• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám objednáno již 14 dní a zboží neposlali, tak ať si ho nechají , koupím si ho jinde !!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala, zatím nemohu hodnotit. Mělo to být okolo 20.10 až 21.10. Dnes je 22.10. Ještě nějaký den počkám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Čekám na balík už asi 10 dní s tím že byla předána dopravci,ale nikde nic.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bohužel ani po.urgency dotazu kde je zboží stále nedorazilo ani dopravce mě zatím nekontaktoval a již to bude 10 den....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazilo
    • Od obchodu žádné info o zpoždění
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží zaplaceno při objednávce, eshop potvrdil předání kurýrovi, ale do dnes nedoručeno, kde je problém?

    Eshop jsem vybírala podle recenzí, zboží se mi líbilo, zaplatila jsem, ale do teď nemám. Kde je chyba?

  • Nedoporučuje obchod

    skutečná dodací lhůta, ani skladový stav zásob neodpovídá popisu v eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nereagovali na zprávu
    • Dlouhá doba doručení
    • Na "Zboží" udána nižší cena za dopravu než ve skutečnosti, bez avizované možnosti výběru dodání("vyšší konečná cena")
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vyobrazení zboží na stránkách obchodu neodpovídá skutečnosti.
    Objednal jsem hnědá pouzdra a obdržel zcela jinou barvu, než byla prezentována, navíc barvu, kterou bych nikdy nezvolil. Jsem zklamán.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Respirátory opravdu nebyly dětské!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem zboží a nic se nedělo, po týdnu jsem se končeně dovolala na uvedený kontakt na webu, pak se tedy omluvili, že zboží nemají skladem, tak jsem vybral jiné. Po pár dnech napsali, že to skladem taky nemají. Takže e-shop neodpovídá skutečnosti a komunikace bohužel také hodně vázne. Škoda.

    Reakce obchodu Fine&Case

    Dobrý den, snažil jsem se Vám to vysvětlit už v emailu. Udělal jste objednávku na našem starém eshopu ke kterému nemáme přístupy. Po telefonickém hovoru jsem Vám vytvořil chybně objednávku na kryt na iPhone 7 Plus, nikoli 7 - tento kryt jsme neměli ani v nabídce.

    Veškeré zboží uvedené na našem e-shopu máme skladem, na e-maily z toho e-shopu reagujeme tentýž den.

    Děkuji a omlouvám se za nesrovnalosti - vaše hodnocení se ale opravu netýká tohoto e-shopu. Pěkný den.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí zboží, které poptávám.
    • Nekomunikuje. Zboží jsem uhradila on-line kreditní kartou, částka byla z účtu odečtena, ale zboží nedorazilo, ani se mnou nikdo nekomunikuje o důvodu nedodání.

    Dosud byly nákupy bez problémů. Nyní nejsem spokojená, neboť zboží, za které jsem zaplatila, jsem neobdržela ....

    Reakce obchodu Fine&Case

    Dobrý den, komunikujeme, vždyť jste si objednala zboží u kterého je napsáno že není skladem a že doba dodání je 20 pracovních dní :-) Po mé komunikaci e-mailem snad vše již v pořádku.

    Petr Hlaváček, majitel finecase.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • po týdnu sdělit zákazníkovi že dodací doba je 20 dní?

    Reakce obchodu Fine&Case

    Dobrý den pane Kop, to co píšete samozřejmě není pravda, můžete se podívat na ostatní hodnocení, takto se určitě nechováme. Při objednávce je jasně uvedeno které zboží je skladem a které ne a u zboží které není skladem je uvedena i doba dodání, ve Vašem případě je to 20 dní, což jste musel vidět ještě před samotným objednáním. Po týdnu Vám byl zaslán pouze informativní e-mail abyste věděl že Vaš objednávka je v procesu vyřizování. Navíc jsem Vám kryt dodal, nebyl jste s ním spokojen a vrátil jsem Vám peníze v plné výši a kryt nechal zcela ZDARMA. Přesto jste nás ohodnotil negativně.

    Proto prosím nelžete, díky, Hlaváček

  • Nedoporučuje obchod

    • NEDOPORUČUJI !!! Před měsícem jsem si objednala kryt na telefon, čekám jak blbec, píši , nereagují , velké zklamání , už nikdy v tomto eshopu. Nedoporučuji

    Reakce obchodu Fine&Case

    Dobrý den,
    omlouvám se za problémy, stal jsem se novým majitelem e-shopu a snažil jsem se veškeré objednávky vyřídit po předchozím majiteli. Nicméně to že nikdo nekomunikoval nebyla má chyba, ale chyba předchozího majitele. Já Vám obratem psal 8.10. s návrhem řešení (chápu že je to však pozdě). Víc však v mých silách nebylo. Ještě jednou se omlouvám, Petr Hlaváček - nový majitel e-shopu finecase.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obednal a zaplatil dva kusy a dorazil jeden.

    Reakce obchodu Fine&Case

    Dobrý den, děkujeme za Váše hodnocení nicméně ihned jakmile jste nám sdělil, že ve Vaší objednávce chybí druhý kus, chybu jsme napravili tak, že jsme Vám samozřejmě druhý ihned doposlali bez poštovného. Nerozumíme tedy Vaší zlosti. Hezký den, Fine&Case

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nedoporučiji objednala jsem prodkt a ani se mi neozvali pladbu jsem předem platila a neozvali se až jsem napsala já a pladba zpět také NENÍ!!!

    Reakce obchodu Fine&Case

    Dobrý den, objednávala jste dne 10.8.2016 a u produktu bylo jasně uvedeno, že zboží je k dodání do 3-4 týdnů. Jak jsme Vám tedy mohli zboží dodat do 11ti dní ? Dne 18.8.2016 jste nás požádala ať Vám vrátíme peníze a zaslala jste nám číslo Vašeho účtu pro vrácení peněz zpět. Dne 19.8.2016 jsme také tak učinili a zadali příkaz. Dne 19.8.2016 byl ale Pátek a jak jistě víte, tak bankovní převody během víkendy nefungují. To je důvod, proč stále své peníze nemáte na účtu. Opravdu tedy nerozumíme Vašemu rozhořčení. Hezký den! Fine&Case

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    V tomto eshopu jsem nakupovala poprve, stranky jsou prehledne a zbozi je dost, komunikace je vyborna, ale po odeslani platby na ucet eshopu mi bylo sdeleno, ze na svuj kryt budu cekat 14-28 dni. Odesila se totiz z Asie ;)

    Reakce obchodu Fine&Case

    Dobrý den,
    nerozumíme Vašemu hodnocení. Údaj o doručení je vždy všude uveden u každého zboží, takže před samotnou objednávkou jste viděla, že zboží bude doručováno do nejpozději 28 dní a stejně jste si objednala. Kdykoliv během objednání, případně po zaslání platby jste mohla a stále můžete Vaší objednávku zrušit. Pokud tedy nejste s doručovací dobou spokojená, tak prosím příště neobjednávejte. Hezký den, Fine&Case

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedodáno, peníze vráceny bez vysvětlení.

    Reakce obchodu Fine&Case

    Dobrý den, děkujeme za Váše hodnocení.
    Zasílali jsme Vám e-mail, že náš dodavatel ten daný typ krytu, který jste objednala bohužel neměl skladem a nebylo možné v tu chvíli objednat ho nebo vyrobit jinde. Pokud Vám email nedorazil, podívejte se prosím do složky spam. Peníze jsme Vám jinak samozřejmě vrátili zpět na účet. Omlouváme se za komplikace a přeji Vám hezký den, Fine&Case