamaci. O přijetí a ani o pruběhu reklamace nas nikdo neinformoval. Po 14 dnech přišla poškozená hůl zpět postou se zamítnutou reklamaci bez jakéhokoliv vyjádření smluvního servisu, pouze s jejich zamitnutim. Bohužel naše současná legislativa takové vyrozumění umožňuje a tento prodejce toho zneužívá. Obchod rozhodne nedoporucujeme!

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den,
    je nám líto, že hokejka byla zlomená při první hře. Nicméně reklamaci jsme řešili s importérem a na holi byl patrný kontakt po střetu s jiným předmětem (holí). Vyjádření jsme dodali včetně zdůvodnění, proč nebyla reklamace uznána a nesouhlasím s tvrzením, že zneužíváme legislativu. Reklamaci jsme vyřídili během 14 dnů, což je pro nás nejzazší termín pro vyřízení reklamací. Situace je nemilá, ale bohužel o výrobní vadu se opravdu nejedná. Do telefonu jsme Vám nabídli možnost dalšího postupu. Přeji hezký den.
    Marek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Dorazilo zboží v jiné velikosti, než jsem si objednal. Naštěstí to ve výsledku nebyl problém, jen by to chtělo příště více pečlivosti při vyřizování objednávky ze strany obchodu.

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den, omlouváme se za chybu při expedici. Pokud by byl problém s velikostí, rádi Vám pošleme kurýra pro špatné zboží, který zároveň doveze správnou velikost. Vše samozřejmě zdarma. Přeji hezký den. Marek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obal zboží byl poškozen, na vnější krabici šlápoty od bot. Arogantní jednání prodejce při reklamaci. Nakupuji v obchodě často, ale toto byla poslední objednávka.

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den, při poškození zásilky je nutné sepsat reklamační protokol o škodě přímo s doručovací službou. Bohužel za poškození při přepravě opravdu nemůžeme. Telefonicky jsme Vám nabídli možnost dořešení reklamace na prodejně i přes nesepsání protokolu o poškození. Situace nás mrzí, nicméně řešení jsme nabídli.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Dezinformace klienta. Měl jsem objednané zboží, napsali jste mi e-mail o tom, že mi pošlete informaci ve chvíli, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí. Ve zprávě, která mi přišla bylo napsáno, že objednávka byla zrušena...

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den, omlouváme se za chybu. Všechny objednávky se snažíme vyřešit ke spokojenosti klienta a většinou se nám to daří. Nicméně se omlouváme za naši chybu. Marek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Tovar som vracal, no obchod mi ani po 2 tyzdnoch nevratil peniaze, neodpisovali na maily, ked som telefonoval, vzdy mi len povedali ze peniaze uz odoslali. Ked som musel ist osobne do predajne, aby som to vyriesil, oznamili mi ze mi peniaze neposlali, lebo si mysleli ze mam slovensky ucet. (ja nevidim dovod)
    • PS: ucet mali v tvare IBAN + SWIFT s jasnym oznacenim krajiny CZ. Netusim ako si clovek, ktory s takymito vecami pracuje dennodenne mohol mysliet ze to je slovensky ucet...

    Pokial si chcete nieco kupit, je to ok, akonahle nieco potrebujete vratit, len to natahuju a cakaju ze na to zabudnete a peniaze aj s tovarom im ostanu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Jako obchod vše dobrý až na to že mi hokejka přišla trošku zničená v rukojeti...

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den, tato situace nás opravdu mrzí. Pokud došla hůl poškozená, rádi Vám ji vyměníme službou Výměna balíku kurýrem zdarma. Kontaktujte nás prosím na [email protected]. Marek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace se zákazníkem

    5 dnů po garantovaném termínu doručení zjistili, že se zboží, které nabízejí, v dané velikosti nevyrábí.

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Snažíme se nabízet zboží, které je k dispozici a bohužel u Vašeho produktu se daná velikost přestala vyrábět. Bohužel v množství vánočních objednávek jsme včas nedali tuto informaci předat. Standardně dodáváme zboží skladem do druhého pracovního dne a za naši chybu se samozřejmě hluboce omlouváme.
    Marek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • spolehlivost
    • dlouho trvá doručení

    výborný ale dodání trvá dlouho

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den,
    mezi vánočními svátky jsme měli zavřeno a proto jsme v termínu 24.12. až 4.1. neexpedovali. Proto trvalo doručení delší dobu. Standardně doručujeme zboží skladem do druhého pracovního dne. Přejeme hezký Nový rok. Marek

  • Objednané zboží mělo být dostupné do 14 dnů, když se tři týdny nic nedělo, zjišťovala jsem na uvedeném kontaktu, v jaké fázi je objednávka. Prý odeslána dodavateli, ale neví, kdy zboží dorazí... že by dali vědět, že nebude dodrženo těch 14 dní, to ne, komunikace nula... zboží objednáno 26.11., tentýž den zaplaceno přes účet, objednávku jsem po dalším telefonátu zrušila 21.12., jelikož mělo jít o vánoční dárek a zboží nikde. Nutno říci, že peníze zpět na účet mi dorazily 23.12. v plné výši.

