Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zaplacwno a mebylo dodanos informaci, že mne PPL nezastihla a po snaze o ko takt žádné reakce.situaci ŘEŠÍM!

    Reakce obchodu FeelHappy.cz

    Dobrý den, když se Vás PPL nepodařilo z důvodu chybně zadaného telefonního čísla několikrát kontaktovat, tak nám obraz bohužel zaslali zpět. Děkujeme za zaslání nového čísla, na které se nám již podařilo Vás kontaktovat a obraz jsme Vám zaslali znovu.

    Děkujeme a budeme rádi za recenzi, jak jste s obrazem spokojená :)
    S pozdravem
    Adam Zmátlo
    FeelHappy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo ničeho využito, tedy v tuto chvíli netuším.
    • Věci tvářící se skladem skladem nejsou.
    • Zboží stále nedorazilo, ba ani neodešlo.
    • Obchod mi po zaplacení napsal, že teprve mu zboží možná někdy přijde.

    Co na to říct? Objednal jsem zboží, které mělo být skladem, ale skladem údajně nebylo. Po 6 dnech mi přišlo hodnocení spokojenosti, zboží ani peníze nemám, spokojen tedy nejsem. Tak asi je něco špatně, nebo ne? Toto mne k dalším nákupům, při kterých nedostanu nic, nemotivuje. Feelinguje se happy prodejce, co má ode mne peníze. Já bez peněz i zboží už ne. Naštěstí šlo jen o pár stovek. Nemohu doporučit.

    Reakce obchodu FeelHappy.cz

    Dobrý den,

    děkuji za zpětnou vazbu, bohužel Vaši rozzlobenou reakci moc nechápu.

    Objednal jste si zboží, u kterého nebylo uvedeno, že je skladem a je u něj doba dodání 6 prac. dnů. Dnes mi zboží přišlo a zítra Vám ho odešlu, o čemž jsem Vás informoval e-mailem druhý den od Vaší objednávky (psal jsem, že zboží bude v průběhu tohoto týdne, rozhodně ne, že "možná někdy přijde", jak uvádíte).

    Na můj e-mail jste nijak nereagoval (objednávku jste nechtěl rušit). Předpokládal jsem, že je tedy vše v pořádku.

    Krásný den.
    Petr Havránek
    FeelHappy.cz