Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala dne 15.1. Dosud nedorazilo (26.1.). Psala jsem dva e-maily s dotazem, kdy objednávku doručí. Ani na jeden e-mail mi nebylo odpovězeno. Bohužel jsem zboží platila předem... Proto tento obchod nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu FITSPORT

    Zákaznice má pravdu v tom, že odeslání objednávky se v tomto případě opravdu bohužel spozdilo. Důvodem byla dočasná nedostupnost produktu u dodavatele. Zákaznici byl odeslán e-mail s informací, že zásilka odejde hned jakmile produkt naskladníme. Za zpoždení jsme zákaznici jako omluvu zaslali dárek. Bohužel ani na několikerý pokus kontaktovat zákaznici na mobilní telefon uvedený v objednávce zákaznice nereagovala. Ani na zaslanou sms bohužel neodpověděla a zpět na žádný z našich telefonů ze kterých jsme jí volali a poslali sms nezavolala. Je možné, že ve své objednávce uvedla špatný telefonický kontakt. Tímto se ještě omlouváme za způsobené komplikace.
    Prosím tedy i ve Vašem zájmu uvádějte v případě objednávky kontaktní telefonický kontakt opravdu takový, na kterém jste k zastižení, abychom Vás v případě řešení jakéhokoliv problému s Vaší objednávkou mohli kontaktovat.
    Děkuji

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem objednala, zaplatila... a až pak obchod zjistil, že zboží není k dispozici. Plusem je, že mi obratem byly vráceny peníze.

    Reakce obchodu FITSPORT

    Vážená paní Kopciová,

    děkujeme za Vaše hodnocení, nicméně úplně jsem nepochopil co vlastně v komunikaci s naším obchodem nedoporučujete.

    Píšete totiž, že jste zboží objednala , zaplatila a až pak, že jsme zjistili, že zboží již dodavatel nemá a tudíž jej nelze dodat.

    Potřeboval bych tedy vysvětlit, co přesně Vám konkrétně v naší komunikaci vadilo. V objednávce bylo jasně u produktu napsáno, že není skladem , ale že jeho dostupnost je do 2 dnů od objednání. Skladové dostupnosti přebíráme od našich dodavatelů a může nastat situace kdy se produkt vyprodá, a není již tudíž k dispozici. O tom, že produkt již není možno dodat, jsme Vás obratem informovali, nabídli jsme Vám možnost vybrat si jiný podobný výrobek, nebo že Vám pokud si jiný nevyberete obratem pošleme Vámi zaplacenou částku na Váš účet, což jsme také dle Vaší následné volby učinili.

    Uniká mě tedy přesný důvod , co vlastně v komunikaci s naším obchodem bylo tak špatně, že jste zvolila hodnocení, že nás nedoporučujete.

    S pozdravem a přáním hezkého dne Jiří Trampota

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po uskutečnění objednavky ( pred 11 dny) obchodník odeslal potvrzeni o objednavky sms zpravou. Zboží ale stale nebylo doručené, obchodník na e-maily nereaguje.

    Reakce obchodu FITSPORT

    Ano bohužel má v tomto případě zákaznice pravdu. Expedice neinformovala zákaznici o tom, že dodavatel nemá momentálně objednaný produkt. E-mail, který nám zákaznice zaslala bohužel skončil mezi spamy, proto jsme na něj neragovali. Po udělení tohoto hodnocení, jsme se zákaznici omluvili a nabídli speciální slevu v případě dalšího nákupu za tuto naší chybu. Věřím, že se jedná o ojedinělý případ, všechny objednávky se snažíme řešit tak, aby byli naši zákazníci maximálně spokojeni s našimi službami.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.