Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Špatná dostupnost
    • Divné výdejní místo-průjezd za vraty
    • Nedá se dozvonit-musíte volat

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Vážený zákazníku, zboží v hodnotě 94 Kč jste objednal v sobotu večer a bylo pro Vás připraveno hned v pondělí ráno, vzhledem k tomu, že se jednalo o skladovou položku. Jsme v zástavbě rodinných domků a parkovat se dá ihned před vchodem. Zvonil jste na starý zvonek, který je součástí původních stoletých vrat, tento zvonek je přelepený tmavou izolepou a je na něm černá šipka, která směřuje na ostatní zvonky. Je nám velmi líto, že jste nebyl spokojen s Vaším nákupem a omlouváme se za způsobené komplikace. S pozdravem Petr Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Objednal jste žárovky za 86 Kč, které máme skladem a chvíli na to jste objednávku stornoval (váš email: moc se omlouvám ale došlo k chybě během objednávky, zvolil jsem špatný způsob platby a dopravy zboží. Prosím o zrušení objednávky. Vytvořim novou spravnou.), ihned jsme Vám vyhověli, následně na to jste dal toto hodnocení, kterému nerozumíme.

    Přeji hezký den, s pozdravem Petr Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodaný díl neodpovídal rozměrům dle originálu BMW - po vrácení dílu z důvodu nekompatibility mi pan Dvořák naúčtoval za jeho vadný díl storno poplatek 600Kč !! Tzn vrátil mi pouze část z celkové částky za to, že jsem mu vrátil jeho nefunční (špatně vyrobený) díl !! Při osobní návštěvě se oháněl jeho obchodního podmínkama, které mu prý umožňují za vadný díl účtovat až 50% - chlubí se tím, že jsou na míru vytvořené advokátní kanceláří. Zkoušel jsem opakovaně a v klidu vysvětlit, že dodal vadný díl a má mi dodat buď jiný nezávadný nebo vrátit peníze. Není s ním žádná kloudná řeč - pouze se ohání svými obch. podmínkami a neustále si vymýšlí nové důvody proč mi nedodá díl bez vady. Rozhodně varuji před nákupem u tohoto obchodu - jeho chování při řešení potíží je otřesné.

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Vážený zákazníku,

    v první řadě bych Vás rád upozornil. že jste s námi uzavřel obchodní smlouvu, u které není možnost odstoupit, jako je to v případě spotřebitelů. Náhradní díl Nissens jste nakoupil jako podnikatel na IČO, vše je srozumitelně popsáno v našich obchodních podmínkách, které jste při nákupu odsouhlasil. Standardně vracíme částku v plné výši i odběratelům na IČO. S Vámi to ale bylo složitější a nedokázal jste uznat, že jste nám Vaším neodborným jednáním způsobil náklady, které jsme museli účelně vynaložit tím, abychom mohli náhradní díl uvést do původního stavu a vrátit k dodavateli.

    Jak jsem Vám vysvětloval po emailu, tak jste napoprvé objednal díl špatně, ne díl vadný. V souladu s obchodními podmínkami jste neoznámil vadu výrobku do 24 hodin od převzetí, ani jste na místě nechtěl vyplnit reklamační protokol, který jste u vadného dílu povinný vyplnit a vadu zdokumentovat. Následně jste objednal jiný díl od výrobce Mahle, který jste převzal bez výhrad. Ozval jste se po sedmi dnech, že jsme Vám dodali vadný díl. ale až po následném vystavení opravného daňového dokladu, kde jsme započetli naše vynaložené náklady.
    Ještě bych Vás rád upozornil, že vždy a zdarma nabízíme odbornou pomoc s výběrem zboží, toto jste však neučinil a odmítal jste poslat VIN vozidla, abychom mohli ověřit případnou kompatibilitu. Jednalo se o vozidlo BMW E46 325i, které je vybavené dvěma ventilátory z výroby, jeden pro vodní chladič, druhý pro chladič klimatizace.

    Z tohoto důvodu jsme přistoupili ke storno poplatku ve výši 600 Kč. Pokud bychom postupovali podle našich obchodních podmínek, storno poplatek by byl ve výši 2 373 Kč, to nám však přišlo neadekvátní, pouze jsme chtěli pokrýt naše náklady, které nám vznikli Vaším neodborným jednáním.

    Po té jste znovu objednal stejný díl, ale bez IČO, na jiného zákazníka a přišel jste k nám, kde jste nám na místě vyhrožoval soudy a právníky.

    Celou naší emailovou komunikaci jsem přeposlal advokátní kanceláři, která nás zastupuje a její vyjádření je zde:
    Vážený pane Dvořáku,

    děkujeme za Váš dotaz. Prostudovali jsme komunikaci a s Vašimi právními argumenty souhlasíme, Váš postup považujeme za správný.

