Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • platba jen převodem

    Reakce obchodu FakaHeda

    Dobrý den,
    bohužel nerozumím, pravděpodobně hodnotíte jiný obchod. Vybral jste si platbu kartou, avšak ani jste se platit nepokoušel, protože platba není založena na bráně.

    Mimochodem, psát negativní recenzi na obchod z důvodu dostupnosti/nedostupnosti platebních metod je trochu mimo, když v podstatě nemáte co recenzovat.

    Jan Faika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem za zbozi, klikla na kolonku kde se mel zobrazit kod a kod se nezobrazil. Kdyz jsem se snazila kontaktovat obchod nikdo telefony nezveda a na mail dodnes nikdo neodpovedel. Takze penize v haji. Zakaznicky servis k nicemu.

    Reakce obchodu FakaHeda

    Dobrý den,
    pravděpodobně jste si při hodnocení spletla obchod, protože vidím, že klíč jste si vyzvedla ihned po zaplacení a klíč je validní. Navíc jste nás nekontaktovala skrze diskuzi u objednávky (což máme uvedeno jako primární formu komunikace), také neevidujeme z Vaší e-mailové adresy žádnou zprávu. Zda jste zkoušela volat nejsem schopen ověřit, protože neevidujeme Vaše tel. číslo.

    S přáním hezkého dne
    Jan Faika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupeno pro otce za předpokladu, že je hra v českém jazyce jak je ukázáno a zobrazeno u produktu vedle slova "Jazyk". Tudíž absolutně nepoužitelné a samozřejmě nevratné. Dobré by bylo psát správné informace..

    Reakce obchodu FakaHeda

    Dobrý den,
    jak jsem Vám vysvětlit v diskuzi u objednávky, jednalo se o technický problém s ikonami zemí, kdy se místo chybějící ikony zobrazila výchozí česká. Na základě této recenze jsme chybu odhalili a opravili.

    Je mi líto, že jste nás před psaním negativní recenze nejprve nekontaktoval.
    Každopádně rozumíme, že lokalizace hry je důležitý aspekt a tak jsme Vám za objednávku vrátili peníze.

    Přeji hezký den a pevné zdraví.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Nemohu vrátit peníze na nic obchod

    fuj

    Reakce obchodu FakaHeda

    Klíč pro zakoupenou hru byl k dodání ihned, vyzvedl jste jej 5 minut po zaplacení. Zde lživě uvádíte, že jste zboží dostal za měsíc. Po naší prosbě o vysvětlení této recenze začnete tvrdit, že klíč nefunguje a měsíc jste nevěděl, jak nám napsat. Po několika urgencích nejste schopen dodat požadované důkazy a jste sprostý.

    Žádnému obchodníkovi nepřeji vás jako zákazníka.

    S pozdravem
    Jan Faika

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Aktivační klíč, který jsem si v tomto obchodě zakoupil, mi byl po čase Steamem smazán kvůli opakovanému pokusu o aktivaci.

    Reakce obchodu FakaHeda

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Protože se jednalo o Váš první nákup, tak akceptuji, že nás nedoporučujete. Nechápu ale, proč jste nám dal nejnižší možné hodnocení. S reklamací jsme Vám pomohli, jak se dalo, a nový klíč jsme zaslali do 10 minut po obdržení podkladů pro reklamaci (a to na Štědrý den). Co se týče odebrání hry, tak nebylo způsobeno opakovaným pokusem o aktivaci, ale deaktivací klíče vydavatelem.

    Budu doufat, že to s námi ještě zkusíte, abychom svou reputaci napravili :)

    Přeji hezký zbytek svátků a mnoho štěstí do nového roku.
    Jan Faika

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si licenční klíč pro hru "Minecraft Windows 10 Edition", protože jej v tomto obchodě nabízeli za velmi příznivou cenu.

    Před zobrazením klíče se zobrazila hláška ve tylu "když klíč zobrazím, nebude na reklamace brán zřetel (nebo tak něco, už si to nepamatuju).
    Klíč jsem tedy otevřel, a když jsem se jej pokusil uplatnit, nestačil jsem se divit:
    Klíč je neplatný, protože již byl v minulosti aktivován.
    Pěkně děkuj .

    Na reklamaci za těch pár korun jsem se vykašlal, ale s tímto obchodem již nechci mít nic společného.

    Reakce obchodu FakaHeda

    Dobrý den,
    už jsem Vám psal skrze diskuzi u objednávky. Pro uvedení věcí na pravou míru tedy píši i zde. Při kliknutí na zobrazení klíče se objeví toto upozornění: "Opravdu zobrazit klíč? Po zobrazení klíče a tedy jeho použití Vám zaniká možnost vrácení peněz bez udání důvodu. Viz obchodní podmínky."

    Nijak to nesouvisí s možností reklamace, na kterou máte pochopitelně vždy nárok. Mrzí mne, že jste nás v domnění o nemožnosti reklamace nekontaktoval a nemohli jsme tak situaci napravit. Věřím, že bychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Napište mi tedy prosím do objednávky, zda chcete klíč vyměnit nebo vrátit peníze.

    S pozdravem
    Jan Faika

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Levné ceny..
    • Platí se na bankovní účet bojím se o okradení...

    Reakce obchodu FakaHeda

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše hodnocení, hlavně také proto, že jste objednávku nezaplatil a nemáte tak žádné reálné zkušenosti s našimi službami. Garantujeme funkčnost nabízených aktivačních klíčů a případné reklamace řešíme bezodkladně výměnou klíče nebo vrácením peněz.

    Jsme firma s více než desetiletou tradicí a nikdy jsme nikoho neokradli.

    S pozdravem
    Jan Faika

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hra nefunguje, i když PC splňuje podmínky. asi je problém u mne ale vadí mi, že nikdo nekomunikuje!!!!!

    Reakce obchodu FakaHeda

    Dobrý den,
    neobdrželi jsme od Vás žádný e-mail ani neevidujeme diskuzi u objednávky. Pokud jste nám volal, tak se omlouvám, ale mezi svátky pracujeme z domu a telefon je v kanceláři. Neměli jsme tuto informaci v kontaktech uvedenu, napravil jsem.

    Každopádně v diskuzi u objednávky odepisujeme běžně do několika minut, pokud nám v diskuzi zanecháte své tel. č., zavolám Vám obratem.