Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Vše je z plastu a sype se.
Reakce obchodu FEXI
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. U nás ve FEXI si zakládáme na tom, že naše rolety jsou již složené, sešroubované a vše drží velmi dobře pohromadě i díky zadnímu nosnému profilu, který ostatní kazety v této cenové hladině nemají. Určitě Vám zavoláme, abychom zjistili, kde je problém a jak ho vyřešíme.
Pokud máte montáž na zavěšení, ano, k tomu se používají plastové komponenty. Na našem e-shopu nabízíme možnost dokoupit kovové komponenty – rádi Vám je pošleme.
Pokud Vám nevyhovuje zavěšení jako takové, je možné rolety přivrtat na okno pomocí kovových plíšků. To také nebude problém, rádi Vám je pošleme.
Ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme hezký den.
Váš tým FEXI rolety -
Nedoporučuje obchod
totalni šunt.nejde nacvaknout -špatně udělané držáky rolety-kdo není hodně zručný nedá to do kupy
Reakce obchodu FEXI
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Z komunikace, kterou intenzivně vedeme se zákazníky, vyplývá, že naše již složené a sešroubované rolety jsou velmi jednoduché na montáž.
Určitě Vám zavoláme a pokusíme se se vším poradit. Máme pro Vás připravené video manuály, kreslené manuály, foto manuály a tištěné manuály. Věříme, že vše společně zvládneme nainstalovat k Vaší spokojenosti.
Ještě jednou Vám děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme hezký den.
Tým FEXI rolety -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednano postupne osm den-noc rolet ruznych typu. Posledni tri nekvalitne provedene. Pruhy nejsou vodorovne. Nedokazu rict, zda jde o spatne narezani nebo prilepeni. Na jedne strane plne zatemeni, na druhe strane cca 1cm mezera (na sirce 135cm). Dale, prestoze pri objednavce je zadana spravna vyska okna, nelze zatemnit cele okno. Nevychazi prekryti, roleta bud nezakryva spodek okna nebo lezi na parapetu. Obchod jinak kvalitne komunikuje, dodava vcas. Kvalita vyrobky sla ale posledni dobou dolu.
Reakce obchodu FEXI
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi a popis závady. Dvojitá látka pro rolety Den a noc je na jedné straně nalepená na tyči, ale na druhé straně je upevněná tak, že je možné ji posunout doleva - doprava.
To je nejčastější způsob jak srovnat látku tak, ať stíní přesně tak jak potřebujete.
U výšky okna standardně přidáváme 20 cm k Vašemu zadanému rozměru, aby překrytí bylo dokonalé. U některých typů fixních oken se může stát, že překrytí není dokonalé. Zvláště, když vyberete látku s opravdu širokým pruhem.
Ještě dnes Vám zavoláme a vše s Vámi vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.
Děkujeme za přízeň
Váš tým FEXI rolety -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
- komunikace - nemožnost se dovolat
- dodací lhůta
- kvalita
Objednal jsem 20.6., po dotazu 10.7., kdy mi bude doručeno jsem dostal odpověď, že se jakože dopravci nepodařilo doručit zboží a zásilka se vrátila na sklad. Přitom žádné avízo o doručování, že by byla odeslaná objednávka, nikdo nevolal, nepsal. Po telefonické dohodě znovu zaslali zboží a následně jsem dostal potvrzení od GLS, že mi budou doručovat. Dne 17.7. jsem obdržel emailovou odpověď na můj dotaz z 10.7., že zásilka byla expedována a to už jsem ji měl doma. Co se týká kvality, tak odpovídá ceně. Vodící silon, který se upevňuje malým šroubkem, tak po přitažení šroubku praskl. Alespoň dali do balení dva silony navíc a použil jsem silon ze starých žaluzií, který je pevnější. Plastový díl na zajištění silonu - šroubek k upevnění, polovina z nich nechtěla držet v závitu, musel jsem tam kápnout lepidla, abych ten silon šroubkem chytil. Rolety, které byly dělané "na míru", tak jde vidět, jak kdyby to stříhali snad nůžkami, prostě křivé. Dovolat se do firmy je nemožné, zavolají zpět druhý den a na email odpoví za týden. Snad jediné pozitivum byla montáž, která byla snadná a design rolet je pěkný.
Reakce obchodu FEXI
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za vzniklé potíže. Mrzí nás, že došlo k problémům s dopravou. Bohužel jsme museli pár dní počkat, než jsme obdrželi balík zpět od GLS, abychom Vám ho mohli znovu odeslat. Tato situace není běžná, a proto jsme rádi, že při druhém pokusu doručení proběhlo bez problémů.
Pokud zákazník při montáži poškodí montážní díl, obvykle zasíláme obratem nový díl zdarma, aby byla montáž úspěšně dokončena.
Co se týče Vaší poznámky ohledně možné křivě ustřižené rolety, to je rozhodně důvod k reklamaci. Velmi si zakládáme na kvalitě našich produktů, a proto jsou látky pro rolety stříhány s maximální přesností na stroji. Pokud by došlo k poškození během přepravy nebo z jiného důvodu, jsme připraveni situaci řešit k Vaší plné spokojenosti. Stačí, když nám zašlete fotku, a společně nalezneme řešení.
Brzy Vás budeme kontaktovat, abychom vše vyřešili k Vaší úplné spokojenosti.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
S pozdravem,
Tým FEXI rolety -
Nedoporučuje obchod
Neobdržel jsem zboží, které jsem si objednal. Uz je 30dny
Reakce obchodu FEXI
Dobrý den.
