Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zajímavé zboží
    • špatná komunikace
    • obchod neví, kdy bude moci doručit objednávku

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, mrzí nás že negativní. Objednané zboží je označeno jako předobjednávka s neznámým termínem dodání - toto je uvedeno v detailu produktu i po přidání do košíku. Termín naskladnění tedy aktuálně není znám. Jakmile budeme mít od dodavatele informaci, obratem předáme.

    Věřím, že v případě další objednávky bude již vše k Vaší spokojenosti a s případným čekáním (pokud budete objednávat předobjednávku), budete počítat.

    Hezký den, Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé doručení
    • Figurka přišla s poškozeným obalem, ovšem ne z přepravy, ale byla rozbalena , odlepen téměř celý plastový box od kartonu.

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zprávu a hodnocení. Mrzí nás, že jste nás nekontaktoval i jinak, problém jsme mohli vyřešit. Figurka však rozhodně nebyla rozbalena.

    U ohebných figurek Bendyfigs se občas stane, že se během přepravy plastový box odlepí od kartonu - nejspíše z důvodu použítí slabšího lepidla z výroby - je to vidět i na tom, že karton není roztržený tak, jak by tomu bylo pokud by se násilím odtrhl. Obal jako takový však poškozen není.

    V případě zájmu nás prosím kontaktujte a vyřešíme případnou výměnu za jiný kus.

    Hezký den, Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Termín dodania bol uvedeny 1 až 2 týždne.
    Po 10-tich dňoch mi prišiel email že na výrobok je neznámy termín dodania a že je to uvedené na e-shope.
    Áno teraz to tam uvedené je ! “Super prístup”

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den Peter,
    děkujeme za zprávu a mrzí nás Vaše hodnocení.

    Termín dodání "neznámý termín dodání" byl u produktu uvedený již při objednávce, pro jistotu před Vánoci však ještě obepisujeme zákazníky abychom se ujistili, že tuto informaci berou v potaz. Nedává nám smysl mít u produktu termín dodání 1-2 týdny, když bychom ho neuměli dodat. Zákaznický servis stavíme na 1. místo - což je dle mého názoru vidět i zde v hodnocení.

    Věřím, že v případě že v budoucnu nějaký produkt vyberete, bude vše na jedničku k Vaší spokojenosti.

    Hezký den, Mirek / Figures.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • zatím čekám tak uvidím mají na to 4 dny je před náma víkend takže předpokládám že to nestihnou

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a omlouvám se za zpoždění s doručením objednávky; zboží mělo dostupnost 1-2 týdny, dodávka se zbožím na cestě do Evropy, resp. ČR však nabrala zpoždění, které se bohužel promítne do dodací doby (cca týden). / Informováno i do e-emailu.

    Hezký den, Mirek / Figures.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Postavička přišla poškozená a též obal byl poškozen , bylo na něm vidět, jak tam tu postavičku někdo dost špatně vkládal

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, mrzí nás, že zboží dorazilo poškozené. Při odeslání však bylo v pořádku. Nemáme od Vás žádnou jinou zprávu nebo informaci; budeme Vás telefonicky kontaktovat abychom vyřešili případnou výměnu.

    Hezký den, Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno v srpnu mělo být doručení v listopadu. V listopadu po mem dotazu, kdy bude doručeno odpověď, že se termín posouvá na leden únor další rok!! Bez mého dotazu bych čekala na zboží marně. Nedoporučuji-marne čekání !

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.

    U předobjednávek uvádíme že se jedná o orientační termín, který se může změnit (http://www.figures.cz/figurky-doby-dodani). Případné zdržení může způsobit mnoho faktorů které bohužel neovlivníme (i my bysme už zboží měli rádi skladem k odesílání).

    Věřím, že v případě že nám v budoucnu dáte ještě šanci, bude vše na jedničku.

    Hezký den, Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už si nekúpim nič neochota spolupracovať

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    velice nám mrzí Vaše záporné hodnocení.

    Objednala jste si zboží, které bylo skladem a bylo obratem odesláno. Když se Vám kurýr zboží snažil doručit, zboží jste odmítla a napsala jste nám, že aktuálně nemáte finance na zaplacení a že jste myslela že dorazí až 9.11. - žádnou poznámku o tom, že máme odeslání pozdržet jste u objednávky ani jinde ale nenapsala.

    Z tohoto důvodu jsme tak nemohli tušit, že zboží chcete odeslat později. Napsali jsme Vám kontakt na dopravce, aby jste se dohodli na pozdějším termínu dodání, vy jste ale balík pouze odmítla.

    Mrzí nás tak, že jste nespokojena, snažili jsme se ale situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Hezký den, Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pěkné a přehledné stránky
    • velký výběr
    • otázka hlavní - co skutečně skladem je? I když je tam napsáno skladem, objednávka ani nedorazí
    • špatná komunikace obchodu
    • zřídka upozorní, zda má zboží zpoždění, nebo co se s objednávkou děje
    • zboží, které je označené skladem, skladem ve skutečnosti není

    Přeobjednáte zboží a pak po půl roce se dozvíte, že nedorazí. Nebo objednáte zboží skladem a 10 dnů čekáte a nic. Žádná komunikace, omluva za zpoždění, žádné info...
    Dobrej pokus o e-shop, ale chtělo by si to přečíst trochu zákony, než začnu něco takového provozovat.