    Z komunikace jsme dovodili, že kupující od Vás převzal zboží, které následně na základě jeho žádosti a dohody s Vámi bez uvedení důvodu vrátil v souladu s čl. 2.6 VOP. Následně kupující odmítl uhradit stornopoplatek s odůvodněním, že dodané zboží neodpovídalo smlouvě. V takovém případě lze dovodit následující:
    Pokud jste kupujícímu dodali bezvadné zboží (ty takové, které si objednal, odpovídalo popisu, bylo vhodné pro deklarované účely apod.), a kupující zboží následně bez uvedení důvodu vrátil, máte právo na stornopoplatek a účelně vynaložené náklady dle čl. 2.7 VOP.
    Pokud jste kupujícímu dodali vadné zboží (tedy např. jiné zboží, než si objednal, neodpovídající popisu, nevhodné pro deklarované účely apod.), měl kupující postupovat v souladu s čl. 3.4 VOP a v souladu s reklamačním řádem. Jelikož kupující takto nepostupoval a zboží vrátil bez uvedení důvodu, ztratil případná práva z vadného plnění a vy máte právo na storno poplatek a účelně vynaložené náklady dle čl. 2.7 VOP.
    Domníváme se tedy, že máte právo na stornopoplatek a účelně vynaložené náklady bez ohledu na to, zda jste kupujícímu dodali zboží v souladu se smlouvou či nikoliv, jelikož kupující včas neuplatnil práva z vad.

    Za svým jednáním si stojíme a nemáme zapotřebí se ospravedlňovat, myslím si, že počet pozitivních recenzí mluví za vše.

    Děkuji a s pozdravem Petr Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží přišlo v pořádku,dobře zabalené
    • Sonax barevná leštěnka 500ml.černá byla psaná Sonax Color Pen zdarma,nebyla přiložena

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za způsobené komplikace, ale výrobce Sonax změnil balení a tužka na opravu laku již není součástí produktu. Bohužel jsme si toho nevšimli, až po Vaší recenzi. Velmi nás mrzí, že došlo k pochybení z naší strany a rádi bychom Vám nabídli dopravu zdarma na další objednávku nebo zdarma vyzvedneme zboží, s kterým nejste spokojen.

    Ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem Petr Dvořák, Falcon parts

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Je v Praze

    Dodané díly nejsou vůbec použitelné na jasně specifikovaný vůz a obchod neuznává svoji chybu a arogantně odmítá přijmout zboží zpět s odvoláním na zákonnou lhůtu...

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Dobrý den, jak už jsem avizoval u jiné Vaší negativní recenze na Zboží a náš názor se od té doby nezměnil: objednal jste 10 příchytek za 60 Kč, které jste si sám našel, takže my jsme z naší strany dodali správný díl. Bohužel nelze ovlivnit , co si sám objednáte. Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dní, po této době nelze většinou zakoupené produkty vzít zpět, pokud se nejedná o naše skladové zboží, ale zboží od externího dodavatele. Produkty po 14 denní zákonné lhůtě bereme zpět pouze po předchozí domluvě a u tohoto produktu to již nešlo vrátit k našemu dodavateli. S pozdravem Petr Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když inzerujete a nemáte zboží, tak neotravujte!

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi. Objednal jste u nás na platbu předem bankovním převodem zboží v hodnotě 419 Kč včetně dopravy. Tuto objednávku jste do tří dnů neuhradil, objednávku jsme tedy stornovali a za to jste nám udělil negativní recenzi. Tuto recenzi jste dal zároveň na Zboží i na Heureku.

    S pozdravem Petr Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prodejce mi zrušil objednávku s tím, že můj automechanik určitě instalaci dílu nezvládne. Tak jsem objednal díl jinde , můj automechanik díl nainstaloval a vše funguje jak má.

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi, nicméně bychom rádi uvedli Vaši negativní a nepravdivou recenzi na pravou míru. Nikdy bychom si nedovolili říct, že Váš mechanik instalaci nezvládne. Objednal jste u nás kompresor klimatizace. Požádal jste nás, abychom díl ověřili podle VIN a podle originál čísla. Podle těchto údajů jsme zjistili, že Vámi vybraný kompresor není určen pro Váš vůz, tuto informaci nám potvrdili i v autorizovaném servisu Volvo. Chtěli jsme po Vás doplňující informaci, kterou jste nedodal a nereagoval jste ani na email, ani na telefon. Z tohoto důvodu jsme Vaši objednávku zrušili.

    S pozdravem Petr Dvořák, Falcon parts

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, spolehlivost

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Dobrý den,

    pravděpodobně jste se uklikl s hodnocením a dal jste nedoporučuji, přesto že jste nám dal ve všech kategoriích 100% hodnocení. Mohl byste ho prosím upravit? :-)

    Děkuji a s pozdravem Petr Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Neprijemne chovani , pana majitele.

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vzhledem k pozitivním recenzím, kde je často vyzdvihována naše ochota k zákazníkům, jste si pravděpodobně spletl obchod s jiným. My si našich zákazníků vážíme a s Vaší negativní recenzí se neztotožňujeme.

    Za eshop Falcon parts, Petr Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doba dodání 3 běžných řemenů 5 pracovních dní.

    Reakce obchodu Falcon parts Praha

    Vážený zákazníku,

    moc nás mrzí Vaše reakce. Bohužel nebyla chyba na naší straně, jednalo se o pochybení externího dopravce, které nemůžeme nijak ovlivnit. Budeme moc rádi, když nám toto pochybení odpustíte a ještě přehodnotíte Vaší reakci. A jako omluvu prosím od nás přijměte na příští objednávku dopravu zdarma.

    S pozdravem Petr Dvořák, majitel eshopu Falcon parts