Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží neodpovídá tomu co bylo v popisu na e-shopu.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Problém se zbožím řešen obchodnikem špatně. Žádnou skutečnou podporu hráče jsme nedostali, jen obchodní "řeči", že můžeme reklamovat, ikdyž jsem psal, že celkově nespokojenost s kvalitou a že výměna za stejnou nekvalitu asi nebude idealni cesta
    • Žádný návrh na voucher/ slevu / výměnu zboží,ani náznak pochopení, že asi tu výbavu potřebujeme na hrani, ne aby to leželo někde na reklamaci. Takovou drahou vybavu chci kupovat tam kde to je vic o florbalu a podpoře hráče.
    • Žádný skutečný zájem o hru a hráče, jen prodejní místo. Nikdo ani nezavolal.
    • Při problěmu se nikdo neptá jak si případně představujete řešení, to považuji za základ komunikace se zákaznikem.
    • Uplně obyčejné prodejní místo bez něčeho navíc.

    Otestoval jsem pěči o zákazníka, zkusil jsem se prostě jen ozvat že máme problém a těšil se jak to z láskou ke hře vyřešime a probereme. Ale ono nic, žádný zájem nad rámec povinnosti obchodníka, co umí nabidnout jen reklamaci. To vim taky že mohu reklamovat, kvuli tomu jsem nepsal. Zákaznický servis tedy NULA. Hledám lepší misto kde budu nakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemam ani potvrzení o objednávce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 10 dnech není možné vyzvednout objednávku v místě provozovny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chrániče na kole přišli roztržené
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednal jsem si 2 věci a přijela půlka, kuryrovi co přivážel druhou půlku jsem řekl, že další den budu doma, do teď nic…

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybnou službu doručovací společnosti. Uděláme maximum pro nápravu.

    Děkujeme za informaci.

    Marek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Několikrát mi to zrušilo objednávku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dopravce nevyhovující, informace pouze o dni dodani, žádné časové rozmezí, pán, který branku přivezl házel s ostatními balíky, chodil po nich, balík jsem si nakonec v dodávce našla sama. Síť k brance dorazila roztrhaná. Opravdu nedoporučuji, už nikdy více.

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste byla nespokojená s přepravou. Bohužel u koncového kurýra se jedná o selhání lidského faktoru. Pokud přišla zásilka poškozena, ozvěte se nám na naší zákaznickou linku a rádi s Vámi problém vyřešíme.
    Přejeme hezký den.

    Florbal.com team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Eshop nedodal dvě věci v objednávce a bude řešit až po novém roce v rámci inventury. Nemám pro děti dárek pod stromeček.
    • Laksní přístup k vyřizování objednávky
    • Nakoupila jsem zboží v hodnotě přes 5 500 Kč, objednávka neobsahovala 2 věci a e-shop neřeší okamžitě
    • šíleně zabalené zboží, trenky "zastrčeny" do obalu asi na poslední chvíli

    Převzala jsem dva velké balíky, nenapadlo mne okamžitě kontrolovat obsah, schovala jsem do garáže, aby děti neviděli dárky. Dnes při rozbalení zděšení - chyběli dvě věci - jedny trenýrky a míčky. Po kontaktování e-shopu mi bylo sděleno, že to teď nemohou dohledat a budou to řešit až při inventuře první lednový týden. Tutíž musím rychle nakoupit jinde, protože děti by neměly vánoce.

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den,
    omlouváme se, ale po 14 dnech od dodání zásilky je pro nás již komplikované dohledávat chybějící věci v zásilce. Samozřejmě se chyba může občas stát, ale nyní to opravdu zjistíme až při inventuře a v případě chyby věci dopošleme. Doporučuji raději překontrolovat věci obratem a řešit situaci ihned a ne po více než 14 dnech. Objednávek letos bylo opravdu mnoho a na expedici jsme řešili pouze 2 chybné zásilky. Kolega se ozve ihned v lednu a situaci dořeší. Přeji hezké Vánoce.


    EDT. k 5.1.2022 - zákazník nakonec věci našel obě v balíčku v krabici :-)

    Marek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost
    • Zboží bylo uvnitř rozbaleno s nehezkým natrhnutým obalem.
  • Zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Florbal.com

    Děkujeme konkurenčnímu obchodu eflorbal za negativní recenzi. Pokud takto fungujete a označujete fiktivně konkurenci, pak Vám přejeme hodně štěstí v podnikání.

    Marek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože na www je uvedeno, že výdejní místo funguje do 18.00, na dveřích obchodu je informace, že výdej je jen do 16.00. I přesto jsem se zatím v čase, kdy má být výdejna otevřena do firmy nedovolal, když jsem jel jednou naslepo, byl obchod v 15.50 zavřený a nikdo v něm nebyl....

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den,
    je mi líto, že jste nás nezastihl, ale na prodejnách jsme v pracovní dny od 10.00 do 16.00 a díky vládnímu omezení fungujeme jako výdejny zboží na základě telefonické domluvy. Pokud není domluvený výdej telefonicky předem na danou hodinu, kolegové v 15:50 odešli dříve z práce. Pokud Vám nevyhovuje čas výdeje, můžete využít dopravu zdarma na objednávky od 500Kč. Přeji hezký den.
    Marek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Předchozí zkušenosti s obchodem velmi dobré. Tentokrát však objednávka dorazila, ale v balíčku nebyl bonus - "gymsack". Upozornil jsem na to, avšak bez reakce...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží mi bylo doručeno v pořádku. Bohužel jsem do poznámek prosil o zkrácení hole (což jsem řešil s pánem i telefonicky) ale hůl přišla v původní délce.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Služby přepravní společnosti GEIS.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Když se něco nepovede není žádná zpětná odezva.jednou jsem něco reklamoval-arogantní jednání,ale vyřešilo se.Po druhé Emailová komunikace na již doručený produkt,který nebyl zcela v pořádku velikostně ,bez odezvy.Přes e-shop budu nadále kupovat jen florbalky.Z dalšimi produkty mám špatnou zkušenost.

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den. Výměna zboží je u nás samozřejmostí a dokonce výměnu posíláme zdarma. Nemáme důvod neřešit. Napište mi prosím konkrétní případ na email [email protected] Děkuji Marek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Florbalka dorazila v pořádku
    • K florbalce jsem si zvolil i dárek (lahev) a do dnešního dne nepřišla

    Reakce obchodu Florbal.com

    Dobrý den. Bohuzel darek zdarma jste si v nakupnim kosiku nezvolil. Není v potvrzení objednávky. Děkuji Marek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá lehota a bez informování ze strany florbal.com
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno dne 17.12.2017. Od 18.12.2017 je v centrálním skladu dopravce. Absolutně obchod i dopravce GEIS bez jakékoli komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Před deseti dny jsem si objednal produkt a ještě mi nebyl doručen. Plus mi nepřišla žádná zpráva s informací, zda je balík na cestě či nikoliv.