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Co se týče vypsaných záporů - otázka hlavní - co je na webu označeno "skladem" je skutečně fyzicky na našem skladu; uvedený zápor, že zboží co uvádíme skladem tedy není pravdivý. Objednané zboží mělo dostupnost 1-2 týdny + na webu byla informace, že objednávky budou expedované 29.3. - proto zboží zatím nebylo doručeno.

    Vzhledem k tomu že u Vás evidujeme pouze 2 objednávky - jedna předobjednávka zboží, které bude uvedeno na trh na podzim a druhá na zboží, které jsme připraveni expedovat 29.3. (jak je uvedeno na webu), nerozumím dalším poznámkám o nekomunikaci atd. V případě zájmu o vyřešení nás prosím kontaktujte na mailu [email protected]

    Děkuji a přeji hezký den, Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Místo černé zástěry a chňapky mi přišla neidentifikovatelná, zřejmě khaki barva, která absolutně neodpovídá obrázkům uvedeným u zboží. Bohužel bylo určeno jako dar a nebyl čas zboží vrátit...

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, mrzí nás Vaše nespokojenost. Fotografie produktu je převzatá přímo od výrobce a měla by odpovídat - pokud tak nebylo, tak se omlouváme. Pokud bychom dostali tuto informaci, samozřejmě bychom problém řešili - chápu ale, že jak píšete nebyl na toto čas.

    Hezký den, Mirek / Figures.cz

  • Obchod mi není schopen určit datum dodání , bohužel jinde nemohu toto zboží sehnat , tak nevím zda nebudou ohroženy vánoce , odepsali mi na e-mail dodání listopad - prosinec , nic konkrétního

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den Lenko,
    děkujeme za hodnocení - mrzí nás Vaše negativní recenze.

    Produkt, který jste si objednala, byl v době objednávky označen jako předobjednávka s termínem naskladnění listopad-prosinec 2017. Zboží naskladňujeme od zahraničních výrobců a nemáme takto dopředu přesný termín dodání - proto je i na webu uveden tento rozptyl.

    Pokud potřebujete mít jistotu, je lepší vybrat zboží, které je skladem a může být obratem expedováno.

    S pozdravem Mirek / Figures.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zaslany tovar nie je v takej velkosti ako je prezentovany dotycnym obchodom!!!

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den Pavle,
    omlouváme se za chybku, bohužel se jednalo o informaci přejatou od dodavatele, nyní je již na webu opraveno. V případě že byste zboží chtěl vrátit, samozřejmě není problém.

    Hezký den, Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod je super...velky sortiment skladem!!!
    • V dopravni spolecnosti INTIME!!!!!!!!!!

    Obchod super,ale zbozi jeste nemam,kvuli spolecnosti INTIME,ktera mi jeste zasilku nedorucila...

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení - i když jste zvolil že byste náš obchod nedoporučil, pochopil jsem že s našimi službami jste spokojen - problém byl u přepravce InTime. Stížnost předáme obchodnímu zástupci společnosti.

    S pozdravem Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Figurku Predátora jsem kupoval pro svého 10-ti letého syna. Po cca 3 hodinách hraní a to opravdu běžného hraní ochozené klouby a postupně dvě praskliny, které vedly k ulomení těchto částí. Kdyby syn o figurku nestál poslal bych obratem zpět. Takto jsem musel lepit, ale je jen otázkou času než bude ve stavu směr koš. Takto nekvalitní, velmi předražené zboží jsem již dlouho neviděl. Dobré akorát do vitrínky. Mělo být upozornění, že hračka není určená ke hraní...

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den Lukáši,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí mě, že jste nás o závadě neinformoval, vždy se ohledně reklamací snažíme zákazníkovi vyjít vstříc a určitě bychom našli řešení problému. Věřím, že v případě další objednávky již budete 100% spokojen.

    S pozdravem Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    figurka je poškozená, jeden spoj na ruce nedrží, ruka vypadává

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme a mrzí nás, že figurka přisla poškozená - i to se bohužel může stát. Samozřejmě máte nárok buď zdarma na výměnu zboží, nebo vrácení peněz.

    Kromě tohoto hodnocení jsme od Vás však nedostali žádnou informaci. Pokud máte zájem o řešení (výměna, vrácení), kontaktujte nás prosím na mail [email protected]

    Děkuji,
    S pozdravem a přáním hezkého dne Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace

    Reakce obchodu Figures.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel v předvánočním termínu dodavatel nedodržel termíny, o čemž jsme Vás informovali (souhlasil jste s pozdějším zasláním).
    Věřím že v případě další objednávky se již vše povede na jedničku k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem Mirek / Figures.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • umí navnadit a zaujmout
    • slíbí,nedodrží a nekomunikuje

    ve srovnání se všemi ostatními e-obchody,které jsem kdy využil bekonkurenčně nejhorší. Před 16-ti dny jsem učinil objednávku ze necelé 2000 Kč a k dnešnímu dni jsem neobdržel ani mou objednávku a ani jakoukoliv informaci.
    Důvěřoval jsem. Sklamání je veliké.

    • zboží nedorazilo, obchod nekomunikuje