Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zavírají v 18 hodin
-
Nedoporučuje obchod
- obchod nekomunikuje
Reakce obchodu FANTOM Print
Dobrý den,
kontaktujte mne prosím s číslem objednávky na [email protected].
Podíváme se, kde se vloudila chybička. :)
S přáním pěkného dne Fantom Print -
Nedoporučuje obchod
- Knihkupectví, které nepřijímá benefitní Edenred karty
-
Nedoporučuje obchod
- čekám již 10 dní a pořád nevím, co je s mou objednávkou...mohli alespoň poslat mail, že se objednávka opozdí. Takhle vůbec nevím na čem jsem...
Snad jde jen o ojedinělý případ...Když jsem na pobočku v Brně dorazil, zjistil jsem, že až do 10.1.2020 je naplánována inventura. To nejspíše vysvětluje to zpoždění. I tak mi to ale někdo mohl alespoň napsat...
Reakce obchodu FANTOM Print
Dobrý den,
Za vzniklou situaci se omlouváme, ohledně inventury odcházel automatický email, ale se stane, že někomu nedojde, skončí ve spamu atd., každopádně pokud k nám na eshop budete mít ještě cestu, napište nám do chatu nebo na mail [email protected] a připravíme vám nějaký slevový kupon za vzniklé nepříjemnosti:)