Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zrovna jsem si přečetl vyjádření FA k mému negativnímu hodnocení z 24. 3. 2018 a nestačím se divit :-) V podstatě je to už jedno, ani nemám žádné možnosti, jak se bránit (nebo spíš na to nemám chuť), ale stejně mi to nedá... Ve svém vyjádření FA velmi umě ohýbá pravdu, všechno stylizuje do ublíženého stylu, mluví o mně vlastně jako o vulgárním jedinci, který je sprostě počastoval (slova "amorální", "nenažranec", "prasárny" jsou bez pochyby ty nejšílenější vulgarity svého druhu :-)) - samozřejmě je vše vytržené z kontextu - schválně by mě zajímal ten print screen celé FB konverzace, protože ban následoval ještě před tím než jsem stačil jakkoliv reagovat na slova jednoho z členů skupiny a tím "pokračovat v provokaci" - tedy to je lež č. 1

    Pak se FA ohrazuje z mého nařčení ze zneužití osobních údajů. Dělá to opět velmi lišácky, že jsem se ztotožnil sám, protože jsem volal kvůli banu na FB - a tady máme lež č. 2 - poněvadž na FB psala moje žena, ani jsem o banu nevěděl a volal jsem kvůli nedostupnému sběratelskému číslu (nabídne FA záznam ze zákaznické linky? Troufám si tvrdit, že raději ne :-)), což určitě nebylo ten stejný den jako ban na FB, ale den na to. Operátor slíbil, že vše prověří a ozve se, což neudělal, další den jsem tedy opět volal sám (tedy 2 dny po banu na FB) a to už byl závěr, kdy jsem byl informován o svém "nevhodném" chování na FB a tím pádem odebrání sběratelského čísla.

    Teď už je to opravdu jedno, přesto cítím určité příkoří. Firma, která by si měla vážit stálých zákazníků a jakékoliv problémy řešit s chladnou hlavou, se zachová takto dětinsky a potom ještě uráží obyčejného člověka překrucováním pravdy a konstruováním zbytečných lží - to nepochopím :-/ Na druhou stranu lituji toho, že moje žena ventilovala na FB své názory (ač se s nimi ztotožňuji) a já tak přišel o sběratelské číslo u FA (jenom ale prosím považte tu absurditu!).

    Faktem je, že z mého FB účtu vzešlo jisté asi peprné (kvůli banu jsem jej vlastně neměl možnost ani nikdy číst) vyjádření ke skladbě FAC edicí, dalším faktem je, že následoval nekompromisní ban na FB, následovaný svévolným ztotožněním mého účtu s osobními údaji na FA (které by proti takovému zásahu měly být chráněny) s následným odebráním sběratelského čísla.

    V reakci FA se na závěr doslova píše: "Z výše uvedených důvodů jsme Vám tedy profesionálním způsobem navrhli, abyste se obrátil na jiného dodavatele, který bude lépe pasovat Vašim představám." Opravdu zábavné, pokud facka do ksichtu může být brána jako něco zábavného. Celou tuhle větu můžeme nazvat lží č. 3, protože v celé mé "kauze" dokázala FA různé věci, jen ne to, že se její zástupci chovají profesionálně, pokud tedy poslední slova operátora na zákaznické lince "už nikdy Vám sběratelské číslo přiděleno nebude, pokud FAC edice i nadále chcete, kupujte si je za draho na aukcích a víc se o tom s vámi nebudu bavit" nelze v nějaké podnikatelské sféře náhodou považovat za profesionální :-)

  • Marlou: Dobrý den, pane Loužecký,

    děkujeme za reakci. Otestovali jsme uváděnou konfiguraci DVD Iluzionista a rádi bychom se omluvili za nepřesnosti.

    Dovolte abychom Vám nabídli výměnu DVD či vrácení peněz i přesto, že DVD již bylo otevřeno.

    Recenze k produktu by měla jít vložit standardně. Pokud tomu tak není, kontaktujte nás prosím a my dáme podnět našemu IT správci. Chceme, aby recenze našich zákazníků byly maximálně transparentní dle jejich hodnocení.

    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.

    Honza Cikánek
    za Filmarenu

  • Zajímavé, odkaz na vložení recenze jsem dostal přímo od obchodu, ale ať klikám, jak klikám, recenzi nelze vložit, i když jsem přihlášen, asi se obchod bojí, že by byla recenze příliš záporná, tak mi to raději zablokoval.

  • Vzhledem k tomu, že už v názvu vaší webové stránky je slovo "film", předpokládal bych, že údaje o prodávaných DVD filmech jsou správné, ovšem opak je pravdou

    Film Iluzionista(DVD)

    popis na vašich stránkách:

    Zvuk:
    Dolby Digital 5.1 anglicky
    Dolby Digital 5.1 česky

    Titulky:
    anglické, české

    Skutečnost:

    Zvuk:
    pouze 2.0 anglicky
    Dolby Digital 5.1 česky

    Titulky:
    pouze české

    Takovéto zboží si můžete strčit za klobouk, bohužel už jsem dvd rozbalil, abych zjistil, zda tomu tak doopravdy je, takže je mi jasné, že nemám nárok na vrácení peněz, ale další nákup u vás už nikdy více!!!

