Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- obchod nekomunikuje, z piatich objednaných vecí mi prišli v balíku len štyri kusy.
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si 3ks detskeho spodniho pradla, dvoje boxerky a jedny unisex kalhotky, vse v jedne velikosti. Bohuzel boxerky jsou asi 2x tak vetsi nez kalhotky. Obchod zatim na me upozorneni emailem o ruzne velikosti stejene oznaceneho zbozi nereagoval, takze bych si netroufla znova objednat, pokud se jim rozmery v ramci jedne velikosti tolik lisi.
Reakce obchodu Farmers
Dobrý den, o tom, že dětské boxerky vypadají větší než kalhotky víme. Je to tak uděláno záměrně. Zatímco kalhotky mají těsně přiléhat na tělo a drží jen díky měkkým elastickým lemům a i když jsou natažené, netlačí na bříšku ani na nožičkách, boxerky jsou volnější a navíc mají pevnou gumu a nemají být úplně na tělo a ani nemůžou protože by malé dětské bříško a nožičky stiskaly a to bychom nechtěli. Je to zkrátka úplně jiný střih. U spodního prádla je to celkově složitější... jednomu sedne a druhému ne. Navíc hodně záleží, jak je dítě stavěné... Známe to všichni, že máme to své oblíbené...
Je to stejné, jako když si koupíte legíny a tepláky stejné velikosti... legíny budete mít uplé a tepláky volné, přestože je to jedna velikost.
Každopádně když něco nesedne, vždy to ochotně bez dalšího poštovného rádi vyměníme za jinou velikost.
Váš email jsem bohužel neobdržela ale chyba bude na naší straně, protože jsme měli plnou schránku a přišli jsme na to až pozdě... za to se omlouvám. Přeji hezký Eva Němcová -
Nedoporučuje obchod
- Velikosti moc nesedí na jiné obchody
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Pomalé doruceni
- Nereaguji na email
Reakce obchodu Farmers
Dobrý den,
Velmi se omlouvám, že jsme nedokázali vyhovět Vašim požadavkům. Všechny věci pro Vás šijeme co nejrychleji po obdržení objednávky a tu Vaši jsme šili hned 15.3. Informaci, kterou jste po mě chtěla jsem zajistila prostřednictvím SMS od České pošty a žádný další mejlík, na který bych měla reagovat, jsem ve své poště nenašla. I tak mě mrzí, že jste nebyla s nákupem našeho zboží spokojená a ještě jednou se omlouvám. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Detske obleceni je o cca 2 velikosti menší,než EU norma. Barevnost odpovidá. Zboži neni nekvalitni,ale v pomeru ceny a kvality je cena nadsazená.
Reakce obchodu Farmers
Dobrý den, mrzí mě, že Vám oblečení velikostně nesedlo. Chápu, že se to může stát.
Nákupy oblečení přes eshop nejsou zrovna jednoduché. A proto, pokud velikost nevyhovuje, měníme ji bez dalšího poštovného za nové odeslání za jinou požadovanou velikost. Pokud někdo potřebuje vyměnit velikost, bývá to z 90% proto, že je mu oblečení velké a nikoliv malé. Nepíšu to proto, abych jakkoliv obhajovala soulad s EU normou, ale proto, aby se čtenáři Vašeho hodnocení neinspirovali a nenakupovali o dvě velikosti větší věci, než ve skutečnosti potřebují. Na titulní straně eshopu máme velmi jednoduchou tabulku pomocí které lze zjistit, jakou velikost zákazním potřebuje a když si není jistý, kdykoliv ráda poradím. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Expedujeme do 24 hodin berte ako zart, ked som na treti den pytal co je s mojou objednavkou, ani mi len nikto neodpovedal a to som zaplatil kartou dopredu !
