Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Sliby sliby a nic!

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Dodali jste mě špatné zboží - zmetek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Jeden velký chaos.
    V obchodě dělají mladí nezkušení a hlavně neschopní lidi. Chaoticky přijíždí mezi skladem a prodejnou. S každým zbožím musí člověk na prodejně k čtečce kódu aby vůbec zjistil cenu.

    Reakce obchodu FishMax

    Dobrý den, děkujeme za váš názor a pokusíme se o vysvětlení.

    Máme prodavače ve věku 20-50 let. A ty mladé v jejich řadách máme proto, že i mladým lidem se musí dávat příležitosti k tomu, aby se učili a profesně rostli. Všichni naši prodavači jsou aktivními rybáři, ale na světě je jen málo lidí, kteří dokonale ovládají všechny rybářské techniky od muškaření až po mořský rybolov, tak aby mohli vždy dokonale poradit.

    Co se týče přejíždění mezi skladem a prodejnou, tak je to tím, že na prodejnu se fyzicky nemůžou vejít produkty, které máme uskladněny na dvou skladech „za rohem“, s celkovou výměrou téměř jednoho tisíce metrů a regálovými systémy, které skladovou plochu ještě zvětšují. Naši zákazníci jsou zvyklí, že jim produkty (pro představu např. lehátka, bivaky, čluny atd.) relativně rychle přivážíme. To, co vám mohlo přijít jako chaos je prostě systém, který má obvykle svůj řád, ale i ten se občas může narušit, pokud je na prodejně více zákazníků se současnými požadavky na dovoz.

    Co se týče ověřování aktuálních cen na čtečkách, má to dva důvody. Prvním je ekologie, neustálé přelepování papírových štítků by znamenalo plýtvání a my rybáři máme k přírodě docela vztah. Druhým je snížení nákladů. Díky tomu, že přeceňujeme i několikrát denně (i to má své principy a příčiny, hlavně to souvisí i s tím, že na prodejně máme internetové ceny), museli bychom zaměstnávat malou armádu „štítkařů přeceňovačů“, což by se nakonec muselo projevit na výsledné ceně produktů a zaplatil by to zákazník.

    Doufáme, že jsme vše vysvětlili a přejeme ať se vám daří

    Tým FishMax

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Koupil jsem si prak na nástřel větších kouli na zakrmovani-prumer 40mm.Predem jsem se v obchodě informoval zda prak bude schopný tyto větší koule nastřelovat.Vcera jsem ho vyzkoušel a hrůza.Slaba guma na nástřel,koule z košíčků nevyleti,maximálně při velmi slabé zátěži do dvaceti metrů.Absolutne nesplňuje,co bylo požadováno a garantováno!!

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velmi dobrá cena
    • Objednal jsem 2 x vidličku (1 x přišla se závitem a 1 x s pevnou koncovku), u výrobku mají fotografie obou variant, ale není jasné, jak si vybrat.
    • Dopravce PPL změnil objednané doručení do A-Boxu na obchod s omezenou otevírací dobou a daleko od mého bydliště

    Reakce obchodu FishMax

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi - Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Prozkoumali jsme Váš dotaz - objednal jste si 1 x vidličku s kovovým závitem a 1 x vidličku zadní. V názvu je tedy koncovka uvedena. Na fotografii produktu jsou vyobrazeny opravdu všechny 3 typy vidliček, v popisu Však rozlišeno, o kterou se jedná.
    Produkty se snažíme popisovat co nejdetailněji a co nejlépe, pokud budete potřebovat kdykoli s výběrem poradit, neváhejte nás kontaktovat - určitě poradíme.

    Hezký den
    Fishmax

  • Nedoporučuje obchod

    Nabízejí zboží které nemají na skladě.

    Reakce obchodu FishMax

    Dobrý den pane Josefe, objednávku na holínky FOX jste odeslal večer 27.9. Položku jsme v daném okamžiku neměli skladem, ale byla pouze u dodavatele - obojí bylo v detailu produktu zobrazeno (Náš sklad bylo 0 kusů) a u skladu Sklad dodavatele bylo v daný okamžik uvedeno, že bude odesláno 6.října. Objednávka byla od nás vyexpedována o den dříve 5.10. v 15:36 a dnes ji snad už máte doma, tedy doufáme. Zároveň jsme Vás e-mailem ihned po Vaší objednávce informovali, že je objednávka nekompletní a že čekáme na zboží. Mrzí nás toto nedorozumění, ale u každé položky uvádíme kolik kusů máme skladem ihned k odeslání (Náš sklad) s termínem odeslání (následující pracovní den) a v případě, že zboží nemáme a má jej pouze dodavatel, uvádíme i datum odeslání i pro takový případ. Vašich objednávek si moc vážíme a zkusíme Vám ještě zavolat o vše urovnat. S pozdravem Váš FishMax

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo .Mělo spoždění Navíc mi přišlo jiné zboží.Nikdo se mnou nekomunikoval.Jen 6 krát záznamník.Jde o slušnost.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.