Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání jsem čekal 6 dnů na platební údaje. Byl jsem dlouholetý klient , ale poslední dobou to s tímto obchodem jde do kytek. Já tam nakupoval naposled.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 10 dnech knížky nedorazily.Tvrzení,že je jedna z nich na externím skladu,což předpokládám bude velkoobchod,je k ničemu,když na e-shopu máte napsáno,že je skladem.
    Tady už rozhodně nenakoupím

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřehledný e-shop
    • špatná komunikace obchodu

    Zcela bez udání důvodů či jakékoliv omluvy byla má objednávka zrušena. Rozhodně nemohu doporučit.

    Reakce obchodu fantasya.cz

    Vážená paní Anno,

    důkladně jsem Vaši objednávku prošetřila s dotyčnou paní kolegyní z pražské prodejny Fantasya (kterou jste si zvolila za odběrné místo e-shopu Fantasya.cz). Vaše objednávka byla zaevidována 14.04.2018 v 13:50 (sobota).

    Paní kolegyně Vám odpovídala ihned v pondělí 16.04.2018 v 11:41 a text zprávy byl následující:

    "Dobrý den,

    vaši objednávku musíme bohužel zrušit, protože jsme měli poslední kus a

    pán v Brně si jej objednal hned v pátek večer.

    Velice mě to mrzí, na web jsme jej nahodili v pátek právě proto, že se

    našel na prodejně a nenapadlo mě, že o něj bude takový zájem.

    Ptala jsem se o u dodavatelů, ale titul je beznadějně vyprodán.

    Ještě jednou se velmi omlouvám.

    H. J.

    FANTASYA Praha"

    Prošla jsem seznamy objednávek a knihu si v pátek v noci opravdu objednal jiný zákazník. Přes víkend se naše databáze aktualizují pomaleji než přes týden a z tohoto důvodu se daná kniha stále zobrazovala jako dostupná. Paní kolegyně se, přesně jak píše v mailu, ještě dotazovala přímo ve vydavatelství, zda by nenašli jeden poslední kus abychom Vám knihu dodali, ale odpověděli jí, že knihu již skladem také nemají.

    Za způsobené případné komplikace se omlouváme - udělali jsme maximum pro to, abychom mohli vyřídit Vaši objednávku kladně stejně jako v ostatních případech. Bohužel ve Vašem konkrétním případu se nám to nepodařilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I přes telefonickou urgenci dodávky zboží, kde bylo přislíbeno, že obchod mě bude informovat o dodávce buď telefonicky nebo SMS zprávou, se takto sestalo. Po tomto přístupu budu nucena objednávku zrušit.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani po 10tich dnoch neviem stav objednavky, na emaily odpovedaku s meskanim
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neaktuální info na webu
    • Neschopnost zajistit požadované zboží, přestože ho údajně mají skladem

    Vícekrát již v tomto obchodu nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nyní již žádné.
    • Komunikace.

    Nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno před 10 dny, a zatím nic nedorazilo nikdo mi nedal o objednávce ani vědět co a jak.

    nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Udajně davaji k nakupu darek ale nemohu posoudit, po 10 dnes jsem stale neobdržel zasilku. Byť byla hned ten den uhrazena.
    • Dlouha doba dodavání, velice nepříjemné.

    Stranky mají vcelku normální přehledné. Doba spracovaní nic moc. Možnosti platby by se dali zlepšit. Extremně dlouha doba čekání na zásilku i po 10 dnech po obědnání stale nedorazila. Čili já osobně jsem zde nakupoval naposled. Byť mně mile překvapili s možným darkem k obědnávce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace nula. Žádné potvrzení objednávky. Objednané zboží nedorazilo. Možná e-shop nefunguje? Nevím. Nakoupil jsem jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulové
    • Všechno

    Potvrdí objednávku a nic se neděje. Po mé urgenci napíšou že zboží nemají. Pritom uváděli zě mají zboží skladem !!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • prezentuje zboží, které již nemá
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod sice upozornil, ze pred vanocema jsou delsi dodaci doby, ale aby se mi NIKDO ani neozval? objednavala jsem 12, dnes je 22 a nemam ani potvrzeno, ze objednavka vubec dorazila... Zato dorazila zadost o hodnoceni. Ok, tak hodnotim... A doufam, ze se zmeni komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabídnuto zboží, které nebylo na skladě - to bych tomu rozuměl, ale potom člověk čeká na schvalující mail, který se nikdo nesnaží poslat, až po mé urgenci. Asi špatně nastavený automat
    • vůbec nereagoval

    nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    bacha, zbozi oznacene "skladem" nemusi skladem byt, a muze (tak jako mne) k vam cestovat klidne i pres tyden #fail

    Reakce obchodu fantasya.cz

    V tomto případě šlo o vyprodaný titul, kterého jsme měli jeden poslední kus. Takže ano, je logicky naprosto nemožné, aby byl na všech třech pobočkách v tu samou chvíli.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávka v 9h ráno, zboží zabaleno a připraveno o hodinu později. Posláno až za dalších více než 24h další den. Naprosto nepřípustné a dlouho jsem se s tímhle na eshopech nesetkal. S rychlostí jsem nespokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehlednost,
    • Rozhodla jsem se proto, že tato kniha se špatně schání a toto byl jeden ze dvou obchodů, kde byla k dostání.
    • Hlavním problémem je podle mě to, že byste si měli ustanovit knihy, které máte na skladě s knihami, které nabízíte
    • Ale každý děláme chyby a tohle se občas stane.

    určitě bych nebyla proti, aby zde nakupovali :)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • obal (pošt. obálka-bubliky) poškozen nebyl
    • uvniř tři knihy, někomu nestály za samostané zabalení do fólie, takže poškozený hřbet, přehnuté stránky

    dárek pro dceru třech vybraných knih
    první nákup v tomto obchodě
    nedoporučil
    zásilka nekvalitně zabalena