• Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo...krabice v pořádku,ale obsah,drahá vesta,zabalená ve špinavém a roztrhaném obalu z umělé hmoty.Objednala jsem si luxusní a drahou věc z Victoria Secrets a očekávám zboží s cedulkou oné firmy, se visačkou,že se jedná o originál!!! Voňavé a nové!!!Vesta smrdí, je zaprášená a kdybych nebyla líná, pošlu zboží okamžitě zpět.Vzápětí mi dorazil balík z konkurenční firmy a zboží bylo krásně a originál zabaleno, se všema náležitostma. Pokud si objednávám značkové zboží za drahé peníze, očekávám k tomu i originál a nové zboží.Velmi mě to mrzí, z nedostatku času jsem si objednala zboží přes internet,ale příště si zajdu do kamenného obchodu pro novou věc.
    • Věřím, že tyto nedostatky odstraníte,abychom my klienti dostali za své peníze i originál zboží.Pokud budete mít zájem, zašlu Vám foto luxusního zboží v lusním balení:-))).
    • Děkuji Vám za Vaši reakci a odpověď.
    • Přeji Vám hezký den.
    • Zajarošová.

    Reakce obchodu Fashion Avenue

    Vážená paní Zajarošová,
    jménem našich zaměstnanců se omlouvám za stav, který výše popisujete. Bohužel jsme neměli o stavu zásilky žádné informace z Vaší strany a Vaši nespokojenost se dovídáme až touto cestou.
    Je velmi škoda, že jste tak "líná", jak uvádíte a neposlala jste nám zboží zpět, neboť jsem nemohl včas vyvodit potřebné důsledky za personální pochybení.

    Ujišťuji Vás, že naše zboží posíláme v speciálně vyráběných kartonových krabicích + produkty jsou zabaleny v originálních obalech od dodavatele. Pokud to tak není, prosím všechny zákazníky, aby své zboží vrátili a na naše náklady dostane zboží v bezvadném stavu, řádně zabalené.
    Mohu osobně zaručit, že 100% všeho našeho zboží pochází přímo od výrobce a dokazujeme to ke každému kusu celnímu úřadu, finančnímu úřadu a jiným státním institucím.

    Děkuji Vám za přímou i když kritickou reakci a věřím, že se tato situace nebude opakovat.

    S pozdravem

    Jan Haspekl
    Sales & Marketing Manager
    Fashion Avenue

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široká nabídka zboží
    • v eshopu jsem chtěla nakoupit již poněkolikáté
    • nestandartně vysoké ceny ve srovnání s oficiálními prodejci v USA
    • eshop nerespekttuje zákony České republiky a vytváří tlak na zákazníka, aby platil pokutu i v případě, že vlastně není za co
    • v obchodě jsem nakupovala již poněkolikáte, objednávku jsem stornovala po 17 hod po vytvoření ještě v době, kdy eshop nemohl žádné zboží objednat, nyní mi je ze strany eshopu vyhrožováno advokáty, ačkoli chybí jakýkoli zákonný důvod

    Každopádně se raději vyhnout velkým obloukem. Sama po této skutečnosti již nebudu v žádném případě nakupovat v eshopu, který nemá kamennou prodejnu. Ačkoli stránky eshopu jsou profesionální, ve firmě jsou jen naprostí amatéři, kteří stojí jen o to, aby ze zákazníka dostali za každou cenu alespoň něco málo jako náhradu škody.Je dobré si přečíst obchodní podmínky při každé objednávce, protože tato firma tyto podmínky mění nestandartně často a nedá se vycházet z toho, co bylo platné před 2 měsíci.
    Jednáním eshopu jsem naprosto zhnusená!!!

    Reakce obchodu Fashion Avenue

    Paní, která psala tuto reakci absolutně ignoruje základní zásady nakupování na internetu. Není nic jednoduššího než si naobjednat zboží potvrdit závaznou objednávku a poté přestat komunikovat. Bohužel amatérismus je hlavně na straně zákaznice. V případě, že si zboží dokáže objednat z USA, nechápeme proč činí objednávky na našem shopu. Důvod je jednoduchý. U nás má zboží ihned či nejpozději do 15 - ti dní, kdežto pokud si jej pošle z USA je nutné připočítat k ceně, , dále dopravu do ČR, clo, DPH, JSD. V případě, že zboží nevyhovuje, jsou na straně zákazníka náklady na zaslání zpět do USA. Doba dodání je díky celnímu úřadu cca 2-3 měsíce. Jednoduchými počty si každý rozumně uvažující člověk spočítá, co je pro něho výhodnější. Naše firma má tisíce spokojených zákazníků, ale bohužel se najdou i vypočítavci, kteří si udělají objednávky a poté zboží nepřeberou, protože na něj nemají.
    Co se týče změny obchodních podmínek, provozovatel je nucen legislativou ČR jej měnit dle českých a evropských zákonů. Většinou se tak děje ve prospěch zákazníka, nikoliv prodejce. Doufám, že zákaznice, která našla dostatek času takto poškodit naši firmu, našla lepší dodavatele v USA a spokojeně nakupuje.