Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chyba v komunikaci, přestože jsem přehlédl výdej zboží až v březnu, objednávku jste přijali, aniž by jste mi dali toto na vědomí. Tuto jsem pak po dohodě s vámi zrušil. To bude zřejmě systémová chyba v IT.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace, zboží zatím nikde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které nemohou dodat protože jej nemají na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Eshop nabízí pouze vyzvednutí na jejich vlastní prodejně, kde ale zboží není ani několika dnech, přestože je skladem. Zároveň mi platbu za objednávku naúčtovali 2x, protože se jim objednávka poprvé neuložila a po telefonátu na jejich linku mi nějaký velmi neochotný a znuděný pracovník řekl, ať si to zadám znovu, místo, aby to prověřil. V dnešní době takový eshop nemá šanci

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Uvádí zbozi na eshopu skladem a po tydnu se dovidam ze vlastne není skoda.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen. O stavu objednávky jste byl telefonicky informován a byla Vám nabídnuta náhrada, se kterou jste nesouhlasil. Na základě tohoto hovoru tak byla Vaše objednávka třetí den od vytvoření stornována. Nesouhlasíme tedy s tím, že jste se o problému s Vaší objednávkou dozvěděl až po týdnu.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží mi bylo doručeno velmi nekvalitní. V zahradnictví bych si takovou rostlinku nikdy nekoupila. Po vyndání z květináče byl kořenový bal suchý, bez známek "života", konečky větví byly olezlé - bez jehličí. Rostlině jsem dala šanci a zasadila jsem ji.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že nastala tato situace. Bohužel jste nás o tom, že rostlina došla nevyhovující, neinformoval. Nemohli jsme tak situaci řešit jako běžnou reklamaci, ve které bychom Vám vyšli maximálně vstříc.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodali.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • levné

    Vše podle návodu, první dva kroky se povedly dále ani jeden žampion.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste nebyl s nákupem spokojen. Bohužel jste nás o této skutečnosti neinformoval, nemohli jsme tak problém řešit jako klasickou reklamaci, při které bychom se Vám snažili vyjít maximálně vstříc.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlý nákup a doručení zboží
    • Zboží / odpuzovač krtků / je naprosto nefunkční

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    nefunkčnost zakoupeného krtkovače byla způsobena špatným použitím. Past na krtky musí být umístěna do půdy, ale před použitím je nutné do něj vložit baterie. Tento výrobek je povolen UKZUZ a je nabízen stovkami prodejců k ČR, přesto, pokud jste byli i tak s výrobkem nespokojeni, mohli jste ho v zákonné lhůtě 14ti dnů vrátit, tak jste však neučinili.


    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Dodací lhůta zboží do 5 pracovních dnů ani náhodou. Zaplatit chtějí hned a poté s Vámi přestanou komunikovat. Po několika mých telefonických urgencích mi přišel e-mail, že zásilka byla předána dopravci, poslaly nás na poštu, že zásilka tam už je, ale nedaly nám z pošty vědět. Pravda to ovšem nebyla, jelikož zboží teprve objednávaly. Zásilka přišla až po 14 dnech a aspoň v pořádku. Takže si objednejte a poté starejte, jelikož v tom máte peníze vy.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    na objednávce máte uvedenou informaci, že 90% zásilek odevzdáváme přepravci do 5 pracovních dnů, nikoliv, že dodací lhůta je 5 pracovních dnů. Jakmile nejsme z nějakého důvodu schopni vyexpedovat zásilku za těchto 5 dní, zákazníka vždy informujeme. To se stalo i ve Vašem případě. Při telefonickém hovoru jste nejevil jakýkoliv problém a vysvětlení pochopil, nerozumím tedy Vašemu negativnímu hodnocení. Zásilka Vám byla doručena 7 pracovní den od vytvoření Vaší objednávky.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Celkem rychlé dodání zboží
    • Zboží dost nekvalitně a amatérsky zabalené.
    • Sadba brambor nekvalitní

    Asi třetinu sadby brambor jsem musel vyhodit, protože brambory byly nahnilé

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že došlo k této situaci. Bohužel jste nás o skutečnosti, že Vám zboží dorazilo v tomto stavu, neinformoval, a tak jsme nemohli problém řešit jako klasickou reklamaci, při které bychom se Vám snažili vyjít maximálně vstříc.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodané zboží bylo jiné značky než jakou jsem objednávala a uvedená cena na zboží byla nižší, než jakou jsem skutečně uhradila. Při vyzvedávání se toto řešilo půl hodiny, prodavačka tvrdila, že je to to samé a asi došlo k přecenění, než řešit další půl hodiny storno objednávky a vrácení zboží, rezignovala jsem a zboží odebrala. Příště už u nich přes internet nikdy.

