Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- způsob zabalení zboží neodpovídal fotce v eshopu
- způsob zabalení zboží přispěl k tomu, že během dopravy byl obal zboží poškozen
Reakce obchodu Familium
Dobrý den,
velice nás mrzí, že objednané zboží nebylo dodáno v bezvadném stavu. Snažíme se všechny zásilky pečlivě balit, abychom zabránili jejich poškození při přepravě. Pokud je zboží výjimečně poškozeno, jsme vždy připraveni situaci okamžitě řešit. I ve Vašem případě je jistě možné poškozené zboží vyměnit nebo se dohodnout na jiném postupu. Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku e-mailem na adrese [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 725 957 422 a společně vše vyřešíme.
T7m Familium -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Kniha neuspokojila mé očekávání na základě vizuální upoutávky.
Reakce obchodu Familium
Dobrý den,
velice nás mrzí, že vámi zakoupená kniha neuspokojila vaše očekávání. Všechny naše knihy lze na našich stránkách prolistovat, abyste si udělal/a obrázek, co kniha obsahuje. U každého produktu se snažíme zobrazit co nejvíce obrázků a fotografií pro jasnou představu o produktu.
Pokud zboží nesplní očekávání, je samozřejmě možné jej v zákonné lhůtě nepoužité vrátit. Více o způsobu vrácení najdete zde: https://www.familium.cz/o-babickarstvi/20-casto-kladene-otazky
Tým Familium -
Nedoporučuje obchod
velikost L neopodvica velikosi L
Reakce obchodu Familium
Dobrý den,
děkujeme za nákup v našem e-shopu. Každý výrobce triček má trochu jinak číslované velikosti. Je tedy možné, že velikost L našeho dodavatele je odlišná od jiných dodavatelů. Pokud vám velikost objednaného trička nevyhovuje, samozřejmě můžete tričko v zákonné lhůtě vyměnit nebo vrátit. Obraťte se na naši zákaznickou linku a společně vše vyřešíme.
Tým Familium -
Nedoporučuje obchod
- spatny vyber dopravce
Reakce obchodu Familium
Dobrý den,
moc nás mrzí špatný výběr dopravce. Vaši objednávku jsme zabalili a předali dopravci 24 hodin od objednání. Bohužel jakmile je objednávka v rukou dopravce, tak už nemůžeme ovlivnit rychlost doručení zásilky.
Věříme však, že radost z našich dárků předčí pachuť zdlouhavého dodání a příště vybraný dopravce doručí zásilku včas.
Tým Familium -
Nedoporučuje obchod
- Tisk na tričku nekvalitní
Reakce obchodu Familium
Dobrý den Payo,
velmi nás mrzí, že vám tisk na tričku, které jste u nás objednala, hodnotíte jako nekvalitní. S potiskem triček máme několikaleté zkušenosti a zákazníci si na potisk nestěžují. Máme dlouholetého velmi kvalitního dodavatele na potisk triček, se kterým spolupracujeme velmi rádi a ten způsob tisku nezměnil.
Samozřejmě pokud byste chtěla zboží vrátit, určitě tak můžete v rámci 14 denní lhůty učinit. Veškeré detaily k vrácení zboží najdete u nás na webu https://www.familium.cz/o-babickarstvi/2-obchodni-podminky.
Tým Familium -
Nedoporučuje obchod
- Zboží mi bylo doručeno po 21 dnech s tím,že se někde zatoulalo.Dnes chci objednat zase jednu knížku,Strom života naší rodiny,ale moje tel.číslo prostě nepasuje ,asi mám falešné.Nevím,co s tím ,proto konmčím s objednávkami u vás
Reakce obchodu Familium
Dobrý den Jindřiško,
velmi nás mrzí, že se váš balíček ztratil. Bohužel toto nedokážeme ovlivnit. Obratem jsme společně vyřešili a poslali vám náhradní balíček, který v pořádku dorazil.
Co se týká problému s uvedením telefonního čísla, tak to jste s kolegyní úspěšně vyřešili a nechala vám poslat Strom života naší rodiny, který jste si již převzala. Věřím, že i přes veškeré potíže nám zachováte přízeň a naše knížky vám budou dělat radost.