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den,
    víme o naší chybě a omlouváme se za ni. Bohužel zboží nám nebylo doručeno v termínu 14 dní a my jsme v množství vánočních objednávek tuto informaci bohužel přehlédli. Peníze jsme obratem dle dohody vrátili zpět. Ještě jednou se omlouváme za naši chybu. Marek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Možnost osobního vyzvednutí.
    • Obchod má pár slabin co se týká přehlednosti a filtrování zboží. Největší problém je ale na prodejně, kde je totální nezájem o zákazníka.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena zboží (které bohužel nedostanete). Zatím nejhorší zkušenosti z internetového obchodu se sportovním vybavením
    • ZÁKAZNICKÝ SERVIS

    Známý obchod se širokým výběrem. Bohužel s otřesnou zákaznickou linkou. Po třech dnech volání (a padání do plné schránky) jsem se obrátil s objednávkou na emailovou adresu, kde mi po týdnu bylo sděleno, že objednávka bude odeslána dobírkou(s čím jsem souhlasil). Po dalších sedmi dnech, během kterých jsem čekal na slibovanou zásilku, jsem obdržel email, že moje objednávka byla stornována (bez jakéhokoliv vysvětlení nebo omluvy). Po 15 dnech tak nemám ani zboží ani odpověď obchodu, co se stalo. Nepřijatelné jednání obchodu mě donutilo nakupovat u konkurence.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • přehlednost, zajímavé ceny
    • u jednoho typu zboží jsem se setkal s jeho závadou - po tlf. domluvě se zástupcem obchodu jsem se dolmuvil, že jim zboží vrátím a koupím si jiné, ale že nechci platit poštovné. Proto jsem zboží nereklamoval, ale pouze zaslal zpět. Dohodu (byť ustní) pak obchod nedodržel - nu což, nakoupil jsem jinde a lépe. I proto nemohu obchod doproučit

    U čtyř položek z pěti jsem byl spokojený (vše bylo ok - ale to dnes považuji za samozřejmost). Výborný/skvělý obchod poznáte podle toho, jak se zachová v případě nestandardních situací a v tomto ohledu podle mého selhal. Udělali chybu - poslali nekvalitní zboží - a i přesto, že jsem u nich chtěl i dále nakupovat (a tím jim vyjít vstříc), z jejich strany bylo postupováno standardně (= nemáte na nic nárok, zaplaťte si poštovné i za zboží, které si musíte kvůli naší chybě znovu objednávat). Mimochodem - peníze za vrácené zboží mi stále nedorazily (byť jsou to zatím pouze 4 dny)

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den, omlouváme se za vzniklou situaci. Zřejmě šlo o nedorozumění, neboť vadné zboží necháváme vždy vyzvednout kurýrní službou na naše náklady, která zároveň doveze nový produkt. Nicméně v tomto vánočním období nepopíráme, že jsme mohli zachybovat. Děkujeme a přejeme krásné Vánoce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouha dodací lhuta zboží ještě nemám .

    Katastrofa

    Reakce obchodu Florbal.com

    Omlouváme se, ale jednalo se o zboží, kde byla uvedena delší dodací lhůta. Nicméně budeme se snažit stále zlepšovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zaplacená cena v obchodě se neshodovala s cenou na objednávce internetového obchodu.

    Reakce obchodu Florbal.com

    Ceny na eshopu a prodejně máme stejné. Nicméně chybu nelze vyloučit. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment
    • Ceny
    • Obsluha - osobní převzetí

    Nejsem zkušený hráč a tak jsem ocenil, že je obchod z Brna a můžu si zboží vyzvednout osobně aby mi obsluha kdyžtak poradila atd. Bohužel pán co se mi "věnoval" se tvářil, že ho obtěžuji. Bylo to pro mě zklamání. Šel jsem do kamenného obchodu a mimo nákupní centra právě proto, že jsem předpokládal ochotný přístup prodávajícího. Místo toho to bylo horší jak někde v obchoďáku. Škoda...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabízí věci které nejsou na skladě
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné.
    • Byla mi nabídnuta doprava zdarma, bohužel až po objednávce.

    Nabídka dodání do dne proběhla až po osmi dnech.
    Vše ostatní naštěstí proběhlo bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • je prepojeny na viac stranok a ma v tom mis mas ...
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednával jsem pro syna malé florbalové branky, které doma po odstranění "balící fólie" po transportu měly na několika místech odřenou barvu. Takového poškození si musí člověk chystající branky k transportu všimnout a neposílat ke koncovému zákazníkovi. Buď před posláním nechám opravit barvu nebo nabídnu kompenzaci formou slevy apod. Florbal.com to považuje za správné expedovat nekvalitní branky bez upozornění na vadu apod. Také celkovou kvalitu zabalení branek při transportu hodnotím jako velmi nedostatečnou. Já jsem si přece odřené branky neobjednal!!!