    Přes internet objednané a následně dodané zboží bylo jiné značky než jakou jsem objednávala a taktéž uvedená cena na zboží byla nižší, než jakou jsem předem skutečně uhradila. Při vyzvedávání se toto řešilo půl hodiny, prodavačka tvrdila, že je to to samé a asi došlo k přecenění. Než řešit další půl hodiny storno objednávky a vrácení peněz, rezignovala jsem a zboží odebrala. Příště už u nich přes internet nikdy.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážená zákaznice,

    zboží, které jste vyzvedávala při osobním odběru na zahradním centru odpovídalo zboží, které jste si objednala. I přes Vaše pochyby Vám bylo nabídnuto, že zboží nemusíte převzít a obratem Vám vrátíme peníze. Zboží jste přesto chtěla a převzala s dovětkem, že jej chcete a potřebujete. Nerozumíme tedy Vaší nespokojenosti. Pokud jste změnila názor a zboží nechcete, můžete jej vrátit a obratem Vám vrátíme peníze. Není v tom problém, věc vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalé, ležérní vyřízení - 12dní od objednání ještě nedorazil balík!! HNUS
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavá nabídka rostlin, přehledný web, rostliny za dobrou cenu. Uvedeno, že co je skladem, doručí do 4 dnů.
    • Nedodrženi termínů. Po 4 dnech od zaplacené objednávky, kdy již mělo dorazit zboží, mi volá paní, že teprve eviduje moji objednávku a že toho má hodně a prostě si musim počkat až vyřeší zákazníky přede mnou. Paní komunikovala sice mile, ale můj argument, že zboží už mi mělo být tou dobou doručeno, v klidu přešla. 14 dní od objednávky a stále nikde nic. Palec dolů.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážená zákaznice,

    na objednávkách máme uvedeno, že 90% zásilek předáváme dopravci do 5 pracovních dnů. Nikde nemáme uvedeno, že bychom do 4 dnů doručovali. Zákazníky vždy, v případě jakéhokoliv zpoždění expedice objednávky, informujeme. Vás jsme také informovali (pátý pracovní den od Vaší objednávky), načež jste se rozhodla objednávku stornovat. Nerozumíme tedy Vaší větě: "14 dní od objednávky a stále nikde nic."

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment
    • platba předem při osobním odběru

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    prodejny v Chabařovicích a Mladé Boleslavi slouží pouze jako výdejní místo a nelze na nich platit hotově za objednávky na eshopu. Tuto informaci máme uvedenou na našich webových stránkách a také se Vám zobrazila na Vaší objednávce. Nerozumíme proto, že ačkoliv jste byl o této skutečnosti informován při objednávce, tak nám dáváte negativní ohodnocení. Pokud jste chtěl platit hotově, mohl jste si vybrané zboží zakoupit přímo na prodejně.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží v pytli a vevnitř roztržený obal od hnojiva, samozřejmě z 60% vysypané.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že došlo k této situaci. Bohužel jste nás o skutečnosti, že Vám zboží dorazilo v tomto stavu, neinformoval, a tak jsme nemohli problém řešit jako klasickou reklamaci, při které bychom se Vám snažili vyjít maximálně vstříc.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota, vše přišlo rozbalené a vysypane do krabice !

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,

    litujeme toho, že se zboží cestou vysypalo, bohužel, i to se může při přepravě stát. Nerozumíme však Vašemu komentáři o neochotě, snažili jsme se Vám několikrát dovolat, avšak bez úspěchu. Pokud máte stále zájem situaci řešit jako reklamaci, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    2 dny po objednání nám bylo telefonicky oznámeno, že požadované zboží není skladem a že snad za další 3 dny bude. Za 3 dny byly sazenice jahod odeslány, ale jelikož 1.5. byl den volna, sazenice byly dlouho u dopravce zabalené ve fólii a zapařily se. Použitelná zůstala zhruba polovina sazenic.

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,
    snažili jsme se Vás kontaktovat, abychom problém mohli vyřešit, ale na telefon jste nereagoval, jsme připraveni reklamaci okamžitě řešit. V případě zájmu Nás kontaktujte.

    S pozdravem,
    Florapack.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dne 25.4. jsem zaplatil a stale mi objednavka nebyla dorucena. Kdyz jsem zacal zjistovat, co se stalo, prepravni spolecnost mi rekla, ze byla zrusena vydejni pobocka. Resi? Zadne

    Reakce obchodu Florapack.cz

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že došlo k takové situaci, ale bohužel dopravce neoznámil ukončení výdejního místa a ani ho nevymazal ze systému, ze kterého se data načítají, tedy se nejedná o problém na straně eshopu, nýbrž na straně dopravce.
    Vzniklý problém s ním aktuálně řešíme, vše bude vyřešeno k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Florapack.cz