-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Výborná telefonická komunikace
Reakce obchodu Fistar.cz
Dobrý den,
mockrát děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu s naším obchodem.
Budeme se těšit na Váš další nákup.
S pozdravem krásného dne
Tým Fistar.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Na regál jsem čekal skoro tři týdny , a ze strany dodavatele jsem jen několikrát slyšel samé sliby , že bude doručen tento týden , pak zase na 100% příští týden a čas běžel , ale regál stále nebyl. Firma ani nebyla ochotná řešit třeba nějakou kompenzaci za zpoždění.
Reakce obchodu Fistar.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za komplikace spojené s Vaší objednávkou. Bohužel jsme měly komplikace s dodavatelem.
S pozdravem krásného dne
Tým Fistar.cz -
Nedoporučuje obchod
Již více jak 14 dní od nákupu a obchod není schopen dodat ke zboží Fakturu, již byl dvakrát urgován a nic se nedějě!!
Reakce obchodu Fistar.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Velice se za tuto situaci omlouváme, ale technický problém na účtárně a nemoc paní účetní nám zasílání faktur bohužel opozdila.
Dle emailů vidím, že Vám faktura již byla zaslaná, takže by již mělo být vše v pořádku.
Alena, Fistar.cz -
Doporučuje obchod
- Rychlé jednání
Reakce obchodu Fistar.cz
Dobrý den,
mockrát Vám děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu na náš obchod.
Budeme se společně těšit na Váš další nákup.
S pozdravem krásného dne
Tým Fistar.cz -
Nedoporučuje obchod
- zboží skladem rychle expedováno a v pořádku doručeno. Regály v dobrém stavu. Bez poničení
- Lžou s nosností regálu
- Neodepisují na nepříjemné dotazy
Na stránkách mají uvedenou nosnost regálu 900kg, nicméně v letáku přiloženém u objednávky je nosnost 750kg. Když jsem jim s tímto dotazem napsal, neodpověděli.
Reakce obchodu Fistar.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Bohužel přiložený leták je chybný za což se velice omlouváme. Nosnost uvedená na stánkách je uvedená dobře. Hledala jsem Váš dotaz v naší poště a nedohledala jsem ho a tak Vám nikdo nemohl odpovědět což mě velice mrzí. Na všechny dotazy odpovídáme.
Alena, Fistar.cz -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Příznivé ceny, rychlost vyřízení objednávky
Reakce obchodu Fistar.cz
Dobrý den,
Mockrát děkujeme za zpětnou vazbu a budeme se těšit na Váš další nákup.
Přejeme krásný zbytek dne.
S pozdravem Tým Fistar.cz -
Doporučuje obchod
- objednávka rychle vyřízena, zboží kvalitní.
- přepravní společnost 123kurýr je propadák, odmítl mi regál vyndat z auta, řekl, že není stěhovák a že že jestli si to nepůjdu hned sama vyndat, hodí mi to venku do trávy. Na stížnost firma nereagovala.
Reakce obchodu Fistar.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, bohužel dle předchozí e-mailové komunikace vidím, že nám nebyl žádný e-mail se stížností doručený.
Již jsme vás kontaktovali e-mailem, rádi bychom celou situaci dořešili k Vaší spokojenosti.
S pozdravem krásného dne
Fistar.cz -
Doporučuje obchod
Včasná dodávka a profesionální přístup
Reakce obchodu Fistar.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu.
Budeme se společně těšit na Vás další nákup.
S pozdravem krásného dne
Tým Fistar.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Chtěl jsem schůdky na 150kg a vybral zde. Obchodník se ale ani nenamáhal zboží zabalit např. do fólie - poslal je v základním igelitovém obalu od výrobce. Takže schůdky dorazily v parádně potrhaném igelitu. Po vybalení bylo potřeba vše umýt - schůdky byly opravdu špinavé (zřejmě již od výroby). Podle některých znaků se jedná o polskou výrobu, maskovanou přelepkami prodejce. Škoda, že jsem to nevěděl, nekoupil bych je. V ohybech profilů jsou rýhy od neprofesionálního postupu tváření, nepěkná hrana celého profilu je směrem na čelní stranu schůdků. Na stavbu asi dobré, domů jsem čekal za ty peníze lepší kvalitu. Vracet nebudu, za ty štrapáce mi to nestojí. Již klasickým problémem je, že pokud si nechám zboží odeslat na jinou adresu a uvedu i jiný telefon, dopravce stejně volá mě, protože nevím... Asi je to neřešitelný problém.
Reakce obchodu Fistar.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Zboží je zasíláno v obalu od výrobce. Bohužel přepravce se zbožím nezachází tak, jak by měl. V případě poškození je možné zboží vrátit nebo se lze i domluvit na slevě.
Alena, Fistar.cz