Reakce obchodu Farmers
Dobrý den, musím reagovat, neboť na Váš email jsem Vám odpověděla ihned poté, co dorazil. Vysvětlila jsem Vám v něm, že všechno zboží pro Vás šijeme a proto máme uvedno na stránkách Skladem do 24 hodin, nikoliv Expedujeme do 24 hodin. Jakmile přijde objednávka, hned a nebo druhý den ji ušijeme a následně odesíláme. Vaše objednávka přišla před státním svátkem a tudíž to bylo termínově komplikovanější, protože pak byl jen jeden den k šití a hned pak víkend. Následně v pondělí Vám byla objednávka odeslána. Tedy: Vaše objednávka přišla 16.11., 17.11. byl státní svátek, 18.11. jsme ji ušili, 19.-20.11. byl víkend a 21.11. jsme ji ráno odeslali. Z toho důvodu mě Vaše reakce velmi mrzí.
Vždy se snažíme vyjít zákazníkům maximálně vstříc, ale to, že zboží budeme expedovat do 24 hodin neslibujeme. Není to aní možné, neboť třeba v pondělí můsíme ušít objednávky, které se nasbírají od pátku do neděle a to je opravdu problém.
Každopádně se omlouvám, pokud byla pro Vás informace na stránkách matoucí. -
Nedoporučuje obchod
- Dodání trvá extrémně dlouho.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží po 3 týdnech stále nedorazilo a obchod neodpovídá.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod nekomunikuje. Objednávka před 10dny.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
Dlouhá čekací doba,zboží neodpovídá popisu.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací lhůta a naprostý nedostatek komunikace
31.3. jsem udělala objednávku a zboží zaplatila. Podle informací na webu měly být všechny položky buď skladem, anebo dostupné do 8.4. Bohužel dodneška (20.4.) balík nedorazil ani nemám kromě potvrzení objednávky žádné informace, přestože jsem psala už 2 emaily. Delší dodací doba by nebyl problém, pokud bych měla aspoň informaci, kdy můžu zboží čekat.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod nereaguje na e-mail, zbozi vubec nedorazilo.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací doba, nulová komunikace
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží objednáno a po 10 dnech stále nic :(
-
Nedoporučuje obchod
Kontakt na strankach neni obchodu a patri nejake cizi osobe, ktera nema nic spolecneho s obchodem!!!
Reakce obchodu Farmers
Omlouvám se, ale netuším, kde nastal problém v komunikaci. Veškeré kontakty na stránkách jsou přímo na mne, majitele eshopu.
-
Nedoporučuje obchod
- doba dodání je delší než uváděná na webu
Reakce obchodu Farmers
Děkuji za recenzi. Za delší termín dodání se omlouvám, ale jak už jsem psala níže, stává se to, neboť vše pro každého z vás šijeme.
-
Nedoporučuje obchod
- U výrobku bylo napsáno "ušijeme pro vás do 7 dnů", momentálně je 12.den od zadání objednávky a výrobek nemám, ani zprávu o tom, že by byl "ušit", např. přichystán k expedici z e-shopu. Je to matoucí a minimálně ze strany e-shopu by v takovém případě mohla být vedena komunikace, kdy mi sdělí proč výrobek ještě není hotov, nebo u nich na skladě apod.
do obchodu se pravděpodobně vracet nebudu.....
Reakce obchodu Farmers
Je mi líto, že máme dlouho dobu dodání, kvůli velkému počtu objednávek. Zboží vyrábíme, šijeme pro každého zákazníka individuálně, mnohdy i podle jeho individuálních požadavku na rozměry či barvu, proto nedokážeme při zvýšeném počtu objednávek pružněji reagovat. Na možné zpoždění objednávky upozorňujeme hned v potvrzovacím emailu a současně vždy žádáme, pokud má kdokoliv termín, do kterého zboží potřebuje, ať nám napíše. Když to jde, vždy vyhovíme. Tohle je jen vysvětlení a nic to nemění na faktu, že mě delší doba dodání mrzí. Nejsem však ochotná zkrátit ji na úkor kvality našich výrobků, což by se zajisté stalo, pokud bychom nárazové zvýšení počtu objednávek řešili přijímáním brigádnic. Snad se Vám objednané zboží aspoň líbilo a bude Vám v něm příjemně. Ještě jednou se omlouvám a přeji hezký den. Eva Němcová - FARMERS
-
Nedoporučuje obchod
- -
- Je už 20 dni od data objednávky a zboží ještě nedorazilo.
