Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když jsem začala pátrat po zásilce a psát maily, po 3 dnech volala paní (velmi slušně), že objednávku nevyřídí, zboží nemají, peníze mi vrátili. Nevím, co by se stalo, kdybych aktivní nebyla. Před Vánoci výpadek dárku řešit nepotřebujete.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nebyla jsem informována, že zboží bude mít zpoždění. Když jsem objednávala, tak tam nic takového nebylo napsáno. Teď už je.
  • Nedoporučuje obchod

    • Neuvěřitelně dlouhá dodací lhůta.Objednáno ve čtvrtek,dodáno na místo vyzvednutí úterý.....To už jsem mimo ČR...

    Reakce obchodu Ferwer.cz

    Dobrý den,
    na našich webových stránkách vidíte, že zboží, které jste si vybral odesíláme do 48 hodin.
    Objednávku jste udělal 28.11.(čtvrtek) večer a my jsme ji od nás odeslali 2.12. (pondělí) s tím, že 3.12. Vám byla doručena.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velice rychlé dodání
    • neví co prodávají

    Na stránkách obchodu je rozměr nejdelší strany výrobku 11cm, skutečně ale přes 12cm. Vybíral jsem podle rozměru.

    Reakce obchodu Ferwer.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za informaci o chybě v popisu zboží, kterou jsme hned opravili. Zboží můžete bezplatně vrátit a za zboží a dopravu Vám samozřejmě vrátíme obratem peníze.
    Omlouváme se za komplikace.
    Ferwer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Závity u objednaných mýdlových náplní Frosch netěsní a v balíku vytekly, přestože byly prodejcem preventivně oblepeny.

    Reakce obchodu Ferwer.cz

    Dobrý den Jano,

    je nám opravdu moc líto, že Vám tekuté mýdlo dorazilo poškozené.
    Snažíme se balíčky zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k poškození, z tohoto důvodu proaktivně přelepujeme také víčka produktů. Vidím, že jste již v komunikaci s naší kolegyni Petrou, která Vám za poškozené produkty zaslala peníze zpět na Váš účet včetně poštovného již v den Vaší reklamace.

    Irena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím špatné, 14 dní čekám za zboží.

    Reakce obchodu Ferwer.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše negativní recenze. Zboží však nebylo v době Vašeho objednání skladem, což u každého produktu zobrazujeme a již bylo doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • levné rychlé dodání

    otravujou se sračkama o spokojenosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuji. Na stránkách e-shopu se píše: "Veškeré zboží máme skladem. Objednávky přijaté v pracovní dny do 14:00 odesíláme ten samý den, objednávky přijaté po 14:00 odesíláme následující pracovní den, a to u platby dobírkou, dokončené platby kartou, online bankovním převodem." Dopoledne 13.6. jsem objednala zboží, které bylo označeno skladem, ihned ho zaplatila kartou. E-shop předal objednaný balíček až po 4 pracovních dnech dopravci, nikdo mi za tu dobu nedal vědět, že by byl s objednávkou problém a už jsem pochybovala, jestli zboží vůbec dorazí, protože jsem zde nakupovala poprvé.. Balíček dorazil 19.6. Neměla bych s tím problém, kdyby neslibovali na svých stránkách něco úplně jiného nebo aspoň byli slušní a napsali mi, že to bude s doručením jinak..

    Reakce obchodu Ferwer.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí Vaše negativní recenze. Měla jste v objednávce položku z bio potravin - u všech těchto položek máme na webu uvedené, že expedujeme do 48h. Když tedy vezmu v úvahu, že mezi expedicí a doručením byl víkend, tak jsme se zpozdili o 24h oproti tomu, co uvádíme na webu. Za to se moc omlouváme. 99% všech objednávek expedujeme tak, jak uvádíme, viz naše hodnocení zde na Heurece.
    Jako omluvu Vám právě teď emailem zasíláme slevu na další nákup.
    Hezký den.

    S pozdravem,
    tým Ferwer

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    S obchodem dobrá zkušenost, ale myslela jsem si , že kupuji jedlou sodu a tudíž, že se dá jíst. Uvnitř balení v jedlé sodě se válel leták na použití a na něm , že je určená k čištění všelijakých povrchů.

    Reakce obchodu Ferwer.cz

    Dobrý den,

    ano, máte pravdu, u této jedlé sody chyběla jasná informace o tom, že její složení není v takové kvalitě, aby se dala konzumovat. Tuto informaci jsme k produktu doplnili. Produkt (i rozbalený) můžete zaslat zpět a vrátíme Vám peníze.