  • Pro obchodního ředitela Jan Cikánek:

    Proč má Filmaréna některé tituly předražené? Chtěl jsem koupit titul Letadla na DVD a koukám cena větší než jinde, dokonce o celých 160,- Kč. Ke všemu za nedlouho jde do prodeje za doporučenou cenu 199,-Kč
    Při nákupu: Někteří zaměstnanci v Žitné srší těžkou arogancí, ba ani úsměv nevytlačí a po zaplacení ani nepoděkují. Chápu, že u kasy to není med, ale když takovou práci dělám, tak mně asi baví, ne jen, že jít do práce pro prachy.
    Pracuji rovněž v obchodu (nespecifikuji kvůli reklamě), ale abych se takhle tvářil a choval k zákazníkům, tak bych si rozhodně nevydělal ani na rohlík.
    Ono je něco jiného, když se tam objeví někdo z vedení, to se panečku všichni tváří jak ochoty s pusou od ucha k uchu a kmitají na 200%, ba co víc, i dokonce poděkují když tam nechám nějaký peníz. Kdyby tomu tak bylo když nejsou pod drobnohledem

  • Já tedy reklamoval zatím z cca 40ks Blu-ray filmů pouze 1 (poškozený obal - naříznutý), ale je pravda, že jsem zatím všechny ještě neshlédl. Po předchozí domluvě po mailu jsem film zaslal zpět (37,-) a do týdne jsem měl nový film doma a 37,- jako kredit na účtě (na mou žádost). Za mě spokojenost. A na info jsem psal x hloupých dotazů a ani z písemného vyjádření nebyla znát žádná arogance.

  • rendabrenda: Dobrý den, Rendobrendo,

    děkuji Vám za stížnost vyjádřenou ve zdejší diskuzi. Celou záležitost jsem prošetřil a zde je naše stanovisko ke zmíněné reklamaci.

    Jestliže k nám na prodejnu kdokoliv donese jakýkoliv nosič a přiloží k němu doklad, že jej zakoupil u nás, reklamaci začneme ihned řešit. Jestliže tento doklad nemá, je nám líto, ale podmínky pro zahájení reklamace nejsou splněny. Na tom jestli je obal poškozený či není, v tomto ohledu není brán zřetel. Je důležité zde podotknout, že zaměstnanci se na pobočce střídají a všechny zákazníky si nemusí hned vybavit, je tudíž důležité prokázat se dokladem o koupi, který ke každé zaplacené objednávce vydáváme. Zaměstnanci mají v systému omezený přístup a listovat v objednávkách našich zákazníků nemají povoleno, ať už z důvodů interních anebo externího zákona 101 na ochranu osobních údajů. Nesčetněkrát se nám také stávalo a stává, že zákazník z ulice přijde a chce reklamovat či vyměnit nosič, který si u nás ani nekoupil a může se jednat i o zákazníka který u nás mimochodem také nepravidelně nakupuje. Nakupuje u nás i u konkurence, proto primárně ověřujeme zakoupení u nás předložením dokladu o koupi.

    Rád bych Vám finálně předložil naši vizitku ověřeného obchodu, které potvrzuje naše vysvědčení zde na heuréce nebo konkurenčním zboží.cz. Reklamace vyřizujeme okamžitě, spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě.

    Prověřovali jsme také arogantní chovaní na které si stěžujete a musím Vám sdělit, že za celé 4 roky co má prodejnu na starosti vedoucí prodeje pan Vacek, tak si na aroganci z jeho strany nebo ze strany zaměstnanců nikdo nestěžoval, kromě několika zákazníků, kteří nesplnili podmínky pro zahájení reklamace.

    Je nám líto, ale nastavená pravidla chceme a budeme dodržovat a ne je obcházet.

    Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na další spolupráci s Vámi.

    Jan Cikánek
    obchodní ředitel

  • Ano, Filmarena je dobrá...dokud nenastane problém s reklamací. Reklamaovala jsem DVD, u něhož nefungoval v přehrávači cz zvuk. Originál pošetku jsem dodala značně porušenou - přiznávám. Doklad o koupi jsem nezasílala s dvd, vzhledem k tomu, že jsem ve Filmareně registrovaný zákazník, předpokládám /při udání přesného data nákupu, což jsem učinila/, že zaměstnanci jsou schopní alespoň natolik, že si doklad vyhledají ve svojí databázi. Běžně se s tím setkávám. Bohužel se tak nestalo a arogantní způsob, jakým chlapec přistupoval ke kolegyni, jež mi reklamaci vyřizovala byl pro ni opravdu značně nepříjemný. Odešla s nepořízenou. Ok, o nic nejde. Osobně jsem přišla jen o 60,- Hluboce mě ale zaráží, že v dnešní době, kdy si film lidé mohou pořídit doslova kdekoliv, je někdo tak potměšilý a krátkozraký, že se rozhodne mimo arogantní přístup k zákazníkovi, ho nechat odejít s nevyřízenou reklamací a to i přestože jsem nakoupila v obchodě dvd za několik tisíc. Je to hodně práce párkrát klepnout do klávesnice a doklad o koupi shlédnout?? Pro někoho asi ano - dokonce natolik obtěžující, že reklamaci nevyřídí a přijde tím pádem o zákazníka, který si filmy řádově za tisíce na prodejně pořizoval. Stejně tak když jsem učinila nedávno objednávku. Došla mi zpráva, že zboží je připraveno na prodejně - poté co jsem si přišla zboží vyzvednout, zboží připraveno nebylo. Ok, chyba v matrixu...Další objednávka - zboží připraveno - zažádala jsem o prodloužení lhůty k vyzvednutí, s tím, že jsem potvrdila, že zboží vyzvednu zároveň s tím, na které čekám...Objednávka mi byla zrušena a to i přes opakovanou žádost, že prosím o prodloužení doby k vyzvednutí a to i přestože na e-shopu bylo uvedeno, že dvd je na prodejně. Při vyzvednutí jiné objednávky, jsem tu, u které jsem žádala o prodloužení prostě nedostala bez omluvy či upozronění... Takhle se tedy prodává??? V tomto případě mi nezbývá než popřát vám do budoucna hodně "štěstí", protože při takovém amatérismu ho budete jistě potřebovat opravdu hodně...