S přáním krásného dne Familium -
Nedoporučuje obchod
Zboží, které jsem objednal přes tento e-shop, neodpovídalo popisu nebo očekávání, což jsem nepovažoval za vinu e-shopu, nicméně chtěl zboží druhý den - tedy v rámci 14 denní zák. lhůty vrátit - kontaktoval jsem opakovaně e-shop - bohužel se podařilo jen přes email, abych věděl kam vrátit, zda mají vlastní formuláře a podmínky, jako některé e-shopy - je to týden, a zatím nikdo nereagoval. Přijde mi to zbytečné, a k i když pro ně může být 500 kč drobná sua,, pro mne jako invalidního důchodce, je to za něco, co vyhodím, velmi mnoho.
Reakce obchodu Familium
Dobrý den,
veškeré informace ohledně vrácení zboží ve 14 denní lhůtě najdete na našich webových stránkách https://www.familium.cz/o-babickarstvi/20-casto-kladene-otazky. Tento odkaz jsme vám poslali také v e-mailu, který jsme vám odeslali. Je možné, že e-mail skončil ve složce Spam či Hromadná korespondence. Ihned po přijetí vašeho e-mailu jsme se vám snažili opakovaně dovolat, bohužel však bezúspěšně.
Pokud si přejete zboží vrátit, prosím, kontaktujte nás na e-mailu [email protected] nebo na telefonu 725 957 422.
Tým Familium -
Nedoporučuje obchod
Zboží nedorazilo
Reakce obchodu Familium
Dobrý den,
objednávku z 30.11. jsme ještě ten samý den předali dopravci Zásilkovna. Velmi nás mrzí zdržení zásilky u dopravce, které bohužel však ovlivnit nedokážeme. Ve sledování zásilky vidím, že dne 8.12. v e 14:42 jste si zásilku vyzvedl.
Věřím, že jste s objednaným zbožím spokojený.
Tým Familium -
Nedoporučuje obchod
Steps jsou kroky, budiž ale přepočítávat míle na km ???
-
Nedoporučuje obchod
- Nevím.
- Zboží dodnes nedošlo. Ani žádné informace,zda bylo odesláno ap.A to slibovali,že doručení bude do vánoc.
-
Nedoporučuje obchod
- Pomalé dodání objednávky.
Objednávka zaplacena okamžitým převodem 12.12. odeslána byla 15.12. a v depu v Ostravě ležela od 17.12.- 21.12., kdy jsem se po ní začala shánět a protelefonovala jsem dost peněz, mi pak bylo sděleno, že zrovna před hodinou začala putovat do zásilkovny, kterou jsem si nevybrala, ale to lze v předvánočním čase pochopit. No jsem ráda, že docestoval.
-
Nedoporučuje obchod
Koupil jsem si zonglovaci micky. Po 15cti minutach zonglovani se 2 ze tri rozpadli.
Prodavaji veci k nicemu...Reakce obchodu Familium
Dobrý den pane Kulíšku
velmi nás mrzí vaše špatná zkušenost se žonglovacími míčky. Pokud dojde k takovému poškození zboží, máte samozřejmě možnost zboží reklamovat či do 14 dní vrátit. Se žonglovacími míčky máme dobré zkušenosti, proto věřím, že pouze váš kus byl vadný a rádi zboží vyměníme.
Tým Familium -
Nedoporučuje obchod
- Jiný kufřík, než je na obrázku.
Reakce obchodu Familium
Dobrý den,
zákaznici jsme kontaktovali a společně jsme se dohodli na výměně zboží k oboustranné spokojenosti. Zákaznice dostala zboží včas a tak, jak si ho objednala. -
Nedoporučuje obchod
Kniha krásná, jen nás hrozně zklamalo, že na každé stránce ne moc levné knihy jsou většinou v rozích jakoby špinavé skvrny, někdy do žluta, někdy do hněda, to si myslím, že by rozhodně být nemělo!
-
Nedoporučuje obchod
23.11. jsem objednala, všechno zboží bylo skladem, týden se nic nedělo, tak jsem do obchodu zavolala, napřed že nevidí proč zboží nemám, pak - že chybí jedna položka, ale že ji naskladní a pošlou. Dodnes zboží nemám, je 4.12. Proč mě neinformovali, že jedna položka chybí a dodání se zdrží skutečně nechápu.
-
Nedoporučuje obchod
- Vysoké poštovné
Reakce obchodu Familium
Dobrý den,
nabízíme doručení od 45 Kč prostřednictvím poboček Zásilkovny. Na výběr je dále Česká pošta či doručení kurýrem až domů.