    Omlouváme se za komplikace a děkujeme za objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    koupila jsem si barvu na vlasy u které bylo v popisu, že kryje šediny. Nekryje šediny. Zbytečně utracené peníze

    Reakce obchodu Ferwer.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Na barvy Radico máme obecně skvělou odezvu a jedná se o jeden z nejprodávanějších produktů v našem obchodě.
    Postupovala jste přesně podle návodu? Tyto barvy je nutné aplikovat na vlasy po dobu 2-3h pro maximální účinek. Jedná se o rostlinný přípravek bez chemie, takže se o své vlasy nemusíte bát.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepravdivý posudek reklamace, a oprava provedená neúplně a nehezky. Postrádám komunikaci během reklamačního řízení, o doručení a stavu, postupu. Čili příště si ty boty opravím raději sám, ale hlavně si je koupím jinde.
    Děkuji. Jinak boty by to byly celkem fajn.
    Jsem s pozdravem :)

    Reakce obchodu Ferwer.cz

    Dobrý den,
    reklamace byla vyřízena v soulady se zákony v ČR.
    Obuv byla nadměrně opotřebena, od bahna, po dvou měsících od zakoupení, proto nebyla reklamace uznána. Nejednalo se o vadu výrobku. I přesto jsme obuv nechali opravit na naše náklady.

    Většinu reklamací uznáváme ve prospěch zákazníka, v tomto případě to opravdu nešlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Boty nepohodlné, celkově nevkusné.

  • Nedoporučuje obchod

    Nevím proč chcete hodnotit, když jste zboží ještě nedodaly!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    obchod jako takový dobrý ale produkt stojí za ho...!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rýchle dodanie, pekne zabalené

    Objednávala som 2x a zakaždým mi nesedela veľkosť. Tabuľla rozmerov síce je ale akože v žiadnom eshope som nemala taký problém jak tu. Tie topánky sa mi veľmi páčili ale jedny prišli brutálne veľké - podľa tabulky mi mali byť akurát a druhé, mi prišli malé. Tie bohužiaľ už nestíham poslať naspäť v dobe bezplatnej výmeny.. už dalej škúšať nebudem, aj keď sú topánky veľmi pekné.

    Reakce obchodu Ferwer.cz

    Dobrý den,

    to nás moc mrzí, že Vám obuv nesedí. Bohužel pouze velikost obuvi nedokáže zaručit, zda na Vaší nohu budou sedět, proto nabízíme výměny i vrácení zdarma.

    Našim zákazníkům běžně měníme zboží i po lhůtě 14 dní. Jde nám hlavně o spokojené zákazníky. Tak pokud změníte názor, klidně nám je ještě pošlete a můžeme to dořešit.

    Martin, Ferwer.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Ze zákona má obchod nejpozději do 14 dnů vrátit peníze při vrácení zboží. Dnes je to 19. den, od potvrzujícího mailu, kdy ode mne zboží přijali, k vrácení peněz však stále nedošlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal již před 10dny, peníze jsem hned převedl na bankovní účet obchodu, nepřišlo mi žádné potvrzení o transakci, zboží zatím nedorazilo, bůh ví, zda-li vůbec dorazí :(

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • originálne kúsky
    • vyššie ceny (zodpovedajú však kvalite)

    Kvalita tenisiek je oveľa vyššia ako som pôvodne očakávala, sú pevné, pohodlné, voňavé, super! Sociálna a enviromentálna zodpovednosť podniku je obrovské plus!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • libi se mi myšlenka
    • nekomunikace obchodu!!!

    Objednavku jsem reklamovala, zbozi /boty Inkkaas/ hned druhy den poslala zpet dle navodu na strankach Topshelf a za vic nez 14dni se mi nikdo neozval a ani penize na uctu nemam.
    Rozhodne nákup nedoporučuji!!!!!

    Reakce obchodu Ferwer.cz

    Dobrý den,

    reklamační formulář jsme obdrželi a čekali na Váš balík, který k nám však dorazil 18.7., což pokud mě moje matematika neklame je 7 dní k dnešku ( https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR0219970501x%0D%0A )
    Vaše reklamace byla přijatá a v pátek byl předán podnět k převodu peněz na účet. K tomu dojde do týdne, proto se nemusíte bát.

    Ze zákona máme na reklamaci 30 dní a proto nás Vaše hodnocení velice mrzí a považujeme jej za ukvapené.

    Doufáme že neztratíte důvěru v naše služby a v budoucnu se nás rozhodnete navštívit znovu.

    S pozdravem
    Stěpanov
    Inkkas