Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel s touto objednávkou vím, že si konzervy a kapsičky pro kočky od Fitminu již nekoupím .
    • Konzervy jsou všechny nafouklé a dvě z nich byly pod víčkem již černé a zkažené. Upozorňuji, že konzervy jsem otevírala cca 4.den po doručení. Nebyl mi ani doručen objednaný a zaplacený počet konzerv, a kapsičky jsem objevila nafouklé dvě.
    • Za mě tuto stravu kočkám již raději pořídím jinde. Škoda.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,
    omlouváme se za potíže vzniklé s objednávkou zboží z našeho eshopu. Bohužel pokud o problému nevíme, nejsme schopni ho řešit.
    Dle Vašeho popisu bych bez prodlevy řešila jako reklamaci, pro kterou od Vás potřebujeme podklady (fotky, čísla šarží). Jakmile obdržíme vše potřebné, ihned zahájíme reklamační řízení a v co možná nejkratší době vyhodnotíme.
    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že se problém nebude opakovat.
    Pěkný den, Kamila z Fitminu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem Fitmin For Life Králičí ouška s kuřetem pochoutka pro psy 400 g a k tomu dvoje piškoty. Přišly mi jen piškoty, tak jsem si to musela s obchodem vykomunikovat, kdy 2 dny nikdo nebral telefon. Králičí ouška nemají k dispozici, a že mi vrátí peníze. Ano peníze vrátí, ale jen za ouška a nechali mě zaplatit poštu za dvoje piškoty, které bych si jinak koupila ve zverimexu, abych za ně neplatila poštu. Na e-mail nikdo nereaguje. Velmi mě tento přístup mrzí, protože jsem již v obchodě objednávala, ale tento přístup obchodu dost škodí.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,
    děkujeme za vaší zpětnou vazbu. V rámci našeho telefonického hovoru jsem zmiňovala, že bohužel vámi objednaný produkt nemáme a že vám vrátíme úhradu. Došlo bohužel z mé strany ke špatnému pochopení vaší žádosti a nejdříve jsme vám vrátili pouze úhradu za nedodaný produkt a poté i úhradu za poštu.
    Snažíme se vždy vyřešit požadavky na maximum. Zákaznická podpora však funguje v běžném režimu, tedy nikoli 24/7.
    Přeji krásný den
    Lucka z Fitminu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po realizaci objednávky 22.12.2022 a jejim řádným zaplacením platební kartou jsem se do dnes nedočkal zboží a to i přesto, že jsem po platbě obdržel informaci o doručení zboží do 2 dnů.
    Dnes je 5.1.2022 a zboží neustále nemám a to i přes zaslanou urgenci.
    Jsme rádi, že jsou i jiné spolehlivější prodejny.
    Děkuji Lenka

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,
    v návaznosti na naši emailovou komunikaci, kdy jsme vás informovali, že přes vánoční svátky neexpedujeme (tato informace byla dostupná na hlavní stránce eshopu Fitmin.cz i v den vaší objednávky), reagujeme na vaši recenzi. Velmi se omlouváme za zdržení, které jsme předem avizovali. Emaily s potvrzením objednávky jsou automatizované, kde je zachycena i informace o dvoudenním doručení. Prověřili jsme opět vaši zásilku a dnes 5.1. bude službou DPD doručována na vaši adresu.
    Ještě jednou se velmi omlouváme a předem děkujeme za pochopení a trpělivost.
    Přeji krásný den
    Lucka z Fitminu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhalhůta dodani 12 dni