Reakce obchodu Farmers
Je mi líto, že máme dlouho dobu dodání, kvůli velkému počtu objednávek. Zboží vyrábíme, šijeme pro každého zákazníka individuálně, mnohdy i podle jeho individuálních požadavku na rozměry či barvu, proto nedokážeme při zvýšeném počtu objednávek pružněji reagovat. Na možné zpoždění objednávky upozorňujeme hned v potvrzovacím emailu a současně vždy žádáme, pokud má kdokoliv termín, do kterého zboží potřebuje, ať nám napíše. Když to jde, vždy vyhovíme. Tohle je jen vysvětlení a nic to nemění na faktu, že mě delší doba dodání mrzí. Nejsem však ochotná zkrátit ji na úkor kvality našich výrobků, což by se zajisté stalo, pokud bychom nárazové zvýšení počtu objednávek řešili přijímáním brigádnic. Snad se Vám objednané zboží aspoň líbilo a bude Vám v něm příjemně. Ještě jednou se omlouvám a přeji hezký den. Eva Němcová - FARMERS
-
Nedoporučuje obchod
- prodává české výrobky
- Špatná komunikace se zákazníkem. Zboží dorazilo až po déle než 14 dnech od objednání. Po týdnu, kdy se mi vůbec nikdo neozval ani o tom, zda dorazili peníze, jsem kontaktovala majitelku písemně. Přišel mi pouze hromadný email, že objednávka se zpracovává. Počkala jsem tedy další týden a pak jsem kontaktovala majitelku telefonicky. Omluvila se a řekla mi, že 14 dní je standard. To jsem ale při objednávání zboží nikde nezaznamenala a pokud je to výjimečná situace, očekávala bych osobnější přístup a automatické varování třeba na internetových stránkách. Tam sice byla malá zmínka o veletrhu, ale v době, kdy jsem to objednávala, už byla stará a poskytovaná sleva se na mě už nevtahovala. Velmi se snažím podporovat české výrobce, bohužel mě ale tento přístup spíše odradil od dalšího nákupu a myslím si, že nebudu sama. Když někam pošlu peníze a 14 dní se mi nikdo neozve, hodnotím to jako velmi nesolidní jednání.
Kvalitní výrobky ale bohužel velmi neprofesionální jednání při zpracování a odesílání objednávek. V dnešní době, kdy při jiných internetových nákupech mám zboží do 3 dnů doma, je to velmi smutné. Samozřejmě může se to náhodou stát každému. Kdybych se ale sama neozvala, nedočkala bych se ani omluvy a samozřejmě žádná sleva ani podobné odškodnění mi nebylo nabídnuto. Mám vážné pochyby o organizačních schopnostech výrobce. Je třeba si uvědomit, že nabízené zboží je kvalitní a spíše dražší, tedy je třeba počítat se zákazníky, kteří požadují určitou úroveň služeb.
Reakce obchodu Farmers
Dobrý den paní Maxová, za dlouhou dodací lhůtu se ještě jednou omlouvám. Zmiňovaný email o zpracování objednávky nebyl hromadný. Byla v něm také informace, že se dodací lhůta může protáhnout vzhledem k vysokému počtu objednávek. Také v něm byla věta, pokud chcete doručit věci do určitého data, napište, uděláme maximum, abychom Vám vyhověli. Vždy se snažím každému vyjít vstříc. Vzhledem k tomu, že většinu oblečení šijeme na základě objednávky a mnohé i podle konkrétních požadavků zákazníků, stává se nám, že někdy opravdu nestíháme. Mrzí mně to, ale není možné to vždy hned vyřešit. Letos bylo navýšení objednávek po přidání jarních novinek do eshopu tak velké, že jsme se dostaly do opravdu velkého skluzu. Už se to zlepšuje, ale stále to není ideální. Jsme malá firma a snažíme se šít kvalitní věci, někdy nestíhám odpovídat na maily, někdy neodpovím, protože spadnou do spamu. Máte pravdu, že tyhle velké náhlé navýšení objednávek nemám organizačně zvládnuté. Mohu se jen znovu omluvit a věřit, že budete s objednaným zbožím spokojená. Pokud byste kdykoliv něco potřebovala ušít, pište na konci objednávky do poznámky požadovaný termín doručení.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací lhůta