• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nedá se dovolat
    • Produkt je absolutně použitelné (kolečko nosnost 100 kg neunese ani samo sebe)
    • Špatně zabaleno

    Hodně špatné a bez komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo doručeno jiné, na reklamaci nereagují.

    Reakce obchodu Fistar.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace, bohužel vámi zaslaný email jsme v systému nedohledali.
    Jakmile Váš email obdržíme rádi celou situaci dořešíme ve spokojenosti zákazníka.
    Krásný den.
    fistar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka nebyla odeslána v termínu uvedeném na eshopu, dokonce ani více jak týden po tomto termínu. Objednávku jsem proto stornoval a nyní již 6 týdnů čekám na vrácení peněz. Nejdříve přišla omluva, že nestíhají objednávku odeslat, po zrušení objednávky přišla omluva, že účetní má dovolenu. Nyní po 6 týdnech píšu další urgenci

    Reakce obchodu Fistar.cz

    Dobrý den,

    Velice se za tuto situaci omlouváme, ale technický problém na účtárně a dovolená paní účetní nám zasílání peněz za zboží bohužel opozdila.
    Kontaktovali jsme Vás na Váš e-mail a rádi bychom celou situaci dořešili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem krásného dne
    Tým Fistar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velký problém se dovolat a zjistit stav objednávky. I přes příslib dodání zboží do termínu, toto nebylo dodrženo. Zboží je pravděpodobně kvalitní (neměli jsme možnost vyzkoušet), ale prodejní systém nefunguje jak by v dnešní době měl.

    Reakce obchodu Fistar.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme za komplikace, za zdržení, které u Vaší objednávky nastalo.
    Bohužel byl velký nápor na zákaznickou linku, ovšem veškeré zmeškané hovory by měly obvolat zpět.
    Daného zaměstnance jsme upozornili a nemělo by se to již opakovat.
    Kontaktovali jsme Vás na Váš e-mail a rádi bychom celou situaci dořešili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem krásného dne
    Tým Fistar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dne 11.5. jsem si objednala regál, měl být skladem a okamžitě odeslán, jak mi napsali. Je 7.6. a ještě stále ho nemám. O ochotě kurýra při poslední objednávce ani nemluvím... tak snad se dočkám.

    Kdybych objednané zboží tak moc nepotřebovala, objednávku už bych zrušila. Píšou vše skladem, ale ani po měsíci zboží nedorazilo. Ani se neozvali....

    Reakce obchodu Fistar.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace spojené s Vaší objednávkou. Bohužel jsme měly komplikace s dodavatelem.
    Dne 7.6. jak Vám bylo přislíbeno zboží bylo doručeno.
    Kontaktovali jsme Vás na Váš e-mail a rádi bychom celou situaci dořešili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem krásného dne
    Tým Fistar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Přehledný web.
    • Rychlost jejich reakce. Týden jim trvalo zabalit zboží, které při vytvoření objednávky měli skladem.

    Kdyby "zařadili dvojku", tak by to bylo fajn.

    Reakce obchodu Fistar.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za zdržení, které u Vaší objednávky nastalo.
    Již jsme vás kontaktovali e-mailem, rádi bychom celou situaci dořešili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem krásného dne
    Tým Fistar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod v pořádku, ale služba k doručení nefunguje v nepracovní dny.

    Reakce obchodu Fistar.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, bohužel dopravce má svou pevnou pracovní dobu, kterou nijak neovlivníme.

    S pozdravem krásného dne
    Tým Fistar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Na regál jsem čekal skoro tři týdny , a ze strany dodavatele jsem jen několikrát slyšel samé sliby , že bude doručen tento týden , pak zase na 100% příští týden a čas běžel , ale regál stále nebyl. Firma ani nebyla ochotná řešit třeba nějakou kompenzaci za zpoždění.

    Reakce obchodu Fistar.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace spojené s Vaší objednávkou. Bohužel jsme měly komplikace s dodavatelem.

    S pozdravem krásného dne
    Tým Fistar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již více jak 14 dní od nákupu a obchod není schopen dodat ke zboží Fakturu, již byl dvakrát urgován a nic se nedějě!!

    Reakce obchodu Fistar.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Velice se za tuto situaci omlouváme, ale technický problém na účtárně a nemoc paní účetní nám zasílání faktur bohužel opozdila.
    Dle emailů vidím, že Vám faktura již byla zaslaná, takže by již mělo být vše v pořádku.

    Alena, Fistar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží skladem rychle expedováno a v pořádku doručeno. Regály v dobrém stavu. Bez poničení
    • Lžou s nosností regálu
    • Neodepisují na nepříjemné dotazy

    Na stránkách mají uvedenou nosnost regálu 900kg, nicméně v letáku přiloženém u objednávky je nosnost 750kg. Když jsem jim s tímto dotazem napsal, neodpověděli.

    Reakce obchodu Fistar.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Bohužel přiložený leták je chybný za což se velice omlouváme. Nosnost uvedená na stánkách je uvedená dobře. Hledala jsem Váš dotaz v naší poště a nedohledala jsem ho a tak Vám nikdo nemohl odpovědět což mě velice mrzí. Na všechny dotazy odpovídáme.

    Alena, Fistar.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Chtěl jsem schůdky na 150kg a vybral zde. Obchodník se ale ani nenamáhal zboží zabalit např. do fólie - poslal je v základním igelitovém obalu od výrobce. Takže schůdky dorazily v parádně potrhaném igelitu. Po vybalení bylo potřeba vše umýt - schůdky byly opravdu špinavé (zřejmě již od výroby). Podle některých znaků se jedná o polskou výrobu, maskovanou přelepkami prodejce. Škoda, že jsem to nevěděl, nekoupil bych je. V ohybech profilů jsou rýhy od neprofesionálního postupu tváření, nepěkná hrana celého profilu je směrem na čelní stranu schůdků. Na stavbu asi dobré, domů jsem čekal za ty peníze lepší kvalitu. Vracet nebudu, za ty štrapáce mi to nestojí. Již klasickým problémem je, že pokud si nechám zboží odeslat na jinou adresu a uvedu i jiný telefon, dopravce stejně volá mě, protože nevím... Asi je to neřešitelný problém.

    Reakce obchodu Fistar.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Zboží je zasíláno v obalu od výrobce. Bohužel přepravce se zbožím nezachází tak, jak by měl. V případě poškození je možné zboží vrátit nebo se lze i domluvit na slevě.


    Alena, Fistar.cz