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za zdržení, které jsme předem avizovali, informace o odeslání začátkem ledna byla na hlavní stránce našeho eshopu Fitmin.cz. Mrzí nás, že jste na objednávku museli čekat déle než jste u našich objednávek zvyklí (dodání cca 2 pracovní dny), ale dělali jsme opravdu maximum, aby objednávky po vánočních svátcích a dovolených odešly v co nejkratším možném termínu.
    Ještě jednou se velmi omlouváme a předem děkujeme za pochopení a trpělivost.
    Přeji krásný den
    Lucka z Fitminu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přes neustálé dovolání do přepravní firmy DPD a návštěvu jejich dep, kde údajně se balík nacházel, nebyla mi firma DPD schopna balík vydat. Stále mě to nesčetně telefonátů a kilometrů najetých km do depo Pardubice a HK. Nikde však balík údajně nebyl.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi se Vám omlouváme za vzniklé potíže. Pokud byste problém s nedoručením zásilky řešila s naším reklamačním oddělením, byli bychom Vám nápomocni a ihned bychom problém začali řešit. Bohužel jsme Vám s řešením problému nemohli pomoci, neboť jsme o tomto problému nevěděli.
    Jsme velmi rádi, že jsme zpětně problém po telefonu vyřešili a Váš balík poslali znovu na naše náklady na Vaši adresu.
    Přeji krásný den
    Lucka z Fitminu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý den objednala jsem si u vás mussli granule pro koně 20kg a 3 kyblíky pamlsků pro koně bohužel všechny 3 kyblíky došly poškozený a rozbitý jelikož to byl dárek pro dceru k narozeninám tak to určitě proni moc pěkný dárek určitě nebyl a pro mě velké zklamání bohužel.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za vzniklé potíže. I přes naše důkladné balení a vycpávky v podobě lisovaného kartonu se tato nepříjemnost může někdy stát. V rámci reklamace bychom tuto nepříjemnost s Vámi rádi vyřešili, pokud však o problému nevíme, nemůžeme ho řešit. Proto jsme rádi, že jsme vše vyřešili alespoň zpětně po telefonu, více informací najdete ve svém emailu.
    Přeji krásný den
    Lucka z Fitminu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedodány 2 kapsičky, které byly zaplaceny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,
    je mi velice líto, že jste neobdržela kapsičky, které jste ve Vaší objednávce měla objednány a uhrazeny. Jak jsme již spolu komunikovaly skrze email i telefonní hovor, kapsičky Vám nahradíme.
    přeji krásný den
    Lucka z Fitminu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bohužel naší kočičce granule nechutnají, zkoušeli jsme několikrát, ale granule ignoruje.
    • Konzervy vypadají dobře, ale je tam minimálně masa.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,
    mrzí nás, že kočce granule nezachutnaly, ale pokud je zvyklá na granule jiné, může pro ní být přechod na nové granule složitý. Případně doporučujeme přecházet pozvolně s namíchanými granulemi, na které je zvyklá.
    Naše konzervy pro kočky jsou plné masa, zřejmě myslíte jiný produkt. Pokud máte na mysli "Maso ve vývaru", není to klasická konzerva, což je i v popisu uvedeno. Tento produkt slouží pro zajištění pitného režimu, jde o vývar s kousky masa. Proto máme na výběr několik variant, aby si každý zákazník vybral nejvhodnější produkt pro potřeby své kočky (kapsičky, konzervy, maso ve vývaru).

    Přeji krásný den.
    Lenka z Fitminu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • U granulí byl rozbitý jezdec na zavírání. Pytel byl ještě v krabici a tudíž to nemohl udělat přepravce. Myslím, že v obchodě o tom věděli.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,
    omlouváme se za nepříjemnosti, které jsme Vám způsobili. Výstupní kontrolu jsme dvojnásobili.
    Věříme, že jsme společně vyřešili situaci k Vaší spokojenosti, více informací máte ve své e-mailové schránce.
    Krásný den
    Lucka z Fitminu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • slibovaný kg krmiva navíc se někde zapomenul :-)

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,
    avizovaný 1 kg krmiva je přidán v pytli, který jste si objednal a který přijel k Vám domů, na pytli je nálepka 8+1 kg . :) Snažíme se šetřit přírodu a zbytečně nevyužívat další plastové obaly, proto už při výrobě 1 kg navíc přisypeme do velkého pytle!
    Přeji krásný den
    Lucie, tým Fitmin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Darek pro moi smecku za 2100 prisel se zarukou, ktera prochazi za tyden, i kdyz vyroba byla 10/2019. Bohuzel darek navic byli moli a cervi v zasilce.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,

    ještě jednou se moc omlouváme za způsobené komplikace, jednalo se o zboží v akci a v popisku jsme upozorňovali na končící exspiraci, každopádně se jedná o první reklamaci na tento produkt. Celou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti a vrátíme Vám peníze, instrukce máte v e-mailu.

