Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Absolutní šílenství, koupil jsem nový běžecký pás za cca 40 tis, po půl roce praskl rám. Již 64 dní čekám na vyřízení reklamace ale bohužel bezúspěšně, na e-mail nikdo nereaguje a dovolat se chce opravdu trpělivost a stejně Vám nepomohou. Absolutně neprofesionální !!!!!! V příštích recenzích sem dam e-mailovou komunikaci co jsem psal na obchod fitham ať si udělá každý obrázek sám. Dále budu pokračovat takto s každou e-mailovou komunikací co napíši obchodu.

  • Dobrý den,zakoupil jsem trakční lehátko,u kterého byla po obvodu prořízlá od nevypolstrované desky opěrka zad.Po první reklamaci přišla po dvou měsících nová v tomtéž stavu,která byla opět odeslána k reklamaci,když přišla třetí cca opět po dvou měsících,světe div se,stav nezměněn.Vždy vyfoceno a natočeno při rozbalování.

  • Velmi drahá zkušenost. Zakoupila jsem ebike v obchodě Fitham Liberec a po jedné jízdě do práce a zpět ( cca 6 km ) jsem chtěla kolo vrátit zpět. Z mého pohledu nefungovala přípomoc kola - funkce walk assistent. To prý v kamenném obchodě nelze kolo vrátit nebo vlastně lze po strhnutí částky 7 000 Kč nebo reklamovat. Reklamovala jsem. Horský ebike předpokládám, že je potřeba, aby funkce přípomoci fungovala hlavně v terénu. Jeden z důkazů, že mé kolo je v pořádku mi dodavatel ukázal video jiného kola, které ještě vedl kolo po rovině. Že je to kolo jiné jsem si všimla náhodou. ( jiné km na dipley). Reklamaci mi tedy neuznali, což věděli dopředu. Souhlasila jsem s vrácením kola, jelikož by mi kolo v terénu bylo spíše přítěží. Jsem starší paní a kolo neutlačím. Tak po mě chtěli vyplnit formulář o zakoupení v eschopu. Odmítla jsem vyplnit nepravdivý formulář. Tak mi navrhli obejít byrokracii a peníze že mi pošlou bez jakéhokoliv podpisu a vyplnění jakéhokoliv formuláře. Pak jsem čekala dalších 10 dní, protože nakonec po mě požadovali nějaké chybějící klíče od baterie. Nakonec mi vrátili poníženou částku od 7 000 a nechala jsem jim úplně nové kolo. Jedna jízda na e bike zakoupené ve firmě Fitham mě stála 7 000 Kč a 6 týdnů bezesných nocí. Obchod Fitham Liberec již nikdy více.

  • Zakoupil jsem v pondělí 18.7. boxovací pytel a ve středu 20.7. mělo být předáno dopravní společnosti. Je pátek a neozvalo se ani PPL ani obchod sám. Počkám do příštího týdne a jinak ruším objednávku. Velmi špatná zkušenost, znova zde nenakoupím.

  • V obchodě jsem zakoupil rotoped Housefit Tiro 100. Na rotopedu je zjevné, že jej již někdo složil a zase rozložil. Jsou zde obtisknuty podložky, spodní část je zaprášená, někde již stál. Na můj dotaz mi bylo sděleno, že výrobce některé kusy v rámci kontroly skládá a pak je opět rozebírá. Moc tomu nevěřím. Pokud bych si chtěl koupit použité zboží, šel bych do bazaru. V obchodě jsem si již minulosti koupil více strojů, tentokrát naposledy.

  • Skvělý obchod, báječný p. Cihlář s úžasným přístupem, který se už v dnešní době nevidí. Mohu jen doporučit, jsou to opravdoví profesionálové myslící hlavně na klienty. Dávám 6 hvězdiček z pěti!

  • Obednala jsem si u vás sadu na posilování bruc lee, nejsem s spokojená a velice mě to mrzí co si dovolujete poslat za krabici určitě byla reklamovaná od druhého zákazníka protože jinak to nevidím, krabice celá odřená poškozená zalepená páskou a to mám dát jako dárek?!!!!

  • Tento obchod musím velice pochválit, zboží mi přišlo do 2 dnů, bohužel jsem ho musela reklamovat, ale reklamaci vyřídili přes telefon a ještě týž den mi odeslali zboží nové výměnou za staré. Moc chválím, ještě jsem se s tak skvělým přístupem (hlavně při reklamaci) nesetkala.