Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvádějí k dodání do 3 dnů, ale skutečná předpokládaná doba dodání je téměř měsíc.

    Reakce obchodu Feim

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za spätnú väzbu. Je nám veľmi ľúto, že sme nedokázali naplniť Vašu požiadavku. Vašu objednávku sme spracovali v deň prijatia. Dostupnosť sme preverovali obratom u výrobcu. Nakoľko vami objednané svietidlo bolo dočasne u výrobcu nedostupné, informovali sme Vás o termíne vyskladnenia. Veľmi nás mrzí, že ste objednávku nakoniec stornoval.

    Neustále pracujeme na skvalitnení našich služieb a budeme veľmi radi, ak vás táto negatívna skúsenosť neodradí od ďalšieho nákupu na našich webových stránkach.

    Prajem pekný deň,
    Peťa, zákaznícky servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    "Skladem" = "doručíme za měsíc"

    Reakce obchodu Feim

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Veľmi sa ospravedlňujeme za komplikácie s objednávkou. Vašu objednávku sme spracovali v deň prijatia. Poslali sme Vám informatívny email s predpokladaným termínom odoslania tovaru. Tovar sa odosielal v presne stanovenom termíne.
    Budeme veľmi radi, keď Vás táto negatívna skúsenosť neodradí od ďalších nákupov na našich webových stránkach.

    Prajem pekný deň,
    Peťa, zákaznícky servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • vcelku dobrý výběr
    • Objednala jsem zboží, které mělo být na skladě, ale nebylo a čekala jsem na něj 3 týdny.

    Na zboží jsem čekala tři týdny, ačkoliv mělo být na skladě a k dodání do 3-8 dnů. Jinak spokojenost - zboží bylo kvalitně zabalené a přišlo v pořádku.

    Reakce obchodu Feim

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Veľmi sa ospravedlňujeme za vniknutú komplikáciu. Vašu objednávku sme spracovali v deň prijatia. Postupovali sme presne podľa našich obchodných podmienok. V deň, keď sme Vám mali tovar expedovať sme vás písomne informovali, že nám bohužiaľ prišlo svietidlo od výrobcu poškodené. Obratom sme vyriešili reklamáciu a následne odosielali tovar k vám.
    Budeme veľmi radi, keď v budúcnosti opäť navštívite náš eshop.

    Prajem pekný deň,
    Peťa, zákaznícky servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišel jiný výrobek, promáčknutý plech na lampě s poškrábaným sklem :(

    Reakce obchodu Feim

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za vniknutú komplikáciu. Vašu reklamáciu sme obratom prešetrili a odhalili pochybenie. Obratom sme objednali nové svietidlo a vyriešili reklamáciu.
    Budeme radi, keď v budúcnosti opäť navštívite náš eshop.

    Prajem pekný deň,
    Peťa, zákaznícky servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byla objednana lampa medene barvy,dorazila lampa cerna. Vyrobek byl vracen. Dodnes jsem na uctu nenasla vracene penize. Zkousela jsem volat, telefon nikdo nebere. Napsala jsem mail, odpovedi bylo ujisteni, ze se vse prosetri.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    22.11. objednána lampička, 23.11. obchod napsal, že lampička by měla dorazit od výrobce 4.12., od té doby žádné info o stavu mé objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodací lhůta

    14 - ti denní dodací lhůta ( možná ) je katastrofální.

    Proč to zboží vůbec nabízíte ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nezveda telefon a jen slibuji po meilech.
    • Nesplnene sliby, ikdyz jsem potvrdila ze na objednane zbozi si pockam do uvedeneho terminu naskladneni.

    Nedodrzeni prislibeneho terminu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dní od objednání jsem zboží ještě neobdržel.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, které mělo být do 3dnů, není vůbec a není možnost dalšího naskladnění :o(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mi ještě nebylo doručeno a mám hodnotit co ještě nemám?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • těžké zklamání, zboží zaplaceno a ani po 12 dnech nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodpovida doba dodani a skladove zasoby oproti skutecnosti

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přes problémy s dodáním zboží (viz nevýhody) je komunikace se zákazníkem na dobré úrovni a komunikují a nabízí i možnost dodání alternativních výrobků.
    • Nabízí zboží, které si nechají zaplatit předem (není možnost platby při odběru v partnerském kamenném obchodě i když má stejného majitele a jednatele, nebo na dobírku). Na dodání zboží čekám již 10 dnů a pravděpodobný termín dodání je ještě asi za 4 dny ( pokud budu mít štěstí ...).
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo dorazit 7. 5. .Dnes je 12. 5. a nemám nic. Při nákupu psali, že zboží je skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo dorazit do několika dní....nedorazilo. Den předpokládaného doručení jsem obchod kontaktovala. Bylo slíbeno doručení následující týden (s omluvou a vstřícně). Nicméně dnes je pátek následujícího týdne a zboží nikde. Včera jsem obchod kontaktovala a zatím bez odezvy. Zboží jsem uhradila, nyní doufám, že někdy dorazí....

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • na stránkách bylo zboží na skladě dodání do 3 dnů nebyla to pravda
    • bohužel šlo jen doručení přes dopravce Geis a to je hrůza
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi spatna komunikace s dopravcem