    Hezký den,
    Denisa, Tým Fitmin

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • včasná dodávka, doprava zdarma,
    • Bonusy za odběry nejsou?? Cena za stálou klientelu nesnížena.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Při velkých nákupech firma nedokáže nabídnout slevu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Od konzerv = kuřecí i krůtí čichnou a odejdou znechuceně. Prostě je nejí. Navíc v obsahu je troška tenoučkých kousíčků (je to vůbec maso???) a hodně opět nechutné tekutiny.
    • Jsem zklamaná

    Už tyto konzervy nikdy neobjednám. Zatím se snažím jim nutit aspoň ty kapsičky, ale též nic moc.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den Mileno,

    velice nás mrzí, že Vaše kočky nejsou spokojené s naší vaničkou. Skutečně obsahuje maso a tu, jak píšete "nechutnou tekutinu" kočky milují, proto jí tam je tolik :).

    S pozdravem,
    Denisa, Tým Fitmin

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Drive toto krmivo bylo oblibene a po nasypani do misky za chvili zmizelo, letos jsem koupila nekolik pytlu a kocka se ho ani nedotkne. Zmenila se snad receptura? Mam doma nekolik pytlu a ted nevim co s nima mam delat, kdyz to ani po nekolika pokusech odmita kocka jist.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den Julie,

    To nás moc mrzí, receptura se u žádného krmiva nezměnila. Můžete mi prosím zaslat na e-mail [email protected] foto krmiva a šarže. Nechám to prověřit v laboratoři, zda byla ještě nějaká reklamace na toto krmivo a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Denisa, Tým Fitmin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nedoporučuji. Fitmin granule bohužel nejsou kvalitou to, co bývaly. Mé dvě feny po nich mají matnou srst, stále se drbou a místo pevného bobku mají průjem. Granule od Fitmin již nikdy.
    Z pochoutek, které jsem objednala - konkrétně kuřecí sushi - bylo cítit plísní i na pochoutce byla plíseň vidět. Ne, nejsem spokojená a s Fitmin tímto končím.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,

    jaké krmivo a kde jste ho zakoupila? Potřebovala bych od Vás nějaké údaje. Můžete mi prosím na e-mail [email protected] zaslat foto krmiva, pytle a šarže s popisem závady. Necháme krmivo prověřit v naší laboratoři a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Na pochoutky nemáme žádné reklamace, tak to necháme prověřit také dle šarže.

    S pozdravem,
    Denisa, Tým Fitmin

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Otřesné zkušenosti s doručením zboží , nechodí informace o doručení od přepravce s odůvodněním, že jej nemá prodejce v požadavku. vyzkoušela jsem jak Českou poštu, tak GEIS - oba doručovatelé stejně špatní. 10 kg balík jsem musela vyzvednout na poště přesto, že bylo vybráno doručení balíku na adresu, v druhém případě mi bylo navrženo že zaplacený balík ponechá někde venku - nakonec sice předáno sousedům, ale při návrhu, že má být tedy (vzhledem k mé nepřítomnosti na doručovací adrese ) předáno na jiné místo , osobě mě blízké mi bylo sděleno, že tam nemají cestu - neochota, neochota, strašná komunikace , nelze vybrat jiného dopravce - jinak zboží je ok, proti němu vyhrady nemám, spíš naopak chválím - bohužel na moji připomínku výrobce nereagoval ani omluvou - jsem zklamaná protože se snažím preferovat české výrobce.

    Reakce obchodu Fitmin

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za takovou zkušenost. S dopravci máme smluveno, že budou dávat zákazníkům avízo o doručení. Velice nás mrzí, že se Vám neosvědčil, ani jeden dopravce. Ozvěte se nám prosím na [email protected], pošlu Vám kupón na slevu na příští nákup.

    S pozdravem,
    Denisa, Tým Fitmin