Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ochota při výběru a rychlost dodání. Naprostá spokojenost!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nízká cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychle, levně, osobní odběr zdarma
    • žádná
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Doba doručení
    • Ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • skladové zásoby
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Velký výběr zboží za poměrně dobré peníze. Objednával jsem filtry na hyundai i30.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost vyřízení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pracovník obchodu mi skvěle poradil a dlouho hledaný náhradní díl jsem zde nakoupil. Šest hvězdiček z pěti bych hodnotil tento obchod.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi rychlé vyřízení objednávky
    • Většina objednávaného zboží byla skladem
    • Výdejní místo na výhodném místě pro mě
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr
    • Dobré ceny
    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super přístup a zboží dokonalé a bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jako vždy na jedničku.Děkuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • široký sortiment
    • rychlé osobní vyzvednutí
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělé ceny
    • Rychlost
    • Možnost osobního odběru v Praze
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení
    • Příznivé ceny

    Jsem s nimi naprosto spokojen. Odebírám díly a nářadí pravidelně.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše na výbornou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodaný díl neodpovídal rozměrům dle originálu BMW - po vrácení dílu z důvodu nekompatibility mi pan Dvořák naúčtoval za jeho vadný díl storno poplatek 600Kč !! Tzn vrátil mi pouze část z celkové částky za to, že jsem mu vrátil jeho nefunční (špatně vyrobený) díl !! Při osobní návštěvě se oháněl jeho obchodního podmínkama, které mu prý umožňují za vadný díl účtovat až 50% - chlubí se tím, že jsou na míru vytvořené advokátní kanceláří. Zkoušel jsem opakovaně a v klidu vysvětlit, že dodal vadný díl a má mi dodat buď jiný nezávadný nebo vrátit peníze. Není s ním žádná kloudná řeč - pouze se ohání svými obch. podmínkami a neustále si vymýšlí nové důvody proč mi nedodá díl bez vady. Rozhodně varuji před nákupem u tohoto obchodu - jeho chování při řešení potíží je otřesné.

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Vážený zákazníku,

    v první řadě bych Vás rád upozornil. že jste s námi uzavřel obchodní smlouvu, u které není možnost odstoupit, jako je to v případě spotřebitelů. Náhradní díl Nissens jste nakoupil jako podnikatel na IČO, vše je srozumitelně popsáno v našich obchodních podmínkách, které jste při nákupu odsouhlasil. Standardně vracíme částku v plné výši i odběratelům na IČO. S Vámi to ale bylo složitější a nedokázal jste uznat, že jste nám Vaším neodborným jednáním způsobil náklady, které jsme museli účelně vynaložit tím, abychom mohli náhradní díl uvést do původního stavu a vrátit k dodavateli.

    Jak jsem Vám vysvětloval po emailu, tak jste napoprvé objednal díl špatně, ne díl vadný. V souladu s obchodními podmínkami jste neoznámil vadu výrobku do 24 hodin od převzetí, ani jste na místě nechtěl vyplnit reklamační protokol, který jste u vadného dílu povinný vyplnit a vadu zdokumentovat. Následně jste objednal jiný díl od výrobce Mahle, který jste převzal bez výhrad. Ozval jste se po sedmi dnech, že jsme Vám dodali vadný díl. ale až po následném vystavení opravného daňového dokladu, kde jsme započetli naše vynaložené náklady.
    Ještě bych Vás rád upozornil, že vždy a zdarma nabízíme odbornou pomoc s výběrem zboží, toto jste však neučinil a odmítal jste poslat VIN vozidla, abychom mohli ověřit případnou kompatibilitu. Jednalo se o vozidlo BMW E46 325i, které je vybavené dvěma ventilátory z výroby, jeden pro vodní chladič, druhý pro chladič klimatizace.

    Z tohoto důvodu jsme přistoupili ke storno poplatku ve výši 600 Kč. Pokud bychom postupovali podle našich obchodních podmínek, storno poplatek by byl ve výši 2 373 Kč, to nám však přišlo neadekvátní, pouze jsme chtěli pokrýt naše náklady, které nám vznikli Vaším neodborným jednáním.

    Po té jste znovu objednal stejný díl, ale bez IČO, na jiného zákazníka a přišel jste k nám, kde jste nám na místě vyhrožoval soudy a právníky.

    Celou naší emailovou komunikaci jsem přeposlal advokátní kanceláři, která nás zastupuje a její vyjádření je zde:
    Vážený pane Dvořáku,

    děkujeme za Váš dotaz. Prostudovali jsme komunikaci a s Vašimi právními argumenty souhlasíme, Váš postup považujeme za správný.

    Z komunikace jsme dovodili, že kupující od Vás převzal zboží, které následně na základě jeho žádosti a dohody s Vámi bez uvedení důvodu vrátil v souladu s čl. 2.6 VOP. Následně kupující odmítl uhradit stornopoplatek s odůvodněním, že dodané zboží neodpovídalo smlouvě. V takovém případě lze dovodit následující:
    Pokud jste kupujícímu dodali bezvadné zboží (ty takové, které si objednal, odpovídalo popisu, bylo vhodné pro deklarované účely apod.), a kupující zboží následně bez uvedení důvodu vrátil, máte právo na stornopoplatek a účelně vynaložené náklady dle čl. 2.7 VOP.
    Pokud jste kupujícímu dodali vadné zboží (tedy např. jiné zboží, než si objednal, neodpovídající popisu, nevhodné pro deklarované účely apod.), měl kupující postupovat v souladu s čl. 3.4 VOP a v souladu s reklamačním řádem. Jelikož kupující takto nepostupoval a zboží vrátil bez uvedení důvodu, ztratil případná práva z vadného plnění a vy máte právo na storno poplatek a účelně vynaložené náklady dle čl. 2.7 VOP.
    Domníváme se tedy, že máte právo na stornopoplatek a účelně vynaložené náklady bez ohledu na to, zda jste kupujícímu dodali zboží v souladu se smlouvou či nikoliv, jelikož kupující včas neuplatnil práva z vad.

    Za svým jednáním si stojíme a nemáme zapotřebí se ospravedlňovat, myslím si, že počet pozitivních recenzí mluví za vše.

    Děkuji a s pozdravem Petr Dvořák

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlé dodání, osobní odběr
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • přijatelná cena
    • zboží skladem do druhého dne k dispozici
    • osobní odběr zdarma