Děkujeme za Vaši recenzi, názor našich zákazníků je pro nás velmi důležitý.
Bohužel jsme se Vás opakovaně snažili kontaktovat telefonicky i e-mailem. Ve Vaší objednávce nebyly správně zaznamenány rozměry rolety den a noc, proto nejsme schopni ji vyrobit, riskujeme, že Vám zašleme špatný výrobek.
Pokud nás nemůžete kontaktovat telefonicky, zašlete nám prosím rozměry e-mailem, aby naši kolegové mohli vaši objednávku dokončit.
Předem vám děkujeme.
Přeji hezký den -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Dobrý marketing
Podle mě podvodné stránky. Objednávku jsem zaplatil 18.6. a od té doby jen reakce automatů, že bude obj dodána v nejbližší době. Na dotaz co je nejbližší doba, se mi po několika dnech 9.7. ozvala paní Nikol z týmu Flexi, zda už mám objednávku doma. Samozřejmě jsem nic nedostal a stav objednávky zůstává “ ve výrobě”. Pracovník firmy si neumí prověřit stav objednávky??? Tomu se nechce věřit. Nikdy více! S pozdravem B.Cuták
Dobrý den,
děkujeme, že jste se na nás obrátil a zároveň nás mrzí vzniklá situace.
Objednávku máte už doma?
Předem děkuji,
přeji krásný den.
Nikol, z Týmu FEXIReakce obchodu FEXI
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši recenzi. Omlouváme se za komplikace a prodloužení dodávky rolet. Bohužel látka, kterou jste si vybral byla pár dní nedostupná, ale již je vše v pořádku a rolety Máte v pořádku u Vás.
Děkujeme a ještě jednou se omlouváme
S přáním hezkého dne
Tým FEXI rolety -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Po komunikaci s poštou a i po komunikací s firmou Fexi mi zásilka stále nedorazila.
Reakce obchodu FEXI
Dobrý den,
moc se omlouváme za vzniklé potíže. Za nás je balíček předaný ČP a nedaří se nám s nimi situaci dořešit. Rozhodli jsme se Vám vyrobit úplně nové rolety jsou ale již na cestě k Vám na ČP v této situaci nebudeme čekat.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den
Vaše FEXI rolety -
Nedoporučuje obchod
Reklamace nevyrizena nikdo nereaguje na e-maily,telefony taktéž nikdo nebere a nejdou schopni se ozvat co s roletou která byla namontována 4dny a rozlepila se a půlka spadla dolů z okna ,takže v žádném případě už tuhle firmu nedoporučuji a naposledy co jsem zde nakupovala!! !!
Reakce obchodu FEXI
Hezký den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. V první řadě se velmi omlouváme za problém, který u rolet nastal. Zpětně jsme zjistili, že několik objednávek bohužel do výroby prošlo s lepidlem vadné šarže. Zákazníkům jsme posílali newsletter s touto informací a vše postupne řešíme a obvoláváme. Vaši reklamaci jsme přijali 28.5. a potvrdili Vám tuto informaci i emailem. Nyní je reklamace v procesu zpracování a výroby zcela nových rolet. Očekáváme, že dodáno bude k Vám v týdnu od 10.6. Moc nás také mrzí, že píšete, že nekomunikujeme. Od potvrzení přijetí reklamace od Vás bohužel neevidujeme žádný email a z Vašeho telefonního čísla nevidíme zmeškaný hovor. Nicméně Vás obratem budeme kontaktovat a vše si společně pečlivě projdeme a vysvětlíme.
Krásný den, Vaše FEXI -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- nic
- nekomunikují
- otřesná doba výroby/doručení
Příšerný.. 29 dní od zadání objednávky rolety stále nejsou doručeny. Po opakovaném pokusu kontaktovat
Reakce obchodu FEXI
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. I díky ní můžeme celý objednávkový proces neustále zlepšovat. Jak jste již byl informován, došlo ke ztrátě objednávky u dopravce. Velmi nás mrzí všechny komplikace, se kterými se kvůli zpoždění potýkáte. Vložili jsme maximum energie do vytrasování a naštěstí se zásilku podařilo dohledat. Doručená Vám bude během pár dní.
Omlouváme se za vzniklé potíže, obratem se s Vami spojíme, abychom vše dořešili k Vaší spokojenosti.
Krásný den, Vaše FEXI -
Nedoporučuje obchod
Objednáno 15.11., telefonicky potvrzeno 22.11. a dnes 17.12. stále nedodáno. Komunikace nulová. Na můj dotaz, kdy bude dodáno mi bylo, až po několika dnech, sdělen, že zboží odeslali na špatnou adresu a čekají na vrácení, to bylo 8.12. a dnes 17.12. stále zboží nemám.
Reakce obchodu FEXI
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci.
Velmi nás mrzí, že se Vaše zásilka zatoulala a nakonec k Vám nedorazila. Celou situaci jsme znovu prošetřili. Objednávku jsme v pořádku vyrobili, zabalili a předali dopravci, poté už moc nedokážeme ovlivnit průběh objednávky. Snažili jsme se vyčkat, jestli Vám balík ještě nedorazí nebo se nám nevrátí, bohužel ani jedno se nestalo, a proto jsme po domluvě s Vámi objednávku stornovali.
Ubezpečujeme Vás, že se jedná o výjimečné případy a budeme rádi, když na nás nezanevřete a dáte nám ještě šanci.
S přáním hezkého dne
Tým FEXI -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.